Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST První jízdní dojmy s Alfou Romeo Giulia: Italské BMW

Konečně jsme usedli za volant nové Alfy Romeo Giulia. A vedle patrně nejprodávanější verze ve formě 2,2litrového turbodieselu jsme okusili i vrcholnou Giulii QV.
Zpět na článek
13. 7. 2016 10:06
13. 7. 2016 11:02
13. 7. 2016 13:20
19. 7. 2016 16:44
12. 7. 2016 19:58
12. 7. 2016 21:39
12. 7. 2016 21:31
13. 7. 2016 11:04
13. 7. 2016 12:47
12. 7. 2016 21:08
13. 7. 2016 11:05
12. 7. 2016 22:04
13. 7. 2016 00:02
13. 7. 2016 11:07
13. 7. 2016 10:59
13. 7. 2016 12:17
13. 7. 2016 18:19
12. 7. 2016 19:32
12. 7. 2016 19:56
12. 7. 2016 20:12
13. 7. 2016 11:16
12. 7. 2016 20:00
13. 7. 2016 11:09
12. 7. 2016 19:36
12. 7. 2016 19:43
13. 7. 2016 00:04
13. 7. 2016 11:17
13. 7. 2016 09:24
12. 7. 2016 19:39
12. 7. 2016 23:14
13. 7. 2016 07:08
13. 7. 2016 08:27
13. 7. 2016 08:44
13. 7. 2016 09:15
13. 7. 2016 09:34
13. 7. 2016 09:46
13. 7. 2016 09:53
13. 7. 2016 11:20
12. 7. 2016 19:41
13. 7. 2016 09:08
18. 7. 2016 07:46
13. 7. 2016 11:22
12. 7. 2016 19:43
12. 7. 2016 19:47
12. 7. 2016 20:23
12. 7. 2016 20:43
12. 7. 2016 21:32
13. 7. 2016 09:26
13. 7. 2016 11:13
13. 7. 2016 13:15
19. 7. 2016 16:53
9. 8. 2016 15:46
12. 7. 2016 19:51
12. 7. 2016 19:55
12. 7. 2016 20:03
12. 7. 2016 21:45
12. 7. 2016 21:52
12. 7. 2016 22:08
12. 7. 2016 23:36
13. 7. 2016 00:00
13. 7. 2016 11:26
13. 7. 2016 08:17
12. 7. 2016 20:12
12. 7. 2016 20:41
12. 7. 2016 20:58
12. 7. 2016 21:30
13. 7. 2016 11:28
13. 7. 2016 12:35
13. 7. 2016 12:53
12. 7. 2016 20:59
12. 7. 2016 22:13
12. 7. 2016 22:18
12. 7. 2016 22:42
13. 7. 2016 11:42
13. 7. 2016 11:44
12. 7. 2016 22:44
12. 7. 2016 23:04
12. 7. 2016 23:20
12. 7. 2016 23:48
13. 7. 2016 09:10
13. 7. 2016 10:14
13. 7. 2016 11:59
13. 7. 2016 11:49
13. 7. 2016 11:47
13. 7. 2016 12:59
13. 7. 2016 14:39
13. 7. 2016 19:52
13. 7. 2016 11:46
13. 7. 2016 03:12
13. 7. 2016 07:22
13. 7. 2016 12:03
13. 7. 2016 12:13
13. 7. 2016 14:58
13. 7. 2016 15:27
14. 7. 2016 10:22
13. 7. 2016 09:42
13. 7. 2016 10:03
13. 7. 2016 10:43
13. 7. 2016 12:10
13. 7. 2016 12:20
13. 7. 2016 12:29
13. 7. 2016 11:40
13. 7. 2016 14:11
13. 7. 2016 12:12
13. 7. 2016 21:08
14. 7. 2016 08:13
14. 7. 2016 09:28
14. 7. 2016 13:56
9. 8. 2016 15:48
17. 7. 2016 17:20
9. 8. 2016 16:10
12. 7. 2016 19:31
Proc vybrat Alfu namiesto BMW3?
To sa musite pytat? Skutocny fanusik aut si na tuto otazku dokaze odpovedat okamzite a vymenuje hned niekolko dovodov podstatnych pre petrolheada... Exkluzivita... Toto auto neuvidite zaparkovane pred kazdym domom... Dizajn... Da sa BMW3 oznacit za nadherne auto? Charizma a dusa, pocity z auta... Otoci sa dnes niekto za BMW? Ani za Mkovou verziou dnes uz takmer nikto... Za tymto autom sa otoci kazdy kto ma aspon trochu rad auta.. A aj majitel sa za nim otoci zakazdym, ked ho zaparkuje. To nedokaze vela mainstreamovych aut. Je BMW, resp hocico z D3 exkluzivne? Drahe, premiove a dobre to ano... Ale exkluzivne uz davno nie. Davam prednost Alfe... Alebo Jaguaru, Infinity pripadne Lexusu.
Rozbalit vlákno
28
12. 7. 2016 19:54
Re: Proc vybrat Alfu namiesto BMW3?
Považuji se za skutečného fanouška aut, ale popravdě mě kromě designu (což je velmi subjektivní aspekt) nic moc nenapadá... Osobně se mi líbí váha Gulie, otázka je, zda to tak bude i v reálném světě a ne jen na papíře :-)

Je až do očí bijící, kde se Italové při návrhu Gulie inspirovali. Podívej se na fotku z profilu a porovnej s BMW 3er. Krátké přesahy, Greenhouse, atd... Podívej se na rozvor, který se liší myslím jen o 10mm.
Rozměry obrazovek 6,5 palce a 8,8 palce za příplatek nepoužíval zatím nikdo jiný než BMW (klidně mě někdo opravte :)), je opravdu náhodou, že to má Gulie stejně?

A dle německých novinářů komfort podvozku nedosahuje úrovně 3er. Myslím, že na českých silnicích se to velmi rychle projeví...

Osobně Alfě přeji, nějaký ten rok jsem jí prodával, ale 400.000 prodaných kusů v roce 2018 je absolutní utopie......... :no:
12. 7. 2016 19:58
Re: Proc vybrat Alfu namiesto BMW3?
Jednoducho chcem, aby moje auto vyzarovalo nejaku emociu. Jasne nie u kazdeho pozitivnu ako vidno v tejto diskusii, ale aspon nejaku.... Nechcem auto, ktore uvidis 10 krat cestou do prace... Ale to je len moj nazor
13. 7. 2016 11:00
Re: Proc vybrat Alfu namiesto BMW3?
bohuzel tento nazor Alfu neuzivi, protoze vetsinou s nim prijdou ti, kteri si koupi plakat.
13. 7. 2016 23:46
Re: Proc vybrat Alfu namiesto BMW3?
pozeras moc Top Gear :-)
13. 7. 2016 10:06
Re: Inspirace?
Jaké hmotové rozložení by měl mít střední sedan s pohonem RWD? Zbytečně až konspirační hlášky.

Dle německých novinářů soudíš? To máš ale pěkně zkreslené představy. Velmi rád poreferuji, jakmile budu mít za sebou první jízdu, ale fakt je, že italské silnice se rapidně horší a tak zmíněné naladění se zmíněnou kombinací komfortu a ostrosti beru jako samozřejmost.

Btw.: těch německých testů s až nesmyslnými verdikty, jsem četl dost. V UK samosebou taky.
13. 7. 2016 11:02
Re: Inspirace?
onoje treba si uvedomit, ze tohle auto jezdi nordschleife v case blizici se porsche turbo, jinymi slovy v case, o kterem se soucasne M3 ani nezda a to neni zrovna komfortni auto....
Avatar - boost.
13. 7. 2016 13:20
Re: Inspirace?
Odkazuješ na čas QV, kterým se AR chlubila na autosalonu? Ten čas, o kterém nikdo nic neví, žádný záznam, nic?

Ty už tu alfistickou marihuanu nehul.
Avatar - petr164
19. 7. 2016 16:44
Re: Inspirace?
Popisujete nutné technické řešení rozložení hmotnosti, bezpečnostních zón a podmínku trakce. Zadohraby prostě moc jinak udělat nelze.
12. 7. 2016 19:58
Re: Inspirace?
Pokud se trojka nedá označit za nádherné auto, potom se nedá za nádherné auto označit ani tohle. Ta podoba s trojkou je opravdu do očí bijící:)
12. 7. 2016 21:11
Re: Inspirace?
Motor vpředu a náhon na prcku to umožní. Proto ti připadají stejní.
12. 7. 2016 21:39
Re: Inspirace?
nové céčko to má stejně a Lexus IS také. A tam žádnou podobu nevidím.
12. 7. 2016 21:31
Re: Inspirace?
bmw 3 je pekne auto??? otrasna skatula... pred domom mi ich parkuje 5... pred pracou 6.... bmw je na Slovensku pomaly viac ako skodoviek..
13. 7. 2016 11:04
Re: Inspirace?
asi zeme zaslibena to Slovensko...
opakuji otazku, koupis si ji?
13. 7. 2016 12:47
Re: Inspirace?
Pokud pocita i dvacet let stare ojetiny, neni se cemu divit:)
12. 7. 2016 21:07
Re: Inspirace?
Pamatuji si test cca 10 let zpět A159, 3 a C. Byli si celkem rovni cenou, výbavou atd. Za pár let přišel TÜV Report a Alfa vyhrála, ale poruchovost. Tato bude to stejný. Ze začátku drahá, ale pak rychlý propad cen. BMW a MB si budou držet cenu o hodně výš.
12. 7. 2016 21:08
Re: Inspirace?
A koupis si ji, jo? Rozumim tomu co pises, ale, bez urazky, zni to jako nazor fanouska, kterej by si, kdyby na to mel, treba jednou mozna..:)
Obavam se, ze ti realni vetsinovi kupci premie tohodle razeni uplne takhle nepremysli.
13. 7. 2016 11:05
Re: Inspirace?
presne tak, ja o giulii uvazuji, az se mi podari ji projet uvidim, ale vetsina realnych kupcu si koupi BMW
12. 7. 2016 22:04
Re: Inspirace?
NoLimitBoy , keď nááhodou Alfa začne vyrábať toľko modelov, ako BMW a bude očkovať na všetky dizajn z Giulie, tak ver, že nikto si nevykrúti na ulici krk.
12. 7. 2016 22:23
Re: Inspirace?
No, já mám M3 MY2016 a musím říct, že tolik vykroucených krků, tolik palců nahoru a tolik záblesků mobilů jsem ještě nezažil. Nemyslím, že by se za emkem už dneska nikdo neotočil. M3 je prostě jiné a s trojkou nemá skoro nic společného.
Ale jinak vcelku souhlas. Toto auto je zpestřením dnešního německého autosvěta. Na silnici bude zářit, o tom žádná. Ale já jako naprosto reálný zákazník bych o ni neuvažoval. Prostě asi nemám koule na to, kupovat si italské auto...
Avatar - Jaros71
13. 7. 2016 00:02
Re: Inspirace?
Krásná sportovní Alfa versus nudné dravé BMW...jasná volba srdce , otázka co rozum na to.
BMW mám rád , ale asi bych bral Alfu.
Je to také otázka peněženky..když na to máte , nějaký servis navíc nevadí.
;-)
Ferrari nebo Porsche...? Podobná otázka.
..Ferrari !
13. 7. 2016 06:38
Re: Inspirace?
Samosebou je to každého věc. Ja se na své auto nemůžu vynadivat. Proste pro me je to symbol krásy a perfektně sladenych tvarů. A opravdu to poslední, jak bych definoval M3, je slovo nuda. To auto vypadá a jezdí jako protipól nudy. Dokonce i ten kritizovaný zvuk je naživo a v reálu proste super. Ale jak jsem říkal, nic proti Alfě, je to osvěžující ji vidět na silnici a vždycky dávám majitelům palec nahoru z otevřeného okýnka.
13. 7. 2016 08:21
Re: Inspirace?
Přesně. BMW možná jezdí hodně, ale M3ka jen sem tam nějaká, takže já osobně se otočím za každou. ;-)
13. 7. 2016 09:45
Re: Inspirace?
Přesně, M3 je překrásná. Na první pohled možná někoho zklame, ale stačí se dívat. Já to udělal tak, že jsem si dal do své garáže židli, dobrou kávu a jen se díval. Pak jsem tu židli ještě několikrát přesunul a z každého úhlu se do mých očí draly fotony smíchané s čistou láskou k autům.
13. 7. 2016 11:07
Re: Inspirace?
plakatovej frajer? tipuju, ze si nekoupis ani jedno
13. 7. 2016 10:59
Re: Inspirace?
co ti brani si ji vybrat??
osobne si auta podle exkluzivity nevybiram, ale proti gustu...

koupis si ji, nebo jen kalis vodu??
13. 7. 2016 11:59
Re: Inspirace?
Samozrejme ze si ju kupim, ja si kupujem kazde jedno auto, ku ktoremu si dovolim napisat na webe svoj nazor. Ako kazdy normalny clovek
13. 7. 2016 12:17
Re: Inspirace?
se te normalne ptam...
protoze pro bychare je vzdycky ponekud snazsi rict, ze by si ji koupil radsi nez...
On se totiz svet z perspektivy, ve ktere se clovek realne nenachazi jevi dost jinak nez realita...
Avatar - _Karel_
13. 7. 2016 18:19
Re: Inspirace?
Je hezké, že fanoušek Alfy tak moc oceňuje, že se Alfa tak špatně prodává :-)
Avatar - Anonym
12. 7. 2016 19:32
?????
"V první řadě mě poněkud překvapilo, že tahle giulia (QV ) není moc rychlá."

Pane redaktore, zařadil jste víc jak "1-ku"????
Jestli je podle vás QV pomalá, tak jste amatér, co neumí řídit sportovní auta. >:-[]
Rozbalit vlákno
5
12. 7. 2016 19:56
Re: ?????
ty už jsi jí řídil? protože jinak těžko můžeš soudit:)
Avatar - Anonym
12. 7. 2016 20:12
Re: ?????
Neřídil, ale hodně se o to auto zajímám a pokud shlídneš toto, tak pochopíš.

Vtipné, jak z 1,4 TSI v nejsilnějších variantách se tu na ACZ dělají rakety a prostě nevěřím, že motor QV s 375 kW a 600 N.m. vyvinutý ve spolupráci s Ferrari je mdlý!!! Ferrari určitě nedělá mdlý motory!!!!

[odkaz]
[odkaz]
13. 7. 2016 11:16
Re: ?????
jasna brzda provozu. >:D >:D

uz si zkusil 1,0TSi v octavce??? to bys teprve cumel :-)
Avatar - Ja Prvni 123
12. 7. 2016 20:00
Re: ?????
No, vždyť se pak přiznal, že neuměl sešlápnout plyn... bez "plynu" to nejede, to je prostě fakt.
:-)

Trochu mě pobavilo, že by si autor chtěl sám nastavovat DNA systém.. ale je překvapen baterkou v kufru.
:-!
13. 7. 2016 11:09
Re: ?????
tak formulace ze nakonec se i QV rozjede na slusnou rychlost, je opravdu perla, to semusi nechat...
12. 7. 2016 19:36
Hanba!
Nechci být hulvát ale srovnávat italskou herku s německým etalonem kvality se nepovedlo...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - grifith
12. 7. 2016 19:43
Re: Hanba!
Pro některé to samozřejmě může být šok. Ale on ten německý etalon kvality už nějak není tím, čím v minulosti býval...
Avatar - Jaros71
13. 7. 2016 00:04
Re: Hanba!
Jestli nemyslel herkou toho koníka z Maranela...? >:D
Kam se na něj němčouři hrabou.
13. 7. 2016 11:17
Re: Hanba!
jako majitel mohu potvrdit...
13. 7. 2016 09:24
Re: Hanba!
Sám jseš herka! >:-[]
12. 7. 2016 19:39
Klimatizace
Dvouzónovou klimu, kde si může spolujezdec může navolit, který výdechy na něj budou foukat má i Grande Punto z roku 2006 nebo Alfa 159. Je vidět, že p. redaktor opravdu jezdí pouze v německých vozech, kde tuto vymeženost bude hledat marně.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - speedfred
12. 7. 2016 23:01
Re: Klimatizace
aj P 508 to má.
13. 7. 2016 13:18
Re: Klimatizace
Také jsem to uplně nepochopil, čemu se pan autor diví.

Ale samostatné nastavení měla už 407

[odkaz]
12. 7. 2016 23:14
Re: Klimatizace
Najdeš to i v německých autech (neříkám, že ve všech, a nemusí být zrovna dvouzónová).
Avatar - Ozzman
13. 7. 2016 07:08
Re: Klimatizace
To mi zní nějak divně, proč by to němci neměli, minimálně koncern to má... Naše Jetta z roku 2006 měla dvouzonovej climatronic a přesně tuhle funkci uměla, stejně tak to umí i služební dvojkové Oktávky a dvojkový Superb >:D A mohl bych pokračovat přes Fordy až k Renaultum...
13. 7. 2016 08:27
Re: Klimatizace
si si isty, ze jetta z roku 2006, alebo aj dvojkova octavia vedia fukat z inych vyduchov na strane spolujazdca a na strane vodica? a kde si to mozem nastavit? lebo panel klimatizacie taku moznost nema...
Avatar - Ozzman
13. 7. 2016 08:44
Re: Klimatizace
Ne, směr tam pokud vím nejde tak jak to ukazuješ na obrázku, ale teplotu ano a o tom se bavíme ne? A nevím, jak to má teda Alfa, ale u VW, potažmo Škodovky lze jednoduše nechat otevřené jen ty výdechy, které chceš aby foukali >:D To Alfa neumí? A teplotu si navolí jak řidič, tak i spolujezdec jakou chce (Třeba Ford nedovolí větší rozdíl než asi 10 stupňů, ale u VW sem tohle omezení nezaznamenal) a výdechy si natočí jak chce... a i bez tlačítek, stačí k tomu ruka >:D Sám píšeš, že si teplotu nastavit můžeš, tak proč se na to ptáš?
13. 7. 2016 09:15
Re: Klimatizace
Ne. Bavíme se o tom, že si spolujezdec může nezávisle nastavit, z kterých výdechů má foukat. A předpokládám, že manuální zavření se nepočítá (těžko bys zavřel například ten pro nohy). Tomu mínusákovi dám příklad: Panamera (alespoň končící generace). Možná ale není dostatečně německá. ;-)
Avatar - Ozzman
13. 7. 2016 09:34
Re: Klimatizace
Tak hlavně že to má Panda >:-[] Jo, už jsem pochopil o čem mluví, ale z 99% sem nikdy s tímto neměl problém a nastavil jsem si vše jak potřebuji, vlastně mne ani nenapadá, kdy by někdo v autě potřeboval využívat i rozdílných teplot, to sem využil tak 2x, když byla přítelkyně extra zmrzlá...
13. 7. 2016 09:46
Re: Klimatizace
Tak já to také normálně nepoužívám. A když na to musím sáhnout, tak proto, abych odstavil výdech(y) přímo na mne, kde je manuální uzavření přijatelnou alternativou.
Avatar - Ozzman
13. 7. 2016 09:53
Re: Klimatizace
No, hlavně, že mají zbraň proti němcum.. teda... proti nějakým němcům >:D Přitom Giulia snad takovéto "útoky" nepotřebuje ne?
13. 7. 2016 09:52
Re: Klimatizace
Já rozdílné teploty využívám při delších cestách přes noc (např. na dovolenou), kdy zbytek rodiny spí a já se podchlazuji, abych byl čilý.

Různý směr foukání moje auto (Superb II) neumí a docela bych to ocenil, zrovna nedávno jsem si chtěl ofouknout nožky a manželka se u toho málem počůrala. ;-)
13. 7. 2016 11:20
Re: Klimatizace
tak samozrejme BMW aspon 5er to umi zcela samozrejme, ale nikdy jsem to nevyuzil.

Bures proste placa a nestoji mu za to se ani presvedcit, kdyz uz je uplne mimo...
a takovy borci nam tu srovnavaj auta.
Avatar - grifith
12. 7. 2016 19:41
Giulia No.1
Konečně Alfa přišla s velice solidním modelem, jenž po doplnění palet benzínových motorů může zatopit i zavedené německé, britské nebo japonské prémii... někomu může vadit absence kombi verze, každopádně jízdně je na tom Giulia velice dobře, prostorově typická Alfa, ale jako nástupce dosluhující 159ky o ní začínám vážně uvažovat.

PS. Odkud se vzaly testovací modely? Hned první fotka s Mkovou značkou se mi zdála povědomá a opravdu, jde o dealerské vozidlo. Velmi zajímavé, že dealer půjčuje vozy k novinářské prezentaci modelu...
Rozbalit vlákno
9
12. 7. 2016 21:59
Re: Giulia No.1
A ktoré japonské prémiové modely myslíš?
12. 7. 2016 22:42
Re: Giulia No.1
Tak si pozri, ako "frčí" Infinity a Lexus na nemeckom trhu.
Q50 a IS bolo v júni predaných iba 40 kusov!
[odkaz]
Avatar - N6600
13. 7. 2016 09:08
Re: Giulia No.1
Co ma predajnost s tym, ci je nieco luxusne, alebo nie je?
Avatar - _Karel_
13. 7. 2016 18:49
Re: Giulia No.1
A co má tvůj příspěvek společného s tím, na který reaguje? On někdo tvrdí, že Lexus a Infi nejsou luxusní?
Avatar - grifith
13. 7. 2016 19:22
Re: Giulia No.1
A copak jsi mi tím chtěl říct?
18. 7. 2016 07:46
Re: Giulia No.1
Tak furt proda Infiniti vice aut na nemeckem trhu nez Alfa Romeo na americkem. :-!
13. 7. 2016 11:22
Re: Giulia No.1
se to prelesti a nekdo to holt koupi jako funglovku :-)
Avatar - grifith
13. 7. 2016 17:22
Re: Giulia No.1
Spíš mi jde o fakt, že oficiální dovozce nemá vlastní auta, že musí prodejce "zaskočit"? Což o to, daná Giulia jede velice dobře, ale ještě počkám, jak se situace vyvrbí ohledně benzínů.
12. 7. 2016 19:43
Amatéři
Aha, takže kombi nebude? To si dělají srandu, ne? Ve verzi sedan je to v Evropě odsouzené k naprostému neúspěchu a vzhledem k tomu, že nikde jinde se Alfy pořádně neprodávají...

A nahrazování kombíku nějakým SUV, které navíc jak je u Alfy zvykem, přijde na sv. Dyndy, to zdejší zákazníci asi také nezkousnou.

Prostě amaterismus až na půdu, který tu značku už asi definitivně zabije.
Rozbalit vlákno
12
12. 7. 2016 19:47
Re: Amatéři
bohužel realita, sice v tomhle odvětví se i sedany prodají, ale kombi by to opravdu chtělo už i pro ten jiný styl, o praktičnost tu ani tak moc nejde, chalupář si to nekoupí
Avatar - CHerokee
12. 7. 2016 20:23
Re: Amatéři
Kombi a Alfa nejdou dohromady. Byl by to paskvil. Buď chci krásný sportovní sedan nebo nákupní krabici.
Avatar - fOE
12. 7. 2016 21:32
Re: Amatéři
Dodnes se za hezkou otocim. :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
12. 7. 2016 21:30
Re: Amatéři
[odkaz]

Jednu jsem měl.. a měl jsem ji opravdu rád.
:-)
Avatar - twistedTSD
12. 7. 2016 21:55
Re: Amatéři
? 156 a 159 byly z nejhezčích kombíků ve třídě.
13. 7. 2016 09:26
Re: Amatéři
To si nemyslím, taková 156 Sportwagon je pořád krásné auto. :-) :yes:
13. 7. 2016 11:13
Re: Amatéři
Pak ale také můžeme říct, že Alfa a prodeje nejdou dohromady. Krom toho, 159 kombík byla a že by to byl paskvil, to bych tedy neřekl.

Ale hlavně, konkurence prostě kombík má. Bez něj se to hodí akorát pro pár nadšenců a jako manažerský sedan, kde ovšem Alfa realisticky prostě nemá šanci. Takže zbývají ti nadšenci a ti to rozhodně nevytrhnou.
13. 7. 2016 12:44
Re: Amatéři
Kombi sa im neoplati, pretoze mimo EU to nikto nekupi a predaje v EU ich nespasia... Tak ako kazdy iny vyrobca premiovych aut je toto zamerane na USA a Cinu, kto chce viac miesta, ma SUV...
13. 7. 2016 13:15
Re: Amatéři
Tak to jsem opravdu zvědav, kolik tam toho prodají. Dokud ta čísla neuvidím, považuji to za do značné míry přání otcem myšlenky.
Avatar - petr164
19. 7. 2016 16:53
Re: Amatéři
Sedany jsou nejlepší auta na cestování. Do 164ky jsem vždy naložil vše, co jsem na dovolenou potřeboval pro dva dospělé a dvě děti, to vše pouze kufr a trochu věcí vzadu pod dětské nohy. Skvělá aerodynamika, nízké těžiště, vysoká pevnost v krutu - prostě řidičský ideál. Tedy, když výrobce ví, kdo sedany kupuje a proč... Hothatche jsou jen pro městské a mezivesnické blbnutí, ale ne na cestování. Giulia dává naprostý smysl právě a jen jako bella berlina...
9. 8. 2016 15:46
Re: Amatéři
mne se taky do 164 vzdycky vse veslo, az na ty dily, co byly potreba cestou...
jenze ty uz si mi vysvetlil, ze me zavady se nikdy nemohly stat, ze jsem si je vymyslel.... takze nic :-)
Avatar - Covenant
12. 7. 2016 19:51
SPZ
Bohužel ta přední SPZ to pěkně kazí....tam asi soudruzi z Itálie udělali chybu :-!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - grifith
12. 7. 2016 19:55
Re: SPZ
Ono pokud víš, jde o typický znak AR, odkaz na historii. V tomto ohledu bych neviděl důvod ke stížnosti. Kam jinam bys ji umístil?
Avatar - Ja Prvni 123
12. 7. 2016 20:03
Re: SPZ
To máš úplně jedno - to jsou experti, co prostě vždycky dojdou k tomu, že italský auto je špatně...

Kecy o etalonu kvality.. a tak.
No, asi jim praskající hlavy u BMW nevadí... ale má to lesklej popelník.
Avatar - Covenant
12. 7. 2016 21:45
Re: SPZ
Proč do toho pleteš BMW...prostě se mi to umístění přední spz nelíbí.

Samozřejmě zaslepenec jako ty, nedovolí nikomu, aby se na alfě náhodou někomu něco nelíbilo.
Avatar - Ja Prvni 123
12. 7. 2016 21:52
Re: SPZ
Ale tos nenapsal - to bych ti nerozmlouval.
Formulace "přední spz se mi nelíbí" je úplně ok... nemusí se ti líbit.

Ale znění " přední SPZ to pěkně kazí....tam asi soudruzi z Itálie udělali chybu" říká něco jiného, že jo?
;-)
Avatar - Covenant
12. 7. 2016 22:08
Re: SPZ
Z mého pohledu je to chyba, většina evropských výrobců s SPZ počítá a zakomponuje ho do vzhledu předního nárazníku šetrněji.
12. 7. 2016 23:36
Re: SPZ
Porsche má spínačku nalevo. podle mně je to chyba.
Avatar - wikinko
13. 7. 2016 00:00
Re: SPZ
kedy si mal naposledy bmw a praskla ti hlava?
13. 7. 2016 11:26
Re: SPZ
tak hlava treba ne, ale praskani bloku dvoulitrovych naft je celkem pruser...
je tam totiz chladici kanalek a ten se casem vyhreje a propadne, vysledkem je totalka...
pozice BMW? zero
13. 7. 2016 08:17
Re: SPZ
Covenant, tak sa presťahuj do USA. Mapku, kde nemusíš mať prednú SPZ, ti posielam:
12. 7. 2016 20:12
M3 vs Alfa ?
To fakt idete porovnávať Alfu Romeo s legendárnou M3? Pre mňa toto auto nieje ničim unikátne pretože to považujem za kópiu 3er. Plagiátorstvo... Každopádne dúfam že bude niejaký konkurenčný boj
Rozbalit vlákno
7
Avatar - CHerokee
12. 7. 2016 20:25
Re: M3 vs Alfa ?
Nevím, zda porovnávat s M3, případně 3er. Nicméně designově je Alfa na tom lépe než BMW a pravděpodobně i Mercedes s Audi dohromady. Je to auto o emocích. Jen si nejsme jistý, zda zvolili správnou cestu jít proti prémii. Navíc s omezenou nabídkou. A mají tam ještě nejméně jednoho vážného konkurenta podobné filozofie, který mě jízdně nadchnul a to je Jaguar XE.
12. 7. 2016 22:16
Re: M3 vs Alfa ?
BMW, Mercedes a dokonce i Audi dohromady? No neke :-O
Tzn. Kdyz se udela soutez o nejhezci sedan. Zminene premiovky tam postavi sve nejnadupanejsi modely v danych tridach a necha se hlasovat. Soutez probehne na mezinarodni urovni, nikoliv jen v Italii ;-)
Pak se sectou hlasy vsech konkurentu proti hlasum co dostane Alfa. A Alfa jak tvrdis ty vyhraje. Nekdo nechape, ze kazdy ma jiny vkus. Nekdo nema rad obliny, nekdo zase hrany. Dokonce i v Italii najdes frajirky v M3, RS4, apod. V nekom nevyvolava design Alfy nic, ale to se clovek musi naucit vnimat. Vnimat ostatni nazory. Me osobne pripomina zadni casti Maserati a predek je takova evoluce Alfy obecne. Vzhledem k tomu, ze jsem ji videl uz davno a porad neni na cestach, tak me to nechava vlaznym.
Avatar - CHerokee
13. 7. 2016 09:44
Re: M3 vs Alfa ?
Pokud mluvíme pouze o designu, tak je poráží. Ostatní už tak růžové asi nebude a zvláště ta cena na Itala je moc sebevědomá. Ale uvidíme, přeju Alfě vše nejlepší.
13. 7. 2016 11:34
Re: M3 vs Alfa ?
A neni nahodou 2.2 diesel v Alfe z Mercedesu? Objem by odpovidal. Jak uz jsem rikal. Design je u kazdeho individualni. Znamy ktery je ital by dal treba bod pro BMW. A ja bych bral Audi. Takze co rozhoduje, ze je dana vec hezci nez ta druha? Co treba prodeje? >:D
Avatar - _Karel_
13. 7. 2016 18:57
Re: M3 vs Alfa ?
:-) :yes: :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
12. 7. 2016 20:33
Re: M3 vs Alfa ?
BMW 3?
To je ta kopie původní Alfy Romeo Alfetty...?
;-)
Avatar - Avanti
12. 7. 2016 23:51
Re: M3 vs Alfa ?
Možno keby si sa trochu pozrel aj do histórie, zistil by si, že je to trochu opačne :no: :no: :no:
Avatar - fOE
12. 7. 2016 20:41
Giulia
O tehle tride aut si muzu leda zabycharit, ale i prez svuj velky respekt k M3 i C63 AMG bych si Giulii sel minimalne projet. Proc ji dat prednost pred 3er? A proc ne? Motor z 3/4 z dilen ferrari, neokoukanost, podle prvnich testu skvely podvozek, skvely zvuk (u aktualni m3 casto kritizovan)... Nazivo si me to auto navic designove ziskalo, ma jednoduse neco do sebe, tak jako vetsina talianu, a ja proto Giulii preju jen uspech.
Hned je ten svet hezci kdyz clovek nepotkava jen A4, C Klasse a 3er, ale sem tam i XE a snad brzo i Giulii. :yes:
Rozbalit vlákno
5
12. 7. 2016 20:58
Re: Giulia
Jeden motor ve vrcholné verzi. Doufám, že nějakou skutečně potkám. Ani M3jek nebo C63 se moc nevidí, tohle bude něco jako jednorožec:)
Avatar - fOE
12. 7. 2016 21:30
Re: Giulia
Tak jestli giulii jako takovou budeme nebo nebudeme potkavat rozhodnou r4 diesly, zadne sestivalce. A ze bude QV jednorozec mi tolik nevadi, tim min to asi bude vadit jejim stastnym majitelum neb tu raritnost beru jako plus (akcionari AR by to asi videli jinak >:-[] ).
13. 7. 2016 11:28
Re: Giulia
ja uz snad brzy projedu QV, tesim se :-)
btw jezdim jiz nekolikatym BMW a mel jsem uz i alfu, ktera se strasne sypala...
ale zivot se ma zit, ne? :)
Avatar - iudex
13. 7. 2016 12:35
Re: Giulia
Len aby už skoro boli nejaké dostupnejšie benzíny. Lebo QV je paráda, ale povedzme si otvorene, bude na cestách tak vzácna ako Ferrari. Chcelo by to už (avizovaný) benzínový dvojliter, to bude predsalen dostupnejšie Cuore sportivo.
Avatar - fOE
13. 7. 2016 12:53
Re: Giulia
Tak to kazdopadne, mel byt pry v zari, tak doufejme ze tohoto roku. >:-[]
12. 7. 2016 20:59
Prodej
Moc pěkný auto, tak hlavně, aby to taky uměli prodat, jedna věc je mít produkt a druhá prodávat. A to se budou muset snažit přetáhnout zákazníky z části ostatním.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ja Prvni 123
12. 7. 2016 21:33
Re: Prodej
Ale tak je to vždycky, ne?

To je jako skoro každá hezká holka už má nějakýho kluka... ;-)
Avatar - Ada je zase tady
12. 7. 2016 21:45
Je jako italské BMW
právě že jen "jako" :no:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - grifith
12. 7. 2016 21:51
Re: Je jako italské BMW
Nějaké 30 let staré moudro? Vlastní zkušenost nepředpokládám... >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
13. 7. 2016 01:24
Re: Je jako italské BMW
S tímhle strojkem ne. S Alfou k tvému překvapení ano. Ale dnes je to de facto již jen obyčejný Fiat. Tedy až na ten nevhodný zadní náhon. Takže není o čem mluvit. Alfa vstane z popela až ji bude vlastnit VW. :-)
13. 7. 2016 09:29
Re: Je jako italské BMW
Ach jo, to je fakt házení perel sv...ím... :-O
13. 7. 2016 11:31
Re: Je jako italské BMW
jezis, ty si mamlas, to se vazne neda jinak rict :-)
Avatar - grifith
13. 7. 2016 17:26
Re: Je jako italské BMW
Je to marný, je to marný, je to marný.... Ani jsem netušil, že ti krom Renaultu přejela nohy i Alfa. To je smutný.
13. 7. 2016 17:36
Re: Je jako italské BMW
No, klidně tu milovanou kočičku nebo nohy, jak říkáš ty, mu teoreticky mohlo přejet jediný auto. :-) ;-) [odkaz]
Avatar - speedfred
13. 7. 2016 21:19
Re: Je jako italské BMW
>:D >:D
12. 7. 2016 21:50
Proč koupit Alfu?
Skvělý podvozek, skvělý pocit z jízdy, nízká hmotnost, italský design, stále ještě vnímání značky.
A tohle vše nemá BMW (ano dříve....) posedlé rožširováním nabídky všemy směry...
Nemá to ani bezpohlavní Audi posedlé interiéry, světly a autonomii
Nemá to ani Mercedes, který je pořád tím Mercedesem, který neví kam se vrtnout...
Samozřejmě i Lambo má díly z Audi, nebo Audi z VW, tak proč pejorativně psát, že Alfa má něco z FCA? a Audi, BMW, Mercedes mají samozřejmě v interiéru jen samý hliník a žádný plast.
Vivat dalšímu autu pro řidiče!
P.S.: Type R je uskákaný, tvrdý jen na okruh. Q udělali jako rychlejší verzi na normální použití a zase špatně:)
Rozbalit vlákno
22
Avatar - fOE
12. 7. 2016 22:01
Re: Proč koupit Alfu?
Prosim, podel se o svou zkusenost s aktualni M3, ktera jiz nema skvely podvozek (co konkretne vadilo?), neda skvely pocit z jizdy, nema nizkou hmotnost (tech 10kg rozdil, 1524 u QV dle DIN vs 1535kg u M3 dle DIN byl tak zasadne citit?) a hlavne jak se za volantem projevuje na celkovem zazitku to "vnimani znacky".
Dik.
12. 7. 2016 22:05
Re: Proč koupit Alfu?
Předně nepíšu o M3, ale BMW obecně. Značku nedělají Mka nebo Q ale obyčejné modely. A tam jde BMW dolu...bohužel.
12. 7. 2016 22:14
Re: Proč koupit Alfu?
Zkusme srovnat motorovou paletu u Giulie a trojkového BMW. Tři různé převodovky vs. dvě. Pohon všech kol volitelný u všech výkonových verzí s výjimkou M3. Podvozek základní, nebo M-kový, nebo adaptativní M-kový. Mnoho různých karosérií, sedan, hatchback, kombi /a vlastně i kupé a cabrio a "čtyřdveřové kupé/.
Až bude několik srovnávacích testů, můžeme mít jasno, do té doby můžeme jen spekulovat...
12. 7. 2016 23:00
Re: Proč koupit Alfu?
Ano spekulujeme. Já čerpám, jen z testů na netu, kde si troufnu tvrdit je podvozkové a řidičské nadšení.
12. 7. 2016 23:49
Re: Proč koupit Alfu?
...kterým běžná trojka, říkáš, nedisponuje?
13. 7. 2016 00:58
Re: Proč koupit Alfu?
Řeknu to jinak...BMW bylo lepší...dnes mě nenadchne, jako dřívější. V rámci D3 tak neviniká jako dřív. Jestli jí porazí v tomto Alfa?Má šanci víc nyní, než dříve.
Avatar - Ada je zase tady
13. 7. 2016 01:26
Re: Proč koupit Alfu?
Nauč se chlapče česky, když se chceš bavit s dospělými.
13. 7. 2016 10:57
Re: Proč koupit Alfu?
Ado, ale ty přeci česky neumíš >:D >:D
Správně totiž je: Nauč se, chlapče, česky, když se chceš bavit s dospělými.
Vysvětlení, Ado: Oslovení ve větě jednoduché, je-li uprostřed věty, musí být z obou stran odděleno čárkami.
Ale to ty určitě víš >:D >:D
Avatar - iudex
13. 7. 2016 12:37
Re: Proč koupit Alfu?
Sorry, ale to Tvoje "neviniká" udiera do očí viac. ;-)
13. 7. 2016 12:45
Re: Proč koupit Alfu?
Večer, vínko...to už se blbě přemýšlí ;-)
Avatar - white label
13. 7. 2016 12:55
Re: Proč koupit Alfu?
Na podobných diskusích se inerpunkce (a často i diakritika) moc neřeší, Ada aspoň ušetřil dva úhozy, kdežto ty ani jeden a přesto tam máš hrubku jako krává. ;-)
Avatar - fOE
12. 7. 2016 22:24
Re: Proč koupit Alfu?
Ajo, pises o obyc modelech, takze uz mas dieslovou Giulii projetou? Klidne se rozepis, vazne me to srovnani s F30 zajima.
Svezt se s Giulii se taky chystam, ale az budou venku i benziny (treba hned ten zakladni).
12. 7. 2016 23:00
Re: Proč koupit Alfu?
Já čerpám, jen z testů na netu, kde si troufnu tvrdit je podvozkové a řidičské nadšení. Rád se s ní teky svezu.
13. 7. 2016 10:01
Re: Proč koupit Alfu?
V čem jde F30 oproti E90 dolů?
12. 7. 2016 22:15
Re: Proč koupit Alfu?
jezdils nekdy v alfe? ja mam do mesta poblbany Mito a ver tomu, ze den ti spravi uz jen to, ze cesotu z prace te pozdravi vsichni alfisti co potkas. Je to proste trochu jak jezdit na motorce, akorat na tebe neprsi.
12. 7. 2016 23:01
Re: Proč koupit Alfu?
jo, moje první jízda a pár dalších měsíců byla Alfa 147 :-)
13. 7. 2016 11:35
Re: Proč koupit Alfu?
tak M3 je i podle meho nazoru trochu prehnane dramaticka a neposedna... ma tendenci se tocit tam, kde neni zadny duvod.
pro ilustraci je to asi nejlepe vystizeno v testu M3 proti Alpina D4 na youtube...
12. 7. 2016 22:20
Re: Proč koupit Alfu?
a Audi, BMW, Mercedes mají samozřejmě v interiéru jen samý hliník a žádný plast.

Tak jsem zabedněný... Myslíš to jako ironii, že? Pak je to v pořádku. BMW bohužel má na svých ovladačích jenom stříbrný plast. Má se to tvářit jako hliník, ale není to hliník. Jojo, šetřit se musí všude... ;-)
Avatar - fOE
12. 7. 2016 22:28
Re: Proč koupit Alfu?
Ta tva reakce fakt patrila me? :-) Ja nic o interieru nepisu, vlastne jsem reagoval jen na ty prvni dve vety z kundalini_it-ho komentu.

EDIT: Ale kdyzs uz to nacal, az budes mit moznost sedni si do aktualniho TT s DSG a rekni mi co si myslis o padlech pod volantem. Nikdo neni neomylny (ikdyz BMW je rozhodne omylnejsi nez audi pokud jde o vnitrky, zvlast nizsich trid). ;-)

EDIT2: Btw. kdyz uz te tu mame, jakou ma psanou pohotovostni hmotnost v technicaku konkretne tva M3? Jen ze zvedavosti.
12. 7. 2016 23:00
Re: Proč koupit Alfu?
Ne, to asi nebylo na tebe. Sorry. Jo ja jsem zmínil Bmw. Ale to plati o ostatních taky.
Ve velkém TP je napsána provozní hmotnost: 1635 kg
12. 7. 2016 23:02
Re: Proč koupit Alfu?
Samozřejmě ironie a koment na autora testu, který se tak diví....jako by to viděl poprvé v životě :-)
13. 7. 2016 11:36
Re: Proč koupit Alfu?
v mem bmw je teda hlinik :-)
12. 7. 2016 22:13
Alfa vs....
Jako nejvetsi vyhodu bych videl to, ze Alfu si koupi vyhradne clovek, co ma rad Alfu, potazmo zvlástní vztah k autum, zatímco BMW, Audi. MB, si ve velké vetsine kupuji lidi, co potrebují ukazovat, že mají prachy. Samozrejme, ze jsou vyjimky a tem cest (i kdyz podle me u Audi se podle me vyjimky pocitaji na promile), ale zastupci nemecko tria uz davno nejsou exkluzivni zbozi. Je to asi jako Iphone, je to drahy, je to dobry, ale ma to s prominutim kazdej blb.
Rozbalit vlákno
56
12. 7. 2016 22:18
Re: Alfa vs....
To jsou ale zamindrákovaný pindy. Já bych zrovna tuhle Alfu klidně koupil, kdyby byla nějaká rozumná výkonná varianta s šestiválcem. A stála míň, než špičková 340i nebo XE s šestiválcovým kompresorem.
Já bych to obrátil, Giulii si koupí člověk, který má rád Alfu a navíc je ochoten dát za s prominutím neprémiové auto prémiové peníze. A vzhledem k tomu, jaké je současné portfolio Alfy, těch potenciálních kupců moc nevidím.
podepsán
každej blb (spokojenej s Iphone 6+:)))
12. 7. 2016 22:29
Re: Alfa vs....
pro spoustu lidí je ekluzivita vic, nez premiovost ;-) a Alfa mozna neni premiova, ale radi se zkrátka do jiné skupiny aut, pro me napr. spolu se subaru. Auta, co se nepodbízí, nikomu se necpou do zadnice, nenabící tisíc kombinací motoru, prevodovek a pohonu... proste chces/nechces a hotovo.
12. 7. 2016 22:42
Re: Alfa vs....
Takže když automobilka skoro krachuje, a nabízí na papíře deset nových modelů ale v reálu se zmůže na jeden s obrovským zpožděním, tak se vlastně nepodbízí:) děkuji za info.
13. 7. 2016 11:42
Re: Alfa vs....
vybiras auto podle toho, jestli se podbizi? to je jako tvuj pocit, nebo je to nejak definovano? kdyz jdes treba koupit novy auto, nevyjednavas slevu? a pokud ti ji daji,je to podbizeni???
>:D
13. 7. 2016 08:28
Re: Alfa vs....
To jsou. Tak BMW si kupují lidé, aby ukázali, že na to mají peníze? To je předsudek jako hrom. Sám ho také mám a navíc znám spoustu lidí, které je mají a nikdo z nich (nás) si ho nekoupil proto, aby ukázal, že na to má. Vydělají peníze a to poslední, na co by chtěli upozorňovat, je, "že na to mají" (jsme snad v mateřské školce?). Něco se jim líbí, něco chtějí (určité vlastnosti), tak si to koupili. A klidně i Mko. Je to auto jako každé jiné, prostě dopravní prostředek. Možná se najdou lidé, kteří auto vnímají jako statusovou věc, ale to mi přijde komicky nedospělé. Většina jejich majitelů taková není (alespoň tak soudím, podle těch, co znám).
13. 7. 2016 11:44
Re: Alfa vs....
mohu jen podepsat, az si jednou koupim auto kvuli exkluzivite, ci statusu, pujdu se vyzvracet...
Avatar - Pekelná Micinka
12. 7. 2016 22:29
Re: Alfa vs....
Nějak nechápu, proč by si jako člověk, co ty prachy má, a odhlédněme od toho, jaký má charakter, měl kupovat třeba Dacii jen proto, aby okolí nevidělo, že si může koupit i tzv. prémiovou značku.
12. 7. 2016 22:31
Re: Alfa vs....
sorry, ale nerozumim reci tvojeho kmene
Avatar - Pekelná Micinka
12. 7. 2016 22:46
Re: Alfa vs....
To mě... nepřekvapuje.
12. 7. 2016 22:30
Re: Alfa vs....
No, já prostě nevím. Možná s M3 můžu ukázat lidem, že mám prachy. S pětkou rozhodně ne, je to normální rodinný kombík. Ale když už bych měl něco v rámci mých jízd s M3 ukazovat, tak je to jednoduše příslušnost k fanouškům do aut. Je to má vizitka, že se o auta zajímám a že jsem si vybral to nejlepší, co svět aut nabízí. To samé ale platí o lidech s C63 nebo RS4. Toto prostě není touha ukazovat, kolik co stojí. Kámoška odhadla cenu mého emka na hodnotu nového Superba (většina lidí ani netuší, jaké jsouc ceny těchto specialit). To je důkaz respektu k tradičnímu výrobci a legendárnímu znaku.
Samozřejmě, že se najdou idioti, kteří trpí naivní představou, že když mají BMW nebo AUDI, že mají něco více, než lidi v Renaultu. To je blbost, pochopitelně...
12. 7. 2016 22:44
Re: Alfa vs....
Samozřejmě. Až když máš M3, tak teprve potom máš něco víc, než je Renault. Do té doby ne. X5ka je vlastně totéž což Kadjar.
Stealthe, začíná ti trochu je.b.a.t...
12. 7. 2016 22:54
Re: Alfa vs....
Potrefená husa? Pokud si myslíš, že se ti zvýší prestiž nějakou X5 více než Kadjarem, tak jsi prostě vedle. Je to jen znak na kapotě. Řec tu byla o tom, ze nějakým BMW lidi chtějí jiným lidem ukázat, ze mají něco navíc. A ja tvrdím, ze nemají.
Takže ty mluvíš o technice, ta je samozřejmě jinde, zatímco ja mluvím o ***ch, kteří si na silnicích mysli, ze jsou něco víc s nějakým ušmudlanym bavorakem.
12. 7. 2016 23:04
Re: Alfa vs....
Pětkové BMW je auto za milión plus a rozhodně to není běžný standard v CZ. Né, běžní lidé si nekupujou auto za milión. Ty "hraběcí řeči" jsou krásný, ale úplně mimo. Člověk, který si pořídí auto za 1.2 M a potom ho po dvou letech prodá za 600 tisíc tratí jenom 300 tisíc ročně na tom autě. To znamená, že reálně musí vydělat dejme tomu aspoň milion ročně. A to už několikanásobně překračuje průměrnou mzdu v ČR, na kterou jak víme, drtivá většina lidí zdaleka nedosáhne.
Takže klidně machruj, ale jsi úplně mimo realitu...
12. 7. 2016 23:08
Re: Alfa vs....
D3+Passat těží z toho, že většinu fleetujou. Každá německá továrna=garáž na D3+Passat. Alfa musí přesvětčit hlavně z větší části priváty.
12. 7. 2016 23:13
Re: Alfa vs....
Ja mam do machrovani hodně daleko věř mi. Ja to ženu možná do zbytečných extrémů, ale skutečně nenávidím ty majitele bavoraku (možná mezi ne patříš), kteří stojí na zákazech zastaveni, přes dvě čáry, na invalidech, kteří si vynucuji právo na bezohlednou jízdu a to jenom proto, ze se povysuji na ostatní a mysli si, ze jsou proste něco víc. Toto nesnáším. To neni o mých autech, vůbec ne. Možná to tobě připadá, ze si myslím, ze každy si muze u nás dovolit pětku nebo m3. To si rozhodne nemyslím. Jenom me se..rou ti debilni povysenci, kteří ukazujou ostatním co mají za drahé auto. Proto bych jim chtěl vzkázat: "jste stejně obyčejní jako ti v Kadjaru". To je cele.
12. 7. 2016 23:20
Re: Alfa vs....
Tak potom máš jenom problém s vyjadřováním. Stačilo napsat "vadí mi arogantní řidiči v prémiových autech" >:-[]
Protože tohle
Možná s M3 můžu ukázat lidem, že mám prachy. S pětkou rozhodně ne, je to normální rodinný kombík.
si jinak vyložit neumím...
12. 7. 2016 23:34
Re: Alfa vs....
Tak naposledy. Možná jsme se proste nepochopili. Ja jsem napsal, ze pokud z tech dvou mých aut ma byt něco indikátorem prachů (což byla reakce na dr.Remoreyho), pak to je MOŽNÁ M3. Pětka je normální rodinný kombík. Pes je zakopany v tom, vůči komu je to normální rodinný kombík. Vůči ostatním na silnici. Polovina řidičů ho tak bere. Dalších 40 procent si to auto splete s trojkou, 5 procent ani nepozná, ze je to Bmw a zbývajících 5 procent jsme my, kteří se o auta aktivně zajímají.
12. 7. 2016 23:48
Re: Alfa vs....
škoda, že už tady není tvoje recenze pětky. moc rád bych si přečetl, jak jsi o ní tehdy tvrdil, že to je běžný rodinný kombík. co když se ti bude dařit a za pár let si koupíš třeba Bentley? budeš pak tvrdit, že M3 je běžné auto a možná s Bentley bys mohl prezentovat, že máš peníze?:)
Avatar - AUDIRS6
12. 7. 2016 23:58
Re: Alfa vs....
Tak, tak. Tieto sporotove verzie beznych modelov su v ramci D3 defakto "neviditelne" - myslene tak, ze ked sa budes vozit v RS6, 95% ludi bude vidiet len nejaku "krajsiu" A6 a pocit zavisti je ovela mensi, nez keby si sa vozil v nejakej "socka A8" >:D
Proste este aj v ramci vyssej strednej triedy je to skoro ok. V horsom pripade ta budu brat len za nejakeho "kravataka" a pytat sa, ze ci je to 3.0 TDI alebo 3.0 BiTDi a nikomu nenapadne, ze ta "A6" v dobrej konfiguracii stoji kludne 3 mega. Preto paradoxne tieto auta niesu az takym trnom v oku ostatnym ( tym 95%, ktori nevedia co je RS6 zac - a to je len priklad, tvoja M3 je ten isty priklad, len v bledo modrom. ;-) )
Problem je ale iny - ze aj z tych 95%, ktori ta teda budu povazovat len za "kravataka", ti drviva väcsina z nich bude zavidiet aj tu "A6 kachle" a to, ze asi mas dobru robotu, sluzobne auto a nadpriemerny plat... :-! To, ze si si kupil nenapadne auto v spickovej specifikacii danej modelovej rady vdaka tomu, ze povedzme podnikas a mas ho len pre radost a nie koli imidzu / statusu, je pre nich vedlajsie. ( pritom statusove auto su fakt az najvyssie triedy a aj to az v topkach, pripadne supersporty, alebob az tie exkluzivnejsie znacky ) Lenze v CSSR je to proste tak. Mas nieco "nad standard" - si trnom v oku. :-!
13. 7. 2016 09:10
Re: Alfa vs....
S tou A8 bych si nebyl jistý. Stejně tak se 7er atp. Kdo se o auta nezajímá, bude mít problém to auto přesněji zařadit. Hlavně, když okolo jen projede. Pokud to není starý kus, tak samozřejmě může závidět, protože to nejsou levná auta a většina si je pohodlně dovolit nemůže. Jinak se to vůbec neomezuje na "ČSSR." Známého málem vyhodili z práce, protože jeho kolegové byli pobouřeni z toho, že si koupil letadlo (starší pístové, jednomotorové, nic extra za desítky milionů). Samozřejmě nemajíc ani páru, kolik taková sranda stojí (tedy že by si to i oni mohli dovolit, kdyby chtěli, tedy je bavilo létání). A to žije a pracuje ve Švýcarsku. To je jen jeden případ, jinde na "západě" je to to samé (Německo, UK, ...).
Avatar - AUDIRS6
13. 7. 2016 09:31
Re: Alfa vs....
Jo, s tym lietadlom je to uplne krute: Ked som si robil na Foxovi preukaz na neho, skladacka vychadzala na 300 000 KČS :-) , Plus teda zmontovat ho, dat schvalit...to ty vies najlepsie. ;-) Pripadne vrtulnik - 2 miestny Robinson bol vtedy za 2 mega. :-)
Neviem ako sa ceny hybu teraz, ale podla mna za cenu priemernej O III kupist ULA tiez.
13. 7. 2016 10:14
Re: Alfa vs....
To ti nevím, ceny (obecně) šly v absolutních čísel nahoru oproti řekněme 15 letům zpět, co tak vím (inflace, trh se zrovna nezvětšuje). Zato použité stroje jsou k dispozici celkem levně, pochopitelně hlavně ty, které nikdo nechce (obecně dvoumotorové mají problém s držením hodnoty). Kolem dvou milionů je mezi moderními ultralighty (postavenými v továrně) výběr. Do milionu mě žádný nenapadá. Na druhou stranu bys do milionu mohl koupit pístový dvoumotorák, ale bude samozřejmě starý a úplně někde jinde nákladově (také s úplně jinými schopnostmi).
13. 7. 2016 11:59
Re: Alfa vs....
ale to uz mluvime o zavisti... ta je vsudypritomna a bohuzel je v dnesni dobe do lidi i tlacena tim, ze reklama jim cpe co vsechno by meli chtit a spousta jich na to nema love...
13. 7. 2016 11:49
Re: Alfa vs....
slusna petka stoji i 2,5 mega... ale neni to M takze je to jen usmudlany bmw... >:-[]
aspon teda podle Stealth...
13. 7. 2016 11:47
Re: Alfa vs....
sorry, ale to ty tu mluvis o prestizi, protoze mas neco vic (auto)

maly prirozeni??? jen tipuju :-)
13. 7. 2016 12:59
Re: Alfa vs....
Stealth uz tady napsal, proc je jeho auto vic, proc on je lepsi, ze ma penize, ze ostatni jsou nuly, ze M3 nema s trojkou nic spolecneho, ale jinak je to skromny a mily chlapec:)))
13. 7. 2016 14:12
Re: Alfa vs....
Tak jistě, M3 je prostě něco daleko lepšího, opravňuje mě dělat na silnicích bordel a parkovat si můžu kde chci. A vůbec s takovýma sockama se tady nebudu bavit. Mám nejlepší auto pod sluncem a nikdo na mě nemá. Mám strašně moc peněz a na to taky nemáte. Jsem prostě lepším člověkem, protože mám M3.

No nic kluci, řešte si tu osudy jednotlivých diskutérů mezi sebou, já se zase na půl roku vzdálím, nic se tu nezměnilo...
13. 7. 2016 14:39
Re: Alfa vs....
LOL:)
Stealthe o tvojí M3 jsem se dozvěděl, že je krásná, že je nadřazená, že se za ní všichni otáčí, že se známýma diskutujete o tom kolik stála:)
ale o jízdních vlastnostech ani řádek ;-)
btw. parkuj kde chceš a jezdi jak chceš, pravidla silničního provozu platí pro všechny stejně a tudíž jsou všichni stejně postižitelní... ještě jsem nikdy neviděl, aby mně policajt bral jinak, když jedu v BMW nebo ve Fordu, možná tak spíš jako přitěžující okolnost:)
13. 7. 2016 19:52
Re: Alfa vs....
Tak se necil, proste ty prispevky od tebe tak vyznely...
13. 7. 2016 11:46
Re: Alfa vs....
tentokrat musim souhlasit. taky bezne nevedu s kamarday rozhovory typu, kolikmyslis, ze to auto stalo?? :-)
13. 7. 2016 03:12
Re: Alfa vs....
No, s tou tvojí pětkou bez motoru a ještě k tomu kombíkovou, fakt nikomu nic nemůžeš ukázat. Existují ale i pětky sedany a dokonce mají i motory. Ty už také ale stojí v základu dvojku a holé emko bezmála trojku. Však to dobře víš. Když chceš ukázat prachy, jde to i s pětkou a ještě se v ní nemusíš mačkat jako v trojce.
13. 7. 2016 06:32
Re: Alfa vs....
A tvrdím, ze chci někomu něco ukázat? S touto značkou toho moc ukazovat nejde. Na to je tady Pagani a další exkluzivity. Ja si z cele produkce Bmw vážím M modelu a i3/i8. To jsou auta, hodna respektu. Ale to je můj čistě osobní pohled. Nikomu nic nevnucuju. Pokud je pro tebe BMW nějakou ikonou, ke které vzhlizis a kterou obdivujes, tak prosím. Ja jsem psal o lidech, kteří se povysuji nad ostatní svým chováním na silnici jen proto, ze mají auto zmíněné značky. Psal jsem o pozerech, kteří jakoby ukazuji, ze mají prachy.

A co se tyče mého rozhodnuti. Nikdy jsem nelitoval dvoulitroveho dieselu ani kombiku. Tady bude asi důležitější spokojenost me jako majitele a ne diskutérů. Dneska bych se asi přiklonil k šestiválcové verzi, ale třeba sedmicka G02 na volnobeh se svým projevem zvenku liší od me pětky jen minimálně.

A upřímně, v trojce se za volantem cítím mnohem pohodlněji, než v petce. Mam ruce blíže volantu a celkově se mi sedí přirozeněji. Pokud bych volil mezi M3/M5 tak by to trojka s přehledem vyhrála.
Avatar - maxi!
13. 7. 2016 07:22
Re: Alfa vs....
ja uz som sice pomerne dost za zenitom a skutocne sportiaky som kupoval okolo roku 2000, ale jedno ti chcem povedat - nikdy neobhajuj svoje dovody, ze preco si kupis M3
Tam ( a u zopar podobne navrhnutych motorovych vozidiel na pozemnu komunikaciu - zial, nie je ich vela...) je dovod jediny - to auto je vymyslene pre radost z jazdy, ale to samozrejme vie vnimat iba ten, kto to vie aj nalezite prezivat a zvladat. Pre pozerov su ine auta a nastastie malokto vyhodi kopec penazi len za potesenie z pocitu pri riadeni dobre postaveneho auta! A to nemusi byt skutocne milionove auto, ale to kazdy petrolhead vie.
Ked to niekto nechape - nie je dovod vysvetlovat. Ved naco?
:-!
uzivaj si to fajn auto!
13. 7. 2016 09:32
Re: Alfa vs....
Já si své důvody obhajuju jen před soudem mého mozku a motoristického srdce. Rozhodně jsem udělal nejlepší volbu svého života a jsem šťastný jako blecha. Vymýšlím cesty, kam pojedu, dívám se do map na ty nejlepší možné okresky. Mám nejlepší auto na planetě, ne absolutně, ale v mém srdci to tak je. Miluju svou M3, i když - jako každé BMW - vrže v interiéru. To vše se dá napravit. Zůstává mi jen čistá esence motoristické radosti, každým dnem se zdokonaluju a poznávám její chování. Je tak krásně vyvážená... Opravdu ji miluju... ;-)
13. 7. 2016 12:03
Re: Alfa vs....
moje petka nevrze :), ale samozrejme to neni M, takze je to smudla...
13. 7. 2016 12:13
Re: Alfa vs....
:-) ...moje taky ne, ale zase je to skoro veterán... :-)
13. 7. 2016 13:17
Re: Alfa vs....
Ja myslím, ze jsem to řekl jasně. Pokud je u tebe obvykle mi podsouvat něco, co jsem nenapsal, tak je to tvůj problém.
Ja jsem to nepsal ve vztahu k technice, ale na adresu tech, kteří si mysli, ze mají něco lepšího než ti co jezdí v Renaultu. Nemají. Pořad mají jen ušmudlane Bmw. Nic víc. Byla to provokace na adresu tech povysencu, predstirajicich, ze se stávají vlastnictvím nějaké značky s modrobilou vlajkou lepšími lidmi. A věř mi ze existuji. Ja naštěstí tímto netrpim. Pokud ty ano, tak si to musíš vyřešit sam v sobě.
13. 7. 2016 14:58
Re: Alfa vs....
Tady jsi mě nějak ztratil: "... nastastie malokto vyhodi kopec penazi len za potesenie z pocitu pri riadeni dobre postaveneho auta!"
Avatar - white label
13. 7. 2016 15:15
Re: Alfa vs....
On tebe, nebo spíš on tobě...? ;-)
13. 7. 2016 15:27
Re: Alfa vs....
Jsem tě ztratil? Jak češtinu moc nepoužívám, tak s tímhle někdy bojuji, ale má verze se mi pořád líbí víc.
Avatar - white label
13. 7. 2016 20:56
Re: Alfa vs....
Předpokládal jsem, že jsi chtěl napsat: "Tady ses mi nějak ztratil:", tedy on tobě, nikoli on tebe (viz tvé "Tady jsi mě nějak ztratil:") , ale to už je jedno...
Avatar - maxi!
14. 7. 2016 10:22
Re: Alfa vs....
ty sa uz tak zufalo snazis do vsetkeho mudrovat, ze si sa sam do seba stratil....
:-!
Avatar - white label
14. 7. 2016 14:02
Re: Alfa vs....
Ještě, že jsi tady ty, jinak by to tu neměl kdo osvobodit... >:-[]
13. 7. 2016 09:42
Re: Alfa vs....
Ne, netvrdíš a nikdy jsi netvrdil, to je pravda. Chtěl jsem jen poukázat, že i s BMW jde jakési prachy - ať majitel chce a nebo nechce - ukázat.

K i3 mohu říct jen to, že má své místo na slunci v souhrnu všech svých vlastností. Asi i i8, ale tady mám osobní problém s tříválcem a nízkým výkonem. Ale ani jedno íčko nemohu mít v hledáčku, ostatně ani jako žádné nové BMW.

Ale značka ikonou pro mě není, pořídil jsem si ji poprvé v životě, na stará kolena, když už nemám vůbec prachy. Asi mi bude víc, než tvému tatínkovi, jsem sám, tak mi prostě nenáročná 545 stačí a stačit musí.

Pokud se týká BMW v kombíku a s dvoulitrem. Ano, vyrábějí ho, může to možná i pro někoho být dobrá volba, ale já tomu nerozumím. Já, i kdybych byl pacient značky, naftový čtyřválcový dvoulitr bych nikdy do BMW nevolil. Zrovna tak bych nikdy nevolil BMW kombi. Kdybych potřeboval nutně variantu kombi (ke které mám, možná neprávem, osobní averzi napříč všemi značkami) můj život by se tudíž ubíral jiným profesionálním nebo osobním směrem a v tom případě by moje volba nepadla na BMW.

Seřizovacích prvků je tolik, že polohu za volantem já najdu v obou verzích (181 cm). Nepopírám, že se můžeš cítit přirozeněji v 3 proti 5, ale důvod ruce blíže volantu ?

M3/M5 - každá má něco, ale i nemá. Rozebírat detaily nemá smysl, to by nemělo konce. Já hypoteticky M5, ale zde bude hrát roli asi i ten můj věk. :-) Nižší hmotnost a tím i jakousi lepší agilitu pravá/levá vyměním za víc rozvahy a klidu bez dramatické ztráty rychlosti. Když to hodně přeženu dnes už raději parník než motokáru.

Jsme pod Alfou, tak s nadějí čekám, že se snad budou už konečně Italové v pečlivosti překonávat, už jen proto, že Alfě straním jako takové a Giulia si to i už zase zaslouží. Přesto jí nechci porovnávat s BMW. Porovnat je lze, ale jen katalogově a po svezení. Zbytek však musí ukázat čas.
13. 7. 2016 09:52
Re: Alfa vs....
No můj tatínek je ročník 1938, tak nevím. ;-)
Jinak já chápu averzi vůči kombíkům, já ji mám zase vůči krabicím SUV/SAV apod.
Dvoulitrová nafta byla jediným možným řešením. Já to auto nekupoval pro sebe, ale pro manželku a děti (v té době jsem měl totiž služební auto, ve kterém jsem trávil 99% času). Takže motor byl v našem rodinném výběru na úplně posledním místě /někde za head up displejem :-) ). Kupovat pro manželku šestiválec a utratit kvůli tomu dalších 250 tisíc se mi fakt nechtělo.
Co se týče přirozeného posedu za volantem, já preferuji ruce k volantu tak, aby nebyly příliš natažené, lépe se mi to auto vede v zatáčkách. M3/M5, no empětka je takový dálniční expres, s M3 si myslím člověk dokáže pohrát více. Ale s M5 F10 jsem jezdil jen pár desítek kilometrů, takže nemohu posoudit. Pro čistou radost bych asi volil M2, ale zase M3 dává jistou dávku komfortu na přesunech mezi státy...
13. 7. 2016 10:03
Re: Alfa vs....
Tak tatínek je o hodně lepší, (vypadá fakt v cajku) to já už nebudu mít papíry, když budu žít ;-) , s SUV to mám stejně, manželku máš i tak stejně asi moc rád, M3, M2 - pohrát, M5 - dálniční expres to je ta moje motokára proti parníku, takže souhlas.
13. 7. 2016 10:00
Re: Alfa vs....
Přiznám se, že jak jsem byl nadšený z M4 (tedy i M3), tak jsem nijak neztratil řeč z M5.
13. 7. 2016 10:04
Re: Alfa vs....
Mě by zajímalo, jak jsi hodnotil zvukový projev M4. Mluvil jsi vždy o sametovém běhu benzinových R6, ale hodně od kamarádů slýchávám, že zvuková kulisa u M3/M4 je prostě jiná. Já jsem s žádným BMW R6 v benzinu nejezdil, tak nemůžu posoudit...
Avatar - maxi!
13. 7. 2016 10:43
Re: Alfa vs....
asi aj preto, lebo pre mna bola vzdy M5 rychla aj bez tych beznych efektov a afektov - proste velmi dobre postaveny rychly sedan ( az kym prisla s desatvalcom s drsnou prevodovkou - to je u mna najmenej podarena seria, ktora ale jasne davala najavo svoju agresiu, ale tu som mal v M6, nie v 5)
Naproti tomu ja mam zapisanu M3 ako sportovejsie vozitko, ktore dava radost aj mimo vysokych rychlosti ( okreska a pod)
ja uz M4 az tak nepoznam, ale som sledoval, ze nedopadla az tak dobre v testoch.
13. 7. 2016 12:10
Re: Alfa vs....
ja kombik potreboval a tak ho mam. nevim kam jinam bys sel, ja jsem hledal a skoncil v petce...
a z M modelu bych uvazoval leda o M2...
13. 7. 2016 12:20
Re: Alfa vs....
Nechci mít takový život, abych potřeboval kombíka. Každý to máme jinak.

Kam ? Neuvažoval jsem o tom. Nechci o tom uvažovat, jako nechci dopředu promýšlet, jak budu žít, když třeba ochrnu na spodní polovinu těla. Nic ve zlém, jestli mi rozumíš.
13. 7. 2016 12:29
Re: Alfa vs....
v poho.
ja mam maly deti a musim sebou tahat spoustu kramu. navic ho pouzivam jako osobni karavan na ruzne akce, coz se sedanem dost bolelo :-)
zkousel jsem ruzna SUV i A6 a proste se mi to nelibilo...
13. 7. 2016 11:40
Re: Alfa vs....
ja jsem dlouholetym zakaznikem bmw...
ale uz pri posledni koupi (2014) jsem vazne vahal.
to neustale prizpusobovani se sirokemu spektru zakazniku bohuzel totalne vzdaluje parametry novych modelu skalnim zakaznikum.( audi dela to same s tim, ze jde z opacneho konce a MB nasel jakous novou tvar az ted - vse muj nazor)
to je bohuzel cesta z premie ven...
13. 7. 2016 14:11
Re: Alfa vs....
dokud můžeš koupit RWD auto se silným motorem, manuálem, sportovním podvozkem - nevěřím ti, že si u BMW nevybereš. Snad jen pravověrní milovníci atmosfér můžou brblat - ale nic jim nebrání vykuchat turbo/a/:)
14. 7. 2016 17:57
Re: Alfa vs....
Mas recht. Umis trefit do cernyho. Mrkni na to stado hus. Zijou ve vezeni na svobode, kupuji BMW, Audi a MB, pritom slintaj potaji nad Alfama, jenze nemuzou jinak, musi mit iPhony a ukazovat, ze maji prachy. A pritom vsichni by chteli Kaktus s polstarkama.
Avatar - Pekelná Micinka
12. 7. 2016 22:24
Squadra azzura
Teď nedávno jsem se musel začít smát, když jsem koukal na nějaké studio fotbal a seděl tam láďa šmicrů a mně jen blesklo hlavou "jo ku*va, to je přesně ten (polotupý) výraz jako má Giulia."
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ada je zase tady
13. 7. 2016 01:33
Re: Squadra azzura
>:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Stejsn
13. 7. 2016 09:43
Re: Squadra azzura
No, mě zas připomíná Martyho Feldmana, případně pak tohle: [odkaz] ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
13. 7. 2016 14:40
Re: Squadra azzura
Stále mluvíme o Alfě, jo?!? >:D Tak špatně na tom snad Giulia není.
13. 7. 2016 12:12
Re: Squadra azzura
dalsi inteligentni prispevek...
13. 7. 2016 00:14
Řeknu to takhle
Fandím jí, ale přijde mi podle prvního popisu, že na to, aby vydělala Alfě nějaké zajímavé peníze, je moc málo mainstreamová. Když už v prvním předtestu redaktor napíše, že na zadní sedadla si ani nesedal, protože tam není místo, a ještě se tam špatně leze, tak to je problém (u auta této kategorie, i když ano, u Alfy to asi vadí míň, než u Audi).

Zadruhé, jak se podařilo Italům z 2,2 litrového dieselu (podotýkám nového) "vyždímat" 100-132kW, to mi moc hlava nebere. Vždyť to se pohybujeme v horních sférách dnešních 1,6-tek. Už poměrně archaický 2,2 HDi od Citroenu dával před nějakými pěti roky tuším 150kW (ano, bylo to biturbo, ale i tak), dneska bych od nového motoru čekal tak o 15 víc určitě.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ja Prvni 123
13. 7. 2016 08:05
Re: Řeknu to takhle
Jseš na auto.cz = čti to "v superbu je vzadu víc místa"...
Avatar - speedfred
13. 7. 2016 08:41
Re: Řeknu to takhle
ono tých 150kW má aj teraz sigle turbo 2.2
možno si nehávajú nejakú rezervu V6 dízel.
13. 7. 2016 09:34
Re: Řeknu to takhle
Samozřejmě by se z toho motoru dalo dostat mnohem více, ale to už by musel mít AdBlue. ;-\
Avatar - maxi!
13. 7. 2016 07:10
zaujimave citanie....
uz to ma v texte zarazilo, ze sa tu pise o nejakom nastupcovi Alfy 159 alebo 156...?
Dalsia vec - sportova verzia, ktora nadchla cely motoristicky svet svojim vykonom ( cca 3.9 sec na 100 ! ) prekvapila pana redaktora prave s tym, ze nebola dost rychla! Takze jeho dojem - auto bolo mdle a neposobilo vykonnym dojmom ( no dobre, potom sa uz dozvedel, ze mal dat viac plynu - ale to uz bolo neskoro )
Rozbalit vlákno
0
13. 7. 2016 07:22
Zastaralý desing - nic moc
Italové to dost nevychytali, ten desing je jak kdyby to auto vyjelo před osmi lety.... Nechápu, kdo si to koupí. Divný, ošklivý.....
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2016 09:25
Re: Zastaralý desing - nic moc
dizajn rozhodne nie je zastaraly ale povedal by som ze uz je viac globalny ako by som ocakaval a uz to nie je taka typicka alfa aku by som chcel vidiet...zboku z profilu je to kludne bawo 3 ( slo by to ).... a zozadu by to mohlo byt aj Infiniti.... neviem... ale aspon mna kokretne tato alfa nechava chladnym a nejako ma vazne neocarila ..... pritom 156tka alebo 166tka sa mi kedysi moc pacili ....

kazdopadne to ale bude urcite hodne .. fakt hodne dobre auto ktore otvara alfe nove moznosti a je to aj taky pomyselny zaciatok jej novej ery... tak drzme palce nech sa jej dari :yes:

PS: obvlast tie predne amorfne kukadla na giulii mi vobec nesedia .. chcelo to asi ostrejsie rysy ;-\
13. 7. 2016 11:17
Re: Zastaralý desing - nic moc
No musím říci, že z toho designu mám pořád rozporuplné pocity. Ten předek je takový rozpláclý a vzadu mi to připadá zase moc německé. Prostě ta italská elegance, která je pěkně vidět třeba u Giulietty se z toho nějak vytrácí. Ale nejlépe bude počkat na živý dojem.

Ale na začátek nové éry bych to rozhodně neviděl. Nebude kombík, redaktoři něco melou o tom, že vzadu málo místa, cena asi taky nebude nijak lákavá, no, nechci být špatným prorokem, ale tohle podle mě Alfu nevytrhne, spíš jí to dá ještě dalších pár let potácení, jakého jsme svědky v posledních 10-15 letech.
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2016 12:51
Re: Zastaralý desing - nic moc
to je prave ten globalny dizajn... ze z kazdej strany na teba posobi inak len nie alfovito ;-\ .. na predku inak vidim vela plastu/plechu a ovalnej lakovanej hmoty vo farbe kasne plast/plech.... co spolu s tymi amorfnymi svetlami dava divny kukuc.... ale podobny "problem" ma aj giulietta... svetla ma sice kompaktne co je fajn... ale cely predok je doslova obaleny masou plechu/plastu vo farbe kasne a posobi to pri pohlade priamo spredu aspon na mna kusok zvlastne .. pritom 166tka mala malicke kukadla aj 156tka ale tento problem nemali...

mne by sa viac pacila alfa z hranatejsim stylom ako za cias 155tky alebo 146tky .... lebo nejake svalnate roztecene megaobliny su ozaj uz nie moc pekne ... giulia takto potom posobi hodne prerastene a tazkopadne aj ked v reale vo vysledku je lahucka co je ozaj super ...

PS: ako na giuliu som ovela viac zvedavny na to nove velke SUV od alfy ... ktore by uz ozaj mohlo v eu zacat predavat serioznejsie cisla ako tieto terajsie alfy a znacku tak vyraznejsie posunut vpred.. zrejme az s prichodom SUV pride skutocny zlom a alfa sa uz rozhybe :yes:
13. 7. 2016 09:37
Držíme palce, krásko!
Nová Julča bude nádherné oživění u nás totálně germanizované prémie střední třídy, stejně jako třeba nový Jagoš. Ale doufám, že této Alfičky se u nás prodá přece jen více. Ano, na toto auto se čekalo opravdu dlouho, ale určitě to stálo za to. Teď ještě aby co nejdříve nabídli také benzinové čtyřválce s manuální převodovkou! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
13. 7. 2016 09:59
Re: Držíme palce, krásko!
AR i Jag zůstanou zatím alternativou nejen u nás. Bez ohledu nakolik to jsou nebo budou průměrná či nadprůměrná auta.
Skvělou zprávou je, že se paleta modelů rozšiřuje a právě tito výrobci mohou být impulzem pro zlepšení D3.

U AR vidím jako největší problém marketing, ten absolutně nefunguje. Čekám na testovací Giulii, která měla dorazit už před týdnem a stále není. To je další problém.
13. 7. 2016 12:14
Re: Držíme palce, krásko!
mne uz volali ze je, z imofy
14. 7. 2016 11:48
Re: Držíme palce, krásko!
Čekám v Ově...chci jí vzít tam kde mám najeto a srovnat. Ideálně F30 a XE.
13. 7. 2016 10:20
„Prémiová“ cena?
V komentároch tu často vidím kritiku na cenu nastavenú „prémiovo“, teda porovnateľnú s priamou konkurenciou Audi A4, MB C, BMW 3, prípadne Jaguar. Pri pohľade do oficiálneho cenníku však vidím cenu nastavenú výrazne a to slovo zdôrazňujem, výrazne nižšie ako u uvedenej konkurencie. Predpokladám, že nebude nikto porovnávať základ, ale porovnateľne vybavené modely, kde sa v prípade príplatkovej politiky nemeckej trojky láme chleba, v tomto prípade výrazne v prospech AR. Slušne vybavenú Giuliu s motorom 2.2 D, 180k s množstvom príplatkovej výbavy môže mať zákazník za cca 40 000 €, čo je v prípade nemeckého tria viac menej utópia, respektíve úplné holátko, ktoré napr. v prípade BMW 3 vyzerá hlavne v interiéry tragicky. Cena Giulie ju stavia skôr do pozície vysoko našpecifikovaných mainstreamových modelov ako Mazda 6, Insignia, Talisman, Passat atď. Je krásne sledovať cenu „už od“ napr. u Audi, ale nevyhnutné príplatky (základ bez tempomatu je v tomto prípade trúfalosť) cenu vždy navýšia minimálne o min. 8 – 10 000 €, čo nie je zanedbateľná čiastka ani v strednej triede. Navyše, na cenníkové ceny Giulie sa treba pozerať so statusom novinky, reálne pôjdu nižšie. V prípade avizovaného cca 200 k benzínu má ísť o najlacnejšiu verziu za 27 900 €, teda cca 750 000 CZK.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Googlit
13. 7. 2016 11:24
Giulia nemůže za to že je modelka
Tahle Giulie je problém. Nejen, že pochází ze slavného automobilového rodu a má fantastický podvozek. Ona je krásná zvenku i zevnitř! A i když všichni tak nějak tušíme že nějaké ty vrtochy bude mít tak na ní musíme kdykoliv usedneme do těch našich přísných, zralých a spolehlivých Němek myslet.

Tohle je prostě milenka a ne paní pro všední den co vám bude domů vozit nákupy a na zadních sedadlech hýčkat děti. Nemůžeme se proto zlobit ani na autora, že podal zrychlení 0/100 za 3,9s jako pomalé. Pokud by to nenapsal tak by ho doma asi nečekala teplá večeře.

Ale zadaní pánové nezoufejte, mám pro vás jednu dobrou zprávu, ty naše škatule o ní vědí, ohlížejí si jí ze všech stran a brzy budou zase i ony o kus hezčí, každá z nich bude chtít pro nás vypadat a jezdit jako Giulia!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Stejsn
13. 7. 2016 12:22
Re: Giulia nemůže za to že je modelka
Pomalu s těma orgasmama, je to furt jenom auto.
13. 7. 2016 16:52
Re: Giulia nemůže za to že je modelka
Právě že ne, Alfa Romeo je mnohem víc, než OBYČEJNÉ auto! :-) :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
13. 7. 2016 14:45
Re: Giulia nemůže za to že je modelka
Milenku, která nemá jiskru v očích, co jsou lehce víc od sebe? Ne díky, raději zůstanu u té ženy, jak popisuješ.
13. 7. 2016 14:51
Re: Giulia nemůže za to že je modelka
Víš jak se to o milence říká. Nevadí, že je škaredá, hlavně že je cizí.
Avatar - Googlit
13. 7. 2016 21:31
Re: Giulia nemůže za to že je modelka
S těma očima jsi mě trochu znejistěl, ale přesto se tě musím zeptat. Víš jakou úlohu zastává milenka?
Avatar - Pekelná Micinka
14. 7. 2016 01:36
Re: Giulia nemůže za to že je modelka
A právě proto - ošklivá milenka? Milenka bez jiskry? To je kontradikce!
14. 7. 2016 20:38
Re: Giulia nemůže za to že je modelka
No, alespon nebude budit podezreni >:-[]
13. 7. 2016 20:47
Dalo se to čekat
Někdy cca 2 měsíce zpět tu někdo v diskuzi psal, že je zvědavý, kdy už se tu konečně dočkáme jízdních dojmů s novou Giulií. A někdo mu na to odpověděl, že v Alfě nejsou blázni a nikomu z auto.cz ji nepůjčí, protože by ji akorát pomluvil. A opravdu se tak stalo! Dozvěděli jsme se, že oproti BMW vlastně nic nenabízí (vždyť je akorát hezčí, levnější a podle snad všech testů i lépe jede - a to nemám nic proti BMW) a také, že verze QV s motorem od Ferrari, zrychlením za 3,9 a maximálkou 307 je líná a pomalá.

K ostrosti QV: z různých testů jsem o QV slyšel a četl, že je nezáludná, dobře čitelná na limitu a i přes vysoký výkon použitelná pro běžný provoz. Já osobně toto považuji za velké plus; záludnost nemá co dělat s rychlostí (záludná je i Felicie) a čitelnost je známkou perfektně naladěného sportovního auta. Teprve až nějaký profík zajede na Nordschleife s QV o čtvrt minuty horší čas než s BMW M3, tak uznám, že QV je pouze "rychlé přesunovadlo" a ne sporťák.

A na normální Giulii, na tu jsem zatím slyšel jen samá superlativa, hlavně co se jízdních vlastností týká (a to byla zatím testována jen s dieselem).
Rozbalit vlákno
3
13. 7. 2016 23:36
Re: Dalo se to čekat
S tím testem jsem to byl já. Během těch dvou měsíců jsem si našel spoustu testu Giulii na anglických fórech, tudíž mě tento test už s ničím nepřekvapil. Až teda na tu lenost ostré verze :-)
14. 7. 2016 00:15
Re: Dalo se to čekat
Kdyby do toho pan Bureš usedl hned poté, co jako pilot absolvoval závod ve formuli 1, asi bych to chápal. Takhle nevím, co by vlastně chtěl. ;-\
14. 7. 2016 20:13
Re: Dalo se to čekat
Tak jsem našel toto: Nordschleife - Giulia QV 7:39, BMW M4 7:52. Například takový Mercedes SLR McLaren to jel za 7:40. :-)
Avatar - Řízek
13. 7. 2016 21:08
alfa
Alfy mi nikdy nepřirostly k srdci a jejich pověst je hrozná
Rozbalit vlákno
1
14. 7. 2016 08:13
Re: alfa
Ano, mezi neinformovanými Čecháčky diskutujícími o italských autech v hospodě jistě je. :-)
Avatar - chalan66
13. 7. 2016 22:03
NEVIEM ale....
:-( Neviem, ale mám pocit že toto auto po dizajnovej stránke je už opozerané a to aj pre to že fotky obiehajú internet cca 2 roky ! Nie je to až taká pecka ako sa očakávalo ! Predný nárazník ako spred 6 rokov bez zmeny ! Taký istý má aj MITIO a to je už nejakú dekádu na trhu ! Oblý tvar karosérie je už za zenitom a chýba mu dravosť Talianských prémiových automobilov. Nie je vyslovene škaredé, ale už tuctové ! To u Alfa romeo nebolo ! Po roku po ňom ani pes neštekne , ak neprejde v skrátenej dobe faceliftom a to radikálnym ! Je to škoda, lebo sa mi Alfa vždy páčila, ale recenzie na kvalitu od 154 až po 156 , či 166 , boli nelichotivé ! Tak že pozrieť áno, ale kúpiť nie ! Môj názor !
Rozbalit vlákno
9
13. 7. 2016 22:26
Re: NEVIEM ale....
Ano, o možná až příliš oblém designu nové Giulie by se dalo diskutovat. Je ale známo, že návrh s výraznějšim italským stylem nakonec nebyl vybrán a upřednostnila se jeho globálnější varianta, aby se auto líbilo nejen v Evropě, ale i v Americe a Asii. Taková je prostě doba, a pokud by se nejednalo o celosvětově úspěšný model, obrovské náklady na jeho vývoj by se nikdy nezaplatily. I tak se ale jedná o velmi atraktivní vůz, i když je asi více podobný BMW 3 a Jaguaru XE, než by nám bylo milé.
Jinak ale tvůj příspěvek hodnotím jako příliš pesimistický. Jo a ještě by mě zajímalo, kdy se vyráběla "Alfa 154". O milánskou značku se zajímám dobrých 30 let, ale o takovém modelu jsem nikdy neslyšel! >:D
Avatar - deolator
14. 7. 2016 14:47
Re: NEVIEM ale....
Asi mu ujela ruka z pětky na čtyřku, jak rychle žhavil klávesnici :-)
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2016 22:59
Re: NEVIEM ale....
s tou zaobelnou vizazou to vidim podobne :yes: ... ako som uz pisal vyssie tiez by som dnes uz radsej videl alfu v hranatejsej kasni s hranatejsimi a mensimi kukadlami ... lebo tieto roztecene megaobliny jej podla mna vobec neslusia... mne hlavne chyba viac alfy na tom dizajne.. cele je to take vo vysledku az moc globalne... akoby sme zmixovali dizajn 4 roznych znaciek... lenze takto to nefunguje... a asi aj preto z tejto alfy uz vobec na mna nic nevyzaruje ani nic necitim ... skratka z nej vobec na zadak nepadam ako vacsina ... pritom o jej kvalitach samzorejme nepochybujem ... bude to dozaista hodne dobre auto
Avatar - Jaros71
14. 7. 2016 02:01
Re: NEVIEM ale....
Topper...Alfa je krásné auto !
Jenže to milovník korejských přesunovadel nemůže pochopit... >:D
Chápu že padáš na zadek když potkáš Hjondaje..a Alfa je pak nic nevyzařuje..
Ono vlastně i to Ferrari je moc kulaté a mohlo být lepší.. >:-[]
Avatar - 3_diamanty
14. 7. 2016 10:28
Re: NEVIEM ale....
porsche posobi tvarovo gulatejsie ;-)
Avatar - Sumi2000
14. 7. 2016 18:34
Re: NEVIEM ale....
Alfa má super design a navíc parádně jezdí..stačí mrknut na testy z Nurburgringu.
14. 7. 2016 20:40
Re: NEVIEM ale....
Jenze treba takova Optima je snad i hezci, nez tenhle vytvor. Chapu, ze je to Alfa a ta musi byt tak nejak automaticky hezka, ale chtelo by to trochu otevrit oci.
Avatar - chalan66
12. 8. 2016 01:29
Re: NEVIEM ale....
Si pako, lebo urážaš hneď ako má niekto iný názor ! Hiunday si strč do svojej .. kam chceš :no:
Avatar - chalan66
12. 8. 2016 01:31
Re: NEVIEM ale....
No a hlavne že máž v profile značku WV :-) Inak ja mám Passat CC !! Len aby si pochopil !!
Avatar - Dinar
14. 7. 2016 09:28
Musím uznat,
že alfě se při prezentaci giulie povedl šikovný tah, v podstatě dokázal podsunout natěšenému publiku, že giulia rovná se giulia QV. Stranou pak stojí fakt, že giulia jde na trh s jedním čtyřválcovým dýzlem, který sice bude znamenat gró prodejů, ale z hlediska konkurenceschopnosti modelu jako takového odhaluje nepříjemnou skutečnost, že jí hrubě chybí motory. Střednětřídní premiový model prostě nutně potřebuje jako vrchol šestiválce, jak v benzinu tak v naftě. Prodeje se možná rozběhnou dobře, dloooouhé čekání na novou alfu v této třídě se do prodejů v prvním roce jistě promítne, ale co dál? QV za dvě mega je jako imagemaker fajn, ale i jako ojetina bude (třeba pro místní alfaklub) nedosažitelná.
Osobně sice nejsem nijak odvařenej z exterieru giulie, naopak se mi velmi líbí interier (poprvé u alfy, pominu-li klasické modely z šedesátých let a starší), a i přes nevalnou pověst stran kvality bych si giulii s klidem pořídil, bude-li jezdit tak, jak první recenze naznačují, ale bez šestiválce zůstane v mém případě ono bych jen bychem. ;-)
Rozbalit vlákno
3
14. 7. 2016 10:04
Re: Musím uznat,
Taky je divný, že na anglických webech jsou už dávno recenze benzínového dvoulitru a u nás se píše, že přijde tak někdy příští rok. Je to trošku chaos. Pokud jde o ty šestiválce, tak nevím, co jím nějak mimořádně brání je nasadit, když ty motory mají jiné značky koncernu.
Avatar - Dinar
14. 7. 2016 10:12
Re: Musím uznat,
Sejří mě to, auto ukazujou pomalu dva roky, svézt se tím nedá, šestiválce v koncernu jsou, v julče ne... Díky za každou novou zadokolku, ale mám obavu, že tohle dopadne zas tak nějak polovičatě, poalfovsku.
14. 7. 2016 11:17
Re: Musím uznat,
čtyřválcová nafta jako jediná možná volba je smutná. Zadokolka super, obzvlášť když je jich tak málo /evropských/ a navíc ještě míň dobrých /neberu v potaz MB, potažmo Lexus - oba prakticky jen s nevalným automatem prakticky bez možnosti manuálu/.
Ale třeba Alfa "spustí lavinu" a zadokolky začnou vyrábět i jiní výrobci, kteří je dřív v repertoáru měli, jako Opel např.
14. 7. 2016 13:56
Chci benziiin
4válec v sazometu mi vůbec nevadí.Volvo už taky dávno kašle na svý pětiválce a nikomu to nevadí.Je to lehký a dostatečně výkonný,tak proč mít zbytečně o metrák těžší motor?! Redaktor je dobrej týpek,když neumí šlápnout na plyn a nerozumí názvům...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ja Prvni 123
14. 7. 2016 21:27
Re: Chci benziiin
Tak ještě chvíli vydrž - benzin bude.
:-)

A vůbec nebude špatnej: 2.0 Multiair... 200 koní při 5000ot a 330 Nm od 1750.
A stát bude asi stejně jako to XE od Jaguára... to jest přibližně 0,9 násobek ceny srovnatelného BMW.
17. 7. 2016 09:41
Re: Chci benziiin
Tak hlavně, aby ten benzinový čtyřválec byl k mání taky se 6st. manuálem! :-O :-O :-O
Avatar - petr164
19. 7. 2016 17:05
Re: Chci benziiin
Tak tak, je hloupost dlabat na dvoulitrové rakety B s výrazně lepší ekonomikou vlastnictví i provozu. Diesly stejně představují slepou uličku, což ukazuje hlavně vývoj ve Volvu. Chce to E85 a hlavně vodík, ale ne způsobem, který navyšuje ceny pořízení i náklady vlastnictví a provozu. Dnes stačí flexi turbobenzín dynamicky lehce nad úrovní 1750 TBi...
9. 8. 2016 15:48
Re: Chci benziiin
ano vyvoj ve volvu ukazuje leda to, ze pro spoustu lidi je ctyrvalec malo...
Avatar - Avanti
17. 7. 2016 17:20
auto.cz
Mam pocit, ze v tej redakcii je naozaj iba samy cocot...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petr164
19. 7. 2016 17:00
turbobenzín felxifuel
Něco jako levnější QV s turbobenzínem s možností míchat paliva (e85) by mě značný tržní potenciál. Přeci jen je to i o pojistných sazbách, byť ne těch pověstných italských. Lehší dvoulitrový čtyřvál by dodal mršnosti, snížil spotřebu a hlavně cenu, protože dva melouny za QV je prostě mimo i pro dobře situovaného pilota. Za ty peníze lze mít jiné pozemní střely...
Rozbalit vlákno
0
9. 8. 2016 16:10
Muj Test..
Vcera jsem konecne projel giulii qv, tak posilam par postrehu.
Auto krasny, interier celkem fajn, odpustil bych mu hodne :-)
Skorepiny dobry na sezeni, krasny zezadu ale chatrny a ridicova uz vrzala (4870km)... Volant mohl mit tlustsi venec (zvyk z M), packy blinkru jsou utopene, coz bude problem s automatem a jeho padly.
Motor ma cca od 4000 krasnej zvuk. Je znat snaha, aby auto pusobilo drsneji - razeni, spojka... Manualni prevodovka je dobra na ovladani, rychlosti tam hezky zapadnou, ale zprevodovovani je delsi a motoru pomalu padaji otacky, takze prerazeni z 1 na 2 doprovazi podstatne kopnuti i pri pouze sviznejsi jizde. Hlavne z techto duvodu bych volil automat.
Rizeni je hodne lehke i kdyz s citem, ktereho BMW posledni dobou dosahuje tezko. Lehky chod ma i brzdovy pedal, brzdy jsou ale dobre davkovatelne (kotouce uz byly znicene novinari), celkove nedavaly moc velky pocit jistoty (porad clovek zkousi jestli to brzdi i vic), ale clovek si asi zvykne...
Odpruzeni prekvapilo svou relativni komfortnosti, predek je vybornej, rizeni prime, auto reaguje okamzite, zadek je pro me trochu zklamani, dost se houpe/poskakuje. Zadek celkove pusobi, jako by tam byla listova pera.(snazim se popsat pocit, vim, ze technicky na zadku neni na co nadavat)
Nejvetsi problem auta je precitlivela kontrola trakce, ktera se neda vypnout !! a nijak na svou cinnost neupozornuje (pokud jsem neprehledl), ale pri sebemensim prokluzu katne vykon. Na jednicku, pokud nejdes pres spojku si auto ani nehrabne. To vyusti v pocit, ze auto tzv. nejede. Podle me se to projevuje i na dalnici, kdyz pod plynem zadek poskoci na spare, okamzite auto polevi a citis se, jako by te nekdo zezadu zatahl za triko. Na ostrejsich brzdach auto trochu plave mozna diky agresivnejsi geometrii predku nebo diky tomu, co ma auto za sebou (jezdil jsem stejnym jako je tu nafocen). Strasne otravne je to spousteni vystraznych svetel pri jakemkoli normalnim brzdeni - pry se da nastavit citlivost, ale uprimne pochybuju, spis je to slib, ktery se po koupi rozplyne. blika to porad a nahlas cvaka, aniz by se clovek priblizil k cinnosti ABS.
Giulia QV je pouzitelna kazdy den uplne v pohode, ani moc nezere. Je hodna, treba proti c amg to auto proste neni chuligan. A prave to je ale u tohoto auta spatne.

Infotainment stoji za prd, je nedotazenej a otocne ovladace jsou tragicky. display mezi budiky oslepne na primem slunci, navigace mala, (umi pouze anglicky) a zpetna kamera komicky malinka.
Ale to neni u QV dulezite (u standardnich verzi je to ale megadulezite).
Hruza je, ze cervena metla competizione je pro giulii vinovo hneda...

celkovy dojem - rozpaky, nedotazene auto
proc bych chtel mit auto, ktere mi nedovoli pouzit vykon?
vysledkem trakcniho diktatu je, ze nikdy nevite, co se stane, kdyz slapnete na plyn. jednou jednicka zabere, podruhe se to rozjizdi jen jak 330i protoze trakce asi zaznamenala miroprokluz.
ten vykon tam asi je, ale to auto proste zije svym zivotem a to je presne to, co nechces...

ke standardni Giulii jen tolik, ze konkurence pro 3er to neni ani nahodou.rozhodne ne za stejne penize... je mi to lito, protoze smer, kterym se ubira BMW se mi nelibi a vsichni vime co pripadny neuspech giulie bude znamenat pro Alfu...
Rozbalit vlákno
0