Cituji literaturu: "čistá zisková marže Toyoty je 8,3 krát vyšší, než je odvětvový průměr...."
...ta spolehlivost se holt někde projevit musí... u Toyoty zkrátka na jedno prodané auto nepřipadají dva motory a čtyři převodovky (které je potřaba v záruce vyměnit)...
*na rovinu říkám, že číslo je pár let staré, kdo se umí dostat k aktuálním sem s nimi...
Za sebe si myslím, že současné ekonomické výsledky ještě těží z dobré práce VW v minulosti. Jak to bude vypadat za jednu generaci uvidíme, řekl bych, že se jim jisté věci (ti se zkušenostmi z oboru vědí) vymstí...
Hlavně je škoda, že se k diskusnímu podprůměru dostává čím dál víc tvých podobně omezeně černobílých příspěvků, o které tu bohoužel nikdy nebyla nouze... :no:
P.S. Zkus najít třeba nějaký srovnácí test, kde by nevyhrál současný Golf, na ty které vyhrál narazíš ma "každém rohu" a stačí mu k tomu jen ten "facelift", podprůměre... :*) >:-[]
Dle tvé teorie je Nova nejlepší televize a Tisíc a jedna noc lepší než "Byli jednou dva písaři" ...... mohl bych ti napsat to samé ..... koupil sis tak si to hájíš..... to je ok. Gratuluji k tvým barvitým příspěvkům, ve kterých cáká krev jak se biješ za koncern. Mi je to upa jedno - sympatické jsou mi skoro všechny automobilky - krom těch čínských kopíráků. Líbí se mi každé auto, protože každé má své kouzlo. Ale zalepit si oči a neumět porovnat, všimnout si..... to umíš jen ty a pár podobných ...... uznávám Tiguana, líbí se mi, je fajn a je i spolehlivý - uznávám jeho kvality . . . stejně tak jako uznávám i jiná auta..... taky se tu do krve nebiju za značky, které jezdím..... NADPRŮMĚRE. >:-[]8-s
Ty za to nemůžeš, ale vidím, že máš zase ty problémy s chápáním co.., obhájit si neumí to třídně podprůměrné VW, nikoli diskusní "moudra", které tu následně napsal místo toho... ;-)
je rozdiel porovnanie 'NEZAUJATYCH" novinarov a realneho porovnania podla tvojich subjektivnych dojmov. A VW nepredava len golf ale aj ine auta.. Golf sa ako tak drzi vdaka svojmu menu. Ale co sa tyka kvality uz to take slavne nie je.
V jakém smyslu? Že neustále zvyšují svoje podíly, prodeje, tržby, zisky? Že chrlí jeden úspěšný model za druhým (jasně, Phaeton...)? Nejsem žádný VW fanda, jen nemám rád nepodložené fakta a výkřiky do tmy, takže mě zajímá nějaký důsledek tvého tvrzení. Nebo to byla jen domněnka? Pokud ne, pochlub se ;-)
trhove podiely zvysuje? a kde? pokial viem tak trhove podiely sa zvysuju prave ostatnym. Zvysuju sa zisky? Ukaz mi automobilku ktorej sa nezvysuju zisky.. A nie je to trosku aj o zvyklostiach a vybudovanom image? VW si vybudoval image spolahliveho auta v 80-90 rokoch, z ktoreho zije doteraz. Aj napriek tomu ze lize tabulky spolahlivosti v poslednej dobe. To ze je uspesne je len o marketingu, spravny marketing dokaze urobit aj z takeho svinstva ako je cola najpredavanejsi napoj. Takisto vybudovane dobre meno dokaze znacku podrzat niekolko rokov kym ludia nepochopia ze uz nestoji za to - priklad? Nokia.. Je toho este viac co by som napisal ale naco dlhe texty? Gro textu co som pisal je o tom ze VW uz zdaleka nie je to najkvalitnejsie co je na trhu, do modelu od VW musis priplatit nehorazne peniaze aby si mal z neho to povestne DAS Auto. Bohuzial je to tak. Kolko to este vydrzi VW prizivovat sa na vlastnom dobrom mene ukaze cas. Ak sa coskoro nevzchopi pojde dole. Bol by som velmi rad keby sa VW dostal prave na spicu, nech su ostatni ho stale dotahovat, ved o tom je boj o zakaznika a my ako zakaznici z toho vyjdeme najlepsie ;)
To není špatný den, to už je nemoc, ne-li mentální porucha. Jak se někde ukáže spojení písme VW tak musí vyblejt miliony pomluv, aby uspokojil svou potřebu.
to mas podobne ako s tebou a GTI.. Ked je niekde ina znacka tak sa idete psorat ake je to posrate auto. Cize vela rozdielov nevidim a vpodstate opisujes aj svoju psychicku poruchu >:-[] >:-[]
jo..marketing. :no: Ve stínu nedávných výsledků testů je zjevné v čem tkví uspěch VW .Milovali jste Golfa I tak nás musíte milovat pořád..Už dávno nerozhoduje o prodejnosti kvalita výrobku ale jeho reklama..bohužel.
To je nesmysl.Vem si,ze ti kdo kupovali G1 uz tady ani pomalu nejsou.Jednicka byla skvela na svou dobu...to same i 2-ka.To same beres i u Volva?Zajimave ale uplne mimo. ;-)
nie je to nezmysel. Plno dnesnych 30nikov +/- 5 rokov zacinalo prave na golfoch 2-3 generacie co boli vynikajuce auta a boli etalonmi, nemali konkurenciu. Holt dnes je situacia ina..
Ti co kupovali golfa 1 tu jsou.... akorát to už budou tátové rodin, a g1 nebo možná spíše g3 - poslední potentní GOLF jako GURU, měli jako klukovského hejska..... teď jezdí nějakého MPV..... Scenika? :-)
o tom ze co robi robi dobre nie je pochyb.. Ci je to vyhodne uz pre ludi je vec druha,. Ale ked su ochotni to kupovat preco nie? VW robi jednu vec dobru a to je distribucia a marketing pre firmy ktore mu tvoria vyznamnu cast zisku. Ked slovensky T-com nakupi 50 golfov a passatov asi to niecim bude.
....gratulace.... hlavně marketingu.... umějí prodat předražené nespolehliváky a nuďáky. To se to dělá kasa, když inovace = 0. Ale kupujou, voni to Emerikánům někdo musí ten louend někdo sponzorovat. A ti kupci se za svou loajalitu ještě bijí a bijí a glorifikují a glorifikují. Přitom ta vw produkce není v NIČEM lepší, než produkce jiných značek. Spíše naopak. VW jsou méně spolehlivá, než Renaulty.
To je tu normální, to neřeš, negativní info o koncernu se tu přebírají bezmezně (bez ohledu na jejich stupeň průkaznosti) a z těch pozitivních se nakonec taky udělá slabina (prodeje = ovce, nuda...). 8-s >:-[]
A hlavně ti negativní informace se zde objevují všude, to mě vždycky dostane. Článek pod Peugeotem? No a co, rýpneme si do VW, on je to přece takový nespolehlivý ošklivý low end a Renault je to nejkrásnější a nejspolehlivější na světě, navíc za dumping, tak proč ne :no::no: Ale už jsem si taky zvykl...
1. Omlouvám se za chybu ve slově ty. Na pravopis se snažím dbát, ale uklouzlo mi to.
2. Pokud sis nevšiml, tak reaguji na whita. A má reakce je pouze v obecné rovině, nikde nepíšu nic o tobě ani tvém rypání do VW. Takže spíš ty nečteš, nevíš :-). Můj příspěvek je spíš takové postesknutí si nad zdejší situací, kde se opravdu vždy a všude řeší hlavně Renault- VW a je jedno, pod jakým článkem.
3. Když už bych měl reagovat na tebe, tak se tě určitě zeptám, jak si přišel na to, že je VW méně spolehlivý než Renault? Máš nějaké podklady k svému tvrzení? Pochlub se, mile rád se něco dovím. ;-)
Něco na tom bude. Ale zase... Přesně o tom píši ve svém příspěvku níže. Místo toho, aby se pořádně podíval, tak raději vyleze se snůžkou plků a posměšných narážek. Jo jasně, použít mozek a podívat se kde vede vlákno, nebo nedej bože příspěvek, na který reaguji přečíst a správně jej pochopit je pro některé zde asi nadlidský úkol...
Máš pravdu v tom, že sa tu vytvorili skupinky "pro" a "anti" koncernovcov, to je asi normálka a aj v normálnom svete sú ľudia fanúšikovia automobiliek, spevákov, oblečenia atp. Pepsi alebo Coca? Každý si vyberie to svoje.
Problém je, keď anonymita a neosobnosť internetu dávajú niektorým pocit, že tým pádom sa stávajú najmúdrejšími na svete, aj tu takých nájdeš. A je celkom logické, že napr. vlna nekriticky obdivných a konkurenciu potierajúcich príspevkov jedného autora vyvoláva protireakciu, môj osobný názor je, že bez nej by to tu malo o kus lepšiu úroveň. Blogy ako [odkaz] a [odkaz] majú zámer práve vyvolávať roztržky a to ani nemusíme rozoberať osobné útoky v diskusii. Máš návod, ako to zmeniť?
Návod ako to zmeniť? Návod ano, ale copak dneska někdo čte návody?
Stačilo by (jako všude) používat "selský rozum" (pokud ho teda dotyčný při narození dostal). Tady se velmi často řeší auta na úrovni značek, nebo dokonce koncernů, nikoli konkrétních řad/typů/motorizací, takže to tu často připomíná spíš 1. třídu ZŠ. Velmi oblíbené je tu jednoduché paušalizování/zobecňování/generalizování…
Pokud tu někdo např. obecně napíše, že VW je aktuálně třídní podprůměr, jakou to má výpovědní/diskusní hodnotu? Jednak to objektivně není pravda, ale hlavně copak se dá u tak plnoformátové značky diskutovat o všech jejich produktech obecně? Důvod, proč tu někdo něco takového vypustí může být v neznalosti, v nedostatečné inteligenci, v zaujatosti (případně v určité "zakomplexovanosti")...
Pokud dotyčného reakcí upozorníš, že si podobně černobílý názor těžko racionálně obhájí dostane se ti snůška ubohých argumentů naprosto nesouvísejících s tématem diskuse, ale i auty vůbec. Např. televizní sledovanost vs kvalita, údajné cákání krve, když se tu biješ za auta, nebo zalepené oči..., na závěr ještě důležitě dodat "ty a tobě pár podobných", případně "GTI a ty/vy", "chybí" už jen "originální" a obligátní ovce a nuda.
Je tohle diskuse/reakce na úrovni dospělého člověka, který se údajně zajímá o auta hlouběji, než široká veřejnost?
Je snad např. nějaká přímá souvislost mezi návštěvností filmu a jeho kvalitou ve smyslu, čím více lidí na něj přijde, tím méně kvalitní je? Další "argumenty" ani nemá cenu rozebírat..., ale chápu, že je to snažší, než ohájit si to, co jsem před tím unáhleně napsal, nebo si zkusit přiznat chybu. Opačný názor na stejnou věc je obvykle pro diskusi spíš přínosem, je ovšem třeba respektovat logiku a věcnost argumentů a vyjadřovat se ke konkrétním věcem/autům a reagovat především na to, co bylo v původním příspěvku skutečně napsáno (pro většinu lidí zde je to bohužel nad jejich síly). Nemohlo by se tu raději diskutovat na "nebulvární" a dospělé úrovni o konkrétních vozech (s podstatně menším důrazem na značku/koncern) i bez nutnosti návodu "jak na to"? Opravdu je tak těžké zkusit u toho psaní i trochu víc myslet? ;-)
P.S. Místo toho VW si klidně dosaď jakoukoli jinou značku, princip zůstává stejný...
Absolútny súhlas, nedá sa generalizovať na model, značku či koncern a vyhlásenia VW sú predražené šunky "milujem". Rovnako sú ale ujeté ódy typu Passátní dokonalost, nedá sa povedať o konkrétnom modeli, že je najlepší v triede a ten, kto to tvrdí skrátka buď nevie, na niečom fičí, alebo - najčastejšie - oboje súčasne ;-)
Za seba poviem, že Tigiho podľa mňa dokázali celkom slušne vsunúť do existujúcej ponuky na trhu a to tak parametrami typu veľkosť, motory,..., ako aj cenou, bonus je dobré umiestnenie v rebríčkoch spoľahlivosti. Naopak súčasný Passat považujem za premárnenú šancu, nová konkurencia prináša viac a aktuálne by som ho v tejto triede zaradil na koniec zoznamu.
Vrátim sa k otázke a skúsim ostrejšie - ako na diskusného blbca - ignorovať ho, alebo mu skúšať oponovať argumentmi? :-)
Vulgarismy jsou zbytečné, jen tím dáváš najevo negativní emoce, které se dotyčnému u tebe podařilo vzbudit, čili svou určitou "slabost" na něj...
Na toto téma už jsem tu psal několikrát a několika lidem.
Napíšu to v obecnější rovině. Zvlášť v případě, pokud to u někoho vzbuzuje negativní emoce, tak rozhodně spíš ignorovat, protože "učinkování" takové osoby na webu směřuje převážně naopak k tomu, aby jsi (nejen ty) zkoušel oponovat, pokud nebudou "oponenti" nebude ani "hračka" a nebude ani "hra". Zkoušet oponovat argumenty samozřejmě můžeš taky, ale podle úrovně intelegence, bys měl (alespoň časem) poznat, jestli to má u konkrétní osoby nějaký smysl, protože pokud to nepoznáš ani časem, staneš se vlastně tou jeho "hračkou", tedy jednou z jeho mnoha "hraček"... ;-)
Každá získaná skúsenosť v živote je zaujímavá a ja som napr. musel prísť na auto.cz, aby som pochopil, ako mohli vzniknúť extrémizmus, fašizmus a ďalšie "izmusy" >:-[]
Ještě k těm konkrétním VW o kterých jsi psal. Tigiho beru, ale nijak zvlášť mě nenadchl, tak trochu jednooký mezi slepými (což je "pozice" více typů VW v Evropě), dost mu ale (podle mě) opticky pomohl poslední facelift přední partie, teď vypadá o poznání dospěleji/seriozněji i když Touareg to pořád logicky není...
Nového Passata tu považuje více lidí za "promarněnou šanci", nějak se stále nedokázali smířit s faktem, že marketing VW nazval zásadnější (dlouho dopředu v tisku ohlášený) facelift, novou generací (podobně jako u Golfu VI). Není se až tak čemu divit, když už to právě u Passatu VW udělal i dřív a čas ukázal, že se mu to ve finále vlastně docela vyplatilo...
No jasně, taky nechápu proč je pořád tolik povyku kolem Passiho B7, když stejný postup byl i u B3 na B4 a z B5 na B5,5. Taky stejné základy s více či méně změnami ohlášené jako nové generace. Člověk by se měl dívat do historie, určitě to je prospěšné. Pak by předešel mnohým údivům a překvapením.
K Passatu - ako som spomínal mám averziu k Samsungu, v živote som nevlastnil francúza, ale ten Latitude by som kľudne pred Passatom uprednostnil, príde mi to ako výrazne lepšia VfM - bez diskusie. P508 poskočila neskutočne a je momentálny favorit triedy, (nová) Laguna môjmu oku nevadí, o ich dízlových motoroch počujem len superlatívy, klasika špičky Mondeo u mňa časom získava, páčia sa mi jeho krivky a nové benzínové motory. Takže zjednodušene - na konci mi zostávajú snáď len tí japonci a Passat >:-[]
Okrem spomenutej VfM poviem ďalšiu vec, ktorá vysvetlí viac - preferujem ticho, pohodlie a som tak trochu technistický úchyl (ano, nový céčkový Mercedes má u mňa 10b. z 10 aj keď som s ním nešiel "len" za to, že priniesol techniku z vyšších tried). A tak keď vidím v Latitude široké sedačky s nevýrazným bočným vedením, automat + sú tam motory, ktoré sa osvedčili inde, tak sú to pre mňa cenné bodíky. No a zabudol som, Apoštol je ten, čo potrebuje aby ho niekto vynášal do nebies pri každej príležitosti, to sú samozrejme bodíky mínus >:-[]
Mlžíš a lžeš. Takovéhle diskuzní podpásovky bych zrovna od tebe nečekal.
Nicméně: to, co jsi napsal, jsi napsal správně. Ale není nutné to takhle hrotit - ono ta kategorizace patří do rukou soudruhům. Jsem z tebe v této diskuzi velmi sklamán. :no:
Pokud máš na mysli tvoje Zklamání (nikoli Sklamání) pak je to zklamání vzájemné...
Jestli jsi, nebo nejsi "antiVW" víš nejlíp ty sám, mně to může být jedno, mně na diskusi zajímá kvalita příspěvků a ta šla u tebe poslední dobou zřetelně do pr..., protože jejich obsah je v naprosté většině o tom, jak je VW momentálně obecně v pr... (viz třeba ten tvůj třídní podprůměr).
Navíc psané stylem místních jednoduchých antiVW (viz má reakce včera z 20:21). Kritizuj klidně dál VW, v míře jaké chceš, ale mělo by to mít určitou diskusní úroveň. Tedy krtitka konkrétní!, věcná! a konstruktivní, která následně může vést k nějaké zajímavé diskusi.
Přečti si po sobě cos tady poslední dobou (v tomto ohledu) vyplodil a srovnej s tím, cos tu psal ještě docela nedávno.
Samozřejmě v tom taky můžeš pokračovat a přidat se ke zdejší skpupině jednoduše se vymezujících nicků. Je to tvoje volba, lidí se kterýma se tu zajímavě diskutovat dá, tu naštěstí taky není málo, a to bez ohledu na to, jaký "osobní" vztah mají k jednotlivým značkám...
velmi pekne si to napisal.. Osobne by som tu neprispieval nebyt viacerych obhajcov VW.. Osobne nemam nic proti skodovke ci audi ale proti VW a jeho nadcenovaniu voci konkurencii beriem ako uplne scestne. Antikoncernisti su skor anti-GTI-WHITELABLE-KARILAZ-ADA-.. atd atd.. Toto su ludia ktori nadcenuju VW nad ostatne znacky a prisposobuju si fakty z clankov ako sa im chce. Velmi pekne to bolo vidiet na diskusii o spolahlivosti kde VW v testoch autobildu ked auto.cz zverejnilo rebricek. VW skoncil na chvoste a GTI sa siel zblaznit reagovanim hadam na vsetkych ako su tie statistiky nespolahlive a ze to vobec nie je pravda. Nakoniec sa stacilo po precitani diskusie pozriet na jeho blog s fiatom 500 ktory skoncil na chvoiste spolu s VW. Ten clanok je tu: [odkaz]
clanok a nasledna diskusia je tu: [odkaz]
Staci si to precitat, naozaj je to zabavne, odporucam naozaj ten blog a neskor diskusiu. Clovek zacne premyslat ci ten clovek nie je schizofrenik.. >:D
Vlastnil som dosť áut z koncernu, aby som dokázal posúdiť ich úroveň a napr. kilometrový rekord mám s Passatom s ktorým som najazdil nejakých 270tis. km. Nemiestne tunajšie glorifikovanie u mňa viedlo k tomu, že som ignoroval pozvanie na predvádzačku novej generácie, čo by som normálne neodmietol, každé nové auto je pre mňa malý sviatok. Koncernové sVWiatky skončili vďaka GTImu, ktorý mi Apoštola a Guruho dokonale znechutil...
Jenže tu nejde ani tak o GTIho (případně jiný nick), nebo o Passata, ale především o tebe. Pokud se ti virtuální "život" na webu promítá do toho reálného, nebo tě to v něm dokonce nějak omezuje. měl by si s tím každopádně něco dělat, nebo aspoň nedělat nic, co to jakkoli podporuje, jinak si vlastně taková dobrovolná oběť...
Když tě někdo napadne tělesně, taky ho snad jen tak nenecháš, aby ti "ničil" tvoje tělo... a psychika je neméně důležitá...a její posilování je často mnohem potřebnější, než posilování těla...
Obeť je prehnaný výraz, toho by som sa neobával, už som veľký a v mladosti som sa venoval bojovým umeniam, nejako sa hádam ubrániť dokážem :-)
Jediný výsledok spomenutých adorácií na mňa je kritickejší prístup ku koncernu a ak by bol pri rozhodovaní o kúpe s iným modelom na cca rovnakej úrovni, tak uprednostním iný model, to je všetko, žiadne obmedzovanie vo výbere sa nekoná. Momentálne je situácia ale o dosť jednoduchšia, napr. Passat zaspal a nemá šancu konkurovať vo VfM novinkám, ktoré prichádzajú na trh.
Dobře, tak jak to mám nazvat, jaké slovo je u vás slabší výraz pro (psychickou) oběť? :-)
Vidíš to, bojové umění ovládáš, ale stejně tě jeden nick rozhodí tak, že si k vůli němu ani nekoupíš (das) auto... >:D
Myslím, že žiadnu škodu som neutrpel, na trhu je z čoho vyberať. A rovnako o das auto sa nemusíme báť, okolo nás je dosť konzervatívcov aj mladých nevyhranených, ktorí túžia vlastniť supermainstream bez ohľadu na to, čo bude pod kapotou, ide predsa o znak na kapote :-)
Já myslím, že white label za mě odpověděl skvěle. Ale co bych mohl dodat jsou mé postřehy. Někdy mi přijde, že tady je parta diskutérů, kteří sem jdou jen za cílem někoho vyprovokovat a pohádat se. Jak jinak si vysvětlit fakt, že k diskuzím o úplně jiném tématu nebo zbačce vidím jako první příspěvek typu jo jo fajn hezké bla bla a na konci je VW to udělal špatně, VW je nespolehlivý, VW je drahý a já nevím co všechno. Jak si mám tohle vysvětlit? Co toho člověka vede tohle napsat? Komplex, nadutost nebo snad demence? A v drtivé většině to jsou lidé, u kterých bych se vsadil, že v životě žádným VW nejeli ba dokonce v něm ani neseděli. Jen si přečtou výsledky testů na 100tis. km a mají jasno. Poté není divu, že se to tady místo slušné a věcné diskuze strhává v hádky a plkání o ničem. Já se přiznám, že zde mám často konflikty. Zkrátka mi to nedá vidět něco tak prudce nesmyslného jako věci o kterých píši výše, nebo nepodložené závěry, lépe řečeno domněnky. Když mi někdo řekne o autě X nějakou jeho špatnou vlastnost a nikdy v něm nejel (ano, humanasakra a jeho nízká tuhost u Superbu), tak mi to opravdu nedá a lakonicky se ho táži jak k takovému závěru došel. Že se odpovědi většinou nedočkám, zato hromady dalších nesmyslů a plků ano snad netřeba dodávat. O dalších jiných mouder třeba pod články z rally se snad ani nevyjadřuji. Zkrátka je to tady hodně o lidech, buď to vnímat nebudeš, nebo se nad tím pozastavíš. Záleží, co si vybereš.
Súhlasím, presne toto som si vravel v diskusii pod Dinarovym prvým blogom o BMW - do prčic, to si naozaj tí chlapci aj pod BMW potrebujú ukazovať, ako natrhli prd€l tomu Gordinimu? - týmto len chcem ukázať, že tá potreba je na oboch stranách tábora, otázka je len, na ktorú sa prikláňaš Ty a čo Ťa viac iritujej. Nemá zmysel to riešiť a už duplom je zbytočné predpokladať, že s daným autom diskutér niekedy jazdil, alebo dokonca že má vôbec vodičák...
Našiel som: [odkaz] zostalo mi to v pamäti, pretože to vtedy v mojich očiach po..sralo hodnotu inak vynikajúceho blogu. Nemám nič ani za Gordini ani proti, tam tie poznámky podľa mňa skrátka nemali čo hľadať....
White, teď tady cíleně zastíráš pravdu! Sám jsi debatoval a glosoval pod články, kde si krom Tiguana vw dost urval ostudu. Nebo Pass dostal na frak od Supa a Mondea. Ještě že tam nebyla v tom testu Laguna, C5 nebo nová 508......
White, jakkoliv si tě vážím a různé výměny názorů beru i přes naše různá nakopnutí, tak tohle ne. Tohle patří do per jiným štěkalům.
Přečti si znovu co jsem napsal tady a co jsem psal pod testy jednoho automobilu z celé série. Na základě toho tu mají dlouhodobě všichni hned jasno.
Jestli tu někdo poslední dobou štěká, tak ty, viz tvé primitivní "haf" pod Focusem.
whiticko, vies, ze aj ja ta beriem dost s rezervou lebo si len takou sedou eminenciou neoficialneho VW fans klubu tu na auto.cz .
Ale precitaj si tento blog:
[odkaz]
a teraz si precitaj tento clanok a diskusiu pod nou co gti pisal:
[odkaz]
Teraz sa snazim byt slusny. Ale naozaj si pozri ten rozdiel nazorov gtiho pokial ide o fiat a pokial ide o touran ci iny vw model na konci tabulecky. Cize pokial by tu neboli taketo extremne nazory, neboli by tu aj taketo diskusie. Ja osobne nemam proti VW v podstate nic, ale tu na auto.cz si vzdy rad rypnem, lebo gti si rad rypne do ostatnych aut. Staci si precitat clanok o hocijakom francuzskom aute ci o opli, pripadne korejcoch.
Cize ber to rypanie len na vyvazenie, jing a jang "zdejsich" diskusii.. ;)
Já nemůžu za to, že máš tak jednoduše zkratkovité myšlení (nejsi v tom tady "naštěstí" sám) a dáváš mé příspěvky do jednoho "pytle" s příspěvky GTIho, nebo Ady. Dej mi tu jediný odkaz, kde glorifikuju VW podobně jako GTI, nebo se vyjadřuju k Renaultu a benzínovým motorům jako Ada?
Ani v jednom z mých 10 tis. příspěvků nic takového nenajdeš, takže začni uvažovat hlavou. Když někomu napíšu, že VW není obecně třídní podprůměr, tak to automaticky neznamená, že tvrdím, že je obecně na absolutní špičce, obojí je totiž logicky stejná pitomost.
Stejně tak nechápu, kde bereš přesvědčení, že s GTIm automaticky souhlasím? Čti poctivě diskuse a možná se budeš hodně divit.
Jenže mezi určitým "extrémismem" GTIho a tvým není v principu tak velký rozdíl, jak se zřejmě domníváš, ty jsi totiž
vlastně "jen" na opačné straně spektra... ;-)
Zkus si někdy po sobě nezaujatě přečíst (zpětně) třeba deset svých příspěvků/reakcí... :*);-)
tento tvoj prispevok si linkujem , lebo sa mi velmi paci :-) Osobne sa ale necitim extremisticky ako gti kedze citam auto.cz len sem tam a oproti tvojim 10tis prispevkom mam len 628 ;) A navyse nemam potrebu svoje nazory zdielam s publikom na blogu, cize porovnavat mna a ostatnych ako ja s gtim je maximalne scestne.. ;)
ostatne tvoje narazky ignorujem, je to tvoja kultura, ale oki. V prispevku na ktory si teraz reagoval som ta nijako neurazil, chcel som len vediet co mi odpises :-)
Nikde jsem nepsal, že jsi mě urazil a ani já jsem tě nijak neurážel, takže nevím co v tomto ohledu řešíš.
Nesrovnávám tě přece s GTIm absolutně (tak sa tu nezmietaj jak prejdena uzovka ;-) ), společnou máte především tu "pravidelnost", on je pravidelně zásadně pro "koncern" a ty zase pravidelně zásadně proti... >:-[]
P.S. Není žádný "Jing a Jang" (viz 20:54), ale jen "Jin a Jang", bohužel si to podobně mylně myslí většina lidí... :-)
Nevermind.. Este jedna vec. Ja niesom antikoncernak, ked uz tak skor anti VW, aj ked osobne voci VW nemam nic, skor iba voci ludom ktory ho tu obhajuju do krajnosti..
Ale uznavam ze tvoje nazory nie su take proste ako gtiho, preto s tebou rad diskutujem a reagujem aj po 50x dnes na teba :-)
Přesně tak, taky nejsem antikoncerňák. Auta z koncernu jsem i měl a mám. Nebylo a není to vw. A hlavně, znovu říkám, nejsem ani anti vw. Nejsem členem žádné skupiny anti vw..... to jsou kraviny.
Súhlas, aj keď častejšie "kopeš" za VW, tak stále to má ďaleko k šedému zákalu a - a to je dôležité - dá sa s Tebou diskutovať, prijímaš / dávaš argumenty o ktorých sa dá polemizovať ;-)
Tebe a GTIho nelze dávat do stejného pytle. On má určitý glanc, ty ne. Přečti si nezaujatě své přispěvky z této diskuze - třeba za týden, já si je přečtu taky - ty své. Pasuješ se tu do role diskuzního arbitra, či ombudsmana? Ne ne white, to co jsi dneska předvedl mě dokonce přivedlo na myšlenku, jestli ty nebudeš žena - v pravidelném měsíčním období. Protože tvoje hysterické štěky by tomu i odpovídaly. Srovnej řady, HAF... 8-s >:-[]
aaale white je neskodny, jeho netreba brat vazne, ja s nim rad diskutujem, tvari sa mudro.. Mne je to sympaticke a mile, mam 10 rocneho synovca, presne ako whiticek - mudry ako kakao.. :-)
Ty máš 10 ročného synovce? Tak to musí být tvoje sestra (nebo bratr) o hodně starší, než ty, když si stejně starý, jako jejich dítě... >:-[]
A jak vám spolu chutná to kakao...? >:D
Krásně napsané! ..... a mudry jak kakao - to je dobrá hláška..... no když to je tak, tak já toho whiticka ještě vezmu na milost. Ono já s ním taky rád proberu pár věcí, má, co se koncernové techniky týká, i hodně dobrých informací.... ale vadily mi ty křeče, co tu v roli diskuzního arbitra předvedl a nedokázal se s humorem povznést nad neškodným šťouchnutím....ale neodsuzuju ho za to, beru tak jak to je.
On je fakt múdry ako kakao ;-) >:D já na něj tak hezky hafnu a on štěká jak pominutý >:D
hej hej, sem tam mu to trva kym pochopi urcite veci ale sem tam ma zaujimave info.. :-) Ale niekedy sa nevie povzniest a hlavne sa pletie do cudzich rozhovorov ako o prispevok vyssie >:D
Takže GTI má (na rozdíl ode mě) určitý "glanc"? Možná bys to měl vysvětlit spíš kolegovi "bordeauxovi", nebo "Ondremu", protože zrovna já s tím žádný velký problém (na rozdíl od nich) nemám. Jen škoda, že tomu jeho "glancu" neodpovídá spousta tvých reakcí na něj (zejména v poslední době).
Každopádně platí to, co už jsem tu napsal, tedy že zde VW zásadně neglorifikuju, jak to má ve zvyku GTI, ale ani se vůči jakékoli značce obecně nevymezuju, jak to poslední dobou předvádíš ty.
Než tady zase začneš vytahovat silná slova jako je "lež", zkus je nejdřív podložit konkrétními odkazy...
No neber jednotlivé útržky.... ber to komplexně a to si určitě všimneš, že ho respektuji a dokážu i ocenit. Holt někdy si kapek rozčísnem pěšinku, ale to je vzájemné a myslím, teda doufám, že to nijak neškodí úrovni diskuze. Víš, raději slyším něco ostřejšího napřímo, než kýbl sarkasmů a skrytých urážek.... někdy si myslím, že jsi ve znamení štíra narozen..... trefil jsem to? Tu lež - ono se to týká příspěvků výše ohledně testů passatu a jeho spolehlivosti..... si to po sobě přečti a uvidíš, že to do pravdy má tak blízko jako zádel k očím....
..... a nebuď furt tak vážny ako kakao ;-) >:D
Štír nejsem a ani si s lidma v tomto znamení obvykle příliš nerozumím..., dá se říct, že je to mé nejméně oblíbené znamení.
Mám raději Lvy, Vodnáře, Váhy, a některé Blížence, Býky, Berany a občas i nějaký ten kaR (Rak) mi sedne...
K testům (nejen) Passatu na 100 tis jsem se vyjádřil v diskusi pod článkem. Výsledky samozřejmě určitou výpovědní hodnotu mají, ovšem statisticky logicky omezenou poměrem počtu vyrobených a zkoušených kusů, je tak těžké to pochopit? Nikdy jsem netvrdil, že je VW nějak nadprůměrně spolehlivé a jsem přesvědčený, že smůlu můžeš mít dneska u každé značky. Mnohem pravděpodobnější jsou např. problémy při náběhu výroby, a to bez ohledu na značku, proto se také raději všem "žhavým" novinkám vyhýbám.
Známá slabost Passatů B6 jsou např. četnější problémy u TDI PD v kombinaci s DPF za předpokladu, že vůz jezdil převážně v městském režimu.
prosím tě už to nehul, máš dobrý styl příspěvků. Nedělal tvůj děda prokurátora v padesátých letech? Že máte stejnou rétoriku, akorát jste vyměnily imperialistické štváče za VW.
Já viděl, že ve spolehlivosti jsou jak VW tak Renault úplně dole. Jenže VW neprodává Samsungy a jakési Rencky pro Turky a tak má lepší jméno. A když se začly po revoluci vozit auta ze západu, tak to byly nejvíce Rencky, protože tam byly nejlevnější. Proč asi, že.
VW zase predával napríklad Foxa z Brazílie. Čítal si, čo o ňom písal Auto Bild? Pod titulkom "Akosť B z Brazílie". Zasekávajúce sa zámky dverí, uvoľňujúce sa žiarovky v predných svetlách, naťahujúca sa rozvodová reťaz, praskajúca hlava u najčastejšieho motora 1.2, často horiace motorčeky stieračov, vlastným životom žijúce kontrolky, lepiaca sa ručná brzda, slabé priečne rameno zadnej nápravy, poruchový snímač vačkového hriadeľa, odchádzajúce zapaľovacie cievky, hlučné ložiská kolies a odchádzajúce manžety hnacích hriadeľov, ... Verdikt: Ďakujeme, radšej nie.
Nepripisuj chyby jednému, keď ich v rôznych formách robia všetci.
Ekonomický výsledok VW je len odrazom reality - VW na európskom trhu dominuje a v Číne sa mu tiež darí - z týchto dvoch trhov pramení jeho zisk.
V Číne sa teraz darí všetkým automobilkám a Čínskemu trhu ani nerozumiem, preto sa nebudem vyjadrovať.
V Európe nemá VW vo svojej kategórii konkurenciu. Na ponúkanú techniku - TSI, už konkurencieschopné TDI, DSG, Haldex 4 a šírku možností individualizácie - príplatková výbava apoň na tri strany sa ostatní nechytajú. A samozrejme výborný marketing. Francúzi sa nevedia nájsť, aj keď sa snažia, Japonci sa v Európe už ani nesnažia, ich ponuka je smiešna.
A nadávať niekomu, že je ovca, keď si kúpil VW, je úbohé. Je to to isté, ako keď napíšem, že sú ovce ľudia, ktorí majú na počítači Windows. Znalci predsa používajú iMac alebo Linux...
Je to jednoduché jak se koncernu vyrovnat. Mít správný a na sebe navazující designový směr a dělat to tak 20 let. Nedělají skoky typu třeba Focus FF1 zajímavý, FF 2 nudný, FF 3 moderna. Každý model je pro úplně jiný typ zákazníků.
ale preco? Ved sme vsetci ovce.. Akurat jeden si kupi VW, druhy iphone ci nokiu a treti sa ide najest do MC ci burger kinga. Vsetci tito vytvaraju zisk spolocnostiam, kotre nie su najlepsie na svete ale maju najlepsie marketingove organizacie na svete. A za to klobuk dole. Kazdy z tychto ludi su ovce lebo im nezalezi na konecnom pomere cena-vykon, je to proste zvyk a zvyk je zelezna kosela. Marketing je marketing a ten je na vysokej urovni v dnesnej dobe, kto sa mu neprisposobi ten ide dole. Marketing japoncov ma hlboko niekde europu, oni dobyvaju uz dve desatrocia USA a dari sa im vynikajuco.
Kdybych byl ovce koupím si Oktávku, protože máme doma 2 oktávky, Fabii a dosluhující Felicii... a všechna 4 auta bez problémů, pokud pominu občasné ťukance způsobené faktorem Ř. Nebo Golfa GTD, v Top Gearu na něj dělaj dlouhodobý test a moc se mi líbí...