Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prodeje koncernu VW Group v srpnu klesly o 5,4 %

Čína nebo Brazílie byly velice nadějnými trhy, tamější prodeje ale v posledních měsících klesají. Situace už zasáhla i VW Group.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
21. 9. 2015 18:03
Po každém boomu přichází pád
To rusko a jižní amerika slušný, ted přijde i pád v USA

Jsem zvědav, jak jim ta Evropa ten růst udrží >:D >:D >:D

Joo, tak dlouho se vydávaj chvástavý zprávy až se ucho utrhne >:D >:D
Rozbalit vlákno
15
Avatar - 3_diamanty
21. 9. 2015 19:28
Re: Po každém boomu přichází pád
no som zvedavy na jesenne predaje vw zvlast v severnej amerike po tomto co sa teraz deje..... pride mi ze vw toto cele nemal za potreby ale tak co uz... priznavam ze len ziram co sa u vw deje... nie som fanda vw ale tento pruser im ozaj nezavidim .... a som zvedavy aky dopad to bude mat aj na globalne predaje koncernu vo svete... taka toyota sa musi len usmievat ked vidi ako sa jej najvacsi rival porazi aj sam....
21. 9. 2015 19:33
Re: Po každém boomu přichází pád
Oni v USA ani nemají kam padat. ;-)
Avatar - 3_diamanty
21. 9. 2015 19:39
Re: Po každém boomu přichází pád
co by nie... aj keby len takych 50 tisic kusov stratili a o tento pocet predaju menej buduci rok povedzme vdaka tomuto pruseru aky teraz maju... tak ich to vyjde pekne draho ... ono to uz nie su "zanedbatelne cisla" ani pre velke znacky

a ked padnu o 100 tisic... tak to tam uz mozu za velkou mlakou rovno zabalit ...
Avatar - Barrichello
21. 9. 2015 20:50
Re: Po každém boomu přichází pád
Hlavní je ztráta důvěryhodnosti a image a to je bude u Audi hoodně mrzet.
Avatar - 3_diamanty
21. 9. 2015 21:00
Re: Po každém boomu přichází pád
tak to je jasne ze strata image je nenahraditelna... a financne nevycislitelna ... stale sa ale pytam.... mal toto vw za potreby? robit taketo seky pre presadenie tych par dizov vo svojich vozoch za velkou mlakou? k comu to bolo dobre...
Avatar - Barrichello
21. 9. 2015 21:17
Re: Po každém boomu přichází pád
Zkoušeli to s diesly, protože benzíny neumí a válcují je jak japonci, tak i krorejci a domácí značky co se týče samotné značky Volkswagen a co se týče Audi, tam je ted bude ještě víc válcovat Lexus, Infiniti ale je dost pravděpodobné, že půjdu nahoru i Jaguar, Cadillac, Lincoln a Volvo
Avatar - 3_diamanty
21. 9. 2015 21:40
Re: Po každém boomu přichází pád
ono problem nevidim len v motoroch ale aj v modelovej ponuke a dizajne aut vw pre ameriku...... chcelo by to trosku uz iny pristup ako u konzervativneho europana..... ale tak to uz je ich vec.... ked si myslia ze to co ponukaju v eu funguje aj za velkou mlakou prosim.... ale kto ma oci tak vidi.... ze tato taktika nefunguje....
Avatar - Barrichello
21. 9. 2015 22:36
Re: Po každém boomu přichází pád
Ona nefunguje ale už 50 let >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
21. 9. 2015 22:40
Re: Po každém boomu přichází pád
a po tejto afere je dost mozne ze aj dalsich 50 let nebude vw v amerike moc fungovat .... uvidime.... priznam sa ze je to na mna moc aby som toto stravil za den za dva..... este stale cumim co sa to tu okolo vw deje.... a akosi hladam zachytny bod.... neskutocne nieco ... toto som od vw necakal
Avatar - Barrichello
21. 9. 2015 22:59
Re: Po každém boomu přichází pád
Poslední (ale taky první) úspěšné VW tam byl Brouk >:D A to už je sakra vousatý
Avatar - 3_diamanty
21. 9. 2015 23:20
Re: Po každém boomu přichází pád
jetta tam predava na pomery vw moc slusne cisla... vlastne nebyt jetty tak to tam vw moze davno zabalit....
22. 9. 2015 05:11
Re: Po každém boomu přichází pád
Oba si tu melete nádherný nesmysly a mezi ně patří třeba to, že co je úspěšný v Evropě nefunguje v US.... Podívejte oba všeobecně na prémiový značky nebo Porsche.

A oslizlý povídačky o neúspěchu od Barika, jak neumí nabídnout benzínovej motor jsou tak nebetyčný hlouposti, že by jsi za ně měl být tlučen :-!
22. 9. 2015 06:23
Re: Po každém boomu přichází pád
Na druhú stranu, že VW nie je v USA taký úspešný ako inde vo svete, je pravda.
Avatar - Barrichello
22. 9. 2015 08:06
Re: Po každém boomu přichází pád
Jo a jakej benzinovej motor v autech s logem VW se v USA prodava masovym zpusobem? Pojd nam o tom vypravet
Avatar - Blue Sun
22. 9. 2015 08:27
Re: Po každém boomu přichází pád
Všiml sis ale, že o Audi se vůbec nemluví? První krok marketingu, všude je pouze VW nebo skupina VW. Lidi si s tím Audi nespojí.
21. 9. 2015 18:29
krize očišťuje
Oni potřebují krizi. Připomínají mi moji milovanou Nokii, která ke konci kašlala na staré zákazníky a ty nové neuměla oslovit. Nokia MIcrosoft 215, ale celkem jde i když jen s přihlédnutím k ceně a trapným pětipalcovým dotykáčům, které se mi ani nevejdou do kapsy.

Zrušili desetikvalt DSG - úchylný projekt rovnající se svojí nesmyslností tanku Maus.
V USA si asi desetiletí moc neškrtnou, pokud svojí dieselovou krizi budou řešit současní ulísaní manažeři a ne chlapi s menším strništěm na ksichtě co udělají upřímné chlapské gesto - utlumení TDI divize.

Tohle je přetaví v novou společnost, která bude brát opravdu čistou dopravu (cng-lpg-elektro) naprosto vážně a bude se jí věnovat plnou finanční silou. Nakonec budeme profitovat všichni. Ano i krize může být cestou k lepšímu zítřku. Buďto půjdou tímhle scénářem nebo přijde nevyhnutelný (pomalý) úpadek i přes silné vlastenectví v EU a nenávist číňanů k japoncům, která jediná stojí za tím, že dnes toyota není o dost větší než das auto.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Bubáq
21. 9. 2015 19:44
Re: krize očišťuje
To pojednání o Nokii je poněkud nesrozumitelné....
Ulízaní manažeři = chlapi s pořádným strništěm?! Chtělo by to trochu po sobě číst....

CNG a LPG rozšiřování nic nebrání, snad jen chybějící infrastruktura ;-\ Ale kdo jí bude financovat?! Zejména, pokud bude tolik % zákazníků, jako doposud?

A proč bych měl vůbec jásat na nabídkou LPG a CNG, když to vypadá do 10 let na slepou uličku?! Zdroje jsou v rizikových oblastech nebo ve velmi drahých lokalitách.

Zbývá elektromobilita, která i při známých současných nevýhodách (nesnižuje zatížení prostředí uhlíkatými zplodinami z výroby elektřiny a těžbou drahých kovů pro výrobu baterií vytváří nová, ještě větší rizika v prostředí i ekonomice) snad představuje alespoň nějaké řešení. Jenže pořád hodně nedokonalé. Co uděláme s náklaďáky, s letadly a s loděmi?! Pokud ve svých výplodech nezahrnuješ tyto dopravní segmenty, chováš se jako demagog....

Tvoje soptění na diesely by mělo být spíše namířeno na manažery zodpovědné za skandální chování automobilky. A kdo ví, třeba se nakonec ukáže, že VW v tom není sám...

Krize očišťuje, pokud je kam se vyvinout. Současný svět se vyvíjí tak akorát do vlastní zkázy. I díky názorům, jako je ten Tvůj.
21. 9. 2015 20:09
Re: krize očišťuje
Kdo je tu demagog? Zatím jedině ty a dost podprůměrný.

„A proč bych měl vůbec jásat nad nabídkou LPG a CNG, když to vypadá do 10 let na slepou uličku?! Zdroje jsou v rizikových oblastech nebo ve velmi drahých lokalitách."

Nafta-ropa je z tohoto hlediska horší, takže to zkus jinak. Slepá ulička je jen v tvojí hlavě. Nazval bych to zacyklenou blbostí.

„Co uděláme s náklaďáky, s letadly a s loděmi?! Pokud ve svých výplodech nezahrnuješ tyto dopravní segmenty, chováš se jako demagog...."

Ne nechovám. Zde se diskutuje o autech, takže nechápu proč sem taháš lodě a letadla. Používají naprosto odlišné motory. BTW podíl dieselů v nákladních autech chápu, ale chci ho postupně snižovat třeba tím CNG. Velké nákladní lodě ať spalují třeba tvoje staré ponožky. Jejich komíny ohrožují svým smradem mnohem méně lidí než diesely v ulicích. Letadla můžou k tvým ponožkám přidat i spodky.

Donekonečna omýlané blbosti o elektromobilitě ti už nehodlám vyvracet. Všichni jsou blázni jenom PM2 je letadlo.
Avatar - WinDiesel
21. 9. 2015 22:01
Re: krize očišťuje
Hochu máš nebezpečně blízko do blázince.
Cituji:
"podíl dieselů v nákladních autech chápu, ale chci ho postupně snižovat třeba tím CNG"
tomu se říká megalomanie
Jinak Marfuša taky kvičela - chci, já chci !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ale je pěkné jak si věříš.
Mimochodem Ty a ještě jeden tady, myslím že To ten nebo nějak tak ......... jste opravdu úplně nemocní tím jak blijete ty svoje plky proti dieselům. Rád bych věděl co Vám kdo kdy udělal, že neděláte něco užitečnějšího.
Můžete se vzteknout ale platí - psi štěkají, ale karavana kráčí dál ...
21. 9. 2015 22:24
Re: krize očišťuje
Rozšiř si slovní zásobu. Psi štěkají a karavana jede dál - kolikrát si to už psal? Podíl dieselů v osobácích nikdy nepřekonal 30% a v motorkách je to pro ně úplně zabité, takže ta karavana je benzínová a věř tomu, že tohle se bude měnit už jen v neprospěch nafty. :-)

Já zase nechápu, jak se dieselů může někdo zastávat. Je to nepřirozený masochismus zastávat se něčeho co smrdí a škodí lidskému zdraví. Každý normální člověk co má plíce to cítí a je rád, když kolem něj projede bus nebo truck na cng a ne na naftu. Sakra projeď se někdy na bicyklu po frekventovaný silnici a s čistým svědomím řekni, že benzín ti vadí víc. Je to blbost a na kamiony to nesváděj, protože ty všude nejezdí. Zřejmě jsi s dieselama nějak pracovně propojen, ale to já nejsem a můžu si tak užívat svoji svobodnou objektivitu. Lituju tě, ale nemohu ti pomoci.
Avatar - Auto CZ
21. 9. 2015 19:23
Otvaram flasku cerveneho :-D
>:D >:D neni väcsia radost, ako skodofka radost >:D :no:
Rozbalit vlákno
3
22. 9. 2015 05:13
Re: Otvaram flasku cerveneho :-D
Jsi hlupák... ;-)
Avatar - woody-alien
22. 9. 2015 07:49
Re: Otvaram flasku cerveneho :-D
Je vidět, žes prošel kurzem sebeovládání. ;-) Tak mírná reakce na tak zhovadilej příspěvek.
22. 9. 2015 07:49
Re: Otvaram flasku cerveneho :-D
Konecne nejaky nazor v teto "diskusi", ktery se da podepsat :-)
21. 9. 2015 19:55
vyhoda folcvagnu je v tom ze ma kam sahnout
do rezerv a kdyby bylo nejhur tak otevrou sejf a na ebay vydrazi zlate zuby tatky zakladatele führera Adolfa Hitlera
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Barrichello
21. 9. 2015 20:44
Re: vyhoda folcvagnu je v tom ze ma kam sahnout
>:D >:D >:D

Ano, je to sice lacinej humor, ale tomuhle se musí člověk zasmát i kdyby nechtěl.

Asi udělám nové video Hitler a VW. Svrbí mě prsty >:D
21. 9. 2015 21:03
Re: vyhoda folcvagnu je v tom ze ma kam sahnout
To video už je od neděle na světě.
[odkaz]
Avatar - Barrichello
21. 9. 2015 21:15
Re: vyhoda folcvagnu je v tom ze ma kam sahnout
Uděláme českou verzi, to bude víc sranda >:D
Avatar - WinDiesel
21. 9. 2015 22:02
Re: vyhoda folcvagnu je v tom ze ma kam sahnout
Jsem rád že jsme se na jednom shodli - VW neumí dělat benzíny. :-) Mimochodem, jestli si někdo myslí, že nejsou "čipnuté" stejným způsobem i benzíny, těžce se mýlí ....
21. 9. 2015 22:30
Re: vyhoda folcvagnu je v tom ze ma kam sahnout
Blabla. Dokud někdo nedokáže, že podvádějí i s benzínama, tak do VW nekopej. Nevím proč by takové slabiny amíci nevyužili. Benzín s emisema problém nemá. Stačí ti nízkotlaké nepřímé vstřikování a EU6 a všechny ostatní nejpřísnější emisní normy máš v kapse. Diesel je proti tomu obtížně spálitelný odpad.
22. 9. 2015 05:15
Re: vyhoda folcvagnu je v tom ze ma kam sahnout
Proč se proboha musí k tématu vyjadřovat většinou ti, co jen hýkají neustále svoje nepříliš inteligentní poznámky? :-!
Holden a Barik... :-)
22. 9. 2015 07:50
Re: vyhoda folcvagnu je v tom ze ma kam sahnout
Bo VW - cos cekal?
Avatar - Barrichello
22. 9. 2015 08:12
Re: vyhoda folcvagnu je v tom ze ma kam sahnout
Jo stroj se zadrhl vid a premie prestava slapat. Tak nebul no ono nejde do nekonecna podvadet a vyrabet sroty a vse resit jen marketingem. On ten propad jednou prijit musel. Uz tech afer u VW bylo moc
22. 9. 2015 12:43
šance pro Piecha
vůbec bych se nedivil kdyby se ještě dědek vrátil ;-) >:D
Rozbalit vlákno
0
28. 9. 2019 09:25
Nielen image, ale i zvýšené ceny
Posledného Golfa 1,2TSi/63kW (štvorvalec) v 2015 sme kúpili za 14.300,- Eur v "základnej výbave" Trendline Edition (plechové disky, automat.klima, kožený paket, tempomat, stredová opierka, biela farba + predné a zadné parkovacie snímače).

Dnes tá istá výbava stojí po odpočítaní bonusu 2.000 € až 17.440 €. Rozdiel je len v hlinníkových diskoch.

ĎAKUJEM, nemám záujem si za "hlinníkové disky" priplácať 3.140 €.
Áno, dávajú tam síce 1,5 TSi (štvorvalec), ale tá 1,2 TSi v štvorvalci by mi stačila bohato i dnes, ale ju neponúkajú.

Nech si ide VW svojou cestou, my sme si tú svoju tiež už našli a nie je to VW.

Kto che kam, pomôžme mu tam ...
Rozbalit vlákno
0