Prodej BMW v květnu stoupl o 5,3 procenta
V Evropě se prodej zvýšil o 11,9 procenta, z toho v Německu o více než 14 procent. V Číně prodej stoupl o 7,1 procenta (celkem se prodalo 40.123 vozidel), ve Spojených státech však klesl o 8,8 procenta (33.612 prodaných kusů).
Prodej samotné značky BMW se zvýšil o 5,6 procenta na 168.129 vozů. K růstu přispívá hlavně poptávka po sportovně-užitkových vozech a sedanu řady 7. Od počátku letošního roku pak dodávky vozů hlavní značky stouply o pět procent, uvedla automobilka. Roste i prodej plug-in hybridů, v Nizozemí je více než čtvrtina prodaných BMW řady 3 tvořena právě plug-in hybridy.
Za celý loňský rok automobilka prodala rekordních 2,25 milionu vozů a již popáté za sebou zaznamenala celoroční rekordní prodej. Další růst na nový rekord čeká i letos. Kromě vozů stejného jména vyrábí BMW také vozy značek Mini a Rolls-Royce.
Společnost BMW se stala jedničkou světového trhu s luxusními automobily v roce 2005, kdy na tomto postu vystřídala německého konkurenta Mercedes-Benz. Ten chce ještě v tomto desetiletí BMW o vedoucí pozici na trhu připravit. Stejný cíl má i další německý rival Audi.