totálni kopie? ja zas absolutne nechápem čo je to za psychózu veď tie autá nemajú jedinú spoločnú líniu, spoločné proporcie, zozadu nemajú jediný spoločný element a je x áut o ktorých by sa dalo tvrdiť že sa na EVO podobajú viac. A z predu? Tvar mriežky, úplne iný, nasávanie, kapota nič. Jediné čo majú podobné je základný tvar svetiel to je celé čim sa tie autá podobajú a niekto napíše že..totálna kópia....to si snáď robíte *
Postav si vedle sebe tohle, potom EVO X a potom předchozí generaci WRX STI.
A potom mi napiš, co se čemu podobá.
Boční profil, přední maska, ostré hrany /předchozí WRX bylo totálně kulaté/...
Nemusíš ma chytať za slovíčka, tie masky nie sú ani podobné veď to nie je ani rovnaký geometrický útvar. To už len také audi je ovela viac podobné na EVO keďže je to úplne ten istý tvar akurát obrátené hore nohami ale takých masiek je na svete xy a vôbec nemá cenu hovoriť źe je jedno či druhé kópia. Tie autá sa objektívne podobajú len a jedine svetlami proste o hocičom inom nemá cenu diskutovať, ak tvrdíš opak tak je to tvrdenie tendenčné... alebo tak mi to vysvetli...čím sú podobné?
Naozaj napisali, ze nad zadnym sedakom je o 2 cm viac miesta ako v Lanceri? Naozaj im napadlo prave tento parameter porovnat? To je ta uplne najnepodstatnejsia vec. Ziadneho majitela, fanusika alebo zaujemcu o STI alebo Evo toto nebude zaujimat >:-[]
a co je zajímavější, že to nemá automatickou převodovku. Ta je přeci lepší než nějakej manuál jak se všude dozvídám. Tak proč když je tohle taková pecka to "kazí" manuálem >:D
Asi tak...i když pro nás co nutně nepotřebujeme, aby za námi zůstával hořící asfalt, tak snad již brzo dorazí Levorg :-) A že je interiér typicky japonský beru jako fanda japonců spíš jako klad, nepotřebuju aby vypadal jako pouťová atrakce plná falešného dřeva nebo imitace hliníku, ani každé ráno neošahávám palubku jestli je dost měkčená >:D spíš ocením, že je i u deset let starýho auta funkční, přehledná a nevrže...