no som zvedavy na jesenne predaje vw zvlast v severnej amerike po tomto co sa teraz deje..... pride mi ze vw toto cele nemal za potreby ale tak co uz... priznavam ze len ziram co sa u vw deje... nie som fanda vw ale tento pruser im ozaj nezavidim .... a som zvedavy aky dopad to bude mat aj na globalne predaje koncernu vo svete... taka toyota sa musi len usmievat ked vidi ako sa jej najvacsi rival porazi aj sam....
co by nie... aj keby len takych 50 tisic kusov stratili a o tento pocet predaju menej buduci rok povedzme vdaka tomuto pruseru aky teraz maju... tak ich to vyjde pekne draho ... ono to uz nie su "zanedbatelne cisla" ani pre velke znacky
a ked padnu o 100 tisic... tak to tam uz mozu za velkou mlakou rovno zabalit ...
tak to je jasne ze strata image je nenahraditelna... a financne nevycislitelna ... stale sa ale pytam.... mal toto vw za potreby? robit taketo seky pre presadenie tych par dizov vo svojich vozoch za velkou mlakou? k comu to bolo dobre...
Zkoušeli to s diesly, protože benzíny neumí a válcují je jak japonci, tak i krorejci a domácí značky co se týče samotné značky Volkswagen a co se týče Audi, tam je ted bude ještě víc válcovat Lexus, Infiniti ale je dost pravděpodobné, že půjdu nahoru i Jaguar, Cadillac, Lincoln a Volvo
ono problem nevidim len v motoroch ale aj v modelovej ponuke a dizajne aut vw pre ameriku...... chcelo by to trosku uz iny pristup ako u konzervativneho europana..... ale tak to uz je ich vec.... ked si myslia ze to co ponukaju v eu funguje aj za velkou mlakou prosim.... ale kto ma oci tak vidi.... ze tato taktika nefunguje....
a po tejto afere je dost mozne ze aj dalsich 50 let nebude vw v amerike moc fungovat .... uvidime.... priznam sa ze je to na mna moc aby som toto stravil za den za dva..... este stale cumim co sa to tu okolo vw deje.... a akosi hladam zachytny bod.... neskutocne nieco ... toto som od vw necakal
Oba si tu melete nádherný nesmysly a mezi ně patří třeba to, že co je úspěšný v Evropě nefunguje v US.... Podívejte oba všeobecně na prémiový značky nebo Porsche.
A oslizlý povídačky o neúspěchu od Barika, jak neumí nabídnout benzínovej motor jsou tak nebetyčný hlouposti, že by jsi za ně měl být tlučen :-!
Oni potřebují krizi. Připomínají mi moji milovanou Nokii, která ke konci kašlala na staré zákazníky a ty nové neuměla oslovit. Nokia MIcrosoft 215, ale celkem jde i když jen s přihlédnutím k ceně a trapným pětipalcovým dotykáčům, které se mi ani nevejdou do kapsy.
Zrušili desetikvalt DSG - úchylný projekt rovnající se svojí nesmyslností tanku Maus.
V USA si asi desetiletí moc neškrtnou, pokud svojí dieselovou krizi budou řešit současní ulísaní manažeři a ne chlapi s menším strništěm na ksichtě co udělají upřímné chlapské gesto - utlumení TDI divize.
Tohle je přetaví v novou společnost, která bude brát opravdu čistou dopravu (cng-lpg-elektro) naprosto vážně a bude se jí věnovat plnou finanční silou. Nakonec budeme profitovat všichni. Ano i krize může být cestou k lepšímu zítřku. Buďto půjdou tímhle scénářem nebo přijde nevyhnutelný (pomalý) úpadek i přes silné vlastenectví v EU a nenávist číňanů k japoncům, která jediná stojí za tím, že dnes toyota není o dost větší než das auto.
To pojednání o Nokii je poněkud nesrozumitelné....
Ulízaní manažeři = chlapi s pořádným strništěm?! Chtělo by to trochu po sobě číst....
CNG a LPG rozšiřování nic nebrání, snad jen chybějící infrastruktura ;-\ Ale kdo jí bude financovat?! Zejména, pokud bude tolik % zákazníků, jako doposud?
A proč bych měl vůbec jásat na nabídkou LPG a CNG, když to vypadá do 10 let na slepou uličku?! Zdroje jsou v rizikových oblastech nebo ve velmi drahých lokalitách.
Zbývá elektromobilita, která i při známých současných nevýhodách (nesnižuje zatížení prostředí uhlíkatými zplodinami z výroby elektřiny a těžbou drahých kovů pro výrobu baterií vytváří nová, ještě větší rizika v prostředí i ekonomice) snad představuje alespoň nějaké řešení. Jenže pořád hodně nedokonalé. Co uděláme s náklaďáky, s letadly a s loděmi?! Pokud ve svých výplodech nezahrnuješ tyto dopravní segmenty, chováš se jako demagog....
Tvoje soptění na diesely by mělo být spíše namířeno na manažery zodpovědné za skandální chování automobilky. A kdo ví, třeba se nakonec ukáže, že VW v tom není sám...
Krize očišťuje, pokud je kam se vyvinout. Současný svět se vyvíjí tak akorát do vlastní zkázy. I díky názorům, jako je ten Tvůj.
Kdo je tu demagog? Zatím jedině ty a dost podprůměrný.
„A proč bych měl vůbec jásat nad nabídkou LPG a CNG, když to vypadá do 10 let na slepou uličku?! Zdroje jsou v rizikových oblastech nebo ve velmi drahých lokalitách."
Nafta-ropa je z tohoto hlediska horší, takže to zkus jinak. Slepá ulička je jen v tvojí hlavě. Nazval bych to zacyklenou blbostí.
„Co uděláme s náklaďáky, s letadly a s loděmi?! Pokud ve svých výplodech nezahrnuješ tyto dopravní segmenty, chováš se jako demagog...."
Ne nechovám. Zde se diskutuje o autech, takže nechápu proč sem taháš lodě a letadla. Používají naprosto odlišné motory. BTW podíl dieselů v nákladních autech chápu, ale chci ho postupně snižovat třeba tím CNG. Velké nákladní lodě ať spalují třeba tvoje staré ponožky. Jejich komíny ohrožují svým smradem mnohem méně lidí než diesely v ulicích. Letadla můžou k tvým ponožkám přidat i spodky.
Donekonečna omýlané blbosti o elektromobilitě ti už nehodlám vyvracet. Všichni jsou blázni jenom PM2 je letadlo.
Hochu máš nebezpečně blízko do blázince.
Cituji:
"podíl dieselů v nákladních autech chápu, ale chci ho postupně snižovat třeba tím CNG"
tomu se říká megalomanie
Jinak Marfuša taky kvičela - chci, já chci !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ale je pěkné jak si věříš.
Mimochodem Ty a ještě jeden tady, myslím že To ten nebo nějak tak ......... jste opravdu úplně nemocní tím jak blijete ty svoje plky proti dieselům. Rád bych věděl co Vám kdo kdy udělal, že neděláte něco užitečnějšího.
Můžete se vzteknout ale platí - psi štěkají, ale karavana kráčí dál ...
Rozšiř si slovní zásobu. Psi štěkají a karavana jede dál - kolikrát si to už psal? Podíl dieselů v osobácích nikdy nepřekonal 30% a v motorkách je to pro ně úplně zabité, takže ta karavana je benzínová a věř tomu, že tohle se bude měnit už jen v neprospěch nafty. :-)
Já zase nechápu, jak se dieselů může někdo zastávat. Je to nepřirozený masochismus zastávat se něčeho co smrdí a škodí lidskému zdraví. Každý normální člověk co má plíce to cítí a je rád, když kolem něj projede bus nebo truck na cng a ne na naftu. Sakra projeď se někdy na bicyklu po frekventovaný silnici a s čistým svědomím řekni, že benzín ti vadí víc. Je to blbost a na kamiony to nesváděj, protože ty všude nejezdí. Zřejmě jsi s dieselama nějak pracovně propojen, ale to já nejsem a můžu si tak užívat svoji svobodnou objektivitu. Lituju tě, ale nemohu ti pomoci.
Jsem rád že jsme se na jednom shodli - VW neumí dělat benzíny. :-) Mimochodem, jestli si někdo myslí, že nejsou "čipnuté" stejným způsobem i benzíny, těžce se mýlí ....
Blabla. Dokud někdo nedokáže, že podvádějí i s benzínama, tak do VW nekopej. Nevím proč by takové slabiny amíci nevyužili. Benzín s emisema problém nemá. Stačí ti nízkotlaké nepřímé vstřikování a EU6 a všechny ostatní nejpřísnější emisní normy máš v kapse. Diesel je proti tomu obtížně spálitelný odpad.
Jo stroj se zadrhl vid a premie prestava slapat. Tak nebul no ono nejde do nekonecna podvadet a vyrabet sroty a vse resit jen marketingem. On ten propad jednou prijit musel. Uz tech afer u VW bylo moc
Posledného Golfa 1,2TSi/63kW (štvorvalec) v 2015 sme kúpili za 14.300,- Eur v "základnej výbave" Trendline Edition (plechové disky, automat.klima, kožený paket, tempomat, stredová opierka, biela farba + predné a zadné parkovacie snímače).
Dnes tá istá výbava stojí po odpočítaní bonusu 2.000 € až 17.440 €. Rozdiel je len v hlinníkových diskoch.
ĎAKUJEM, nemám záujem si za "hlinníkové disky" priplácať 3.140 €.
Áno, dávajú tam síce 1,5 TSi (štvorvalec), ale tá 1,2 TSi v štvorvalci by mi stačila bohato i dnes, ale ju neponúkajú.
Nech si ide VW svojou cestou, my sme si tú svoju tiež už našli a nie je to VW.