Diskuse

Prozkoumali jsme sériovou Škodu Karoq. V čem se nám líbí více než Kodiaq? (+video)

19.5.2017

Sériovou Škodu Karoq jsme si poprvé prohlédli v rámci světové premiéry ve Stockholmu. Existuje několik důvodů, pro které se nám líbí více než větší SUV Kodiaq.

 

  • 126 Reagovat !

    foto 718

    718 19.05.  08:34

    Skoda

    ...nemozem si pomoct ale ako Kodiaq i toto su suche auta bez iskri,mozno kvalitne,ale ta kvalita...tak njak nie je vidiet...take krabice :no: >:D
    • 51 Reagovat !

      foto Odan

      Odan 19.05.  08:37

      « Re: Skoda

      Nene, Kodiak podle AUTO(play).CZ už vypadá asijsky (sic), to přece nemůže bejt suchý. :-)
      • 20 Reagovat !

        foto 718

        718 19.05.  08:42

        « Re: Re: Skoda

        asijsky....to je az moc tvrde >:D
        • 39 Reagovat !

          foto Kharl-ANTIDIESEL

          Kharl.ANTIDIESEL 19.05.  09:03

          « SÉRIOVÝ PROBLÉM DÍZLPOPELNICE Škoda Karoq JE JEJÍ LAUF !!

          jj
          FALŠOVÁNÍ EMISÍ KONZERVÁGNEM [odkaz] JE ŠPATNÁ VĚC. TAKOVÁ JEDOVATÁ DÍZLPOPELNICE [odkaz] PRÁŠÍCÍ RAKA [odkaz] MŮŽE NADĚLAT VE FABRICE POŘÁDNÝ PRŮVAN [odkaz] ;-)
          >:D
          >:D >:D
          >:D >:D >:D
          >:D >:D >:D >:D
          >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
          • 01 Reagovat !

            foto CHerokee

            CHerokee 20.05.  12:49

            « Re: SÉRIOVÝ PROBLÉM DÍZLPOPELNICE Škoda Karoq JE JEJÍ LAUF !!

            Raka chytneš, když to budeš furt hulit... ;-)
        • 91 Reagovat !

          foto El-Senor

          El_Senor 19.05.  09:08

          « Re: Re: Re: Skoda

          No nevim, ale Odan ma pravdu. Zakrej si na uvodni fotce od predniho sloupku dozadu tu divnou Atecu nebo jak se jmenuje ten Seat a pak se poradne podivej na ten predek. Je to cinan, jak vysity, ani v Cine by to neudelali tak cinsky. Kdyz tam vidim vselijake ty sikmyny, hrany bez ladu a skladu, ktere na nic nenavazuji, tak si rikam, kdo mohl vytvorit takovou prasecinu. To co predvadi Skoda pod prednimi svetlomety, az dolu na narazniku se jentak nikde nevidi, hruza.
          • 40 Reagovat !

            foto jam2015

            jam2015 19.05.  10:06

            « Re: Re: Re: Re: Skoda

            Šikminky bez ladu a skladu.
            Konečne tu nedali tie šikmé prelisy pri ŠPZ. Zato urobili oblúk, ktorý mi akosi "nereže" s tými svetlami. ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto Krtek-no1

              Krtek_no1 19.05.  19:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Skoda

              Mě teda ten oblouk přijde stejně odpornej jako trojúhelníky. Zadní světla tomu vlastně z 1/3 chybí úplně. Prostě v tom místě něco má bejt. Třeba 2 mlhovky nebo 2 couvačky...
    • 11 Reagovat !

      foto Joky

      Joky 19.05.  20:31

      « Re: Skoda

      Ještě by mne zajímalo, kolikrát se u toho Škodomilci z redakce udělali !

      U mne beze změny - úleva a trochu i vrchem ....
      • 00 Reagovat !

        foto stealth01

        stealth01 21.05.  14:02

        « Re: Re: Skoda

        Tak to je super, ze jsi nám to vyventiloval. Člověk, který blije te Škody je fakt "cool".
  • 81 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 19.05.  08:42

    Ale jo

    Je to dle očekávání lepší než Kodiaq, kompaktnější, i ten předek je přirozenější... myslím, že tohle bude trefa. Pár mušek se ale najde:

    Ty lesklý 19" jsou overkill, vypadá to jak nějakej angličák, ta obdoba Gemini kol je mnohem lepší [odkaz]
    Nejsem si jistej zadníma světlama, a to ani přímo zezadu v kombinaci s tím šikmým plechem vedle, ani zboku se světelným podpisem mířícím dolů [odkaz] [odkaz]
    [odkaz]

    Za mě - za 2, zvenku o kousek lepší Ateca.
    • 19 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 19.05.  08:54

      « Re: Ale jo

      dizajn je pekny... proste skodovacky a zaroven zase tu citit uz nieco nove a modernejsie.. skor zamrzi technika.. novy 1,5tsi si 4x4 doslova pytal... ach jo... na druhej strane v mitsu si uz na karoq brusia zubky ... a hra im vsetko do karat .. tam to bude proste trefa.. ( kedze karoq terc bohuzial o chlp minul ) :yes:
      • 04 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 19.05.  09:46

        « Re: Re: Ale jo

        vieš že nie som Škoda fan, ale silne pochybujem, že Eclipce Cross bude brať zákazníkov tomuto škodováckemu výtvoru. Jediné, čo mi na tom aute vadí je meno. Zvonku vyzerá lešpie ako TIGI.
      • 23 Reagovat !

        foto jam2015

        jam2015 19.05.  10:26

        « Re: Re: Ale jo

        Veď ten Eclipse Cross vyzerá ako naklonovaný SsangYong Actyon. Bŕŕŕ
        • 03 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 19.05.  11:54

          « Re: Re: Re: Ale jo

          bude to pecka uvidis ... to iste som si kedysi myslel aj o juke a pozri ako slape... ludia chcu styl.... a v spojeni s 1,5turbo s 4x4 to bude bezkonkurencna ponuka na trhu kompaktnych cross/SUV :yes:
          • 10 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 20.05.  06:01

            « Re: Re: Re: Re: Ale jo

            Jestli bude šlapat jako Juke, tak se nemá Kravoq čeho bát
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 20.05.  10:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ale jo

              Juke se náhodou prodává slušně... dlouhodobě je kolem 100.000ks v Evropě, což je vzhledem k věku úctyhodné.
    • 51 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 19.05.  09:40

      « Re: Ale jo

      Pridávam sa, vidím to presne rovnako. Krajší ako Kodiaq (pretože kompaktnejší), odlišností od Atecy pomerne dosť a oproti staršiemu súrodencovi k lepšiemu. Vyberajúc medzi kompaktnými SUV, bol by to jeden z horúcich kandidátov (za mňa by to bola 1,5TSI), dokonca pre mňa dizajnovo lepší, ako Tiguan.
      P.S. Ako obvykle lepšie video od Rasťa Chválu: [odkaz]
      • 20 Reagovat !

        foto george246

        george246 19.05.  10:00

        « Re: Re: Ale jo

        Ze zvědavosti jsem se podíval na odkaz a musím říct, že "dokonalé".

        Informační hodnota někde úplně jinde, kamera, komentář. Líbí se mi, že za každou cenu nekritizuje, ale ani za každou cenu nechválí.
        Shrnutí na závěr...prostě paráda...

        Pro Slovenky mám slabost :-)
      • 00 Reagovat !

        foto jam2015

        jam2015 19.05.  10:30

        « Re: Re: Ale jo

        Veď práve o to ide. Vždy dajú úchytkom iba pár záberov a urobia z toho zase foto-video novelu. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 19.05.  12:18

        « Re: Re: Ale jo

        Hm, za mě tentokrát nic moc, takové nesouvislé... mluví o čtyřkolce a zadní nápravě a pak to zahrne do simply clever... faktických informací poměrně málo a některé chybné, 1.5TSI nebude mít 240 ale 250Nm, což už má i 1.4TSI...
        • 00 Reagovat !

          foto george246

          george246 19.05.  12:21

          « Re: Re: Re: Ale jo

          V porovnání s tím, co bylo za video na tomto serveru je to jednoznačně lepší, o tom jsem psal.
        • 10 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 19.05.  15:09

          « Re: Re: Re: Ale jo

          Treba si uvedomiť, že to asi robil na prvú dobrú, bol tam rad redaktorov, ktorí čakali na svojich 5 minút (za ním som videl Thomasa z Autogefuhlu). Okrem tej jednej faktickej chyby s krútiakom 1,5TSI, čo mi tiež udrelo do očí, stále podal asi trikrát toľko informácií ako Mička.
      • 00 Reagovat !

        foto troo

        troo 21.05.  06:31

        « Re: Ale jo

        Dizajnovo sa k Tiguanu ani nepriblizuje >:D

        Mne stacia tie hranate blatniky. Az sa kolesa budu vyrabat hranate, som ochotny zmenit nazor.
  • 18 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 19.05.  08:47

    vyzera pekne

    dokonca sa mi paci snad este viac ako kodiaq ktory inak povazujem za moc pekny voz...

    co ale zamrzi je uplna absencia 4kolky v benzine... to je proste megafail... zvlast v case ked dizle su uz na ustupe.. a zvlast v case ked 4x4 v benzine su coraz predavanejsie... a zvlast v kontexte toho ze predosla yetina 4x4 v benzine proste pohon 4x4 mala...

    kto teda chce benzinove SUV v 4kolke pre toho karoq nebude bohuzial.... ja osobne som velmi zvedavny na novy eclipse cross s 1,5 turbom ktory 4kolku na rozdiel od 1,5 turba karoqu ponukne .. zaujimave ze tam to chlapci vedia ... cim to je ze zrovna len europske SUV ( 3008, karoq maju s pohonom 4x4 vzdy nejaky problem a akoby sa mu vyhybali ) .. pritom taka vitara vie ponuknut 4x4 aj v beznej benzinovej 1,6tke... a ignis v tomto zachadza este dalej
    • 40 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 19.05.  08:52

      « Re: vyzera pekne

      Chvíli si počkej, určitě bude. Otázka je, jestli bude s manuálem.
      • 17 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 19.05.  09:01

        « Re: Re: vyzera pekne

        no hadam ano.. inak je karoq v benzine uplne nezaujimavy a bude to len dalsia hrkalka a la 3008 ... ak sa chce karoq porovnavat ozaj s SUVeckami ako RAVka , eclipse cross, Sportage/Tucson tak by v 1,5 turbe uz 4x4 proste ponuknut mal ... chapem ze litrove turbo 4x4 brane ako zaklad turbo neponukne.. to ani GDI v tucsone.. ale od oturbenej 150 konovej masinky ktora si hovori SUV by som uz 4x4 bral ako hotovu vec....

        dizajn je inak podareny... a vo vysledku snad este lepsi ako na kodiaqu .... :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 19.05.  10:17

      « Re: vyzera pekne

      Aka absencia 4x4 ? Na inom webe uvadzaju, ze bude aj pri benzinoch.
      Inak nie si tak trochu posadnuty tymi Mitsubishi autami ?
  • 86 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 19.05.  09:02

    S karoqem

    bude mít Škodovka jediný problém, nebude ho stačit vyrábět. :-) :yes:
    • 23 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 19.05.  09:05

      « Re: S karoqem

      o tom nik nepochybuje.... ;-) ... a uvidis ze skoda za rok za dva este pekne stupne v europskych predajoch ( ale aj v cine ) .. maju to naslapnute brutalne ... a to sa zrejme chysta este nejaky ten maly cross a la fabia ...

      ale zvedavy som aj na novu konu od hyundaia... tam to vyzera zase na akusi exrovertnu cross stylovku a la juke/CH-R
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 19.05.  09:49

      « Re: S karoqem

      Jo, to sa dá pomerne s istotou tipovať. Jednak pôsobí kompaktnejšie a ako hovoril Chvála, tak milšie, ako natiahnutý Kodiaq, jednak je veľkostne a hlavne cenovo o ligu nižšie, ako Kodiaq a teda naň dosiahne viac ľudí. A keď si pozrieme, aký záujem vyvolal Kodiaq a aké sú jeho dodacie lehoty, je zrejmé, že Karoq pôjde ako teplé rožky.
    • 02 Reagovat !

      foto jam2015

      jam2015 19.05.  10:32

      « Re: S karoqem

      Karoq má väčší šmrnc ako Ateca. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Toky1

        Toky1 19.05.  10:58

        « Re: Re: S karoqem

        Ja Ti neviem. Mne sa páči aj Ateca, aj Korok aj Kodjak. V Atece som sedel a možno som vcelku skromný alebo čo ale mal som z neho dobrý statický pocit. Jazdiť som nejazdil.
    • 01 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 19.05.  10:54

      « Re: S karoqem

      Otázkou pak zůstává, zda to přispěje k celkovému růstu automobilky, nebo o to klesnou prodeje ostatních modelů (což odnese Octavia a Rapid).
      • 24 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 19.05.  10:58

        « Re: Re: S karoqem

        Tak pokud vidíš karoq a rapid jako konkurenty, pak těžko ti pomoct. >:D

        Moje konstatování je jednoduché, karoq prostě bude ve svém segmentu velmi úspěšné auto, jak ve srovnání kvalit s konkurencí tak prodejně. ;-)
        • 54 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 19.05.  11:13

          « Re: Re: Re: S karoqem

          Jen zabedněnec anebo Dinar ignoruje rostoucí trend SUV, snižující prodeje ostatním třídám. Rapid je mu prostorově podobný, zejména ve Spacebacku, takže proč by si nemohly ty dva modely konkurovat?
          Anebo prostě potřebuješ za každou cenu být s každým v opozici, tak musíš zkoušet takové laciné narážky, jaké předvádíš. Obojí je nicméně projevem mdlého ducha, což dáváš najevo velmi často.
          • 20 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 19.05.  11:41

            « Re: Re: Re: Re: S karoqem

            presne tak .. SUVecka dnes uz hodne beru cisla prave aj beznym osobakom... lebo ludia do SUV prave z osobakov uz preliezaju :yes:

            otcov kolega mal octaviu II.. dnes ma outlander ... zase jeden moj kolega mal p406.. dnes ma tucsona ... takze kludne aj majitel rapidu si uz za par rokov moze kupit nejaku RAVku .. cim zase podpori cisla SUV a znizi cisla hatchom... a ja vidim prave tento trend narastu SUV na ukor hatchov/kombikov ... pri niektorych modeloch je to az citelne...
          • 23 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 19.05.  12:27

            « Re: Re: Re: Re: S karoqem

            Reaguji k věci, Rapid 300-450 tKč, Karoq 480-800 tKč, tahle auta si nekonkurují.

            O kanibalizaci s rapidem bude řeč až s avizovaným crossoverem pod karoqem, tedy ve svém komentu jsi zcela mimo, uporněn na fail, kolem sebe jen klasicky kopeš, mdlý duchu. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Plautus

              Plautus 21.05.  06:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: S karoqem

              Pozor! Ako prvú uviedol Octaviu a tú Karoq kanibalizovať kľudne môže. Najmä ak sa niekomu nepáči po facelifte. Kľudne môže nastať aj pri firemných nákupoch prechod od kombi, ale aj liftu, k SUV. Tam už je to prekrývajúca sa cenová relácia. Octavia možno ponúkne priestrannejší interiér (treba vyskúšať), ale čo získa trebárs kombi na dĺžku, "vynahradí" Karoq na výšku. A dnes ľudia hrajú na výšku už len pre hlúpy pocit z väčšieho /masívnejšieho/ auta. A kľudne môže skanibalizovať i pár Rapidov, namiesto top Rapida niekto prihodí 30tis. a má základ Karoqu. Nakoniec v oku daného človeka spraví viac parády základný Karoq ako vrchol Rapidu. A niektorým to pre ten pocit stačí, nie že nie.
      • 01 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 19.05.  11:54

        « Re: Re: S karoqem

        V tomhle bys mohl mít pravdu, ale - tenhle úkaz (zákazníci, co si kupují ze zásady jen škodovky) platí asi jen pro ČR. A druhá věc - tipuji, že tohle bude cenově výrazně nad Rapidem, a proti oktávce to bude asi malý.
        • 00 Reagovat !

          foto mimomisu

          mimomisu 19.05.  12:28

          « Re: Re: Re: S karoqem

          Tak zrovna treba v UK je vernost Skodovce taky relativne vysoka uz jenom kvuli, ze se v tamnich testech casto dostava mezi nejspolehlivejsi auta. Ten clanek uz asi nedohledam, ale obcas se staci podivat na nejaky UK web do komentaru. Lidi, kteri si kupuji uz treba treti skodovku tam jsou skoro vzdy
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 19.05.  12:20

        « Re: Re: S karoqem

        Rapid je mimo.

        Octavii to samozřejmě nějaké kupce sebere, ale stejně tak sebere nějaké kupce Tucsonu a Sportage a přispěje k celkovému růstu automobilky.
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 19.05.  12:29

          « Re: Re: Re: S karoqem

          vela kupcov je aj novych co je ten pripad ze niekto ma povedzme nejaku starsiu octaviu ale prejde uz do outlandera... cize SUVecka tak nejak obecne ludi lakaju bez ohladu na rozne segmenty... vidim niekolko ASX na parkovisku u nas pritom mozem s istotou tvrdit ze ich majitelia pred tym ziadne SUV nemali... ( viem ze jeden z nich mal dokonca malu fabiu ) .. takze SUVecka defakto komplet beru zakaznikov od beznych segmentov bez ohladu na velkost .... ludia dnes proste uz chcu SUV a crossy... takze aj ten kto ma teraz rapid.. uz mozno za par rokov prejde do karoqu... a ja do buducna chcem uz tiez nieco vyssie... nikto z nas nemladne a vyssi posed a svetlu vysku a poriadne pneu vzdy rad ocenim... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 20.05.  06:03

      « Re: S karoqem

      Nemá Kravoqa kde vyrábět. ;-)
  • 75 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 19.05.  09:10

    Krabice

    I "krabice" lze udělat pohledne, tohle se však netyka škodovky. :no:
    • 41 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 19.05.  11:14

      « Re: Krabice

      V rámci Škody je to ale designově jeden z povedenějších modelů.
  • 48 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 19.05.  10:28

    Redaktor vychvaluje nesmysly, které bych nechtěl.

    zato chybí podstatné věci, bez kterých bych nové auto nikdy nekoupil:

    - ruční brzda
    - analogový otáčkoměr a rychloměr
    - dva pořádné přední světlomety s xenony
    - zadní sedadla se sklopnými sedáky, aby po jejich sklopení vzniklad zcela rovná ložná plocha

    a naopak je zamlčen jeden podstatný detail, který by mi v koupi takového vozu zabránil:
    - vůz je vybaven QPS navigací, umožňující, aby mne "velký bratr" kdykoli a kdekoli sledoval.
    • 30 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 19.05.  10:39

      « Re: Redaktor vychvaluje nesmysly, které bych nechtěl.

      s posledným odstavcom súhlas ,ale za chvíľku to bude mať už vsetko :'-(
    • 12 Reagovat !

      foto Skipper

      Skipper 19.05.  21:48

      « Re: Redaktor vychvaluje nesmysly, které bych nechtěl.

      Neber to prostím špatné, ale k čemu by bylo Velkýmu bratrovi sledovat zrovna Tebe? Trochu to zavání paranojou.
      • 00 Reagovat !

        foto okoloiduci

        okoloidúci 20.05.  23:49

        « Re: Re: Redaktor vychvaluje nesmysly, které bych nechtěl.

        Tu nejde konkrétne o toho deda, je to skôr o princípe.
  • 20 Reagovat !

    foto Well-being

    Well-being 19.05.  10:49

    Zase

    ty hloupé hranaté výřezy blatníků, které zbytečně odkrývají humus v podbězích ... :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 19.05.  12:41

      « Re: Zase

      Humus nevadi, ked sa tvari "drsne", nech je kludne spinave.
      Aspon sa to lepsie ostrieka cele.
  • 59 Reagovat !

    foto NoLimitBoy

    NoLimitBoy 19.05.  10:49

    Karoq

    Auto pre ludi, ktori nemaju na Kodiaq
    • 31 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 19.05.  11:04

      « Re: Karoq

      a S-klada vznikla vlastne tiez len pre tych ktori nemaju na Rollsa ;-) .. ze ma to hned nenapadlo ;-) ... :yes:
      • 24 Reagovat !

        foto NoLimitBoy

        NoLimitBoy 19.05.  11:09

        « Re: Re: Karoq

        S-klasa je uplne ine auto ako Rolls. Toto je presne to iste ako Kodiaq, len mensie a lacnejsie.
        • 52 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 19.05.  11:22

          « Re: Re: Re: Karoq

          jo a 208 je zase to iste ako 308 ... len je tiez mensie a lacnejsie ... ze jo ... dobre uvazujem nie? a cuduj sa svete oba levy sa predavaju vyborne...

          cielom vyrobcov je pokryt rozmerovo vsetky segmenty... ak si si nevsimol... hra sa dnes na kvantitu.. ;-) ... pockaj este ked pride mensi cross na zaklade fabie... ten bude zase pre tych ktori nemaju na karoqa .. ze? :-)

          PS: inak zrovna nova 3008 je tiez to iste ako vacsia 5008 len je mensia od nej ... a je len dobre pre zakaznika ze si moze dnes uz vybrat podla velkosti aj v triede SUV a nie len v triede limuzin alebo hatchov ci kombikov ;-)
  • 63 Reagovat !

    foto Jaros71

    Jaros71 19.05.  11:04

    Žádné překvápko?

    Design lepší než u Kodiaqu.
    Z boku moc pěkné , zadek celkem ok , ty světla nevím zda nejsou moc malá.
    Předek se má Ateca hezčí.
    Interier na Škodovku povedený.
    Až na digi kapličku , tu nemusím a tablet místo rádia s čudlíky.. 8-s :no:
    Super vydělávací sedadla , a dělení na 40-20-40 !!
    Stolečky pro děti..výborné.
    Celkový dojem na 2 :yes:
    PS: auto mohlo být o 10 cm větší , delší zavazadelník by se hodil.
    Kodiaq je už dlouhý moc.
    • 11 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 19.05.  11:14

      « Re: Žádné překvápko?

      ateca udajne nema vyskovo nastavitelne pasy... snad karoq ich ma ... za mna je face karoqu uz kusok lepsi a modernejsi ako u atecy ktora zavana az moc leonom... zadok je tak pade na pade.. povedal by som ze na pvy pohlad je mozno ateca zozadu aj krajsia ale na druhej strane svetla karoqu budu aj o 5 rokov jedinecne.. zatial co u atecy to uz zavana kde cim a podobne tvarovane ich ma dnes uz kazdy druhy koncernovy kombik ... inak interier je fakt podareny... za mna viac SUVeckovo posobi ako v atece co sa mi paci .. ateca je akoby leon v kanadach ale z karoqa uz ten dojem nebadat ( ani v kabine ) zeby slo o nejaku zdvihnutu octavku a to ocenujem... inak ta tornado linka a hranate blatniky su jasny skodovacky prvok.. takze z tejto dvojice surodencov je karoq za mna jasna volba ( seatu uz viditelne chybaju napady a vlastny styl a s atecou sa popri skode len zviezol )

      kym seat zvejka stale jeden a ten isty face tak skoda jede od modelu k modelu stale dalej a dalej a vidno na kazdom jej novom kusku aj dizajnersky pokrok... este ponuknut 4x4 aj v benzine a karoq tazko najde 4,4m dlheho premozitela :yes:
      • 30 Reagovat !

        foto Sumi2000

        Sumi2000 19.05.  11:34

        « Re: Re: Žádné překvápko?

        Za mne je hezčí Ateca.
        Ale Karoq se také povedl , je to otázka vkusu každého z nás.
        Kdyby byl předek jako u Superba , vypadaly by Škodovky skvěle.

        Proti třeba korejcům Tucsonu a Sportage , jsou koncernová SUV mnohem dál hlavně prostorem interieru a variabilním uspořádáním.
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 19.05.  11:46

          « Re: Re: Re: Žádné překvápko?

          tak znameho tucson sa mi zdal v kabine docela maly to je pravda ... ale tak ono su to vlastne auta velkosti nizsej strednej triedy len zabalene do nejakej masivnej a zdvihnutej kasne ... pacilo sa mi video s rastom kde na autosalone skusali eclipse cross.. ten vyzera v kabine velmi priestranne .. a navzdory "divokemu" dizajnu to moze byt aj jedno z najpraktickejsich SUV triedy .. uvidime ... pre mna auto roka spolu so stingerom :yes:
  • 20 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 19.05.  11:35

    Q

    Tento Q sa mi paci viac ako predchazdajuci Q.
    V principe mi nevadi ani digital kokpit.
  • 22 Reagovat !

    foto Somperle

    Somperle 19.05.  11:48

    ?

    Dalsi typ krabice na cesty! uz by mohli konecne zaviest ekololovia=politici specialnu dan na taketo autobusy...
    • 11 Reagovat !

      foto Barry-Lyndon

      Barry Lyndon 19.05.  13:17

      « Re: ?

      Nesmysl, ať si každý jezdí v čem chce (klidně ať si pořídí SUV vysoké 4 metry). Ale měla by se zavést normální spotřební daň nejen na benzin, nýbrž i na naftu a pak by se vidělo, jak zájem o krabice opadá...
  • 22 Reagovat !

    foto Speed

    Speed 19.05.  12:45

    Doufám....

    Doufám, že tam taky dají 1,0 TSi. To bude paráda. Dynamika v pr :no: eli a spotřeba 12.
  • 20 Reagovat !

    foto Dixik2

    Dixik2 19.05.  12:47

    Pro H/K_sveet

    Výškově stavitelné pásy Karoq má:

    [odkaz]
  • 20 Reagovat !

    foto strec-od-piva

    stréc od piva 19.05.  12:58

    PR

    Proč ten článek není označen jako PR? Zkuste si to pomalu přečíst,samý hype jak je vše dokonalé sluníčkové a že bez tohoo auta už nemužete žít...Proč stejny prostor nedáte dalším českým montovnám ?
    • 11 Reagovat !

      foto Barry-Lyndon

      Barry Lyndon 19.05.  13:19

      « Re: PR

      Tak ono to v rámci možností malého SUV asi docela super auto bude s ohledem na to, jakou hyperchválu sklízí Ateca... Karoq je možná ještě o fous lepší...
      • 23 Reagovat !

        foto Karlll

        Karlll 19.05.  13:56

        « Re: Re: PR

        A v cem???
        Vzdy me rozesmeje, kdyz se porovnavaji stejna auta a rika se jak je jedno lepsi.

        Treba nedavno v SM velky test kombiku, OIII vs Golf vs Seat. To je opravdu "velky" test kombiku, predpokladam, ze to melo vse stejny motor, aby to tedy bylo vubec porovnatelne 8-s No tezky souboj a opravdu tezky vyber.

        Atecy zatim vypada normalne, tohle zatim jak zepredu, tak zezadu jen blbe, pristrojovka odporna. Nechapu, kdo za to muze dobrovolne utratit penize.
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 19.05.  14:16

          « Re: Re: Re: PR

          Variabilita interiéru, novější motor 1.5TSI. Někoho možná zaujmou i digitální budíky.
  • 20 Reagovat !

    foto Krtek-no1

    Krtek_no1 19.05.  19:01

    Proč Škodovko proč ???

    Zase úplně mimo muj vkus. Stejně jako větší Kardiak. Nakopnutá harmonikovitá záď a čumák bez výraz. Nebo spíš jako po bouračce. když vidim v galeriri toho Seata, hned bych věděl co vybrat. Škodovky maji malilinkatý hlavní světlq a k tomu něco co zprzní celou příď. Mít to velký světla a mlhovky (nebo co to je) normálně ve spodní části jako ten Seat, bylo by to koukatelný. Zadek to samý,m divná linie s trojúhelníkama kolem SPZtky, to se s čistotou Seata nedá srovnávat. A aby to byla ostuda i uvnitř, opět to dorazili číslicema na budíkách hlavou dolu
  • 00 Reagovat !

    foto O5kar

    O5kar 19.05.  19:42

    To není do detailu.

    To je pouze povrchní ohodnocení. Do detailu je prohlídka zespodu, odkrytování karosérie a podobně. Prostě všude. Až to prolezete, tak podle nálepek a log zjistíte, že je to jenom složené s dílů, které se vyrábí v celém koncernu a nebo mimo koncern. Krom karosérie. Stejné, jako je to jinde. Jinak je to auto hezké a bude určitě pečlivě vyrobené. Hlavně se mi líbí navazující linie na přední části. Škoda, že Kabaně odešel, asi vyhořel, protože on vtiskl nové generaci Škodovek řekl bych a výjimečný design. Sochařská práce. A, že už je na silnicích hezký předek i 4 oké Octavie?
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 19.05.  22:17

      « Re: To není do detailu.

      Jistě že to je složené z dílů vyráběných v koncernu a nebo mimo koncern... to je snad tautologie. Některé motory a převodovky jsou české, jiné ne...
  • 00 Reagovat !

    foto holden2

    holden2 19.05.  20:51

    od kdy

    je ta cikanska madrace nase?
  • 10 Reagovat !

    foto ozawasan

    ozawasan 19.05.  21:50

    Karotka je zdravá na oči

    nutno přiznat, že tenhle kompaktnější kousek je mnohem, ale mnohem živější, co se vzhledu týče, než, mírně bezpohlavně nudně, starší a větší brácha Koudy.
    Berte to jako individuální gusto - ale velký brácha mne prostě nenadchne, nepůsobí tak, že bych se na něj chtěl dívat.
    To u tohohle, pro mne překvapivě, je to jiná, byť vzhledově ze stejného vycházející, káva.
    To se jim povedlo.
    Absenci - alespoň zpočátku 4x4 u benzínu, považuji za mírný nedostatek. Ale kolik lidí to potřebuje, že?
    Jo a diskuze alá SUV - z mého pohledu se původní náplň pojmu SUV vytratila. Dnes je to o vyšších autech - a přiznejme si to - do kterých se prostě, nejen lidem starším, leze a vystupuje a mají větší individuálně laděný pocit bezpečí. Nepotřebují pohon všech kol a lítat do lesa.....
    Jako ideální volba zvýšené, bezpečné, nákupní tašky do města a na silnice normálního vzezření a stavu je tenhle kus tím, co lidi budou brát z autosalonů jako rohlíky za kačku v Kaufu....
    • 00 Reagovat !

      foto jam2015

      jam2015 21.05.  08:34

      « Re: Karotka je zdravá na oči

      Nepreháňaj to s tými rožkami.
      P.S. A poznám SUV-čkárov 4x4, ktorí síce vletia do lesa, ale akurát tak vymočiť. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto ozawasan

        ozawasan 21.05.  11:28

        « Re: Re: Karotka je zdravá na oči

        však uvidíš v prodejních statistikách segmentu tady ;-)
        Já mám jedno z ještě SUV - Forester 03XT a do toho lesa tedy vjedu nejenom s pískem >:D
  • 60 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 20.05.  05:59

    Chvalozpěvy ACZ...

    ...jsou mi ukradené, ale PŘESTAŃTE NÁS OKRÁDAT O DATA SAMOSPOUŠTĚCÍMI VIDEI!!!

    Jak si to vůbec můžete dovolit pánové, u vás už je socialismus, že moje data jsou i vaše?

    P.S.: Kravoq hezčí Kaďáku i sourozence Atecy.
  • 10 Reagovat !

    foto kaiserlabus

    kaiserlábus 20.05.  06:12

    Jak je u SUV Škoda zvykem !

    >:D
  • 30 Reagovat !

    foto flyboyeda

    flyboyeda 20.05.  10:57

    Ten Volkswágen nevypadá vůbec špatně

    ale ten název je příšerný
    • 10 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 20.05.  12:48

      « Re: Ten Volkswágen nevypadá vůbec špatně

      Tobě se nelíbí to krásné české "Q"...měli by to zavést ke všem modelům.... Fabiaq, Octaviaq ...to bude přece paráda >:D >:D 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto Escomak

    Escomak 20.05.  13:29

    motory

    1.0 TSI man./DSG , 1.5 TSI 110KW man/ DSG včetně 4x4
    1.6 TSI man. , 2.0 TDI man.4x4 , DSG , 2.0 TDI(140KW) DSG+4x4

    Bohužel asi nebude 1.5TSI v manuálu s 4x4 (teda prozatím....)
  • 01 Reagovat !

    foto Disponent

    Disponent 20.05.  15:00

    Super SUV

    Konečně se zrodila nová ikona českého trhu - německý výrobek Karoq. Velmi zdařilý článek autora včetně videopopisu. Co dodat? Konečně velký kufr se snoubí s typickou koncernovou elegancí od mistra desingnu Kabaněho. Průměrný český občan má vizi, na co bude celý život šetřit, když se mu poštěstí dobrá práce nebo vstup do politiky. Obyčejný vesnický JZD človíček na cenu, jako obvykle, nedosáhne. Novinku můžeme kritizovat z pohledu znalců prestižních značek, je ale pravdou, že se přibližuje finančním možnostem českého človíčka hlavně s typickou moderností a schopností držet technologický vývoj automobilové techniky, což se o některých konkurenčních vozech tvrdit nedá. Kdo je chytrý, koupí Karoq a nebo dražší Kodiaq. Vysoké prodeje značky Škoda svědčí o tom, že hlupáků je naštěstí málo.
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 21.05.  05:31

      « Re: Super SUV

      Disponent lokálního prodejce vozů Škoda... Kolikrát si ještě budeš měnit nick?
      • 00 Reagovat !

        foto Disponent

        Disponent 21.05.  06:13

        « Re: Re: Super SUV

        Z čeho tak usuzuješ?
      • 00 Reagovat !

        foto Disponent

        Disponent 21.05.  06:39

        « Re: Re: Super SUV

        Nejlepší SUV je Maserati Levante - to asi prodávám jako lokální prodejce >:D
  • 10 Reagovat !

    foto jam2015

    jam2015 21.05.  08:14

    Len 86 príspevkov?

    To znamená, že sa tento model škode vydaril. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto JirkaX

      JirkaX 21.05.  09:06

      « Re: Len 86 príspevkov?

      Přesně tohle mne napadlo už včera. Něco na tom bude. Čekal jsem mnohem větší řež.
  • 00 Reagovat !

    foto orlando6367

    orlando6367 21.05.  11:46

    Karoq podsvietenie spínačov

    zdravím, neviem či si všimol niekto, že Karoq už nemá typické škodovácke zelené podsvietenie spnínačov v interieri? Bude sa takto predávať? Ďakujem
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!








Blesk.cz

„Znásilníte tři ženy, vezmu to na sebe,“ vtipkoval prezident před vojáky

„Znásilníte tři ženy, vezmu to na sebe,“ vtipkoval…

Filipínský prezident Rodrigo Duterte má evidentně smysl pro humor hodně za hranou. Například v pátečním projevu…

Zeman hřměl v Lidicích: Zbabělost vydáváme za multikulti toleranci

Zeman hřměl v Lidicích: Zbabělost vydáváme za…

Teroristické útoky v Evropě jsou dílem naší zbabělosti, která je vydávána za multikulturní toleranci, řekl…

 

iSport.cz

Vachoušek končí kariéru: Manželka ví, že domů nepřijdu důstojně

Vachoušek končí kariéru: Manželka ví, že domů…

Snažil se kontrolovat, ale neudržel se. Nešlo to. V očích se rychle objevily slzy, emotivní rozlučka s…

Takhle slaví Slavia! Pohár dostala na hvězdě, pokřik zvedl Tvrdíka ze židle

Takhle slaví Slavia! Pohár dostala na hvězdě, pokřik…

Pekelná atmosféra, rány z dělobuchů a především radost. Stadion Evžena Rošického na Strahově se otřásal v…

 

Reflex.cz

Startuje dotační “Dešťovka” za 100 milionů. Šetření vodou ale může znamenat zdravotní rizika

Startuje dotační “Dešťovka” za 100 milionů. Šetření…

Neschopnost dohlédnout důsledků legislativních aktivit i možných variant uplatnění příslušných projektů v reálné…

Ujetost roku: Pojišťovák s plnicím perem v nose

Ujetost roku: Pojišťovák s plnicím perem v nose

Výhodou rozvíjejícího se komiksového trhu v České republice – ano, stále jsme rozvojová země – není jen zvýšení…