Proč stále potřebujeme diesel: Má vůbec někdo náhradu za naftu? Adekvátní těžko...
4
/
8
Prohlédnout znovu
Proč stále potřebujeme diesel: Má vůbec někdo náhradu za naftu? Adekvátní těžko...
Proč stále potřebujeme diesel: Má vůbec někdo náhradu za naftu? Adekvátní těžko...
|
acz
Všichni vědí, že Renault uvažuje o konci dieselu. Ale mnozí zapomenou dodat, že se to týká jen mégane a clia.
|
acz
Se zmenšováním benzinových motorů došel nejdál Fiat, devítistovka Twinair měla jen dva válce. V praxi ale auta nežrala méně než starý dobrý 1.2 8V Fire.
|
acz
Hybridní pohon snižuje spotřebu zejména při klidné volné jízdě. Sto třicet po dálnici už je moc, RAV4 Hybrid pak žere přes devět litrů.
|
acz
Auta na CNG i LPG mají velmi čisté emise, a přitom nejsou drahá.
|
acz
Evropa místo nich podporuje nabíječky pro elektromobily. Testovaný plug-in hybridní Mercedes 350e přitom dojede bez benzinu jen 18 km.
|
acz
Auta na CNG i LPG mají velmi čisté emise, a přitom nejsou drahá.
|
acz
Elzbieta Bienkowska
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší