Myslíš, že je to správná cesta? Fabrika, která žije jen díky dotacím i přes které je pořád ve ztrátě a vyrábí mnohem méně aut, než se pan Musk dlouhodobě chvástal? Navíc pokud jde o eko pohled, výroba elektomobilů je dopadem na ŽP možná horší než celej diesel. Jen to nezměříš na výfuku. To ale většina fanoušků těchto aut asi nevidí
Presne tak.. mne prijede moje Tesla za necely mesic.. hodne jezdim takze na pohonnych hmotach usetrim cca 15tis mesicne, dale na levnejsi povinnem ruceni a levnejsi pojistka.
Ale hlavne .. je to zivotni postoj..
Kdyz vse odectu od ceny leasingu bude mne stat Tesla cca 10tis mesicne.. dobijim z vlastnich solarnich panelu na strese
..a pane Vaclave M.. jake dopady ma tezba ropy vime ? jake dopady maji rafinerie ? moje volba je neplatit spotrebni dan nenazranemu statu, moje volba je prispivat do pokladnicky firem jako je Shell, BP a dalsi.. jen Shell ma rocni zisk 150mld Kc.. jen prispivejte dal..
Rad zaplatim Elonovi aby to tahl dal.. verim ze uspeje.. Jen co dokonci Gigafactory, verim ze pusti na trh bateriove sady pro rodinne domy, pres den nabijete baterie z vlastnich solarnich panelu, a z baterii utahnete cely dum.. takze skoncil jsem s BP, Shell a podobnymi.. dalsi na rade budou EON, CEZ, PRE a dalsi.. ja chci mit svou nezavislost a vy ?
negativisty vozit nebudu
pozitivne ladeni .. napiste rad vas zdarma svezu :-) Martin
Hodně jezdíte? A kde budete dobíjet cestou? O tom jak dlouho budete dobíjet ani nemluvě. Operativnost ještě dlouho nebude nic moc. Ok, jako auto do města do práce proč ne, ale elektromobil jako první auto na delší přejezdy? Asi ještě dlouho ne, pokud vůbec někdy.
Jaký je rozdíl v tom dávat peníze petrolejářským nebo elektro firmám? Fakt věříte, že jedni jsou zlí a druzí hodní? Jděte se bodnout. O dopadech při těžbě materiálů na výrobu baterek ani nemluvě.
Promiňte, ale tohle sluníčkové tleskání elektroautům mi přijde jako pokrytectví
Nazdar Supermane... a už jsi slyšel o tzv. aktivních domech? Co nespotřebuješ, to pošleš do sítě? V noci pak sice nabíjíš z běžné sítě, ale pokud jsi měl dobrého projektanta domu a počítal jsi v projektu s napájením elektromobilu, pořád nabíjíš zadarmo, protože to kompenzuješ tím, co jsi přes den prodal. Tesla je průkopníkem a bude-li se ji dařit, třeba naše děti nebudou tak často umírat na rakovinu a třeba konečně nebudeme mít důvod posílat bombardéry do dalekých krajů kvůli ložiskům ropy.
jen taková malá otázka. Kolik% obyvatel ČR má vlastní dům? vy si myslíte, že stát si nechá utíkat daně a poplatky? Všechny ty výhody až bude elektroaut více padnou a budete platit jak mourovatý. Jak za auto, tak různé daně....nic neušetříte. Jen chvíli pokud to nebude většinový jev pro státní kasu. Budíček :-)
Takže tohle Vás zajímá a jiné věci ne? Ó, jak jste spravedlivý a nestranný. Berte to jako závdavek na léčení nemocných, co jim na plících sedí chemikálie z vašeho výfuku. Vidíte, věc je vyřešena.
tak tak.. spojko.. myslim vezmete pilu.. ale rucni.. ne motorovku.. jdete porazit strom do lesa at mate na topeni, parem koni si dojedte na dovolenou.. a doma petrolejka !! zadny internet,,
Zajedu se na ni aspoň kouknout do Zlína do AMILOCAR. Kupovat si ji určitě nebudu. Je to hezké auto, ale ta cena!!! Uvidíme co s cenami udělá čas. Nebýt dotací např. v Norsku, byly by prodeje elektromobilů úplně jiné. Možná je to slepá ulička, možná budoucnost.
U elektromobilov sa začína blýskať na lepšie časy. Prakticky jediná vec, ktorá bráni ich masovému rozšíreniu, sú batérie - majú malú kapacitu, veľkú hmotnosť, pomaly sa nabíjajú a sú drahé.
Pred pár dňami som však čítal článok o superkondenzátoroch, ktoré by všetky tieto problémy mohli vyriešiť. Už sa na to teším... Tu je odkaz na ten článok
[odkaz]
Proč ne? C-zero nebo ion se dají sehnat za solidní cenu. Dokonce i Leaf z Německa už se dá sem tam za dobrou cenu sehnat.
Kdybych jezdil trochu víc, resp. byl bych z většího města, tak bych si ho klidně pořídil. Na dlouhé cesty to samozřejmě není, ale na lítačku po městě, jako nákupní taška nebo prostě místo taxíku pro mne a partnerku, proč ne?
ty jsi ten jeho prispevek asi spatne cetl. pise, ze na vine jsou baterie, ktere jsou mimo jine drahe. elektromobil bez baterii je principialne levnejsi vyrobek nez klasicky automobil bez nadrze... takze vysoka cena elektromobilu je odvisla od ceny baterii.
Budou to mít ještě těžké, ale to není důležité. Spalovací motory a převodovky jsou čím dál složitější, poruchovější a dražší, takže čas hraje pro Teslu. Samotná existence Tesla Motors tlačí i ostatní automobilky určitým směrem (např. PHEV, které to mohou Tesle dost ztížit) a o tom to je - pozitivní směr vývoje pro všechny a světlo na konci tunelu plného smradu „ekologických" vznětových motorů..