Myslím, že zrovna 2er kupé poskytne radosť z jazdy aj v základe, netreba zrovna M2 Competition, viac než motor je dôležité, že stále má klasickú koncepciu s RWD a dostupným manuálom (s podobnou konfiguráciou je tu len Toyobaru). Ale samozrejme najviac zábavy poskytnú top verzie a je dobre, že BMW stále takéto autá robí. Aj keď logicky za tie ceny si ich dovolí málokto.
Btw. minulý týždeň som (žiaľ len staticky) skúsil novú M5 a to je niečo neskutočné, už len studený štart roztrasie okná na barákoch okolo, sila z toho úplne tečie už v stoji, pritom vnútri dokonalý luxus. Ale holt je to auto v cene novostavby menšieho rodinného domu.
Zkus si někdy např. tu zatracovanou 318i s tříhrnkem v manuálu, budeš čučet na řidičsky zajímavé auto v podobě základu. BMW dělá auta, jako je dělalo vždycky, konfekční daily cary, které jsou ve své třídě vždy těmi nejlépe ovladatelnými a nejřidičtějšími. BMW není primárně výrobce sportovních aut a nikdy nebylo, má jen sportovní varianty právě těch konfekčních modelů. Jinými slovy, BMW je stále stejné, od ničeho neodešlo ani se k ničemu nevrací, to se jen někteří z vás, a ty permanentně, prostě neorientují. ;-)
M2 s emkovým motorom,aj keď nevravím že by stávajúci motor N55 nestačil :-) Podvozok tam už bol plnotučný M a teraz aj motor,sedačky + tlačítka M1,M2. Čo som ale počul od predajcu tak tento rok ich má byť pre republiku celkom málo + nie malé navýšenie ceny.
TIež som zvedavý, ako to nacenia. M2 začína na 63t, M4 na 83t; dá sa teda očakávať navýšenie oproti klasickej M2 o 10t eur (ja sa obávam, že to bude ešte blížšie tej M4).
Na druhej strane to bude iste lepším športiakom, ako M4, už teraz je M2 agilnejšia, než veľká M4 a prehráva v podstate len v priamke; pri Competition už to bude aj v tomto ohľade vyrovnané (ten symbolický výkonový deficit hravo zrovná menšia hmotnosť).
Po dnešku a přímém srovnání s mým vlhkým snem GT4, to vypadá, (když nejvyšší dá) že asi budu pokračovat i nadále u modrobílých, tolik mě to auto nepřesvědčilo.
Jo, vůbec to nejelo >:D vážně mě to moc nenadchlo, ale to řízení bylo pohádkové. Hluk v autě mi nebyl příjemný, takový lomoz vykuchaného závoďáku, v tom bych těch 50tkm ročně vydržel asi jen se špuntama do uší.
Hej, poprvé tu někdo zmínil moje oblíbené indické papáníčko. Tady to dělají jen s kuřecím masem. Origoš je s hovězím. Má to větší páru, protože kuřecí maso špatně saje ..... ;-)