Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prodej aut v ČR: v listopadu zpět pod průměr

Jedenáctý měsíc roku znamená pro český automobilový trh většinou oživení zájmu o automobily a nadprůměrný prodej. Letos tomu tak ale není. Prodalo se 11648 kusů nových osobních automobilů, takže optimismus trhu z předešlých dvou měsíců je pryč.
Zpět na článek
15. 12. 2003 13:50
neregistrovaný "Mírek"
15. 12. 2003 20:01
neregistrovaný "anonym"
16. 12. 2003 13:28
neregistrovaný "mrazik"
17. 12. 2003 00:56
neregistrovaný "Ada"
18. 12. 2003 08:41
neregistrovaný "koroptev"
18. 12. 2003 11:46
neregistrovaný "anonym"
16. 12. 2003 09:57
neregistrovaný "sch"
16. 12. 2003 13:06
neregistrovaný "Kuba"
16. 12. 2003 17:18
neregistrovaný "ooopppsss"
16. 12. 2003 18:22
neregistrovaný "KK"
16. 12. 2003 21:30
neregistrovaný "jirka-"
17. 12. 2003 21:42
neregistrovaný "KK"
17. 12. 2003 18:58
neregistrovaný "Michal"
17. 12. 2003 11:10
neregistrovaný "jag"
30. 12. 2003 20:35
neregistrovaný "GEORGE"
neregistrovaný "Mírek"
15. 12. 2003 13:50
Užitkové verze
Jestli tomu dobře rozumím,tak v kategorii SUV se prodalo 33 UŽITKOVÝCH Touaregů a jen 3 Lady NIVY, kdežto 15 osobních NIV a pouhých 7 Touaregů. Jsme my to ale skromnej národ,na práci si pořizujeme auta za 1,5milionu,ale pro soukromé ježdění Ladu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
15. 12. 2003 20:01
bez titulku
Tyyyjo ty francouzsky smejdy to vedou, ja se na to.... ty cesi jsou fakt taaak blbyyyy. Ja nemam tolik casu, abych byl porad v servisu. Ted mi docvaklo proc je u nas nejvetsi "nemocnost zamestancu" v EU. Delaji se marod, aby byt se svym permanentne pokazenym francouzskym smejdem v servisu. Jojo, na ty frantiiiky dojede cela nase ekonomika
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mrazik"
16. 12. 2003 13:28
Re: bez titulku
Opet vykrik do tmy. Fiaty stoji za * - muj soused ma kamarada a tomu se to sere, Francouzi jsou sunti - muj svagr ma znameho a ten je porad v servisu. Dete do haje. Mel jsi delsi dobu nejakeho francouze ? jakeho ? jak dlouho ? Kolik mel najeto a jak byl stary, kdyz jsi ho koupil, atd. Pak muzes neco tvrdit.
neregistrovaný "Ada"
17. 12. 2003 00:56
Re: bez titulku
Neodpovidam za anonyma, ale za sebe:
Ne nemel jsem doma zadne francouzske auto, protoze nejsem idiot.
Stacila mi zkusenost s francouzskym sluzebnim citroenem
neregistrovaný "koroptev"
18. 12. 2003 08:41
Re: bez titulku
když si někdo marně našlapává vlastní inteligenci stylem: "deutschland, deutschland uber alles", pak mu není pomoci.
mily ado, chceš mě naznačit, že jsem idiot, protože vlastním lagunu?
neregistrovaný "anonym"
18. 12. 2003 11:46
Re: bez titulku
Ze Ti Ada jeste stoji zareakci?! Co je zac prece davno vime (skoda, ze tady neni smajlik, ktery blije:()
neregistrovaný "sch"
16. 12. 2003 09:57
zmeny v klasifikaci uzitkovych verzi osobnich vozu
Docela by me zajimalo jak to je ted po zruseni kategorie osobni montazni vozidlo, pry to jsou nakladni vozidla. rad bych si precetl naky clanecek...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Kuba"
16. 12. 2003 13:06
Re: zmeny v klasifikaci uzitkovych verzi osobnich vozu
Pokud chces odpocet DPH, musis mit nakladni vozidlo N1. Takze vsechny kombiky s odpoctem jsou ted vlastne nakladaky do 3,5t.
Aby si udelal z M1 -> N1 musi to auto splnovat pozadavek na nosnost. Pokud splni tento hmotnostni vzorec, tak do nej narves prepazku a zabezpecis okna v nakladovym prostoru a mas z toho N1 bez DPH.
neregistrovaný "ooopppsss"
16. 12. 2003 17:18
bez titulku
Docela me se*ou že do střední třídy neustále cpou Oktávku, kde na zadních sedadlech mám kolena u brady a mám pocit že to je vzadu menší než felicie???!!!! Jak je tohle možný?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KK"
16. 12. 2003 18:22
klasifikace vozu skoda
Presne tak, octavia je nizsi stredni a superb stredni. Jizdnimi vlastnostmi, vybavou, komfortem. MB E a BMW 5 maji o tridu lepsi jizdni vlastnosti nez superb a vybava? Nemci jsou mnohem drazsi a nenabizeji v zakladu plechova kola, 100K motor,manual. klima :-))
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "jirka-"
16. 12. 2003 21:30
Re: klasifikace vozu skoda
Víš třída se neurčuje výbavou vozu , protože to i 206 Peguot v plný výbavě by patřil do střední třídy.Určujicí bývá většinou rozvor i rozchod vozu , velikosti vnitřního prostoru , včetně zavazadlového .Ale mam radu, kup si jiný auto , o ktrém si myslíš že do dané třídy patří a nebreč nad oktávkou.Takový lidé jak pořád spekulujou o zařazení aut do tříd mě serou , protože vetšinou jezděj v dotažený desetiletý šunce...
neregistrovaný "KK"
17. 12. 2003 21:42
Re: klasifikace vozu skoda
No to jsi teda frajer. Ja psal o zakladni (NE plne vybave).Suberb ZAKLADNI vybavou odpovida konkurenci ve stredni tride (tez v zakladu). Jizdnimi vlastnostmi a motorizaci taktez. Pouze rozmery jsou nadstandartni, to priznavam. Co se tyce meho vozu tak mam svedske "letadlo" a tudiz je mi oktavka opravdu ukradena :- ))
neregistrovaný "Michal"
17. 12. 2003 18:58
Re: klasifikace vozu skoda
to máš tak. recept na zařazení vozu do třídy je následující: vyber skutečnou třídu vozidla, jedná-li se o české auto, hoď ho o třídu výše. A je-li to američan, strč ho o třídu níže. výsledné třídy pak odpovídají.

Superb na podvozku z VW Passsat je tak vyšší střední, zatímco Chrysler Sebring, který je delší než Audi A6 a počáteční kubaturu má 2 litry patří jen do střední. A to nemluvím o publikacích typu autokatalog jistého německého nakladatelství u nás, kde například Cadillac CTS cituji: "je střední třída, ale v evropě musí být pro svou cenu řazen do vyšší střední" a přitom je to právě naopak: délka větší než A6. a cena s motorem 3.2 V6 odpovídá stejně motorizované německé konkurenci z pouhé střední třídy.
neregistrovaný "jag"
17. 12. 2003 11:10
dodatek
Ja mam sice neco co se sem nehodi ale musim to rict.
Výrok tydnem v predposlednim cisle casopisu Mlady Svet.
Nejaky ministr vnirta jedne spolkove zeme v nemecku(myslim ze v bavorsku) rekl neco v tom smyslu ze "nemecka policie nemuze jezdit jen v Audi a BMW ale je mu na zvraceni kdyz si pomysli ze jejich policie bude muset jezdit ve skodovkach nebo fiatech".
No tak reknete ze to neni arogantni nemecky blbec.
Dalsi z duvodu proc nekupovat nemecke smejdy.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GEORGE"
30. 12. 2003 20:35
Re: dodatek
Co se týče poklesu prodeje osobních aut koncem roku, nevím čemu se novináři a prodejci neustále diví. Logicky byl rekordní prodej a tím i iluze na rekordní rok vytvořeny v období 6-9/2003, protože se schylovalo k zákazu odpočtu DPH. Ono 22% z ceny není pár drobných. Jinak taky nejsem germanofil. Mám již čtvrtého japonce a spokojenost. První, ojetou TOYOTu jsem koupil se 177.000 km na tachometru a dnes po 7 letech ji máme ještě v rodině. Má najeto 270.000 km a kromě bězné údržby, šlape jak hodinky. Další výhoda japonce - špičková výbava, 3 roky záruka, nekradou se, atd.. Zkuste si koupit germána, vybavit ho srouvnatelně jako japonce a srovnat cenu.