Jen tak dál, sice mě absence Giulie SW zamrzela, ale snad vědí, co dělají.
Jak počítám čísla z článku - nějak se mi nechce věřit, že Ferrari má ZISK z 1 auta v průměru 2,5 mil. Kč. Jasně že LaFerrari apod. jsou hodně drahá, ale zase je velmi drahý vývoj takových kusových modelů.
Ono to bude tím, že Ferrari asi ze všech automobilek na světě nejvíc vydělává i z jiných produktů než jen z aut, jako takových. Je to úspěšná marketingová značka.
Právě jsem to chtěl dopsat, že jsem si vzpomněl na rozhovor s Todtem, kde říkal, že cca polovinu zisku vytvářejí fanouškovské obchody. Ale i tak, v ceně nového Ferrari může být schována prodejcova provize okolo milionu. Takže třeba Ferrari 488 za nevím 5 mega - 1,2 ZISK - 0,8 provize = náklady ve výši 3 mil. Kč, to mi přijde poměrně málo.
Je vidět, že Fiatu se zase začíná dařit! Jen tak dál, hlavně ať už je v prodeji nová Giulia a všechny tři karosářské verze Egey/Tipa! :-):yes::yes::yes:
to jo, akorát když ti vylítne airbag je 180 >:D >:D
Navíc FCA už svolávala po celém světě káry s airbagy Takata, jen tady v čr už vím asi o 130 lidech, kterým měnili zadarmo bagy v 300C, Chargeru, Magnumu, RAMce atd.
A k jjich smůle se to týká i aut z individuálního dovozu, takže se fakt prohnou a na Sr už je sovlávačka an spínačky, opět v akci 300C, Voyagera atd. Taky stovky aut