Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První evropský Lexus LFA Nürburgring skončil v Británii

Paketem Nürburgring bude vybaveno maximálně 50 exemplářů supersportu LFA.
Zpět na článek
14. 4. 2012 23:38
15. 4. 2012 12:18
Avatar - Ghostyx
14. 4. 2012 23:19
No ja ti nevim...
Nejnovejsi GTR podava srovnatelny vykony, vypada ale lip a je za nesrovnatelne lepsi cenu v porovnani s timhle i cimkoliv jinym... ;-) GTR :yes:
Rozbalit vlákno
0
14. 4. 2012 23:38
Koupit? Proč?
Přemýšlel jsem nad tím, proč si tohle někdo koupí. Jediný důvod který mě napadá je "musím mít ve sbírce přece všechno, nemám na výběr". Je tolik mnohem lepších kousků, s charakterem a historií, než tenhle nijaký sporťák s korejským kukučem.
Rozbalit vlákno
2
15. 4. 2012 11:20
Re: Koupit? Proč?
Je pravda, že za tuhle cenu nedává to auto moc smysl pro relativně běžného kupce supersportů. Osobně bych si určitě koupil GT-R. Nicméně je potřeba se na to kouknput v širším pohledu. LF-A je jejich první supersport stavěný úplně od nuly, vyvíjel se 8 let, a tak je naprosto předvídatelně příšerně drahý a i tak se prodává s minimálním ziskem či vůbec žádným. Ale ptát se, proč by si to měl někdo koupit, je stejné, jako se ptát, proč by si měl někdo kupovat Gallardo. Vyžaduje to jen pár okolností. Jednak to auto chtít a nepochybuji o tom, že jsou lidi, které to auto osloví [odkaz] a jednak musíš být tak bohatý, že je ti jedno, kolik stojí, o což také není nouze. Pokud tedy máš dost peněz a nezatracuješ auto jen kvůli tomu, že nemá na kapotě znáček tradičního výrobce supersportů, neexistuje důvod, proč bys o LF-A nemohl legitimně uvažovat.
To, že jsou lepší kousky, že nemá charakter, a že vypadá korejec, je pouze tvůj názor, na který se neohlíželi a udělali si vlastní.
Avatar - Renglon
15. 4. 2012 12:18
Proč LF-A?
Protože jich tu nebude jezdit tolik jako GT-R r35 a jsem z Olomoucka a už jsem tu pár kousků viděl. Já se chci od druhých odlišovat nechci patřit do stáda Audi, BMW, M-B, Škoda auto a koncern VW vůbec. Kdybych měl peníze tak se rozhoduji mezi Zondou a LF-A. Zonda je snad bez chyby, ale U LF-A mně uchvátil zvuk F1 a vysokootáčkový 10-válec.
Jelikož jsem prodal auto tak budu kupovat jiné ojeté a rozhodně to nebude koncern VW, to bych si nechal sestavit horské kolo za 50 000,-Kč nejmíň a byl bych spokojen protože už to kolo má náhon na zadek. :-)
Rozbalit vlákno
0