Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První elektromobil Renault Zoe dostal francouzský ministr

Arnaud Montebourg se dříve nechal slyšet, že elektromobil francouzské značky je budoucnost Francie.
Zpět na článek
19. 12. 2012 09:15
19. 12. 2012 11:41
19. 12. 2012 22:40
Avatar - šmoula nešika
19. 12. 2012 08:23
Budoucnost Francie v elektromobilech
Uff. To se teda máme na co těšit. 8-s ;-\
Rozbalit vlákno
10
Avatar - 3_diamanty
19. 12. 2012 08:25
Re: Budoucnost Francie v elektromobilech
ropa tu vecne nebude , za par rokov pojdu klasicke spalovacie motory do kelu :yes: a zacne konecne technologicky pokrok, ktory je umelo drzany na bode mrazu...
Avatar - šmoula nešika
19. 12. 2012 08:33
Re: Budoucnost Francie v elektromobilech
Když ona elektřina se taky nějak dělat musí, takže dávam větší naděje do ostatních alternativ. Bohužel jejich vývoj bude trvat ještě nějakou dobu, pokud ropa a uhlí najednou nedojdou.
19. 12. 2012 09:27
Re: Budoucnost Francie v elektromobilech
Do ktorých alternatív a prečo konkrétne?
19. 12. 2012 09:36
Re: Budoucnost Francie v elektromobilech
jenze elektrina se da vyrabet ve velkem i bez surovin ktere maji "omezene" mnozstvi, to ze jednou proste benzin a nafta bude jen zberatelska rarita je bohuzel fakt, nahradit se sice da kuprikladu jinymi latkami jako je alkohol a podobne, ovsem to by slo ve velkem, jen pokud by nebylo zaroven potreba kuprikladu pestovat jidlo pro lidi samotne

vodik je zatim nerealnej a k jeho vyrobe je zatim taky potreba elektrina a to docela dost elektriny, a to ze nekde na papire existuji elektrarny kde je vodik odpadnim produktem je sice pekne, ale driv nez za 40-50 let se jich stejne nedockame, a navic by jich muselo bejt tolik, ze by pak zase nebylo kde uplatnit onu vyrobenou elektrinu, a jak znamo, alektrina se neda jen tak znicit, pro koexistenci by tedy stejne bylo potreba aby byl pomer tak 50/50 vodik/elektro
19. 12. 2012 10:05
Re: Budoucnost Francie v elektromobilech
mě je nejmilejší představa Fordu Nucleon. Jezdit si takhle v kufru s malým jaderným reaktorem, který po zastavení auta napíchnu do sítě, kde bude dále vyrábět elektřinu a nebo vytápět dům úplně úžasná. Jen si představte ty výkony aut Skoda octavia 1,4 KG Pt 0,8 megatuny >:D
Avatar - šmoula nešika
19. 12. 2012 17:52
Re: Budoucnost Francie v elektromobilech
Už se pracuje na opačném systému, tedy jaderné fúzi, což možná znáš ve spojení s redaktorem tokamak. Bohužel to je stejně jako vodík trochu vzdálenější budoucnost...
Avatar - šmoula nešika
19. 12. 2012 17:54
Re: Budoucnost Francie v elektromobilech
Až bude lidstvu téct do bot, tak věř, že se najde někdo chytrý a „spasí“ nás.
19. 12. 2012 09:15
Re: Budoucnost Francie v elektromobilech
víš toppere elektřina nepochází ze zásuvky jak jsi celý život myslel ....
19. 12. 2012 09:42
Re: Budoucnost Francie v elektromobilech
>:D :yes:
Avatar - šmoula nešika
19. 12. 2012 17:52
Re: Budoucnost Francie v elektromobilech
>:-[] :yes:
19. 12. 2012 09:15
ZASE ŠPATNĚ
Pokud by Renault raději investovat miliardy do hybridních technologií, které by postupně nahrazovaly benzín, naftu, mohli někteří již sedlat např. Megane Grandtour Hybrid-TCe. Laguně by to také velmi pomohlo.
Rozbalit vlákno
6
19. 12. 2012 09:30
Re: ZASE ŠPATNĚ
Holt v Renaulte to asi vidia inak.
Hybridy dnes robí kde-kto, ale kým sa ostatní k tomu elektromobilu doplahočia, Renault už bude niekde celkom inde. Priekopníci riskujú, spiatočníci idú len na istotu, tak to proste je.
19. 12. 2012 11:09
Re: ZASE ŠPATNĚ
Když dva dělají totéž, není to totéž. To by ti hodně dobře vysvětlil náš Mistr. A jak znám Francouze, tak by ve spojení s Japoncem mohli udělat velice zajímavý hybrid.

Ačkoliv jsem příznivcem elektromobilů, tak je na ně poměrně hodně brzo. Jak chceš lidem vysvětlovat, že nafta jednou dojde, když na čerpacích stanicích je nafty hromada. To je jako slyšet růst trávu.
20. 12. 2012 22:01
Re: ZASE ŠPATNĚ
Každý priekopník je priekopníkom práve preto, že príde skôr. O tom to je. Je to ako v obchode - buď budeš robiť rýchloobrátkový tovar, ktorý bude permanentne zarábať na každom vyrobenom kuse, alebo vsadíš na novinku a budeš ten trh dobýjať roky s neistým výsledkom - ale s nádejou, že keď to vyjde, budeš slávny a v balíku.
Vždy je viac ciest ako jedna. Pre niekoho proste hybrid nemusí byť tým správnym smerom. Ak chce niekto viac, nech si za tým ide, ja mu držím palce.
19. 12. 2012 11:41
Re: ZASE ŠPATNĚ
Renault také samozřejmě investuje do vývoje hybridů a další Mégane Hybrid bude. :-)
19. 12. 2012 22:40
Re: ZASE ŠPATNĚ
Tak teď nevím, jestli tvůj příspěvek myslíš vážně nebo je to ironie. Slovo Hybrid má víc významů >:-[]
Zoe je podle mě daleko víc použitelnějši než ten slavný Leaf, nehledě na to že design auta je o 200% lepší ;-)
20. 12. 2012 22:01
Re: ZASE ŠPATNĚ
Tak to vysvetli, priateľu.
Avatar - Ham.
19. 12. 2012 09:37
Správné auto pro správného ministra
jako přející člověk mu to auto přeji a také mu přeji aby se v autě s jiným pohonem už nesvezl do konce svého života. >:-[]
Rozbalit vlákno
5
19. 12. 2012 09:43
Re: Správné auto pro správného ministra
Kdo chce kam, pomozme mu tam. :-)

Já bych to naordinoval všem těm ekoteroristům, co jezdí v S-kládách a Sedmách s těmi největšími motory, když jdou hlasovat do parlamantu.
19. 12. 2012 10:04
Re: Správné auto pro správného ministra
taky bych si to taky naordinoval kdyby to slo >:D
19. 12. 2012 10:22
Re: Správné auto pro správného ministra
A to já bych si klidně jednoho Zoeho naordinoval... :-)
Zaprvý vypadá moc pěkně, zadruhý je to budoucnost ať chceme nebo nechceme a za třetí nízký náklady na provoz jsou fajn.

Ale co si budeme namlouvat, to Clio RS v odkazovaných testech by se mi líbilo ještě mnohem víc.
19. 12. 2012 11:11
Re: Správné auto pro správného ministra
:yes:
20. 12. 2012 00:36
Re: Správné auto pro správného ministra
Nízký náklady na provoz tu právě nejsou. Není to náhodou to auto, kde se baterie musí platit formou pronájmu? Takže míč za auto a k tomu měsíční "paušál" za baterie a ještě elektřina na dobíjení. A životnost baterií? Průměrně 200 cyklů a potom co? Kapacita v kopru, recyklace drahá, nová baterie taky. Kdepak, na stavbu elektromobilu se musí jít jinak.
Proč např. nenavrhnout náboje kol s vestavěnými elektromotory? Takhle bude docházet ke zbytečným ztrátám energie a jeden velký motor zbytečně zabírá plno místa. Proč nepustit do výroby alternativních baterií konkurenční prostředí? Udělat baterie nějak jednoduše výměnné by taky mohlo být přínosem.