Prodeje koncernu GM v Evropě mírně poklesly
Koncern General Motors prodal v Evropě za první tři čtvrtletí roku 2006 celkem 1,527,275 aut, což znamená meziroční pokles o 0,3 procenta a tržní podíl 9,2 %. Ve východní Evropě však prodeje vzrostly o 51 procent.
Pokud jde o jednotlivé značky, Opel/Vauxhall prodal od ledna do září 1,203,918 aut, což je o 3,2 % méně. Opel však s optimismem vzhlíží k novým modelům Corsa a Antara, na něž přijal značné množství objednávek (na Corsu již 95 000, plán pro rok 2006 počítal se 75 000).
Rok 2006 je pro Saab zatím nejlepším rokem v historii, když prodal po celém světě 102,498 aut, což představuje 6-procentní nárůst. V Evropě Saab zaznamenal rekord se 70,565 prodanými auty a nárůstem dokonce o 18,2 %.
V Evropě se stále silněji usazuje také Chevrolet, který za prvních 9 měsíců roku prodal 247,871 aut, představujících meziroční nárůst o 10,8 %, a to se teprve rozbíhá prodej nové Captivy. Extrémní nárůsty prodejů zaznamenaly značky Hummer (s 1230 prodanými auty o 212,2 % více) a Cadillac (2645 prodaných aut, nárůst o 29,9 %), sportovní Corvette si naopak koupilo 1046 zájemců, což je meziročně o 7 % méně.