Diskuse

První várka fotografií z izraelské premiéry Škody Scala. Ptejte se, co vás zajímá

6.12.2018

Zdravíme naše čtenáře z izraelského Tel Avivu, kde se před pár okamžiky oficiálně představila nová Škoda Scala.

 

  • 1313 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 06.12.  19:56

    Ptejte se co vás zajímá...

    ...no co by mě mělo zajímat... je to úplně stejný, jako všechny ostatní škodovky, tak na co bych se tak měl zeptat? ;-\
    • 189 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 06.12.  20:04

      « Re: Ptejte se co vás zajímá...

      Asi koukáme na jiné auto.
      • 511 Reagovat !

        foto holden2

        holden2 06.12.  21:12

        « Re: Re: Ptejte se co vás zajímá...

        tak proc odpovidas v teto diskusi kdyz ziras na neco jineho?
      • 20 Reagovat !

        foto vabis

        vabis 07.12.  09:11

        « Re: Re: Ptejte se co vás zajímá...

        Chce to vic fotek, treba z bezneho provozu, ale zatim pusobi veeelmi dobre :yes: :yes: :yes:
  • 124 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 06.12.  20:00

    Je...

    ...tam hezky? ;-)
    • 104 Reagovat !

      foto rokyta-p

      rokyta.p 06.12.  20:12

      « Re: Je...

      >:D >:D >:D :yes:
      • 15 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 06.12.  20:48

        « Re: Re: Je...

        Tak hlavně, ať tam nezaútočí nějaký palestinský magor, a to myslím smrtelně vážně! 8-s Ale bezpečnost je tam na takové akci určitě hodně dobře zajištěná. :-!
        • 54 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 06.12.  21:53

          « Re: Re: Re: Je...

          Já myslím že největší bombou byla právě Scala >:-[] ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto RADEK1

      RADEK1 07.12.  06:01

      « Re: Je...

      :-) Pájo S.Z.
  • 515 Reagovat !

    foto British

    British 06.12.  20:02

    Kdo jí bude kupovat?

    Babičky, dědové a strýcové z vesnic? Chudé firmy, nebo úřady? Kdybych byl zemědělec, vozil bych v ní UK na pole :-)Možná bych měl brzo kulku v hlavě, kdyby mne o ní chtěli okrást :-) :-) :-)
    • 1111 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 06.12.  20:07

      « Re: Kdo jí bude kupovat?

      I jako nadsázka je to slabé, hodně slabé ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 06.12.  22:46

        « Re: Re: Kdo jí bude kupovat?

        To jo, zemědělci jezdí v Landroverech a Landcruiserech..;)
    • 56 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 06.12.  20:17

      « Re: Kdo jí bude kupovat?

      ja to vidim tak ze octavka pekne poklesne prave na ukor scaly ... rapid ju este moc extra nepozieral ( hadam skor este nakoniec fabiu ) ale scala sa podla mna uz pusti aj do octavky ... ;-) :yes:

      u nas to bude idealne rodinne auto... scala :yes:

      buducorocny pokles octavie v cz ale aj v celkovo eu ma preto teda uz vopred neprekvapi ;-) .. a ocakavam ho
      • 50 Reagovat !

        foto steny007

        steny007 06.12.  20:39

        « Re: Re: Kdo jí bude kupovat?

        S tou Oktávkou souhlas, pokud srovnáváš s tou současnou, nová Oktávka ale asi půjde do střední třídy (už teď tam nakukuje), takže se tolik užírat nebudou.
        Taky Souhlas s tím rodinným vozem, v případě očekávaného dobrého nacenění (někde ze Škody nasťiňovali, že nemá být o moc dražší než Rapid), tak převezme prodejní štafetu od Oktávky, min. v relativně chudších zemích.
      • 17 Reagovat !

        foto Lackey

        Lackey 06.12.  20:44

        « Re: Re: Kdo jí bude kupovat?

        ...u nas to bude idealne rodinne auto... scala....

        Dúfam, že tým "u nas" nemáš na mysli Slovensko.
        nestačí, že máme takých politikov v parlamente, akých máme ?
        ešte aj Scala na každom dvore ?! :no:
        • 03 Reagovat !

          foto martin-dr

          martin_dr 07.12.  09:59

          « Re: Re: Re: Kdo jí bude kupovat?

          to je nazor este z hlbokych 90tych rokov. Na SK sa uz davno nekupuju ako rodinne auta fabie, ci hatchbacky. Pozri do ulic, same SUV, crossovers, ci kombiky. Scala si miesto najde ako lacnejsia alternativa voci golfu a ako priamy konkurent v hatchback triede, kde doteraz v podstate nemala zastupcu. Rapidka na to proste nemala.
          • 20 Reagovat !

            foto koblih

            koblih 07.12.  10:37

            « Re: Re: Re: Re: Kdo jí bude kupovat?

            To je názor z roku 2018. Jen se podívej na statistiky, Fabia je na Slovensku nejprodávanější auto
  • 96 Reagovat !

    foto rokyta-p

    rokyta.p 06.12.  20:11

    dotazy:

    1) Kdo všechno z redakce jel? Co budete konrétně dělat v TelAvivu v nejbližších hodinách a dnech?
    2) Technické rozdíly (vč. HW) mezi slabším a silnějším 1.0TSI?
    3) Kufr, rezerva, háčky, kapsy, vychytávky
    4) Něco víc o jednotlivých menu digitálního clusteru
    5) Kdy bude redakční test, nebo další jízdní dojmy?
    6) Ceníky
    7) Další technické parametry, hodnoty zpřevodování, křivky výkonu a momentu (si chci dopočítat tažné síly pro trakční hyperboly)

    Díky a užijte si to ;-)
    • 33 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 06.12.  20:21

      « Re: dotazy:

      >:D :yes:
    • 52 Reagovat !

      foto jam2015

      jam2015 06.12.  20:42

      « Re: dotazy:

      Neboj - seriál Scala na pokračovanie každý deň! ;-)
    • 11 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 06.12.  21:11

      « dotazy:

      a nechcel by si po prvom prezentacnom dni uz vediet vysledky testu po 20 000km? ;-) .... neboj dockas sa... a casom sa aj scala znudi ako octavky a fabie ... aj ked tentokrat sa mi ten dizajn paci uz viacej... v nejakej cervenej na 17-18-tkach to bude ozaj pohladne aj za 10 rokov :yes:
  • 812 Reagovat !

    foto Thorntree

    Thorntree 06.12.  20:43

    takové normální Škodotrollení

    9z10 zdejších odborníků nikdy nejel s žádným 1,0 tsi ale 9z10místních expertů říká

    1Je to slabýýý Frantoooo je to sračkááá je to jen trojhrnéék
    2.Ty volééé ten motor nevydržííí Karleeee to zdechnééé v 50ti kááá dyk to má litrrr
    3.Je to drahýýýý a hnusnyy se to nekupujéééé se to fasujééé Pepoooo

    Dopíše sedne do svého fáčka nebo filcky nebo lépe chytne se mastné tyče a jede si ještě zahejtovat do hospody a zanadávat jak je všechno drahé
    • 23 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 06.12.  20:51

      « Re: takové normální Škodotrollení

      >:D >:D >:D :yes:
    • 60 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 06.12.  21:58

      « Re: takové normální Škodotrollení

      No, Nevim jak ostatní. Já s litrem jel a ve srovnání s 1.2 TSI je to prostě krám. S tím nikdo nic nenadělá. Ani 20 rádoby recenzí novinářů, kteří si musí zachovat formu pro další chlebíčky...
      • 31 Reagovat !

        foto Riceeater

        Riceeater 06.12.  23:04

        « Re: Re: takové normální Škodotrollení

        Nesouhlasím. Mám 1.2TSI 66kW ve F3 a 1.0TSI 70kW v Rapidu. Litr je tišší, pružnější, úspornější. Oba petikvalty rádi naprd zpátečku. To je vážně tragédie. Litr ji má navíc zprevodovanou tak, že jsem ji už párkrát tavil.

        Jinak spokojenost.

        Na Scalu se těším, vypadá dobře.
        • 50 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 06.12.  23:12

          « Re: Re: Re: takové normální Škodotrollení

          Litr pružnější není. Naopak pod 2 tis. ot. výroba horší.
          • 00 Reagovat !

            foto Riceeater

            Riceeater 07.12.  09:49

            « Re: Re: Re: Re: takové normální Škodotrollení

            V těch autech jezdím prakticky denně a říkám, litr jede prostě lépe. Fabie Rapidu prostě nestačí. Mimochodem pod 2tisíce se s Rapidem ani jet nedá, protože to strašně duní a je cítit, že se to motoru nelíbí, škube, vibruje. Takže mám ve zvyku jezdit tak, abych tam měl pořád těch 2t ot. Rapiďácjkej litr navíc "tahá" do 4,5t, kdežto u Fabie je to 3,5t a potom mrtvola...
            • 00 Reagovat !

              foto rohYpnol

              rohYpnol 07.12.  16:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: takové normální Škodotrollení

              Nesouhlasím. Vlastní zkušenost je jiná.
              • 00 Reagovat !

                foto Riceeater

                Riceeater 09.12.  19:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: takové normální Škodotrollení

                Tak jestli jsi to schopný relevantně posoudit podle letmé zkušenosti, tak ok... potom nemá smysl se o tom dále bavit ;-)

                Jak jsem psal, obě auta vlastním a střídám prakticky pořád... :-!
        • 22 Reagovat !

          foto CountachSV

          CountachSV 07.12.  09:25

          « Re: Re: Re: takové normální Škodotrollení

          ty kráso von si někdo fakt jako koupí Fabii + Rapid jakoo??? To je čirej masochismus!! >:D
          • 21 Reagovat !

            foto Riceeater

            Riceeater 07.12.  09:43

            « Re: Re: Re: Re: takové normální Škodotrollení

            Jasný, není nad pořádně volítaný báwo woe... >:D
    • 20 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 06.12.  22:52

      « Re: takové normální Škodotrollení

      Karle , co myslíš ? Vydrží ten motor ?:S
      • 00 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 07.12.  18:34

        « Re: Re: takové normální Škodotrollení

        Fakt nevím. ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto kaa

      kaa 07.12.  09:09

      « Re: takové normální Škodotrollení

      Ano, všechny tři body jsou pravdivé. Navíc ,,tříválec" beru jako sprosté slovo.
  • 36 Reagovat !

    foto Katikakus

    Katikakus 06.12.  20:56

    Tak skrabku to koukam ma...

    ...takze uspech zarucen. Jinak me uz na tom aute nic nezajima.
    • 41 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 06.12.  22:04

      « Re: Tak skrabku to koukam ma...

      Hlavne v Izraeli sa zíde,asi na piesok.
  • 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 06.12.  21:02

    Seat Tarraco

    Spredu sa mi to podoba na Seat Tarraco... ci?
  • 50 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 06.12.  21:08

    Dojem pozitivní,

    ale nějak se nám ty Škodofky "Seatí". ;-)
    • 30 Reagovat !

      foto cascadia2

      cascadia2 06.12.  21:12

      « Re: Dojem pozitivní,

      To jo, ale nemyslím si, že je to na škodu. :yes:
      • 32 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 06.12.  21:23

        « Re: Re: Dojem pozitivní,

        I když jsou to díly na Škodu, tak je to na škodu, protože díly co jsou sice na Škodu, ale tvarově na Seat, tak paří na Seat, a ne na Škodu. :-)
      • 20 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 07.12.  01:30

        « Re: Re: Dojem pozitivní,

        Přesně, špetka jižansky šmrncovního seatovského designu může dříve dost usedlým Škodovkám jedině prospět! ;-) :yes:
    • 12 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 06.12.  21:15

      « Re: Dojem pozitivní,

      to je tak ked mas 4 velkoseriove znacky po palcom a kazda ma mat vlastnu tvar..... stale vravim ze je to moc a nebude to donekonecna fungovat a vzdy sa bude jeden na druheho podobat ( inak to nejde ) ... kdezto kia a hyundia ako dve znacky tam je to v tomto smere uplne postacujuce a nikto sa tam navzajom ani vizualne nejak nepoziera :yes:
      • 12 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 07.12.  06:47

        « Re: Re: Dojem pozitivní,

        Ne? A co cedník a i30?
      • 00 Reagovat !

        foto Vauban

        Vauban 07.12.  12:16

        « Re: Re: Dojem pozitivní,

        podla mna to ma Renault-Nissan lepsie vymyslene s Daciou ako pravou low-costovkou...to by mala byt Skodovka, lacne cenovo dostupne auto so slusnou kvalitou...lenze to tak nie je a tiez celkom nechapem tuto filozofiu koncernu, mne to pride vsetko na jedno kopyto lebo v urcitej vybave ma vsetko rovnaky motor, rovnaku kvalitu a rovnaku cenu

        volkswagen, skoda aj seat maju modely v rozpati 12-30 tisíc €, to mi uplne unika pointa...ale tak ked sa im to predava ich vec no
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 07.12.  12:49

          « Re: Re: Re: Dojem pozitivní,

          Logicky to dává větší smysl u Dacie, to je fakt. Nicméně... pokud máš slepici co snáší zlatá vejce, nebudeš si stěžovat, že jsi chtěl vrabce ;-)
  • 44 Reagovat !

    foto mrak1

    mrak1 06.12.  21:16

    a pak že hůře než Roomster to nejde...

    ..nikdy bych nevěřil, že Škoda dokáže vyrobit ještě škaredější záď auta, než měl Roomster a hle, povedlo se.
    • 30 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 06.12.  21:20

      « Re: a pak že hůře než Roomster to nejde...

      Přímý zadní pohled moc elegantní není, uvidíme na živo.
      • 31 Reagovat !

        foto mrak1

        mrak1 06.12.  21:22

        « Re: Re: a pak že hůře než Roomster to nejde...

        No já tam vidím Austin Allegro 
        • 10 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 06.12.  21:29

          « Re: Re: Re: a pak že hůře než Roomster to nejde...

          V kombu, ne? >:D
          • 00 Reagovat !

            foto mrak1

            mrak1 07.12.  05:53

            « Re: Re: Re: Re: a pak že hůře než Roomster to nejde...

            říká se mu ESTATE :-)
  • 47 Reagovat !

    foto holden2

    holden2 06.12.  21:20

    jestli vidim dobre

    tak premiera se odehrala nekde u plotu v koute nejakeho arealu se zajmem asi tak 30 ks komparzu. >:-[]
    • 34 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 06.12.  22:43

      « Re: jestli vidim dobre

      To nebol komparz, ale fleet manageri :-)
    • 02 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 07.12.  06:48

      « Re: jestli vidim dobre

      JJ, proto o premiéře píší třeba Autocar, Autoexpress nebo Motor1 ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Qual

    Qual 06.12.  21:25

    Pneumatiky

    Zajímalo by mě, jaký rozměr mají pneumatiky na 18" ráfcích.... :-!

    Na oficiálních fotkách to vypadá "zajímavě" >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto empi

      empi 06.12.  22:13

      « Re: Pneumatiky

      Z posledni fotky ctu 205/45 R18.
      • 10 Reagovat !

        foto Qual

        Qual 07.12.  08:34

        « Re: Re: Pneumatiky

        No právě >:D

        Skoro nesehnatelná pneumatika...
    • 10 Reagovat !

      foto Hubini

      Hubini 07.12.  10:02

      « Re: Pneumatiky

      Tak ona je otázka jaký jízdní komfort s jednoduchou vlečnou nápravou bez adaptivního podvozku s takovým autem zažiješ na našich silnicích? Pro mladýho kluka, kterej si to bude chtít vytunit asi dobrý, já bych do takovýho obutí nešel ani náhodou. 16" o.k., 17" s přivřením oka, ale samozřejmě chce to projet u prodejce třeba se budu příjemně mýlit.
  • 02 Reagovat !

    foto Modry-blesk

    Modrý blesk 06.12.  21:29

    Otázka: Jak je Scala prostorná na zadní lavici?

    Dobrý večer,

    otázka zní: Jak je Škoda Scala prostorná na zadní lavici? Sednou si na zadní lavici vedle sebe tři dospělí průměrného vzrůstu se slušným komfortem? A vejdou se dozadu tři autosedačky vedle sebe?
    Dle fotografií se jeví, že vzadu se venkovní nárůst šířky vozu o 10 cm oproti Rapidu téměř neprojevil.
    Děkuji za odpověď.
    • 40 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 06.12.  22:16

      « Re: Otázka: Jak je Scala prostorná na zadní lavici?

      V akom aute z triedy kompaktných hatchbackov si prosím ťa vzadu komfortne sadnú traja ľudia???
      Pre dvoch dospelých je to v Scale vzadu úplne v pohode, len už klasicky treba počítať, že sklenená strecha je síce pekná, ale znižuje strop. Miesta na nohy bolo dosť.
      • 00 Reagovat !

        foto Vauban

        Vauban 07.12.  12:18

        « Re: Re: Otázka: Jak je Scala prostorná na zadní lavici?

        fiat tipo, tam usadis dve detske sedacky a dalsieho cloveka do stredu
  • 31 Reagovat !

    foto Hittman

    Hittman 06.12.  22:01

    Audi A3

    Už vidím ten nadpis: "Má se A3 bát?" >:-[] >:-[] >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 06.12.  22:04

    Kvalita materiálů

    Příliš nesedí odstíny černé a materiály vypadají docela lacině. Např. opět chybí opěrka na levou nohu, je tam opět pouze koberec...

    Zadní brzdy jsou velmi malé...

    Zadní víko a prodloužené sklo bude v základu?

    Lze sklopit zadní sedák?

    Má konečně přední i zadní LED blinkry?

    Jaký rozměr kol bude v základu?

    • 00 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 06.12.  22:20

      « Re: Kvalita materiálů

      1 sú
      2 áno
      3 sklápa sa do podlahy
      4 áno
      5 163
      • 00 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 06.12.  22:28

        « Re: Re: Kvalita materiálů

        Jsou zadní i přední blinkry dynamické?

        Vzadu lze mít loketní opěrku a průvlak?

        Bude ptačí kamerový pohled?
      • 00 Reagovat !

        foto Riceeater

        Riceeater 07.12.  09:55

        « Re: Re: Kvalita materiálů

        Zrovna ráno jsem viděl na D11 mezi Chlumcem a Poděbrady odhalené Scaly a bod 2 ti nesedí. Prodloužené sklo v základu zřejmě nebude...

        Za to bude regulérní holobyt edition. To co jsem teď ráno viděl mělo černá kliky, obyč víko kufru a plecháče >:D Předpokládám, že vzadu byla i švihadla :-)
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 06.12.  22:31

      « Re: Kvalita materiálů

      LED blinkry jsou vpředu i vzadu (vpředu je měl už Rapid), navíc s postupným rozsvěcováním. Kola jsou 15-18".
      • 00 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 06.12.  22:35

        « Re: Re: Kvalita materiálů

        Třeba Superb III má vzadu jen žárovky...
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 06.12.  22:37

          « Re: Re: Re: Kvalita materiálů

          Sup není žádný mladík. Postupné rozsvěcování asi jen vzadu. [odkaz]
          • 13 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 06.12.  22:38

            « Re: Re: Re: Re: Kvalita materiálů

            Jestli nejsou dynamické i přední, tak moc pokroková není.
            • 20 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 06.12.  22:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita materiálů

              Bez toho opravdu žít dokážu. :-)
              • 21 Reagovat !

                foto rohYpnol

                rohYpnol 06.12.  23:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita materiálů

                Jistě. Ale nechápu proč když někdo přijde s dynamickými, tak je dá jen dozadu... Jen aby v příští generaci mohli dát dynamické i dopředu a předstírat pokrok??
                • 13 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 07.12.  06:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita materiálů

                  V kontextu konkurence ve třídě je to špatně?
                  • 10 Reagovat !

                    foto Nonsens

                    Nonsens 07.12.  12:20

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita materiálů

                    je to ok, keď lovíš kapra, dáš tam kukuricu a nie živú rybku
                  • 00 Reagovat !

                    foto rohYpnol

                    rohYpnol 07.12.  16:48

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita materiálů

                    Je to špatně a nesmyslné vždy. Že je to praxe běžná ještě neznamená že to je ok.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 07.12.  17:11

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita materiálů

                      Dynamické blinkry? U Scaly? Ty máš teda starosti...
            • 12 Reagovat !

              foto Beefcake

              Beefcake 06.12.  22:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita materiálů

              Takato kozmetika fakt nie je o pokroku.
  • 20 Reagovat !

    foto olsztyn

    olsztyn 06.12.  22:18

    3 dotazy

    1) opravdu je v kabina pocitově stejně prostorná jako O3?
    2) výplně dveří - srovnání s O3
    3) bude možnost průvlaků lyží zadním opěradlem?
    Díky
    • 00 Reagovat !

      foto bmwrulez

      bmwrulez 06.12.  23:54

      « Re: 3 dotazy

      Lze objednat cernou samolepku na strechu v kombinaci 1.0 tsi?
  • 40 Reagovat !

    foto Modry-blesk

    Modrý blesk 06.12.  22:20

    Rozchod kol - je blíže malým vozům jako VW Polo...

    Rozchodem kol se Škoda Scala z mého pohledu bohužel řadí více k vozům jako VW Polo nebo Ford Fiesta. Osobně jsem očekával rozchod kol o několik milimetrů větší než má stávající VW Golf 7 generace, například Renault Mégane má rozchod P/Z: 1591/1586 mm, Škoda Scala má oproti Mégane rozchod na přední nápravě o 60 mm menší a na zadní dokonce o 70 mm menší.... Tedy pravděpodobně opět auto s výrobní cenou Škody Fabia a prodejní cenou větší ne Ford Focus.
    • 00 Reagovat !

      foto pendoch

      pendoch 07.12.  08:20

      « Re: Rozchod kol - je blíže malým vozům jako VW Polo...

      To je právě to, že scala má platformu jako Polo a Ibiza a chce konkurovat ceedu atd.
      • 00 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 07.12.  12:14

        « Re: Re: Rozchod kol - je blíže malým vozům jako VW Polo...

        to robí škoda od začiatku a úspešne, takže je to dobrá stratégia, ale kto chce plnokrvný C heč, nech bere fokus.
  • 10 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 06.12.  22:26

    Platforma

    PROČ dostala MQB A0?? Jaký je rozdíl proti MQB? Tohle je docela základ.
  • 11 Reagovat !

    foto Whitek

    Whitek 06.12.  22:41

    kola na červeném kusu

    Zdá se mi to, anebo je design kol na červené Scale nějaký aerodynamický typ? Jak se občas vidí na elektromobilech?
    • 21 Reagovat !

      foto VDC

      VDC 06.12.  23:15

      « Re: kola na červeném kusu

      Zdá.
      • 15 Reagovat !

        foto Whitek

        Whitek 07.12.  00:05

        « Re: Re: kola na červeném kusu

        Takové suché příprcy si nech prosím tě příště od cesty.
        • 22 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 07.12.  00:29

          « Re: Re: Re: kola na červeném kusu

          Pan je ucitel a chcel to celou vetou ?
          • 24 Reagovat !

            foto Whitek

            Whitek 07.12.  06:35

            « Re: Re: Re: Re: kola na červeném kusu

            Nene, promluvil žák, kterého jsem nevyvolal...
  • 43 Reagovat !

    foto SantaCruz

    SantaCruz 06.12.  22:57

    kopie

    Designer se tedy moc nevycajchnoval.
    1)maska s hnusnym tlustym rameckem, ale hlavne ze je v chromu, ten to zachranil. Vcetne vertikalniho zalomeni. Maska ala s-cross
    2)Zkosena predni kapota ala vetsi soused z Nosovic
    3)A do tretice originalni nazev Renault Scala, to uz mel bejt radsi ten uvazovanej kardijaq
    • 00 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 06.12.  23:09

      « Re: kopie

      Spiš je tam nějak moc šikmin, i předni a zadni "oči" jsou nějak šikme. Zřejmě je tohle verze pro činsky trh, ta evropska bude mit premieru 1.4. 2019.
      • 11 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 06.12.  23:14

        « Re: Re: kopie

        Za design naopak smekám. Otázkou co z toho zůstane v základu.
        • 11 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 06.12.  23:25

          « Re: Re: Re: kopie

          No ja si počkam až uvidim Scalu naživo. FL Fabii zrovna neprospěl a tohle jde ještě dal, ale jo jinak se předek da, ale ta zadni čast na mě pusobi dost divně. To použiti Lancia protaženeho zadniho okna a k tomu ty opět šikme světla se zbytkem tvarovani narazniku mi nějak dohromady nejdou.Na ten jsem hlavně zvědavy v realu. Každopadně bočni profil to je prostě nedodělany kombik, jako by snad ani nešlo o HB.
          • 00 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 06.12.  23:46

            « Re: Re: Re: Re: kopie

            Samozřejmě že to jsou první dojmy z fotek a videa. Ale první dojmy jsou za mě jen pozitivní.
  • 22 Reagovat !

    foto bystron

    bystron 06.12.  23:15

    chce to test

    Statické dojmy je jedna věc, jak to jezdí je věc druhá a to my co jsme s "maskovanými" prototypy nejeli, tak nevíme. Ale dojem je rozhodně kladný :yes: :yes: :yes:
  • 34 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 06.12.  23:19

    Škoda světová

    Věřím, že tento model otevře Škodě dveře k těm 2M ročně... Neuvěřitelné tempo růstu.
  • 43 Reagovat !

    foto Simpanz

    Šimpanz 07.12.  00:24

    Plusy a mínusy

    Do plusů bych dal:
    -povedený design
    -možnost 1.5 TSI
    -solidní prostornost
    -možnost nastavitelných tlumičů
    -virtuál cockpit

    Do mínusů bych dal:
    -nemožnost zvolit víceprvek vzadu
    -nemožnost 4x4
    -"přilepený" displej k palubovce
    -dsg jenom se suchými spojkami

    S otazníkem vidím jak chce Škodovka Scalu pozicionovat na trhu vůči Octavii, mám pocit, že Octavia (současná i nová generace) bude technicky stále o stupínek nad Scalou, tudíž pozice Scaly bude stále podobná jako u Rapidu, tedy auto nižší střední, ale s některými technickými omezeními, tedy low-cost. Není mi pak moc jasné proč měnili jméno.
    • 23 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 07.12.  00:29

      « Re: Plusy a mínusy

      4x4 ? Co by to tam robilo.
      Skor je pruser, ak to fakt nebude mat moznost viacprvku vzadu a ta dsg.
      Ze to bude iny Rapid, to snad ale bolo jasne od zaciatku, nie ?
      • 21 Reagovat !

        foto Simpanz

        Šimpanz 07.12.  01:34

        « Re: Re: Plusy a mínusy

        4x4 je pro řadu lidí vítaná volba ať už kvůli trakci (hory, sníh) nebo kvůli vyváženějším a zábavnějším jízdním vlastnostem ve srovnání s předohrabem (i na suchu). Třeba ve Švýcarsku je neprodávanější auto Octavia a 68% se jich tam prodá se 4x4. U menšího auta by to bylo méně, ale pořád třeba 20% jsou zajímavá čísla.
        • 21 Reagovat !

          foto Whitek

          Whitek 07.12.  06:42

          « Re: Re: Re: Plusy a mínusy

          Hory nebo sníh jasné. U mě je 4x4 především vyšší záruka bezpečnosti, obzvláště na mokru a během chladných měsíců. A to se defakto týká časech oblastí ČR.
        • 00 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 07.12.  18:35

          « Re: Re: Re: Plusy a mínusy

          Octavia je ina kategoria. Kludne daj par prikladov z kategorie Scala, kde je 4x4 ponukane...
      • 01 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 07.12.  12:10

        « Re: Re: Plusy a mínusy

        Průser? Polovina mainstreamu má víceprvek přinejlepším v cenových relacích, kam se Scala dostane leda v úplném topu.
    • 34 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 07.12.  01:43

      « Re: Plusy a mínusy

      Sorry, ale tvé "mínusy" jsou vzhledem k tomu, do jaké kategorie Scala patří, dost absurdní. K čemu u takového auta pohon 4x4 (který neprmémiový hatchback nižší střední třídy toto nabízí. Asi jen Subaru, a to je dost exot). To samé zadní víceprvek. 99 % potenciálních zákazníků Scaly spíš ocení bezúdržbovost vlečky. "Přilepený" displej na palubce je současný trend, s tím nic neuděláš ty ani výrobce. S DSG souhlas, ale těch se v tomto autě stejně moc neprodá. :-!
      • 00 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 07.12.  12:10

        « Re: Re: Plusy a mínusy

        ja som najazdil na viacprkvu státisíce na 2 autách a nikdy si nevyžadoval údržbu a opravu (na fofo1 som dal 400 tisíc, tlmiče som menil, ale to sa mení aj na torzke).
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 07.12.  14:05

          « Re: Re: Re: Plusy a mínusy

          Presne tak, neviem aká údržba viacprvku. Posledné auto s torzkou som mal Feliciu, všetky ďalšie multilink a o údržbe som ani nesníval. Proste aj za mňa ja auto s torzkou (v situácii, že výrobca má platformu s multilinkom, ale nepoužije ju) jasný lowcost.
      • 11 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 07.12.  14:06

        « Re: Re: Plusy a mínusy

        Jeho mínusy sú oveľa relevantnejšie ako Tvoje mínusy pri každom druhom aute, že má elektrickú ručnú. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Hubini

      Hubini 07.12.  09:55

      « Re: Plusy a mínusy

      V zásadě souhlas s plusy.
      Designově velmi povedené, hlavně zadní partie, předek je také povedený. Barvy se mi líbí v červené nebo bílé.
      Naopak uvnitř se žádné velké překvapení nekonalo. Černé fádní plasty, koncernové ovládací díly jako bych se díval do Fabie, nebo Octavie. Ale rozumím tomu, páč jsme v kategorii nižší střední třída a zde nějaké velké alespoň barevné kreace očekávat nemůžeme. Velký dotyk display je o.k.

      Rovněž se pozastavuji nad názorem, co má v této třídě dělat pohon 4x4? ANO, byla by to zajímavá volba, otázka je cílová skupina, která přeci jenom řeší cenu a obávám se, že pohon 4x4 by nebyl nejprodávanější volbou a z globálního pohledu to Škodovce nedává smysl. Od toho tu jsou jiné modelové řady.

      Sečteno podtrženo - dávám tomu na první dojem z webu za 2.

    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 07.12.  14:07

      « Plusy a mínusy

      V podstate úplne súhlasím s kladmi aj zápormi, možno by som až tak nekritizoval absenciu 4x4 a naopak medzi mínusy zaradil bubnové brzdy (v slabších verziách).
  • 22 Reagovat !

    foto Jaros71

    Jaros71 07.12.  02:39

    Design?

    Tak nějak jsem to čekal. Není to špatný ale nic extra.
    Superb je designem jiná liga..ale taky je za jiné peníze.
    Tablet v interieru je děsný , to fakt nedám..zlatý VW. 8-s
    Tento trend nechápu a nelíbí se mi..snad kromě Mercedesu tam to tak nějak lépe pasuje do luxusního interieru.
    Je to taková lepší Fabie , prostorem se snad blíží Felicii před 20 lety.
    A to není tedy žádná sláva.
    Prodeje budou podle ceny...s tříválcem to nebude žádná sláva.
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 07.12.  12:13

      « Re: Design?

      Tablet podle mě do Mercedesu nepasuje vůbec, ale ok. Souhlasím, že design Supu se mi líbí více. S tou prostorností bych tak kritický nebyl, Rapid patří k těm podélně nejprostornějším ve třídě.
      • 00 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 07.12.  15:42

        « Re: Re: Design?

        Tohle auto mělo být větší než Rapid..
        Na Golf ztrácí docela dost..všude.
  • 51 Reagovat !

    foto zaplosak

    zaplosak 07.12.  06:30

    to teda

    mohli klidně zachovat rapida, je to víceméně stejný, jen cena bude opět vyšší... :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 07.12.  12:05

      « Re: to teda

      už prvá veta v tunajších článkoch (Zapomeňte na rapida) hovorí, že meno sa muselo zmeniť, aby mohli povedať zapomeňte na rapida, lebo by chceli, aby sa naňho zabudlo, mal povesť lovkostu.
      • 10 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 07.12.  14:10

        « Re: Re: to teda

        Čo sa im s obdobne lowcostovou Scalou asi moc nepodarí a tá zostane rovnako ako Rapid len konkurentom spodku triedy, resp. konkurentom nižším špecifikáciám plnohodnotného maistreamu. Ak bude ktokoľvek hovoriť o plnohodnotnom konkurentovi Focusu a spol., stačí sa opýtať na bubny vzadu a je vymaľované.
  • 00 Reagovat !

    foto Whitek

    Whitek 07.12.  06:42

    Re: Re: Re: Plusy a mínusy

    Hory nebo sníh jasné. U mě je 4x4 především vyšší záruka bezpečnosti, obzvláště na mokru a během chladných měsíců. A to se defakto týká časech oblastí ČR.
  • 20 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 07.12.  06:55

    Lalala

    Exteriér bez výhrad, interiér klasika Škodovka, zbytek se pozná časem.
  • 10 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 07.12.  08:04

    Líbí

    Opravdu a upřímně, jistě se nějaké pihy na kráse najdou, ale to auto v představených verzích (jo, taky jsem zvědav na nějaké běžnější verze), barvách a velkých kolech vypadá dobře, elegantně-sportovně.

    Nedělám si iluze, že to auto bude plné kompromisů, proto bych si ho jako hlavní auto asi nikdy nekoupil (není kombi), není to Audi, ani BMW, musí být dostupné, ale Škoda umí zapůsobit na tu první dobrou.

    Přál bych Scale ostrý HH, protože tady by konečně i Škodovka mohla mít důstojného zástupce, protože Octavia ač rychlá je, není HH.
    • 20 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 07.12.  08:13

      « Re: Líbí

      Pro mě docela příjemné překvapení. Jak píšou na Garáži, na zadek si z toho nesedneš, ale osobně si Scalu zařadím mezi ty hezčí zástupce segmentu. Ještě uvidíme jak bude v reálu vypadat "taková ta běžná" konfigurace, ale zatím konstatuji - povedlo se. Znatelnej progres v interiéru. A i když vytrčený tablety nemám v lásce, tohle provedení je (stejně jako u nového Focusu) pro mě o dost přijatelnější než když to roste jako choroš z ventilace (H/K). ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Rox

    Rox 07.12.  08:20

    Otázky

    Pokud bude mít nejnovější verzi infotainmentu. Bude podporovat bezdrátové android auto?
    Je ta loketní opěrka posuvná?
    Zadní průvlak na lyže tedy bude? Zadní loketní opěrku už jsem na nějaké fotce viděl, ale nevím jestli byla i s průvlakem.
    A co se ukáže až praxí, budou 2 plnohodnotné držáky na kávu, mají to tak zvláštně se zvedající.
    Předpokládám, že kvůli ecallu už nebude držák na brýle.
  • 00 Reagovat !

    foto Seabow

    Seabow 07.12.  09:35

    La Scala

    No musim povedat, ze to vyzera celkom dobre a Skodovke sa toto podarilo. Aj interier vyzera k svetu hlavne oproti Rapidu. Otazka je ako bude vyzerat zaklad a nejaka stredna vybava. Tablet sa mi moc nepaci ale je to asi trend takze s tym by som sa zmieril. Zadok vyzera dost "Tipoidne" ale nevadi mi a z profilu vyzera trochu ako Audi A3. Motory klasika koncern 1.5 tsi bude urcite viac ako slusna motorizacia v tomto segmente, skoda toho OPF som zvedavy na prejav toho motora, otec ma novu Octaviu 1.5 tsi DSG este bez OPF a je to celkom podareny motor s vybornou spotrebou len ta spolahlivost je otazna ale to sa este uvidi. Hlavne to vypinanie valcov ma serie lebo je to uplne zbytocne kurvitko a radsej ozeliem o chlp vyssiu spotrebu. Inac ma zaujal ten podvozok sportovy s nastavenim len mi tam chyba rezim comfort? Ak som dobre cital tak tam nieje a ci to nebude zbytocne tvrde alebo bude normal pohodlnejsi ako zakladny podvozok. Torzka ma nepohorsuje v tejto kategorii aut ale u Octavie je to na zamyslenie preco 110kW motor nema multilink hlavne pri tej cene. Led svetla budu asi len staticke co? Hlavne ak ani Octavia nema natacanie, velmi tomu nerozumiem preco to Golf moze mat a Oct. nie asi politika koncernu. Uvidime ako to nacenia. A som zvedavy kam sa posunie octavia aj superb aj cenovo a rozmermi. Kdesi som cital, ze novu Octaviu zvacsovat nebudu.
  • 10 Reagovat !

    foto karasjan14

    karasjan14 07.12.  09:40

    Zahraniční média a ohlas

    Auto jako takové se mi moc líbí! Musím ale souhlasit s tím, že je to zkrátka pod slupkou "jen" lepší Rapid. Jsem zvědavý, jak moc naroste budoucí Fabia. Každopádně nevím jak to zamýšleli marketéři, jelikož ohlas na auto je v zahraničí takový nijaký, což mi přijde jako průser u nového jména. Nechám se ale překvapit. Na první dojem hold mohla Škoda víc zainvestovat do reklamy. Takhle mi skoro přijde, jako kdyby si v zahraničí mysleli, že to je Škoda pro východní trhy. Jako slupka se mi ale Scala moc líbí! Myslím, že se jim to povedlo! Půjde o takovou rozumnou rodinnou volbu. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 07.12.  12:01

      « Re: Zahraniční média a ohlas

      až teraz prebehlo odhalenie, takže reklama ísť nemohla. Ale aj keď pôjde, každý, kto o tom niečo vie, tak vie, že je to natiahnuté polo, takže svet z toho na zadok nepadne.
  • 21 Reagovat !

    foto CountachSV

    CountachSV 07.12.  09:43

    Celqově dobré

    Celek, jako takový, mi přijde poměrně vyvážený. Na sériovou škodovku až neuvěřitelně odvázaný vozidlo, když doteď bylo největší škoda odvaz forever černý víko kufru u sportbacku. Na exteiéru bych extra vytknul snad jen ty falešné (bůhvícotoje) výfuky:

    [odkaz]

    Interiér ale přiznává barvu a bakelitovou palubkou a hlavně dveřními výplněmi zcela odpovídá pouze evoluci Rapida. Auto bude asi trochu kanibalizovat oktávku, ale zase si odkočilo od fábky.

    Celkové dojmy tak napůl. Mohlo to být horší, na druhou stranu to chtělo trochu překvapit. A to se nepovedlo.
  • 10 Reagovat !

    foto Ticho

    Ticho 07.12.  09:48

    Není to špatné

    Měl jsem yeti1.4 7 dsg předokolku žrali to v průměru 7.5 převodovku měnili po 12 tis km najel jsem stín dalších 20 tis km a prodal jsem to , tento řebřík jak se auto jmenuje řecký nevím ale je to celkem hezké uvidím pricetag a pak...se mi asi nebude líbit vůbec
  • 01 Reagovat !

    foto vondry87

    vondry87 07.12.  10:34

    Cena

    Zajímá mě cena :-) Scala vypadá opravdu k světu, takže mám strach, že si za ni Škoda nechá řádně zaplatit a trochu si poleze do zelí třeba s Focusem nebo Golfem. A tomu nasvědčuje i změna jména. Za Rapid by nikdo tolik peněz nedal, ale za úplně novou Scalu? Proč ne?
  • 12 Reagovat !

    foto donPedro

    donPedro 07.12.  10:38

    Škoda Scala "metoo" zbavená

    Aneb taková malá shrnovačka formou FAQ:
    1) Nechal by "Koncern" postavit Scalu na platformě MQB? Domnívám se, že nikoliv, ergo je tedy automobil na MQB A0. Na důvody se, pokud je nevíte, prosím ptejte ve Vlkohradské centrále. A tímto se dostáváme k
    2) nejdříve pro připomenutí (délka/šířka, rozvor, rozchod p./z.v mm) Scala 4362/1793, 2649, 1531/1516, Polo 4053/1751, 2551, 1499/1483, Ibiza 4059/1780, 2564, 1525/1505. Jak jezdí Polo a Ibiza na MQB A0 tedy víme, já jen z doslechu a testů. A prý že dobře. Lze si tedy domyslet, jak asi bude se stejnými motory jezdit Scala? Dá se důvodně předpokládat, že vzhledem k větším rozměrům a tedy i nárůstu hmotnosti bude dynamika o něco horší, 1.5TSI se tedy jeví jako "must have" motorizace. Naladění podvozku ukáže až praxe. BTW rozměry nové Fábie jsou taky defacto tímto +/- známé, otázkou zůstává, zda-li bude v nové generaci prostor pro verzi kombi, i s ohledem na brzký příchod škodováckého crossoveru na MQB A0.
    3) Design? Objektivně zapadá do portfolia značky, tak jak se dalo očekávat, není mu snad ani co vytknout. A dělá to někdo nějak jinak? No nedělá, že. Subjektivně je to, v této výstavní specifikaci, na chvalitebně, vně i uvnitř. Dá se očekávat, že s levnějšími specifikacemi bude známka snížena o půl až jeden stupeň, což je ovšem stále dobře.
    4) Zbývá tedy jen otázka jaký bude, i vzhledem Fábii a Octávii, zvolen škodovácký cenový jemnocit?
    Tož tak. ;-)
  • 30 Reagovat !

    foto Patrik-Krayzel

    Patrik Krayzel 07.12.  10:59

    Můj názor Scala

    Tak nevím,ale konkurent pro VW Golf to nebude ten je interiérově o třídu výš a podvozkově nemluvě.Mám Škodu Rapid liftback v lepší výbavě interier tvrdé plasty a tady se mi to jeví podobně doufám,že se mylím.Kufr je menší ,vzheld ve předu něco mezi Fabií a Superbem:Co se týče zadní části ta je hodně povedená ,ale né všem se musí líbit.Nejvíce se mi líbí v červené barvě.
    • 03 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 07.12.  12:19

      « Re: Můj názor Scala

      Už bylo napsáno, že plasty v interiéru jsou (částečně) měkčené.
  • 02 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 07.12.  11:05

    potvrdzujem

    vyzerá parádne aj v iných farbách. Aj v bielej (vraj český sen) s čiernym zadným sklom a čiernymi diskami a vyššej výbave to môže byť fakt pekné auto.
    • 10 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 07.12.  12:08

      « potvrdzujem

      Proti bílé rozhodně nic nemám (pokud je to opravdu sněhobílý odstín), ale černá kola jsou pro mě ten největší hnus, který design sebehezčího auta spolehlivě zabije. 8-s :no:
      • 01 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 07.12.  13:08

        « Re: potvrdzujem

        tie čierne disky sa tu už viackrát prepierali a súhlasím, že niektoré farebné kombinácie nevyzerajú dobre, ale niektoré zas áno. Určite záleží aj na diskoch, lebo nie všetky čierne disky sú pekné, takisto ako nie všetky strieborné. Kamoš má na 03 čierne 18 pri tmavohnedej metle a vyzerá to dobre (má v rámci výbavy viac čiernych prvkov), aj on menil na zimné už v októbri, aby ich zas mal na aute :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

ŽIVĚ: Pečeme tradiční vánočku s Alicí Bendovou a Jovankou Vojtkovou! Mají recept profíka!

ŽIVĚ: Pečeme tradiční vánočku s Alicí Bendovou a…

Alice Bendová (45) a Jovanka Vojtková (39), manželka rockera Pepy Vojtka, pečou v přímém přenosu na Blesk.cz…

Při nákupu v e-shopu pozor na nechtěné zboží. Alza i Kasa ho přihazují do košíku

Při nákupu v e-shopu pozor na nechtěné zboží. Alza i…

České e-shopy mají teď do Vánoc zlatou neděli teď už prakticky denně, nákupní horečka spojená s výběrem dárků…

 

iSport.cz

Nejtěžší výzva pro Pudilovou! V Praze se utká se světovou šestkou

Nejtěžší výzva pro Pudilovou! V Praze se utká se…

Tohle bude pořádná bitva. Nejlepší česká MMA bojovnice Lucie Pudilová už zná svou soupeřku, se kterou poměří…

O co hraje Plzeň s AS Řím: až 83 milionů, koeficient či Vrbovo kouzlo

O co hraje Plzeň s AS Řím: až 83 milionů, koeficient…

Dnes se v Plzni očekává mrazivý večer, možná i nepříjemný sníh s deštěm. Na trávníku v Doosan Aréně ale bude…

 

Reflex.cz

Babiš uchvátil stát, na klimatické katastrofě může neuvěřitelně vydělat, hrozí nám vymření, varuje aktivistka

Babiš uchvátil stát, na klimatické katastrofě může…

Hrozí klimatická katastrofa a už to nemůžeme dál ignorovat. Aktivistka a sociální geografka Michaela Pixová…

Iniciativa proti změnám autorského práva v EU zfalšovala podpisy vydavatelů. Financoval ji Google

Iniciativa proti změnám autorského práva v EU…

Vlivný bruselský zpravodajský web Politico před několika dny zveřejnil výzvu malých vydavatelů, kteří vyzvali…