Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prodáno: MG Rover patří Číňanům

MG Rover má nového vlastníka. Britskou automobilku nakonec přece získala čínská firma, ale SAIC to není.
Zpět na článek
23. 7. 2005 20:40
neregistrovaný "petrumr"
23. 7. 2005 23:19
neregistrovaný "eurus"
24. 7. 2005 08:32
neregistrovaný "tamin"
24. 7. 2005 09:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 7. 2005 10:05
neregistrovaný "dmx"
24. 7. 2005 10:13
neregistrovaný "anonym"
24. 7. 2005 10:17
neregistrovaný "Ada"
24. 7. 2005 11:02
neregistrovaný "steve_amg"
24. 7. 2005 11:11
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 7. 2005 07:45
neregistrovaný "anonym"
25. 7. 2005 09:19
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 7. 2005 11:01
neregistrovaný "Marko"
24. 7. 2005 12:14
neregistrovaný "tamin"
24. 7. 2005 15:23
neregistrovaný "125S"
24. 7. 2005 16:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 7. 2005 19:09
neregistrovaný "tamin"
24. 7. 2005 19:27
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 7. 2005 19:32
neregistrovaný "tamin"
24. 7. 2005 19:33
neregistrovaný "tamin"
24. 7. 2005 19:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 7. 2005 20:32
neregistrovaný "tamin"
24. 7. 2005 15:55
neregistrovaný "jirka"
24. 7. 2005 16:24
neregistrovaný "Yaroukh"
24. 7. 2005 17:09
neregistrovaný "jirka"
24. 7. 2005 17:28
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 7. 2005 17:57
neregistrovaný "jirka"
24. 7. 2005 19:03
24. 7. 2005 19:16
neregistrovaný "tamin"
25. 7. 2005 11:46
neregistrovaný "tamin"
25. 7. 2005 14:50
neregistrovaný "jirka"
25. 7. 2005 15:51
neregistrovaný "tamin"
25. 7. 2005 15:56
neregistrovaný "Jenda"
25. 7. 2005 16:30
neregistrovaný "jirka"
25. 7. 2005 16:59
neregistrovaný "A8"
26. 7. 2005 08:58
neregistrovaný "magic"
neregistrovaný "petrumr"
23. 7. 2005 20:40
paráda
a kdy koupí Škodu?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "eurus"
23. 7. 2005 23:19
asiati
Siemens koupili cínaní MG Rover koupili cínani my kupujem hadri od větnamců tak se ptám nechcemese přestěhovat do asie?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tamin"
24. 7. 2005 08:32
China+Rover
No je dobrý,že Rover žije,ale opravdu ho museli koupit číňani?Co asi koupí příště.......
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 7. 2005 09:01
Rover za sťopadeťáť
Prý prodáváte auta za stopadesát tisíc? / Ťak ťak. Rover za sťopadeťáť. / Potřebuju nový auto, můj Logan už má takový díry v podlaze, že v něm musíme běhat jako Flinstoneovi. / My nelogan, my Rover. Schválně vyžkoušeť. / Hmm, docela pěkné, ale ty tvary už jsem někde viděl, i to logo.... / Nebáť se a seďnouť si. / Váhavě sedám. / Šluší....móóc šluší. Nechčeťe dva? / Ale kdeže! Na dva nemám ani náhodou. Čím jsou potažený ty sedadla? Vypadá to jako.... / Pro váš buďe za sťoďvaceť. / Ptal jsem se, z čeho jsou ty potahy. / Sťoďeseť. / No rozmyslel bych si to a vrátil se zítra s manželkou. / Ťo nepůjďe. My ďnes večer baliť šourům a zíťra proďávať v Klaďně. / Tenhle obrovskej barák jen tak sbalíte? / Všechno bambus. A co ne, psi sežrať. / Tak to se asi nedomluvíme, co naplat. Ale pozítří sem má stejně přijet Čong se svýma Mercedesama za stoosmdesát.....
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "dmx"
24. 7. 2005 10:05
Re: Rover za sťopadeťáť
24. 7. 2005 10:05
Re: Rover za sťopadeťáť
Je ťo Ťuťové
neregistrovaný "anonym"
24. 7. 2005 10:13
Re: Rover za sťopadeťáť
človek si kupi rover a na nom MADE IN CHINA
neregistrovaný "Ada"
24. 7. 2005 10:17
Re: Rover za sťopadeťáť
Jaky rozdil v tom, jestli "Made in China" nebo "Made in Korea"?
neregistrovaný "steve_amg"
24. 7. 2005 11:02
Re: Rover za sťopadeťáť
to Lonerstate:A to kdyby ses toho prodávajícího zeptal jestli má povolení k pobytu tak by odpověděl: To dárek dárek.Vy si ho nechat.Zadarmo.
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 7. 2005 11:11
Re: Rover za sťopadeťáť
Tak nějak. Nemám nic proti asijským obchodníkům. Ale dokud nebudou platit daně, respektovat ochranné známky a vyrábět v souladu s lidskými právy, tak bychom je měli poslat ke všem čertům. Využít naší ekonomickou sílu (dokud nějakou oproti nim máme ) a trochu jim to podnikání zkultivovat. Prostě jim vnutit pravidla, dokud to ještě jde.
neregistrovaný "anonym"
25. 7. 2005 07:45
Re: Rover za sťopadeťáť
To je hezký příspěvek, jenom by sis po jeho napsání nesměl jít koupit na tržnici ponožky a dát si u ních jídlo. Tyhle nářky jsou fajn, ale ty co nad tím nejvíc pláčou mají doma kolekce adidas od vietnamců. Neříkám, že je to tvůj případ.
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 7. 2005 09:19
Re: Rover za sťopadeťáť
Není.
neregistrovaný "Marko"
24. 7. 2005 11:01
Re: Rover za sťopadeťáť
....hlavne nech da potom potvrdenku. Aby sa to mohlo pripadne reklamovat. Ked tie potahy sedadiel oziju a utecu
neregistrovaný "tamin"
24. 7. 2005 12:14
Re: Rover za sťopadeťáť
Podle oficiálních zpráv, který zdělil čínský ministr hospodářství ,že Čína chce ovládnot celosvětový automobilový průmysl jsou potvrzená a zde je plán na příštích patnáct let.Do roka prý zkoupí všechny automobilky v Malajsii,Vietnamu,Indonesii,Indii,Pákist… a Thajwanu.Do dvou let ovládne africký trh novým zambijským autem Xi Xao Wagen s dvoudobým vzduchem chlazeným dvouválcem o objemu půl litru,bakelitovou karosérii tudor nepodléhající modním vlivům.Za tři roky ovládne jihoamerický trh a tamní automobilky,koupí Kii,Daewo,Sang Yong a Hyundai.Do pěti let koupí všechny Automobilky v Evropě(kromě koncernu VW),v Japonsku a Austrálii.Do deseti let oživí automobilky Škoda,Plymhout,Oldsmobil,Duessenberg a Cadillac.Do patnácti let 99% aut na světě bude vyrábět China motor Company se sídlem u polskočínských hranic.Vw prý bude vyrábět šlapací kola,Ford luxusní mopedy připomínajíci babetu,škoda ledničky,Ford ponožky,Pontiac značková trička Puma.Jediná Lada zůstane ve vlastních rukách a bude vyrábět osvědčené,léty prověřené Lady 2101,2102,2105 a 2106.
neregistrovaný "125S"
24. 7. 2005 15:23
Re: Rover za sťopadeťáť
Všechny auta budou využívat stejný platformy. Např. Ferrari Enzo II bude mít podvozek z Golfa VII(Trochu tvrdší), BMW 5 a 7, Mercedes E a S, Audi A6, A7 a A8 z Passata VIII, Rolls Royce, Bentley, Cadillac DeVille a Buick Lucerne z Phaetona III, atd. Stačí si jen vybrat, vyrobí vám ho kde chcete.
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 7. 2005 16:02
Re: Rover za sťopadeťáť
Až k tomu Cadillacu jsem ti to věřil (to bude tím hnusným horkem venku). Ovšem "oživování Cadillacu"(který přece prosperuje) mě už trklo. To musí být science-fiction.
neregistrovaný "tamin"
24. 7. 2005 19:09
Re: Rover za sťopadeťáť
uklidním tě je to sci-fi.Ale možná za pár let krachnou i velký automobilky,který teď prosperujou.Tak jak to číňani udělali s textilním průmyslem a obuvnictvým tak to může dopadnout i s autama(nedej bože) a většina toho co máme na sobě bude stejně jako čím budeme jezdit dělaný v Číně nebo čínskou společností.Toho bych se nechtěl dožít.Navíc jsem tě musel trochu polekat.Ty který když slyší křivějšího slova na UScars,příjde jako blanický ritíř a jako pravý misionář obrací,nás zaostalce zvyklí na maloobjemový čtyřválce, na víru pravou velkoobjemovou do V osmiválcovou.
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 7. 2005 19:27
Re: Rover za sťopadeťáť
Řadím tě k těm, kteří mají ještě naději procitnout. Objem ničím nenahradíš. I když v EU nastávají časy tříválců biturbo s pětiventilovou technikou.
neregistrovaný "tamin"
24. 7. 2005 19:32
Re: Rover za sťopadeťáť
tak teď si mě rozesmál kurňa kdy má VW začít vyrábět to tříválcový biturbo s 15 ventilama.Hned ráno si pro něj jdu jak pojedu nakoupit.Snad ho v Jednotě budou mít, koupím 20deka a taky pro psa, tumu už nějak ty OHVéčka nejedou.A co myslíš, že až příjdou vědci s něčím co plně nahradí benzín a naftu, že tu budou V8 7500l?
neregistrovaný "tamin"
24. 7. 2005 19:33
Re: Rover za sťopadeťáť
sakra tam má být 7,5l.
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 7. 2005 19:43
Re: Rover za sťopadeťáť
Hodně amerických velkoobjemových motorů už nyní může jezdit na čistý alkohol. Lze ho vyrábět z kytiček a navíc produkuje mnohem méně zplodin. Jenže lidi mají "lepší" nápady, co s alkoholem dělat a kvůli tomu je tolik zdaněný, že se zatím nevyplatí ho využívat k tomuto účelu. Myslím, že V8 a objem okolo 5 litrů je tak akorát.
neregistrovaný "tamin"
24. 7. 2005 20:32
Re: Rover za sťopadeťáť
jo jasný,metyl a etyl.Stará známá věc, je ještě kvalitnější než klasickej benzín, bohužel vše má své ale,odmaštuje a tím pádem hrozí nebezpečí zadření a počase motor zkoroduje, navíc je alkohol dost toxickej.jinak v Brazílii a USA je tento druh pohonu poměrně oblíbený.U nás by snad prospělo víc rozřít CNG, ale zase bysme museli zvíšt kompresi
24. 7. 2005 18:31
Re: Rover za sťopadeťáť
Zítra si jdu koupit česko-čínskej slovník...
neregistrovaný "jirka"
24. 7. 2005 15:55
srandičky
Obávám se, že vám úsměv na rtech brzo zmrzne. To co, udělalo s automobilovým trhem Japonsko a Korea, je z důvodu nedostatku nerostného bohatství těchto zemí, jen slabý odvar toho, co s ním udělá v příštích letech Čína. Asi není moc známo, že jsme tam kdysi vyváželi autobusy Škoda RTO 706 a nákladní Tatry. A když jsme k nim chtěli dodat náhradní díly, tak se přišlo na to, že si je vyrábějí sami a kvalitnější. A že to posléze nebyly jen náhradní díly, už snad nemusím dodávat. Ještě jim sice chybí saturovat domácí trh, ale čas se už začal odpočítávat.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Yaroukh"
24. 7. 2005 16:24
Re: srandičky
panenkomarjacosnamabude!?
neregistrovaný "jirka"
24. 7. 2005 17:09
Re: srandičky
Na skutečnou odpověď tu místo asi není. Ale obecně platí, že pokud se platební bilance zahraničního obchodu neustojí něčím jiným, tak přes následné ekonomické vazby bude stát chudnout a poroste nezaměstnanost. Prakticky to znamená, že jedna z možností je, nakupovat pokud možno, domácí výrobky a tím ten proces zpomalit. Jenže tohle vykládejte někomu, kdo kupuje jen podle ceny. Tričkama počínaje... Dneska máme státní dluh přes 600 miliard a nikomu to nevadí.
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 7. 2005 17:28
Re: srandičky
Ano, ale státní dluh není platební bilance. A myslím, že zrovna ČR si stojí dlouhodobě v poměru dovoz/vývoz dost slušně. Každopádně nakupovat domácí výrobky jen proto, že jsou domácí je taková medvědí služba. Ztratí tím konkurenceschopnost na jiných trzích než je ten domácí. Protože nebudou tolik tlačeny k vylepšování.
neregistrovaný "jirka"
24. 7. 2005 17:57
Re: srandičky
Naprostý souhlas. Proto taky píšu, že to jen jedna z možností, která navíc situaci neřeší, ale pouze zpomaluje.
24. 7. 2005 19:03
Re: srandičky
Z dlouhodobého hlediska není teorie prosperity VŠECH možná. Na Zemi jde jen o "přelévání" prosperity z místa na místo. Naštěstí je lidský život natolik dlouhý, že lze prožít jak úpadek tak prosperitu... Rád bych měl za sebou ten úpadek a směr k prosperitě... P.S. Život je už asi 75tisíc let jen bojem o přežití, bojem o vítěze. Byli tady spasitelé a snažili se nám velhat, že s nima to bude jiné. Jiné to být nemohlo, s nimi to navíc byl boj ne o přežití, ale o smrt. Bude to na světě stále stejné... silnější vítězí... ve všem, vždy... a všude. Patřit k vítězům je možná problém filosofický, etický, morální... nicméně je příjemnější jej řešit, než patřit k prohrávajícím... Neboť všichni být vítězi nemůžeme...
neregistrovaný "tamin"
24. 7. 2005 19:16
Re: srandičky
AMEN...
neregistrovaný "tamin"
25. 7. 2005 11:46
Galon
Dobří lidé vím, že toto do této diskuze nepatří, ale koli litrů je jeden galon?Sázim se s kámošem a ani jeden nemáme představu kolik to může být.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "jirka"
25. 7. 2005 14:50
Re: Galon
1 gal = 4,546 l v anglosasských zemích
1 gal = 3,785 l v USA
neregistrovaný "tamin"
25. 7. 2005 15:51
Re: Galon
Díky .Já myslel, že to je všude stejný takže ta sázka padla.Díky bohu!
neregistrovaný "Jenda"
25. 7. 2005 15:56
jOoO
A je to tu - cinani jsou v Evrope! Meli bysme se zacit radovat, nastava cas tlaceni cen dolu. Zacnou nam vyrabet levna a pomerne kvalitni auta - levnejsi nez Logan a kvalitnejsi nez ty nase nove Chevrolety. Ted se to zacne teprve prat!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "jirka"
25. 7. 2005 16:30
Re: jOoO
jen do doby, než budou ostatní, pod jejich cenovým tlakem, následovat Rover. Pak už si budou diktovat jen svoje ceny
neregistrovaný "A8"
25. 7. 2005 16:59
Re: jOoO
to je svata pravda
neregistrovaný "magic"
26. 7. 2005 08:58
Nejdřív koupí všechny automobilky a pak dojde ropa
Až Číňani koupí všechny automobilky a začnou vyrábět auta, nejdřív budou jen pro export, ale i v Číně začne poptávka po ježdění autem do práce. Nejdřív malinkýma malolitrážníma "kachnama", potom roverama, Lanciema a nakonec MB S-classe. A až si každá druhá Čínská rodina pořídí auto, bude stát litr benzinu 39,- Euro, protože zásoby ropy máme nyní na cca 60 let, při masové motorizaci Číny tak na 5 let. jediné, jak tomu předejít je KONEC SOCIÁL-NÍHO/ISTICKÉHO STÁTU! Každý se musí starat sám o sebe a stát jen o ty, kteří prokazatelně nemohou. Kdo má alespoň 2 děti, nesmí platit daně (do jejich 18 let). Žádné dávky v nezaměstnanosti, žádné životní minimum, nic takového. Musíme se vrátit k prioritám prosperity, jako to dělají oni. Jinak se staneme jejich služebnictvem a stejně o své sociální výsady přijdeme.
Rozbalit vlákno
0