Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Projeli jsme se s modernizovaným Peugeotem 301. Už nechce být jen laciný!

Peugeot 301 přichází na trh v modernizovaném provedení. Z laciného sedanu se stal elegán, který chce nabídnout i nějaký ten luxus.
Zpět na článek
4. 5. 2017 18:18
4. 5. 2017 22:51
5. 5. 2017 12:17
4. 5. 2017 19:12
5. 5. 2017 09:11
5. 5. 2017 09:09
5. 5. 2017 11:57
5. 5. 2017 00:34
5. 5. 2017 08:41
5. 5. 2017 09:16
6. 5. 2017 03:40
6. 5. 2017 08:23
5. 5. 2017 11:58
6. 5. 2017 08:27
4. 5. 2017 17:21
a načo kamera
parkovacia kamera v lovkost aute je blbosť, takisto navi, to to radšej mohli normálne odhlučniť. Inak celkom pekné autíčko a viem si predstaviť, že mnohým stačí.
Rozbalit vlákno
3
4. 5. 2017 18:18
Re: a načo kamera
Protože parkovací kamera je lepší než senzory, v téhle kategorii to platí dvojnásob. Auta nižších tříd používají jen trojkanálové senzory a tam je moc hluchých míst.
Avatar - Emel
4. 5. 2017 18:37
Re: a načo kamera
Odhlučnění asi stojí víc...
4. 5. 2017 18:41
Re: a načo kamera
Odhlučnění je defaultní a neměnné. Za to si nikdo nepřiplatí.
Avatar - Missouri
4. 5. 2017 17:26
Šedá myš...
...mohla být aspoň bílá. Vše ostatní na fotkách vynikne, jen to auto ne. No a klavírní lak na přístrojovku čehokoli prostě nepatří. Jako zákazník jsem rád, že je z čeho vybírat, ovšem tohle je mimo mé zorné pole. Prostě šedá myš... ;-\
Rozbalit vlákno
10
4. 5. 2017 18:00
Re: Šedá myš...
ale ľudia, čo toto kupujú, nechcú kúlové imidž auto, ale chcú mať pekné slušné nenápadné auto, za ktoré sa nemusia hanbiť, nepotrebujú vyniknúť, skôr naopak.
Avatar - Missouri
4. 5. 2017 18:12
Re: Šedá myš...
Lidé, co tohle kupují, nemají k autům vztah. Potřebují jenom levně jezdit, ale za Dacii Sandero by se styděli... Asi tak. Nic proti nim, mně se jen nelíbí ty barvy na fotkách. :-O
Avatar - Blue Sun
4. 5. 2017 18:49
Re: Šedá myš...
No vidíš, mně se zase nelíbí tvé hloupé názory...
Avatar - Missouri
4. 5. 2017 19:57
Re: Šedá myš...
Majitel třistajedničky v šedohnědé barvě? Gratuluji. Skvělá volba 8-s
4. 5. 2017 20:08
Re: Šedá myš...
Stále lepší než bílá Fábiorapidooctávka >:D
Avatar - Blue Sun
4. 5. 2017 21:50
Re: Šedá myš...
Kupodivu ne, prostě jen nemám rád blbé kecaly.
4. 5. 2017 22:43
Re: Šedá myš...
Ibizian, už ti len chýba pľuvanie na majiteľov Thalií!
4. 5. 2017 22:41
Re: Šedá myš...
Ibizian, čo to melieš? Už som videl x chlapíkov so "vzťahom", čo išli do Nemecka kupovať vysnívaný Golf, Passat, ... a vrátili sa s Fordom, Renaultom, ...
;-)
5. 5. 2017 09:01
Re: Šedá myš...
Zato lidé kteří si v krizi středního věku koupi Ibizu SC 1.2 Sport mají k autům dokonalý vztah. ;-)
Avatar - Missouri
5. 5. 2017 11:58
Re: Šedá myš...
Dobrý! Konečně někdo, kdo má smysl pro humor! Lidi tu na sebe štěkají jako vzteklí psi a přitom jde jen o nevinné škádlení. Nežerte to tolik, sakra :-!
Avatar - Ozzman
4. 5. 2017 18:18
Povedene
Facelift mu prospěl, dejte to do kombiku za 300 s 1.6 atmo a lidi vám utrhaji tady na východě ruce :-) Jsem si vědom lowcost zaměření, ale jako druhé auto na cukacku po městě a okolí ? Za 300? Možná by mně to minimálně přivedlo do salonu :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2017 20:56
Re: Povedene
Jako druhé auto na cukačky po městě bych určitě volil něco menšího a méně lowcostového.
Avatar - Ozzman
4. 5. 2017 22:51
Re: Povedene
Právě mne se na tom líbí ta jednoduchost, nevím, jak je to se spolehlivostí, ale atmo motor z dob dávno minulých, obyčejný a měkký podvozek - po Praze už bude za chvíli nutnost SUV, navíc obyčejná tyč - levná výměna a že to bouchá? Za ty prachy bych to neřešil. Ano, je to sedan, to je trochu blbé, na druhou stranu, není to A8, abych nezaparkoval.

Po městě bych musel v této ceně brát uplné holátko z Csegmentu, nebo Bčko a to je zase malé (samozřejmě, že by se dalo vybrat i tam).
Avatar - 3_diamanty
4. 5. 2017 23:01
Re: Povedene
do mesta bude paradny aj novy ignis... akurat ze nie kazdemu sa paci a pre niekoho moze byt zase az prilis maly... ale cenou je defakto na urovni P301 a ma tiez do mesta vhodne atmo
Avatar - Blue Sun
5. 5. 2017 12:17
Re: Povedene
Ignis je sice hezký, ale je to trpaslík. Uvnitř je to autíčko příliš malé.
4. 5. 2017 19:12
400.000 ks
Překvapivé číslo, jelikož v Evropě po něm neštěkne ani pes. Jedno z nejhůře prodávaných aut co existuje. Zřejmě to táhne Asie či Afrika.

Samotná 301 či CElysse tu nemá šanci. V době uvedení je zválcoval Rapid a když postupem času škodovka vylepšovala a přestal být Rapid takový lowcost, čímž by mohl uvolnit pozici, tak přišlo Tipo a zabilo je zcela.

V konkurenci 301, Rapid, Tipo, Fluence tahají francouzi za nejkratší konec.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
4. 5. 2017 22:49
Re: 400.000 ks
bohuzial je to tak... auto ako take nebude asi zle... ale predaje v eu ma mizerne.... doslova tragicke ... az mi je to divne kedze ma solidnu 1,6vti atmo v ponuke a je aj vcelku robustne a velkostne sikovne... ale asi europan uz nechce lowend.. a ani ja som ho nechcel a aj ked som na ziadne velke a drahe auto nemal ... tak za svoje tazko zarobene peniaze som uz nechcel nic kompromisneho a ani technologicky lacneho ... takze mozno tu je cely europsky "problem" tohto inak zaujimaveho auta ... ktoreho revirom je dnes uz skor azia a mozno nejake to maroko alebo alzirsko v afrike .... v eu ozaj uz nema sancu

PS: tak ono take tipo je uplne inde ako 301... ved si len pozri motorizacie a cenniky.. tipo tu na ACZ bolo porovnavane aj so ceedom ( dokonca duel vyhralo ) ... lenze P301 porovnat so ceedom je uz kusok scifi... to uz fakt nejde..
5. 5. 2017 09:11
Re: 400.000 ks
Přečti si aspoň ten článek aby jsi se dozvěděl že na západ od našich hranic není prakticky v nabídce.
5. 5. 2017 17:47
Re: 400.000 ks
Maroko určite áno :-) početnejšie ako dvojičky Elysee/301 tam je už len Dacia Logan, teda ak sa bavíme o autách ktoré sa produkujú v súčasnosti :-) :-)
Je síce pravda že v EU to nieje predajný hit ale ako je spomenuté nižšie, od ČR na západ nie je v ponuke...
Ja osobne som rád že u nás v ponuke je a som s ním plne spokojný :-)
5. 5. 2017 09:09
Re: 400.000 ks
Jo a Rapid přestal být lowcost a změnil se v luxusní káru. >:D
5. 5. 2017 11:57
Re: 400.000 ks
Srovnej techniku a možnosti výbav u 301 a Rapidu. V tomto porovnání bys možná nebyl daleko od pravdy...
4. 5. 2017 23:15
Proti Tipu čiré zoufalství...
Tento PSAcký paskvil si v Evropě téměř ani neškrtne, což nemůže nikoho překvapit, protože zpracování (vč. příšerného smradu uvnitř) a hlavně jízdní vlastnosti tohoto stroje jsou fakt zoufalé. Fiat Tipo je auto na úplně jiném kvalitativním, jízdním i designovém levelu. Jediná výhoda 301/C-Ulyssé je nabídka atmosférické šestnáctistovky s manuálem, která Tipu fakt chybí. :-!
Rozbalit vlákno
5
5. 5. 2017 09:12
Re: Proti Tipu čiré zoufalství...
Dobré trávy Vinnetou. Fakt už to nehnul.
5. 5. 2017 10:18
Re: Proti Tipu čiré zoufalství...
Místo udílení stupnidních "rad" by sis měl obě auta nejdříve důkladně prohlédnout a svést se s nimi. Jako jsem to udělal já. ;-)
5. 5. 2017 10:40
Re: Proti Tipu čiré zoufalství...
Jsem rád že jsi mi poradil. Když napíšeš PSAcký paskvil tak jsi se sám definoval. Dál to s tebou nemíním rozebírat.
5. 5. 2017 10:44
Re: Proti Tipu čiré zoufalství...
Vzpomínám si, jak jsem tu dostal obdobné "rady" od zdejších vševědů, když jsem k testu 301 napsal svůj velice podobný názor. ;-)
5. 5. 2017 13:31
Re: Proti Tipu čiré zoufalství...
To nic, Petrko je s největší pravděpodobností uražený majitel 301 či C-Ulysse a mnou zjevená pravda je pro něj příliš bolestná... Ale za termín "paskvil" se mu omlouvám, to bylo poněkud přes čáru.
To ale nic nemění na tom, že mě 301 (pravda, ještě verze před modernizací) ohromně zklamala. Ten zápach plastů a fakt, že zadním pasažérům PSA nedopřálo ochranu jejich krční páteře funkčními opěrkami hlavy (to je prostě zločin!) mě fakt znechutil, stejně jako extrémně kolébavé naladění podvozku nebo třeba urážlivě hadrový koberec na podlaze kufru... Tipo je prostě podobných móresů ušetřeno, na silnici sedí velmi dobře a to "low-endovství" je na něm (i v něm) daleko, daleko méně znát, ať už se to někomu líbí, nebo ne. :-!
5. 5. 2017 00:34
Proč
Musím se přidat ke kritice tohoto modelu. Vždy jsem měl na toto auto názor, že když chci levné auto, jdu k Dacii, která nabízí za výrazně méně skoro stejně. A když už chci více než Dacii, je tu Rapid/Toledo, Tipo (dřív Fluence) či buď menší auta nebo akční základy nižší střední ala Hyundai apod. Prostě nevidím pro takovou nabídku prostor na trhu.

Nedávno jsem pomáhal v rodině vybrat auto do 300t pro nenáročného motoristu. Schválně jsem mlčel o P301 ať si to ona osoba zkusí sama. Výsledek? Z katalogového nadšení ani zmínka o tom, že by P301/C-E přicházel v úvahu (vzhledem k tomu co nabízí trh za dané peníze a co jsme zkoušeli).
Rozbalit vlákno
6
5. 5. 2017 08:41
Re: Proč
Trochu sa ti cudujem, o tom zamlcani. Ja som cerstvy vlastnik P301 1.6b v plnej vybave. Mam ho 1 mesiac, naj. 4.300 km a som max. spokojny. Spotr. 7,4 (90% mesto). A pri kratkom jednani ho mam za 10.900. Za ru cenu nic lepsie nenajdes.
5. 5. 2017 09:16
Re: Proč
Nech ho. Pán je odborník na auta. V rodině jistě působí jako weltman kterému volá celá rodina kdykoliv potřebuje koupit, od kávovaru až po bagr.
6. 5. 2017 03:40
Re: Proč
nevím kde takové informace bereš, chtěl jsem jen naznačit, že s autem mám skutečnou zkušenost a nikoliv pouze internetovou jak bývá zvykem. Zda se ti můj názor nelíbí, můžeš popsat v čem? Když chceš koupit auto max za 300t, ale raději bys něco kam se vejdou cestující/zavazadla, co bys zvolil ty? Kolik aut v této kategorii jsi aktuálně zkusil? Poděl se o zkušenosti, pokud se mnou nesouhlasíš ;)
Avatar - Kuski
6. 5. 2017 08:23
Re: Proč
Ahoj. Já všechny auta této kategorie zkoušel a osobně bych si nekoupil ani jedno z nich. To ale neznamená, že tu budu jakékoliv auto z tvého výběru pomlouvat. Všechna auta dokážou určitou lidi něčím zaujmout a každé má své klady a spoustu záporů. A to je na tom to krásný, že si člověk může koupit co chce. Kdyby jsme všichni kupovali auta dle diskuzí na internetu, tak tu všichni jezdíme v Octaviích.
5. 5. 2017 11:58
Re: Proč
Ahoj jak je na tom auto s antikorozní ochranou? Především nástřik spodku je údajně velmi nedostatečný.
Avatar - Kuski
6. 5. 2017 08:27
Re: Proč
Ahoj, co jsem tak na 301/C-Elysse koukal, tak je nejlepší po koupi tomu hned ochranej nátěr dát. Je to jen nalakovanej plech základní barvou. Stejně to měla minulá generace kolíňat. Ta aktuální už nevím.
5. 5. 2017 09:12
Pro nenáročné motoristy
Nevím no. Po diskuzích tu všichni skuhrají po "pocitvých" autech s atmosférama - a když tu jedno takové mají, tak ho odbudou jako auto pro "nenáročné motoristy". Přitom tohle auto je přesný opak. Skvělá atmosféra 1.6 - takový motor už dneska nenajdete. Komunikativní řízení - tohle už skoro vymizelo, v 301 v každou chvíli přesně víte, co se děje pod koly. V zatáčce ve volantu přesně cítíte, kdy kola začínají klouzat. Tohle moc aut neumí a už vůbec ne za tuhle cenu.
Jasně, naklání se a jiná auta ten limit mají mnohem dál, ale tohle auto opravdu řídíte a je krásně čitelné. Nevím no, čekal bych, že naopak "nároční" motoristé jeho vlastnosti ocení.

Druhá věc je cena po FL. Já před nějakou dobou kupoval 1.6 active za 240k. Ukažte mi za tu cenu nějakou konkurenci. Za aktuální ceny bych do toho asi taky nešel...

Disclaimer: s tříválcem ani sazometem jsem nikdy nejel, třeba pak to auto působí úplně jinak.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Stejsn
5. 5. 2017 10:30
Re: Pro nenáročné motoristy
Přesně to mě napadlo - jakmile to nemá turbo, všichni o tom mluví jako o motoru z pravěku. Jak v článcích (např. aktuálně porovnání Tipo/308) tak v diskusích (třeba tady OzzmaQ o něco výše). Já jsem za každý atmosferický motor šťastný.
5. 5. 2017 10:47
Re: Pro nenáročné motoristy
To máš pravdu, že je čitelné. Protože díky "kvalitám" podvozku s tím má člověk strach jet jen o málo rychleji, než jsou povolené limity. >:D
5. 5. 2017 13:44
Re: Pro nenáročné motoristy
Přesně, to mohu plně potvrdit, při zkušební jízdě s C-Ulysee (což je jen lehce stylisticky upravený tentýž technický základ) jsem měl v některých zatáčkách fakt strach. Ještě štěstí, že to má ESP, to se u tohoto auta fakt nenudí:-O :-O :-O
5. 5. 2017 15:12
Re: Pro nenáročné motoristy
na C-Elysee 1,6VTi mám za 4 roky najazdené 45 000 km a to čo píšete je hlúposť..
1. ten motor v spojení s nízkou hmotnosťou je raketa, predbiehanie je radosť
2. pokiaľ šofér vie jazdiť, v zákrute ho to drží spoľahlivo - pravidelné jazdy horský prechod šturec vysoko nad rýchlostný priemer ostatných
3. podvozok - žehlí aj tankodróm Martin - Turčianske Teplice, kde už mám pocite že tadiaľ chodím len ja kvôli havarijnému stavu betónovej cesty, to všetko v rýchlosti 130-150 kmh

firemne jazdím viac km ako súkromne a to na Kia Ceed všetky generácie, všetky motory, AT aj MT, Kia Sportage, Kia Sorento, Hyundai Tucson aktuálnej generácie...
teda mám s čím porovnať a teda ceed vs elysee - u mňa vyhráva elysee (sorento, sportage a tucson sú už inde ale aj cenovo) .. a ak porovnám cenovo
KIA Ceed 1,4CVVT 100k amber bez prípl. výbavy - 13 190€
C-Elysee 1,6VTi 115k Shine + metalíza + kamera - 12 640 € (+ omnoho viac miesta na sedenie a väčší kufor)

a ďalšie auto bude C-Elysee facelift - najmä kvôli motoru (ktorý nik iný neponúka a mne vyhovuje ideálne) a jazdným vlastnostiam (1. gen som kupoval hlavne kvôli cene)
5. 5. 2017 15:24
Re: Pro nenáročné motoristy
1. Nikde jsem tu nekritizoval motor 1.6 VTi, naopak je to dle mého názoru to nejlepší, co v těch autech je.
2. Jísté chování v zatáčkách si tedy představuju úplně jinak
3. Ano, po stránce komfortu odpružení je na tom dvojice levných sedanů PSA velmi dobře, ale to Fiat Tipo taky a přitom se chová na silnici mnohem jistěji
4. Srovnávat 301/C-Elysse s Korejci pro mě není žádné měřítko, mě zajímá srovnání s jinými evropskými modely
5. Ano, po cenové stránce je na tom low-costové duo sedanů dobře. Ještě aby ne, při tak bolestných kvalitativních kompromisech!
5. 5. 2017 16:28
Re: Pro nenáročné motoristy
1. OK, beriem, tu sa zhodneme
2. nechceme tu otvárať flame, a netvrdím že mám objektívnu pravdu, no stále si stojím za svojim
3. s Tipom nemám skúsenosť teda neviem porovnať, u mňa subjektívne vyhráva designom Citroen a cena s porovnateľným motorom a výbavou, tam je Tipo o 3000€ drahšie, teda nemám prečo po ňom pozerať...
4.. ceed a i30 sú európske modely (vyvinuté v EU pre EU trh) - ale to je na inú diskusiu... Tu porovnať nemôžem, nakoľko na zavedených EU modeloch (VW group, general motors, FCA) nemám praktické skúsenosti
5. tých kompromisov tam až tak veľa nie je..

opisujem svoje skúsenosti, pretože mám pocit že mnoho diskutérov tu 301/Elysee odsudzuje neprávom...
6. 5. 2017 03:44
Re: Pro nenáročné motoristy
Teď to prosím neber špatně, myslím to fakt dobře. Ale pro motoristu co najede 45.000km za 4 roky (tj. 11.000 km ročně), tak pro takové účely asi není o čem a negativa zřejmě moc vnímatelná nejsou. A pro takové lidi tohle auto v EU zřejmě je. Vše myšleno opravdu v dobrém.
6. 5. 2017 06:00
Re: Pro nenáročné motoristy
Neberiem to zle :-)
Avatar - Kuski
6. 5. 2017 08:36
Re: Pro nenáročné motoristy
Arese. Nevím kolik toho máte naježděného a s čím, ale směju se nad vašima výrokama. Za prvé si uvědomte, že toto auto není sporťák a prostě ze své podstaty nikdy nebude projíždět zatáčky jako Porsche(jestli jste s ním teda někdy jel, aby jste měl srovnání). To že se 301 v zatáčkách naklání, ještě neznamená, že auto nemá kontakt s vozovkou. Naopak je auto svým chováním čitelné a přesně vám dá najevo, kde jsou jeho limity. S takovým autem, pokud ho máte v ruce dokážete být v reálu velice podobně mrštný a rychlý, jako s kterýmkoliv jiným. Ale proč by s ním takto někdo neustále jezdil? Je to auto zaměřeno na maximální výdrž podvozku, komfort a jednoduchost. Jestli vám to auto tak leží v žaludku, tak ho prostě ignorujte a nebo aspoň na něj napište komplexní a konstruktivní kritiku ať se tu třeba něco budoucí majitelé něco dozví. :-!
7. 5. 2017 00:11
Re: Pro nenáročné motoristy
No naježděno mám nyní 29 let a skoro milion km se spoustou různých aut. :-) Jinak vaše srovnávání 301 s Porsche je samozřejmě směšné, já ho ale srovnával s jedním z přímých konkurentů, kterým je Fiat Tipo. A ten je podle mého názoru výrazně lepším autem, jen mu oproti 301 (resp. C-Elysse) chybí atmosférická šestnáctistovka v kombinaci s manuální převodovkou. Je mi samozřejmě jasné, že toto nízkonákladové duo PSA je určeno pro velmi nenáročné řidiče, přesto si ale myslím, že jeho ultraměkký podvozek se opravdu hodí spíše pro země třetího světa než do vyspělých evropských zemí. Rozepisovat zde něco na způsob testu, v čem 301 za svými konkurenty nejvíce zaostává, na to opravdu nemám čas, takže jen telegraficky - podvozek je dle mého názoru příliš nejistý, zejména v rychleji projížděných zatáčkách s nekvalitním povrchem. A do takové situace se někdy vlastní chybou může dostat i ten nejopatrnější řidič. Dále mi velmi vadí extrémní zápach plastů (snad časem alespoň trochu vyčichne) a přímo zločin jsou nízké zadní pseudoopěrky z molitanu, které zde jsou opravdu pouze na parádu. Nechápu, jak něco takového vůbec mohlo v EU projít homologací...
Avatar - Kuski
7. 5. 2017 14:06
Re: Pro nenáročné motoristy
Zdravím. Díky za reakci. Najeto máme velmi podobně, takže chápu vaše výhrady k podvozku auta. Ale znovu připomínám, že zacílení auta není na lidi jako jsme my dva ale na sváteční řidiče, důchodce, atd. Auto má být v první řadě komfortní a ten zbytek se už nějak splácá. Tak to měla většina starých Citroenů. A toto auto je stavěné po "staru". Srovnávat Citroena a Fiata z hlediska jízdních nebo sportovních vlastností nikdy nešlo. Fiati byly vždy podvozkově lepší. A nové Tipo mi až tak moc jako lowcost nepřijde. je to tak někde mezi. Kdežto C-Elysse/301 jsou vyloženě lowcost. S tím souvisí i nekvalita interiéru na podobné kvalitě jako do nedávna u korejců. Zadní hlavové opěrky jsou špatné, s tím souhlasím. To bylo až nemístné šetření. Spíš mě mrzí to, že auto nemá z veku jak otevřít kufr. S tím jsem se setkal naposled u Daewoo Nexie. Dále mi na autě vyloženě vadí použitá 5-ti stupňová převodovka. Stejný typ jsem měl ještě v Citroenu ZX a už tenkrát to byla tragédie.
Jinak ale plně dokážu pochopit lidi, kteří dokážou tato auta ocenit a plně využít jejich kvalit. Tato auta jsou vyrobena tak, aby byla dříči a s minimem servisu najela spousty km po cestách a necestách. Stejně jako kdysi 1. generace Loganu.
Avatar - Emel
5. 5. 2017 18:23
Re: Pro nenáročné motoristy
Motor je v pořádku, to je pro danou cílovou skupinu asi ideál. Už horší je převodovka nebo bezpečnost. No a pak... 295t jako akční cena s výkupem vozu na protiúčet není žádný zázrak, to jsi na ceně Rapida, který jako liftback přece jen trošku praktičtější.
Avatar - chetoos
5. 5. 2017 20:03
Re: Pro nenáročné motoristy
Nechápu proč teda lidi toto auto tak nyní. Je to skvělý vůz s nezničitelnými motory že staré školy. Na auto.cz jsou tady bohužel kratkozraci motoristé kteří uznávají jen automobily koncernu Volkswagen a pokud to nemá turbo a tříválec pod kapotou tak to není auto. Myslím si že 301 je super auto a spolehlivé. Samozřejmě někde se cena projeví ale když se podíváme na auta škoda tak za ty prachy taky nic moc. Je směšné tady ty diskuze.
8. 9. 2017 12:20
Specialisti diskuteri
Je to vyborne auto a pozor, neporovnavnatelne lepsie ovladatelne ako predfejslift. V zatackach sa naklana uz minimalne, po dialnici 120-130 v pohode bez zavahania. Oproti minulému modelu ma prepracovane riadenie a spolu s automatom AISIN je to radost jazdit. Mozem len doporucit. Cena/pouzitelnost ma skvely pomer, tiez ten motor je stara dobra skola, priam neznicitelny. Mam ho v C3 a pani je to iny trhac asfaltov...
Rozbalit vlákno
0