Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST První jízdní dojmy: BMW 130i a M-paket pro jedničkovou řadu

Famózní hořčíkový třílitr se objevuje i tam, kde jej donedávna čekal málokdo – v útrobách malé jedničkové řady, a to dokonce v posílené verzi. Přinášíme vám první zkušenosti s touto pekelnou kombinací!
Zpět na článek
5. 9. 2005 11:56
neregistrovaný "misoo"
5. 9. 2005 12:05
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 12:09
neregistrovaný "Paja"
5. 9. 2005 14:06
neregistrovaný "misoo"
5. 9. 2005 12:02
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 12:08
neregistrovaný "Paja"
5. 9. 2005 12:56
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2005 13:01
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 13:48
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2005 14:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 9. 2005 15:00
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2005 15:14
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 9. 2005 15:24
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2005 14:17
neregistrovaný "misoo"
5. 9. 2005 14:40
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 17:39
neregistrovaný "misoo"
22. 9. 2005 16:20
neregistrovaný "D.deze"
5. 9. 2005 12:05
neregistrovaný "mudr"
5. 9. 2005 12:21
neregistrovaný "Micek"
5. 9. 2005 13:04
neregistrovaný "JP"
5. 9. 2005 13:12
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 14:00
neregistrovaný "JP"
5. 9. 2005 14:07
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 14:22
neregistrovaný "JP"
5. 9. 2005 14:32
neregistrovaný "Paja"
5. 9. 2005 14:41
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 22:15
neregistrovaný "misoo"
5. 9. 2005 13:29
neregistrovaný "Tibby"
5. 9. 2005 13:35
neregistrovaný "ZZ"
5. 9. 2005 13:59
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2005 14:07
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 14:08
neregistrovaný "ZZ"
5. 9. 2005 14:12
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2005 14:18
neregistrovaný "ZZ"
5. 9. 2005 14:20
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2005 14:28
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 14:29
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2005 14:42
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 14:50
neregistrovaný "ZZ"
6. 9. 2005 09:55
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 09:54
neregistrovaný "Micek"
5. 9. 2005 13:46
neregistrovaný "ZZ"
5. 9. 2005 14:30
neregistrovaný "Paja"
5. 9. 2005 15:36
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 16:36
neregistrovaný "Paja"
5. 9. 2005 17:59
6. 9. 2005 12:19
neregistrovaný "Marko"
6. 9. 2005 09:56
neregistrovaný "Micek"
5. 9. 2005 17:17
neregistrovaný "bubs"
5. 9. 2005 17:30
neregistrovaný "Paja"
5. 9. 2005 17:36
neregistrovaný "Guest"
5. 9. 2005 17:48
neregistrovaný "Paja"
5. 9. 2005 18:01
5. 9. 2005 18:05
neregistrovaný "Paja"
5. 9. 2005 18:09
5. 9. 2005 18:11
neregistrovaný "Paja"
5. 9. 2005 19:02
6. 9. 2005 13:51
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2005 22:45
neregistrovaný "ZZ"
6. 9. 2005 10:30
neregistrovaný "Guest"
5. 9. 2005 19:54
neregistrovaný "fan"
5. 9. 2005 20:02
neregistrovaný "NIcKON"
5. 9. 2005 20:25
neregistrovaný "fan"
6. 9. 2005 09:07
neregistrovaný "NIcKON"
5. 9. 2005 22:54
neregistrovaný "Wendy"
6. 9. 2005 07:53
neregistrovaný "Ada"
6. 9. 2005 08:23
neregistrovaný "Paja"
6. 9. 2005 09:10
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2005 09:15
neregistrovaný "misoo"
6. 9. 2005 10:16
neregistrovaný "NIcKON"
6. 9. 2005 13:44
neregistrovaný "misoo"
6. 9. 2005 17:26
neregistrovaný "bingo"
6. 9. 2005 09:26
neregistrovaný "super7"
6. 9. 2005 08:44
neregistrovaný "Pavel"
6. 9. 2005 09:16
neregistrovaný "misoo"
6. 9. 2005 09:25
neregistrovaný "Michal"
6. 9. 2005 09:45
neregistrovaný "ciello"
6. 9. 2005 13:25
neregistrovaný "misoo"
6. 9. 2005 09:35
neregistrovaný "ciello"
6. 9. 2005 09:48
neregistrovaný "Marko"
6. 9. 2005 09:51
neregistrovaný "Marko"
6. 9. 2005 10:02
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 10:51
neregistrovaný "Paja"
6. 9. 2005 10:59
neregistrovaný "Paja"
6. 9. 2005 11:46
neregistrovaný "Marko"
6. 9. 2005 11:48
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 10:57
neregistrovaný "Manga"
6. 9. 2005 11:41
neregistrovaný "Marko"
6. 9. 2005 11:49
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 12:09
neregistrovaný "Paja"
6. 9. 2005 12:18
neregistrovaný "Marko"
6. 9. 2005 12:24
neregistrovaný "Paja"
6. 9. 2005 12:27
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 12:29
neregistrovaný "Paja"
6. 9. 2005 12:37
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 12:45
neregistrovaný "Marko"
6. 9. 2005 12:48
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 13:25
neregistrovaný "Manga"
6. 9. 2005 13:45
neregistrovaný "Marko"
6. 9. 2005 14:12
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 22:54
neregistrovaný "Marko"
7. 9. 2005 14:13
neregistrovaný "anonym"
7. 9. 2005 14:14
neregistrovaný "Micek"
7. 9. 2005 22:49
neregistrovaný "Marko"
7. 9. 2005 23:41
neregistrovaný "Marko"
8. 9. 2005 08:52
neregistrovaný "Viper"
8. 9. 2005 10:13
neregistrovaný "Micek"
8. 9. 2005 11:34
neregistrovaný "Marko"
6. 9. 2005 11:56
neregistrovaný "Marko"
6. 9. 2005 13:33
neregistrovaný "Manga"
6. 9. 2005 13:12
neregistrovaný "Vlado"
7. 9. 2005 13:50
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
6. 9. 2005 13:22
neregistrovaný "ericn"
6. 9. 2005 13:30
neregistrovaný "Manga"
6. 9. 2005 13:44
neregistrovaný "ericn"
7. 9. 2005 11:21
neregistrovaný "Manga"
6. 9. 2005 13:40
neregistrovaný "misoo"
6. 9. 2005 13:45
neregistrovaný "ericn"
6. 9. 2005 13:49
neregistrovaný "misoo"
6. 9. 2005 13:54
neregistrovaný "ericn"
6. 9. 2005 15:33
neregistrovaný "Michal"
6. 9. 2005 14:24
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2005 14:28
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 14:46
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2005 15:08
neregistrovaný "mates"
6. 9. 2005 15:26
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2005 15:44
neregistrovaný "mates"
6. 9. 2005 15:54
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2005 16:42
neregistrovaný "mates"
6. 9. 2005 16:51
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2005 14:34
neregistrovaný "ericn"
6. 9. 2005 14:44
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2005 15:07
neregistrovaný "ericn"
6. 9. 2005 15:10
neregistrovaný "mates"
6. 9. 2005 15:11
neregistrovaný "ericn"
6. 9. 2005 15:21
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2005 15:40
neregistrovaný "ericn"
6. 9. 2005 15:43
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2005 15:46
neregistrovaný "ericn"
6. 9. 2005 16:35
neregistrovaný "ciello"
6. 9. 2005 16:48
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2005 15:39
neregistrovaný "Michal"
6. 9. 2005 15:52
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2005 16:51
neregistrovaný "ciello"
6. 9. 2005 16:59
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 9. 2005 17:01
neregistrovaný "GTI"
7. 9. 2005 08:19
neregistrovaný "Ada"
7. 9. 2005 10:05
neregistrovaný "Paja"
7. 9. 2005 11:46
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2005 12:13
neregistrovaný "GTI"
7. 9. 2005 12:36
neregistrovaný "Manga"
7. 9. 2005 12:32
neregistrovaný "Manga"
7. 9. 2005 13:14
neregistrovaný "Paja"
7. 9. 2005 15:21
neregistrovaný "Manga"
7. 9. 2005 13:01
neregistrovaný "ericn"
8. 9. 2005 14:58
neregistrovaný "juro"
neregistrovaný "misoo"
5. 9. 2005 11:56
apostol
co dodat... toto je moj "apostol" !!! :yes: :yes: :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 12:05
Re: apostol
Já ti dám Apoštola ;-) tohle, to je rytíř srdce - KNIGHT OF THE HEART. :yes:
neregistrovaný "Paja"
5. 9. 2005 12:09
Re: Trumfove eso....vladce
Ano...Vladce nizsi stredni tridy! ;-)
neregistrovaný "misoo"
5. 9. 2005 14:06
Re: Trumfove eso....vladce
ani nie tak trumfove eso, ako kosela s neodhalitelnym generatorom kariet v rukave !! >:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 12:02
DOSTAT MĚ
při pondělku hned zrána do kolen... no to dokáže jen redakce auto.cz. Tak to je článeček... :yes: Jistě. Jednička je přesně to, co u BMW dokázali bez toho, aby mi museli vysvětlovat, že, když si to koupím, bude se mi to líbit. Jedničku miluju od začátku. Miluju styl toho auta, miluju jeho přidrzlost, miluju jeho jesnej čumák. Jo, šest půllitrů je přesně to, co tam má bejt. Až budu obchodovat s rakvema, koupim si něco většího. Tohle je pro nmně auto. P.S. redakci dík za podnětné info - sportovní sedadla... tohle je nutno vědět. Tak bravo redakce, bravo BMW :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Paja"
5. 9. 2005 12:08
Re: DOSTAT MĚ
M-paket vypada, ze to tak melo byt od zacatku...musi to byt fantasticky brus...inu objem nicim nenahradis, jsem rad, ze tech vice nez 260k nedolovali pomoci turbodmychadla z dvoulitroveho ctyrvalce... :yes:
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2005 12:56
Re: DOSTAT MĚ
Vsechno je to hezke, jen ten kabat je ........ no, nejakej divnej:-(
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 13:01
Re: DOSTAT MĚ
Tohle není téma pro služebníky Královny... tohle je téma vyděděnců kontinentu. Tady se najdou zhýralci dlouhejch nocí, bukanýři nadějí a mušketýři slov i činů ;-) :yes: :yes: P.S útěk z okovů...
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2005 13:48
Re: DOSTAT MĚ
Ve sluzbe Jejiho Velicenstva neni tak zle:-) Ale me se to auto zda byt vazne nejaky divny:-( Z profilu mi nejvic pripomina kocku tesne pred kotatama:-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 9. 2005 14:44
Re: DOSTAT MĚ
Říká se tomu prý hatchback. ;-) Elegance profilu - tu teď euro-kontinentální škola moc nevyznává.
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2005 15:00
Re: DOSTAT MĚ
:yes: >:D Jasne, anglo-americky standard je karoserie: kapota-kabina-kufr:-) V tomhle se teda shodneme:-) Me slo u toho BMW spis o prahy, je to nejaky divny.
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 9. 2005 15:14
Re: DOSTAT MĚ
No zkoušelo tam nastoupit nějaký slůně no. >:D Ale teď bez legrace: mně se design nových BMW obecně moc líbí (kromě Xkové řady). Ale žádný hatchback jsem nikdy nevnimal jako celé auto.
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2005 15:24
Re: DOSTAT MĚ
Cece, ja ti tem novym BMW nejak nemuzu prijit na chut:-( Nastesti mi to je jedno, takze se netrapim:-) Jsou i hatchbacky, o kterych stoji za to premyslet (ne GTI)!
neregistrovaný "misoo"
5. 9. 2005 14:17
Re: DOSTAT MĚ
presne tak, nadherny clanok, chvalim redakciu, cital som ho 2x !! :-) ale neodpustim si mensiu podotazku : Kde je video s kvalitnym zvukom ??? Chceme pocut buchnutie dveri ! Zatvorenie kufra ! Startovanie ! Tichu jazdu pri roznych rychlostiach ! A samozrejme 0-200 pri pohlade na otackomer ! Rozmaznali ste si nas, tak teraz chceme viac a viac !!! ;-)
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 14:40
Re: DOSTAT MĚ
Já to také teď ještě jednou podrobně přečetl... Ten zvuk - no vždyť to není redakční test, byla to předváděčka.
neregistrovaný "misoo"
5. 9. 2005 17:39
Re: DOSTAT MĚ
aha... tak sa ospravedlnujem... neviem kde sa co smie a nesmie... 8-s ale aj napriek tomu dufam, ze taketo videjka budu casom k dispozicii pri kazdom clanku... :-)
neregistrovaný "D.deze"
22. 9. 2005 16:20
Re: DOSTAT MĚ
Vzhled nic moc, ale to je na každym. Jízda super ale za ty prachy jsou na dostřel lepší kárky
neregistrovaný "mudr"
5. 9. 2005 12:05
M-paket
Ten Emkovej paket je opravu dokonalej.podle mě by měl bejt u 130i už automaticky pro odlišení za M1.Ale škoda,že tady nejsou fotky samotný jedničy s M-paketem.Abych si jí moh pořádně vychutnat.už se těšim na svezení.mudr
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Micek"
5. 9. 2005 12:21
Děs běs
Kolik se jich asi prodá v Karlmarxstadtu? :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JP"
5. 9. 2005 13:04
Magicka moc tri pismen
Je celkem zajimave, jak byl tenhle segment uz nudny vecnymi souboji Golf, Astra, Focus a dalsi. Na ulici uz si tehle aut ani nikdo nevsimal. Dokonce ani kdyz prisel novy Golf V, tak se za nim na ulici neotocil skoro nikdo. Proste nuda, nuda, nuda... Zdalo se, ze se snad ani nic prevratneho predvest neda. Razem Se objevila magicka pismena "B" "M" "W" a vsichni se muzou zblaznit. tak me napada otazka: je to auto opravdu tak dobre, nebo to delaji jen ta 3 pismena?
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 13:12
Re: Magicka moc tri pismen
Technicky snad nemá cenu se ptát, zda je BMW dobré. Píšeš o triumvirátu soupeřů... no představ si, že dostaneš za úkol se tam s něčím vtěsnat... Jednička je dokonalá ukázka harmonie stylu, umění designu a potence být nejlepší. Minulej kraťas od trojky... no to byl jen pokus tam vklouznout. Teď je tam BMW naplno bez kompromisu. Ovšem v zájmu objektivity si musíme napsat, že pokud jde o finance, triumvirát jede dál a jednička spíš soupeří s A3.
neregistrovaný "JP"
5. 9. 2005 14:00
Re: Magicka moc tri pismen
Ja nepopiram, ze je dobre. Ptam se, jestli je vic nez to. Zatim se tedy zda, ze je to nejakle nadauto. Vetsina lidi o nem pise asi tak jako ty o VW. Prave proto me zajima, jestli to neni jen z jakesi "poboznosti". Cena je samozrejme vysoka, ale nikdo necekal, ze se bude podbizet tim, ze by se mohlo priblizovat treba Golfu. Podle me je treba i zminena A3 prilis draha v pomeru ke kvalite, protoze nabizi sice slusne sportovnejsi svezeni, ale jinak to auto nabizi strasne malo.
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 14:07
Re: Magicka moc tri pismen
Pokud ti A3 nabízí strašně málo, tak bych chtěl znát tvé představy... o nižší střední. Pokud A3 je luxus v nižší střední, pak BMW 1 je tím správným nadupaným dacanem. Ještě jsem ji nejel, chystám se na to. Ale už předem vím, že jsou sny, které se plní... Jen mám trochu obavu z malého vnitřního prostoru.
neregistrovaný "JP"
5. 9. 2005 14:22
Re: Magicka moc tri pismen
Ja si ho bohuzel projet nepujdu, protoze nechodim na testovaci jizdy u aut, o ktere nemam alespon trochu realny zajem koupe. Jinak moje predstava nizsi stredni je proste levna varianta rodinneho vozu, se kterym se da zazit taky neco sportovnich zazitku. Proto je pro me celkem dost dulezite mit 5 dveri, ktere u auti dostanu za cenikovou cenu nad 580 tis. A to mluvim o auto, na kterem se celkem dost setrilo pouzitim mnoha koncernovych dilu. Proste v v benze A3 (nemysleno Sportback) je pro me malo mista, nektere plasty jsou vazne spatne a hrka na muj vkus velmi brzy. Za tu cenu bych chtel vyssi kvalitu. Doufam, ze to BMW nabidne.
neregistrovaný "Paja"
5. 9. 2005 14:32
Re: Magicka moc tri pismen
U A3 mi vadi pouziti motoru 1.9tdi PD, ktery svou nekultivovanosti a neurvalym projevem jednoznacne do auta tohoto formatu nepatri, taky prenos valiveho hluku od pneumatik je i seriovych plechovych kol dost silny, jinak zpracovani a pocit vevnitr je prikladne.
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 14:41
Re: Magicka moc tri pismen
Jistě.
neregistrovaný "misoo"
5. 9. 2005 22:15
Re: Magicka moc tri pismen
sedel som tam a ak sa jednotka bude vyuzivat na uzivanie si jazdy, tak priestoru rozhodne nebude malo... na prevoz kadejakych veci su ine auta...
neregistrovaný "Tibby"
5. 9. 2005 13:29
Mno..
Nebudu koukat na cenu, takže.. Jóóó!!! :yes: :yes: :yes: :-) Btw., motor z 335i? Ehh. Maso. A co tak motor z 535d? ;-) (Pro Micka: Btw. = By the way, mimochodem ;-))
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "ZZ"
5. 9. 2005 13:35
Re: Mno..
>:D >:D >:D :yes: chudák Micek >:-[] ;-)
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2005 13:59
Re: Mno..
Proc chudak? Jak jsem si tak procital vase vikendove OT, tak jsem nabyl dojmu ze ty, Micek a Tamin jste takova mistni EU:-) Nemec s Francouzem si libujou a Anglan se sem tam vyjadri souhlasne aby to nevypadalo:-) A vysledkem je vice nez 300ks OT:-) >:-[]
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 14:07
Re: Mno..
>:D :yes:
neregistrovaný "ZZ"
5. 9. 2005 14:08
Re: Mno..
>:D >:D :yes: :yes: Ti asi budeme muset vymyslet nějaké přechodné opatření, abys měl vůbec mandát se vyjadřovat ;-)
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2005 14:12
Re: Mno..
Smernici,smernici,smernici,smernici,smer… :yes: >:D >:-[] Aby nedoslo k byrokratickemu omylu, to neni chyba meho PC, to je skandovani:-) Jeste bych u toho tloukl do stolu, ale nevim, jak se dela smajlik, ktery pri skandovani tluce do stolu :-!
neregistrovaný "ZZ"
5. 9. 2005 14:18
Re: Mno..
Se směješ. Ale za zády mi visí "Osvědčení pro interního auditora" >:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2005 14:20
Re: Mno..
Me za zadama visi fotka GTIho pridelama na terci na sipky a taky s tim nedelam buhvi co:-) >:-[]
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 14:28
Re: Mno..
:-) >:D
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2005 14:29
Re: Mno..
A to jeste nevis, ze v supliku mam figurku, ktera ti je podobna a do ty picham spendliky:-) ;-) >:-[]
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 14:42
Re: Mno..
:-( ;-)
neregistrovaný "ZZ"
5. 9. 2005 14:50
Re: Mno..
>:D
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 09:55
Re: Mno..
>:D
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 09:54
Re: Mno..
>:D >:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "ZZ"
5. 9. 2005 13:46
München
Asi bude krásnej pocit to řídit, ale mně se to auto prostě nelíbí. Ničím mě neoslovilo. Neohlédnu se za ním. Nejpovedenější ze současný BMW je 5ka. 6ka je na druhé příčce, ale je už taková nanicovatá. Pro panáky, aby ukázali, kolik maj na kontě. 3jka se mi víc líbila ta předchozí. Když vidím zadní lampy té nové, tak mám v očích slzy, jakej to je hnus. To si BMW nezaslouží.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
5. 9. 2005 14:30
Re: München
BMW je proste jine...jednicka pro me byla sok, nazivo uz tomu tak neni, nejedna se o auto, ktere je nadpozemsky krasne, ale chytne vas, musite si ho vsimnout, to same se vsemi ostatnimi radami. ZZ pise o povedene petce, ta ma stejny problem jako novy Passat, neboli, nezvykle velke mnozstvi "hmoty" nad vyrezy blatniku a s tim souvisejici nutnost pouziti velkych kol, pro dosazeni sportovnejsi limuziny, tak jak hlasa filozofie mnichovskych, takova disproporce u nove trojky neni, proto ji povazuji za povedenejsi (az na ta zadni svetla, skoda, ze nemaji tvar jako X3).
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 15:36
JEDNIČKA
je v nižší střední přesně to samé, co Z3 coupe v coupe. Nejvyšší umění designu. Udělat drzé auto s pózou, které se ti bude líbit. 911 se ti nelíbit nemůže. 911 je absolutní silueta, absolutní křivka. Jenže každej nemůže dělat devětsetjedenáctky. Ten, kdo střihl Z3 coupe, a jedničku, ten vidí. To je vizionář. Co se nabízí - porovnání jedničky a třeba - aktuálně Civica (lidově - čivava) O tom je umění designu. Porovnávej fotografie, uč se a říkej si pro sebe - hergot, jak je to možný, že ta jednička vypadá, jak jednička? Proč ji takhle střihli? nauč se rozeznávat "povrchní" krásu od dokonalosti krásy. P.S. Až si jednou koupíš smradlavej sejra z Francie... tak sice nevoní jako CoCo Chanelová... ale je neskutečně dobrej. Teda, Coco byla taky dobrá (bydlela půl života v Ritzu v Paříži... dobrej styl), ale to sem teď nepatří ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Paja"
5. 9. 2005 16:36
Re: JEDNIČKA
Problem je spis v tom, ze grafici autozurnalu vzdy pred prichodem noveho BMW vsechny fanousky namlsali klasickou prikrcenou siluetou nizko polozene karoserie s ostrymi rysy, pricemz tento zafixovany obrazek pote vsichni konfrontuji se skutecnosti, ktera je trochu jinde...proto ta srovnani, proto ta leckdy nenaplnena ocekavani. Dodnes si vzpominam na predstavy o budouci sedmicce dle Auto-motor-sportu, to bylo jednoduse klasicka nadhera, ve skutecnosti par lidem pote vypadla proteza z ustni dutiny jak nechapave otevreli pusu a prudce kroutili hlavou. ;-)
neregistrovaný "Marko"
6. 9. 2005 12:19
Re: JEDNIČKA
To ano...mne vypadlo 6 zubov! >:D
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 09:56
Re: JEDNIČKA
Z3 Coupé to néééé, to je ten kombík.......... :no: :no: :no: >:D
neregistrovaný "bubs"
5. 9. 2005 17:17
adrenalinovy dul
K*a, pa hrnec to musi byt pila!!!! >:-[] Jen se opatrne ptam, co udela 260 nadopovanych rychloniku s takhle malym podvozkem. Antidopingova komise nema pochopeni pro experimenty. :-) Kdo ztresta toho prostopasnika, jenz s dablem a smichu pln verejne se paktovati bude?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
5. 9. 2005 17:30
Re: adrenalinovy dul
Rozdelme si budouci krotitele teto drave selmy na prominentni synacky, kseftaky, ci dealery, kteri dostanou tento motokarovy artefakt za "odmnenu" ci si na nej jinak "poctive vydelaji" a omotaji ho o strom ve snze predvesti se svym nohsledum a pravoverne ledvinare, kteri si budou toto "cevkovani" poustet pro radost ve chvilich totalniho splynuti duse lidske a automobilove (jak rad bych se k nim radil!!!) ;-)
neregistrovaný "Guest"
5. 9. 2005 17:36
BMW umí
Uz letmym pohledem jsem videl, ze tam je..nadherna, ladna, silna, elegantne vyzyvava..vedel jsem ze o mne nestoji, ale ten pocit, ze ji vidim do oci, ze pres jeji nezajem muzu cist jeji krivky...Zasah! jen pohled na ni vyvolava nezmeritelnou vasen..pomalu a jakoze bez zajmu se k ni blizim a jen tak mimochodem si ji snazim i z te dalky navzdy vryt do pameti..pomalu nedycham, ale vidim, ze je napjatza, chce se pojevit, chce ukazat, ze na ni nema nikdo!..v tu chvli k ni prisel typ, co ji nesahal ani po kotniky a dal se s ni do reci, chce ji vnutit svuj nazor, ale ona se vzpina, temne na nej hledi a tise velmi tise vrci..je to zvire, je to zivel, je to nespoutana boure a i na jejim tichem hlubokem vrceni je znat, ze ji nezkroti nikdo..pak..nahle vyrazila, nechtela jen popobehnout, umela bezet jen naplno..kdyz projizdela, vzpinala se, branila, ale nakonec se podvolila. stal jsem v nemem uzasu a ona si toho vsimla, v mziku plamenem vypalila cejch primo na srdce, jmenuje se Z8, BMW Z8..jeste dnes, kdyz vidim jeji fotku, jizva poboliva..
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Paja"
5. 9. 2005 17:48
Re: BMW umí
:yes: Vim o cem mluvis...v roce 1993 jsem pravidelne vidaval BMW 850i, cervene barvy s motorem ladenym pry u Williamsu...videli ji temer vsichni a ten nadherny zvuk slyseli i Ti, kteri zavitali oci, byl to unikat, mozna jediny v Evrope, mozna na svete...zlate "podnikatelske" casy se uz pro nekoho nikdy nevrati, ale ja jsem nezapomnel! :-)
neregistrovaný "Paja"
5. 9. 2005 18:05
Re: BMW umí
...podnikatel dopodnikal, ale o osudu toho fantastickeho bolidu, ktery vladl velkym kupe na konci 80-tych a zacatku 90-tych let nic nevim ;-\ Ver mi byla to nadhera, byla to doba, kdy jsme drtili posledniho udychaneho ponika ze simsonu a P405 patril jeste stale pouze tem bohatsim... ;-)
neregistrovaný "Paja"
5. 9. 2005 18:11
Re: BMW umí
...panove, co takhle nejaky sraz??? Zkouseli jste uz? Odezva?
5. 9. 2005 19:02
Re: BMW umí
Mates. Vrchní organizátor.
neregistrovaný "mates"
6. 9. 2005 13:51
Re: BMW umí
Napis na big.cat@quick.cz
neregistrovaný "ZZ"
5. 9. 2005 22:45
Re: Guest umí
Krásně napsáno :yes: Fakt pěkně ;-) Jdu na dalšího panáka...
neregistrovaný "Guest"
6. 9. 2005 10:30
Re: Guest umí
Diky, nemohl jsem si pomoct ;-)
neregistrovaný "fan"
5. 9. 2005 19:54
BMW sucks
Preferuju kvalitu pred emocema...A3, BMW uz jsem se namlsal.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "NIcKON"
5. 9. 2005 20:02
Re: BMW sucks
V tom případě přeju na kvalitu Audi hodně štěstí, budeš ho totiž potřebovat, pokud mluvíš o novém modelu.
neregistrovaný "fan"
5. 9. 2005 20:25
Re: BMW sucks
Dik, smula zustala v BMW.
neregistrovaný "NIcKON"
6. 9. 2005 09:07
Re: BMW sucks
To mě upřímně mrzí, protože mám BMW rád. Co se stalo?
neregistrovaný "Wendy"
5. 9. 2005 22:54
Jedničková řada
Nelze upřít výrobci,že se snaží...mít zastoupení ve všech segmentech. Jeho snaha je zřejmá...a má výsledky. Jen ta cena je trochu vyšší. Moje oblíbené je dnes již "historické" BMW M1. To je kára doslova No. 1.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ada"
6. 9. 2005 07:53
Jsem rozpacity
Dlouhy a tezky motor vpredu, lehky zadek a nahon na zadni kola delaji v mych ocich ze stotricitky nepovedeny autobobil, vhodny pouze na suche a ciste silnice a to jeste jen mezi 11 hodinou dopoledni a 4 odpoledni navic za podminky dlouhodobe sucheho pocasi.
Protoze zivot byva obvykle mnohem syrovejsi, mel maly mnichovan dostat v teto vykonove kategorii do vinku radeji nahon na vsechna 4 kola, v nouzi potom nahon na kola predni. Predstavena koncepce bude mit totiz podle meho nazoru v beznych provoznich podminkach spise jen charakter samohavarujici drahe hracky. :no:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Paja"
6. 9. 2005 08:23
Re: Jsem rozpacity
Podivas-li se peclive na proporce, pak zjistis, ze v zajmu u BMW tradicniho rozlozeni hmotnosti cca 50/50 je motor ulozen daleko za predni napravou, proto ty vzdechy nad mensim interierem. Tzn., ze rozlozeni hmotnosti bude stejne jako u M3, M5, vsemoznych variaci AMG apod., ze je to nabita zbran, to je jasne, ale v rukou nekompetentniho blba se stane touto zbrani i Felicia, Polo, Punto apod. Navic tento vuz je seriove vybaven stabilizaci, kterou vyse uvedene malolitrazni vozy nemaji a proto bude prekvapive pro tebe i podstatne bezpecnejsi projizdet se s nim na snehu, vode, ledu apod. ;-)
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2005 09:10
Re: Jsem rozpacity
:yes:
neregistrovaný "misoo"
6. 9. 2005 09:15
Re: Jsem rozpacity
toto by ma velmi zaujimalo ako je to s 50/50 pri 130i. klasicke 116i - 120d maju aspon priblizne 50/50. 6V urcite vazi o NIECO viac ako slabsi braskovia, len neviem ci to kompenzovali, alebo nie. kazdopadne by som sa vobec nebal mokra, snehu atd... neviete niekto ???
neregistrovaný "NIcKON"
6. 9. 2005 10:16
Re: Jsem rozpacity
Už tu někdo psal, že ten šestiválec je ZA přední nápravou, takže k dovážení bude zřejmě stačit přesunout akumulátor - jak to BMW tradičně dělá - a pár dalších věcí dozadu. Případně i nějaké vybalastování, protože jestli dobře čtu, tak 130i je skoro o čtvrt tuny těžší, než 116i, a nevěřím že takový váhový rozdíl by udělaly dva válce navíc.
neregistrovaný "misoo"
6. 9. 2005 13:44
Re: Jsem rozpacity
samozrejme ze tam nejde len o tie dva valce naviac... urcite je tam vacsia prevodovka a tak isto aj dalsie sucasti motora... (a par dkg robia aj tie M-nalepky >:D )
neregistrovaný "bingo"
6. 9. 2005 17:26
Re: Jsem rozpacity
Mate pravdu, takovy vahovy rozdil to neudela, protoze rozdil je "jen" 130kg ;-) jinak baterii ma vzadu kazda jednicka.
neregistrovaný "super7"
6. 9. 2005 09:26
Re: Jsem rozpacity
Ado, máš pravdu, v hlubokým sněhu je lepší čtyřkolka, snad i předokolka, ale na normálně zasněžené silnici (pokud nedělám pitomosti) nemám s compactem 2. generace prakticky žádný problém a divil bych se, kdyby to tady bylo jinak - jak píše Paja, motor je prakticky až za přední nápravou a těžiště je úplně jinde, než třeba u audiny
neregistrovaný "Pavel"
6. 9. 2005 08:44
Je to nádhera!
Před dvěma měsíci jsme si zakoupili BMW 118i. Spíše pro manželku, jezdím s X3 třílitrovým turbodieslem. Se synem jsme chtěli počkat na tuto novou třílitrovou verzi 130i, manželka nedovolila.Velká škoda!!! Ale ubezpečuji, že 118i není vůbec pomalé auto. Máme zde alespoň 17"kola, hifi profesional, sport.sedačky volant, navigaci apod. a hlavně s ním nyní jezdíme všude, protože samotná jízda je zážitkem. Zvukový projev je také nádherně vyladěný! Pořád se jen nemůžeme dohodnout, kdo bude řídit.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "misoo"
6. 9. 2005 09:16
Re: Je to nádhera!
:yes: :yes:
neregistrovaný "Michal"
6. 9. 2005 09:25
Poraďte - 130i nebo 330i
Jsem mladý, prostor nepotřebuju, takže logická volba by byla 130i. Jenže 330i je dospělejší a jen asi o 160 tisíc dražší a jen o 100 kilo těžší(!!) TO je dilema.. 8-s co si o tom myslíte?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ciello"
6. 9. 2005 09:45
Re: Poraďte - 130i nebo 330i
..mladí jsme všichni... takže bych zvolil BMW... ;-)
neregistrovaný "misoo"
6. 9. 2005 13:25
Re: Poraďte - 130i nebo 330i
jednoznacne by som bral 1-ku, avsak je to na tebe. kazdopadne sa odvez obidvomi autami a sam uvidis ktore ti vias sadne ;-) :yes:
neregistrovaný "ciello"
6. 9. 2005 09:35
lakýrka
..jo... ale v té stříbrné vypadá katastrofálně..! :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
6. 9. 2005 09:48
Je cas!
Je tu clanok o BMW - a diskusia o jednicke uz trochu viazne. Takze - je cas povedat co sa pripravuje u BMW na opacnej strane: 7er v roku 2009. Takze: ked pride v roku 2009 na trh nove BMW hornej triedy nebude - jedine! Na trh pridu hned dve nove auta. Najprv klasicky sedan dostane uplne novy design-direction BMW, ktory ma byt velmi,velmi blizky tomuto: [odkaz] :yes: :yes>:Druhe auto bude mat predlzeny razvor (nahradi teda predlenu 7er) a bude oznacene ako rad 8er, alebo 9er. Design bude uplne odlisny a bude podstatne sportovejsi. Linia strechy bude pripominat Coupe a zadne dvere budu "suicidne". Pojde teda o nejaky ekvivalent Mercedesu CLS - lenze velkostou o 1,5 triedy vyssie! Motory u BMW 7er/8er(9er) budu obsahovat benzinove a dieselove V8 (vratane TwinTurbo). Vrcholom bude uplne novy agregat V12 TwinTurbo. Od zaciatku predaja bude v standardnej ponuke aj niekolko vykonovych hydrogen-verzii. To je info cosa tyka noveho velkeho BMW. Rovnaku platformu ale dostane Rolls-Royce. A hned dvakrat! Okrem baby-Rollsa ako limuziny bude druhym autom designovo odlisne velke Coupe - fasback. Ma to byt vraj nieco na sposob Weismannu Coupe GT, ale samozrejme s akcentom na eleganciu a o podstatne vacsie (ten Weismann uvadzam iba ako priklad fasback-coupe). :yes: :yes: Zda sa, ze z Minchova / goodwoodu pridu styri superstroje! ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "Marko"
6. 9. 2005 09:51
Re: Je cas!
Sorry za chyby - hlavne bolo myslene fastback (nie fasback) ;-\
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 10:02
Re: Je cas!
No ani jsme se nenadáli a je to venku ;-) >:D :yes: Ta první fotka je akorát zretušovaná 7er, takže bůhví co bude.. Zajímavější je to 9er.. Něco jako XJ LWB..možná, ale zase s linií coupé... jsem zvědavej.. PS. Wiesmann je strašný auto.. ;-)
neregistrovaný "Paja"
6. 9. 2005 10:51
Re: Je cas!
Nevim, jestli bych tento koncept zahrnul mezi sve oblibene, chybi mni jasne definovane tvary, ostry vyraz, odkaz k motorsportu a snad i trochu predvidavosti, tak abych mohl pysne pohladit kapotu a rici toto je me krasne nove BMW, jezdi stejne dobre jako vypada. V soucasnosti muzete u BMW 7 rady konstatovat, ze Vam jezdi auto podstatne lepe nez vypada. Ne, netvrdim, ze je vse uplne spatne, jen se domnivam, ze se facelift mel ubirat trochu jinym smerem a nepridavat BMW tvar, ktera se hodi vic k hatchbackum citroenu a korejske produkce.
neregistrovaný "Paja"
6. 9. 2005 10:59
Re: Je cas!
...tvar predni casti...
neregistrovaný "Marko"
6. 9. 2005 11:46
Re: Je cas!
Weismann je fastback. Preto som ho uviedol, aby ste si vedeli predstavit, ako taka karoseria asi vyzera. Btw. mne sa Weismann paci. ;-) K tomu retusovanie 7er. Ja iba viem, ze ten manik od BMW, kt. mi toto povedal, povedal tiez to, ze obrazok, ktory bol v AMS je velmi blizky realite - teda tej sucasnej (vyvojovej). A ze tym smerom sa ubera design buducej 7er.
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 11:48
Re: Je cas!
Aha, no tak to jo. Mě se ty minimalistické zadní svítilny líbí, ale ve skutečnosti asi trochu narostou.. ;-) Mne sa Wiesmann tuze nepaci. Paci Paci Pacicky >:D >:D
neregistrovaný "Manga"
6. 9. 2005 10:57
Re: Je cas!
Super info, díky! :-) Jen se mi nezdá, že by delší sedma měla být sportovnější než krátká... ;-\
neregistrovaný "Marko"
6. 9. 2005 11:41
Re: Je cas!
Ani mne sa to nezdalo. Ked som dostal tieto info od cloveka od BMW, kvoli tomuto som mu este 2x polozil kontrolnu otazku, ci to nebude naopak! Je to vraj takto!
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 11:49
Re: Je cas!
Já jim věřím. Myslím, že BMW nezklame ;-)
neregistrovaný "Paja"
6. 9. 2005 12:09
Re: Je cas!
Spis by me zajimalo, jak si poradi s predni casti, jestli to bude jako s novou trojkou (libi), nebo opet extravagance za kazdou cenu...
neregistrovaný "Marko"
6. 9. 2005 12:18
Re: Je cas!
Extravagancia to bude - ale vraj s vyraznym akcentom na vyvazene esteticno. O predku noveho auta viem iba to, ze next 7er. bude mat svetlomety inspirovane hadimi ocami. :-) Pod tym nech si predstavi kazdy co chce....
neregistrovaný "Paja"
6. 9. 2005 12:24
Re: Je cas!
Hadi oci ma svym zpusobem nova petka, stejne jako Legacy, takze bych to videl na mix neceho podobneho...Neco takoveho by se mi libilo, zvlast, kdyz by linie kapoty a blatniku zezhora zakryvala cast kruznice svetlometu, tak, aby to vypadalo, jako primhoureni a soucasne aby zustaly "kruhy" pod ocima... ;-)
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 12:27
Re: Je cas!
Hm zajímavý.. Takový nápad ještě nikdo neměl.. Že by optika hroznýše >:D
neregistrovaný "Paja"
6. 9. 2005 12:29
Re: Je cas!
Ale mel, trojka vyrabena od roku 1990, mela prave toto drobne prekryti kapotou, ktere ji davalo bojovnejsi vyraz. Presne tak si predstavuji BMW, odhodlany vyraz.
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 12:37
Re: Je cas!
1) byla to reakce na Marka 2) nikde jsem neslyšel o inspiraci hadíma ocima..
neregistrovaný "Marko"
6. 9. 2005 12:45
Re: Je cas!
Ja to riesit nemozem - neviem si predstavit - teda hadie oci ano - ale ich interpretacia moze mat zopar roznych podob. To o tych hadich ociach som dal iba "k lepsiemu", ked uz sa Paja pytal na predok.... ;-) :-)
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 12:48
Re: Je cas!
aha. No třeba budou světla nové Toyota Pick Up inspirovaná "stepnou kengurou" TM >:D >:D
neregistrovaný "Manga"
6. 9. 2005 13:25
Re: Je cas!
Hadi oci :-) K BMW mi sedí více žraločí oci, je otázka čí oči jsou na současných BMW, řekl bych že jsou hadí :-) každopádně zvířecí, třeba pětka vypadá ze předu trochu jako zvíře :-) Ten počít. model nové 7er se mi celkem líbí, ale myslím, že nová 7er bude odvážnější, tohle je současné moc podobné. Třeba facelift byl krokem zpět, byl bych radši, kdyby facelift tu sedmu ještě více "zbanglovatěl" a doufám, že nová 7er půjde dál... Jo a tak mě napadlo, nevíš jaké bude mít nová sedma firemní typové označení Exx? Zdá se mi totiž, že budou mít pomalu vyčerpáno..
neregistrovaný "Marko"
6. 9. 2005 13:45
Re: Je cas!
Asi E69 / E70 . Myslim, ze E69 - E79 su stale neni pouzite. Inak short-list BMW na IAA je nasledujuci: preview new Mini, preview Z4 Coupe, preview X3 Hydrogen, M5 Touring, M6 Cabrio, M3 preview, a RR EX3 Concept. Takto nejak by to mohlo u BMW vyzerat. P.S.: od toho isteho chlapika, kt. mi povedal o 7er. viem o vsetkych novych BMW do 2009 viac detailov. Dokonca aj o pripravovanom Z9! ;-) Mozem v skratke zverejnit, ak je zaujem... :-)
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 14:12
Re: Je cas!
Z9!!!!! anó, prosím prosím prosím ;-) :yes:
neregistrovaný "Marko"
6. 9. 2005 22:54
Re: Projekt Z9!
Projekt Z9 je momentalne stale iba vo faze preverovania vstupnych udajov z marketingovych vyskumov. Zakladne prvky su ale uz definovane. Pohonnou jednotkou bude uplne novy motor V10. Ram auta ma byt z hliniku, a odnimatelny diel strechy bude z karbonu. Bohuzial, design auta v tejto chvili nereflektuje nadherne skice z kalifornskeho designoveho centra BMW, ktore som tu zverejnil pred casom (tiez v Autocare), ale zoberie si designove prvky z hydrogen-konceptu H2R. Auto by malo byt predstavene koncom 2008. Este predtym ale dostaneme BMW 2er, BMW 4er, BMW V5 (seriova verzia dlho ocakavaneho konceptu RFK), nove BMW X5, a hlavne crossover terenneho coupe interne oznacovaneho SAC (v niektorych mediach uvadzaneho pod oznacenim X6). Ak ma nekto zaujem o blizsie info o ktoromkolvek buducom BMW mam k dispozicii... ;-) (Pre vsetkych fans BMW - tu mate niektore pripravovane motory z internych mat. BMW: [odkaz]
neregistrovaný "anonym"
7. 9. 2005 14:13
Re: Projekt Z9!
Dík :yes: No sice nejsem čistej fanda BMW, ale mám je rád.. Tak napiš.. Třeba o 2er a V5. ;-)
neregistrovaný "Micek"
7. 9. 2005 14:14
Re: Projekt Z9!
To jsem byl já, mazal jsem cookies ;-)
neregistrovaný "Marko"
7. 9. 2005 22:49
Re: BMW 2er-Reihe
Takze: cely modelovy rad 2er bude samozrejme technicky vychadzat z 1er Tu sa na chvilu treba zastavit. 1er sa zatial predava iba v 5dv HB verzii. Ale po pomerne dlhsej dobe jedneho modelu budu nasledovat aj ine karosarske verzie (ta dlhsia doba bola sposobena tym, ze bolo treba, aby sa BMW dokazalo uchytit v prenho novom segmente trhu - a to s najziadanejsou verziou). 3dv HB 1er tak bude nasledovat uz zaciatkom 2006. O rok neskor pride na trh 5dv. Touring a velmi vazne sa uvazuje aj o 3dv. kombi verzii, ktora by mala byt takou sportovou-kombi reminiscenciou na povodny model 1600/2002 Touring. A teraz k tej 2er. Realnym predobrazom bol koncept CS1. Coupe 2er bude predstavene v 2006 (cabrio pravdepodobne o rok neskor). Obe auta sa maju v designe aj v charaktere vracat k radosti z jazdy - ikonam BMW 2002 a E30. Maju byt zacielene nielen na mladych zakaznikov, ale aj (hlavne) na mnozstvo milovnikov povodneho modelu 2002. Btw. cela marketingova kampan bude udajne vedena v tomto duchu - spojitost medzi 2002 a 2er. Technika a motory budu tie iste ako v pripade 1er. Na rozdiel od 1er, kde sa vraj nijaka M-verzia nebude konat (M1 uz tu bolo - a bolo to nieco ine :yes: ), tu sa dockame aj verzii M2 a M2 Cabrio.
neregistrovaný "Marko"
7. 9. 2005 23:41
Re: Projekt RFK (BMW V5)
RFK - Raum Funktionelles Konzept. Designova studia je uz hotova a mala byt povodne predstavena na IAA. Na poslednu chvilu vsak bolo auto stiahnute - dostanu prednost M-verzie (pisal som vyssie) - takze asi az Detroit. RFK je ukazkou geniality marketingoveho oddelenia BMW. Suvisi to s Banglom (aj ked jeho design nemam rad- od zaciatku som mal podozrenie, ze ten risk s velmi kontroverznym designom nebude samoucelny). O genialite hovorim preto, ze novy designovy smer - velmi sokujuci - umoznuje BMW otvorit uplne nove trhove segmenty (co by v pripade konzervativneho designu neslo). Prvym vysledkom ma byt prave RFK (a po nom projekt SAC). Media casto porovnavaju nove RFK s Mercom R-Klasse. To je ale velka chyba. BMW RFK nebude nic v style vanu. Bude to 5dv. auto s feelingom fastabck-coupe. Nebude teda prioritne priestranne (urcite nie tak ako R-Klasse). Auto by teda malo zdialky vyzerat ako cestovne auto (nie SAV / MPV /...), riadit sa ako auto, a aj hmotnostne rozlozenie by malo byt ako na aute. Na rozdiel od R-Klasse nebude taziskovym trhom USA, ale EU. Co sa tyka designu - AutoBild zverejnil obrazky RFK - tie Huckfeldtove (kreslic AB) su udajne na 95% spravne! vraj tam nesedi velkost auta, ale jeho vyska je correct ([odkaz] (!!!!Pozor to o tej kresbe sa da vykladat aj vo vseobecnej- charakterovej rovine. Nie,iba tak striktne, ze design Huckfeldta je 95% presny. Taketo doslovne info v mojich materialoch nie je!!!!) Interier: budu k dispozicii dve verzie- 2-3-2 (iba pre deti na nudzovych sedadlach) a plne 5-miestna (teraz by mali nasledovat info o vybave a uplne novom ponati systemu i-drive - preskakujem, nemam moc chut sa rozpisovat o tomto). Motory v skratke: nove motory V8 a V8 Twin Turbo, V10 dieselove s vrcholnym Twin Turbo V10 dieslom. Nova generacia V10 dieselov je btw. interne oznacovana ako "M-Diesels" (z toho si mozete urobit obraz o vykonoch). Neskor budu v ponuke aj hydrogen-motory. Naopak, nijake V6 sa tam neobjavia. Oznacenie auta, ktore bude mat seriovu premieru v 2008 bude asi naozaj V (tak ako uvadzaju media). Lenze nie V ako Van, ale V ako Versatility. Takze klucovymi slovami u tohto cestovneho crossoveru, doslova ako zo sci-fi filmu budu slova: priestor, vykon, inovativnost. Nutne je este podotknut, ze popri tomto V5, sa vyhladovo pocita aj s mensim modelom V3. Ale to uz bude iny pribeh... ;-)
neregistrovaný "Viper"
8. 9. 2005 08:52
Re: Projekt RFK (BMW V5)
No to je NAREZ... bomba... :yes: myslim tu karosarskou variantu
neregistrovaný "Micek"
8. 9. 2005 10:13
Re: Projekt RFK (BMW V5)
Marko Díky!!! :-) :yes: :yes: :yes: Jsem rád, že tu je někdo takový jako ty.. ;-) :yes:
neregistrovaný "Marko"
8. 9. 2005 11:34
Re: BMW BMW BMW BMW BMW
;-) :-) :yes: Vecer sem dam este BMW 4er a BMW Sport Activity Coupe ;-)
neregistrovaný "Marko"
6. 9. 2005 11:56
New Mini !!!!!!!!!!
12.9. (prvy novinarsky den na IAA) bude vo forme konceptu predstaveny nastucpa sucasneho Mini !!!!! Tak ako bolo povedane - design sa nijak dramaticky nebude menit: [odkaz] ////Interier: [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Manga"
6. 9. 2005 13:33
Re: New Mini !!!!!!!!!!
Ani bych nepoznal, že jde o nový typ. Exteriér je snad úplně stejný kromě detailů a interiér skoro taky. Měli by zamakat na podvozku, Fiesta ST je prý mnohem lepší...
neregistrovaný "Vlado"
6. 9. 2005 13:12
Redakcii !
Neni tam nahodou chyba? Brizantni dynamika? Brilantni ma byt spravne ak sa nemylim
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
7. 9. 2005 13:50
Re: Redakcii !
Dobré odpoledne, za adjektivem "brizantní" si stojím, protože je odvozeno od slova "brizance", značící účinnost výbušniny, přeneseně potom dynamiku, rychlost, aktivitu. Více viz např. [odkaz]
neregistrovaný "ericn"
6. 9. 2005 13:22
1 nebo 3????
BMW 1 130i je sice zajímavý auto ale cena s M-paketem bude přes 1 mega, a průměrná spotřeba přes 15 litrů je dost,jak se četl v článku to už je lepší volit BMW 320d víc auta za stejný peníze a 6l spotřebu, osobně se z řady 1 neposadim na zadek, 3 je hezčí.... takže volba by byla jasná :o)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Manga"
6. 9. 2005 13:30
Re: 1 nebo 3????
Ale přece nemůžeš porovnávat 130i a 320d... :-) Já bych třeba šel o 100% radši do 130i, ikdyž pokud bych měl rodinu, možná bych zvolil tvou variantu. 130i je zabiják, jestli pustí do světa 135i nebo 135d, tak se Golf R32, Alfa 147 GTA a podobní mohou jít střelit... Jen je mi líto, že na něj nenalepí M.
neregistrovaný "ericn"
6. 9. 2005 13:44
Re: 1 nebo 3????
no můžu, je to za stejnou cenu, a hlavně při dnešní ceně benzínu, je to sebevražda haha jezdím hodně, takže by mě 15l/100 km asi zabilo a mít ho jen jako "masírku" je na h.... kdysi jsem měl Opel Astra GSi a hodně to lezlo do peněz, protože s temahle autama se pomalu jezdit nedá haha :o)
neregistrovaný "Manga"
7. 9. 2005 11:21
Re: 1 nebo 3????
Já to myslel tak, jako že dvoulitrová nafta nemá na třílitrový benzín a ještě k tomu v menším autě, na spotřebu atp. je to samozřejmě něco jiného :-) no a 15l/100 km je při palbě, třeba 330i e46 papká kolem 10 - 11l a to se neloudám. Měl jsem i 320d předfacelifta sice to je starší typ, ale pro porovnání to stačí) a měl psanou 5,7 l/100km a jezdil jsem za 8l. Takže asi tak :-)
neregistrovaný "misoo"
6. 9. 2005 13:40
Re: 1 nebo 3????
nemyslim si ze kto ma na taketo auto prachy a rovnako aj na poistky a zimne gumy bude kukat na spotrebu... 8-s
neregistrovaný "ericn"
6. 9. 2005 13:45
Re: 1 nebo 3????
hele tak to si jenom myslíš, znám lidi kteří by si jich mohli koupit několik ale na spotřebu koukaj... :yes:
neregistrovaný "misoo"
6. 9. 2005 13:49
Re: 1 nebo 3????
moze byt, ale nechapem to... :-O ale tiez poznam ludi co jazdia na autach za 1M a ziju len na hotdogoch... >:D
neregistrovaný "ericn"
6. 9. 2005 13:54
Re: 1 nebo 3????
Hele o lidech o kterých mluvíš ty, jsou jen lidi co neznají cenu pěněz = tzn. dětičky bohatech rodičů... Tahaj si s tím trička... haha :o)
neregistrovaný "Michal"
6. 9. 2005 15:33
Re: 1 nebo 3????
nesouhlasím. Auto za 1 mega není zas tak drahé, na firmu to třeba horko těžko někdo uživí, lae není pravda, že ho nezajímá spotřeba, pojištění atd. splátky leasingu budou třeba 30 tisíc měsíčně, ale když najedeš 4000km měsíčně, tak tě benzín vyjde na 21 000 (35 Kč za litr, 15 l na sto)!!! a to není zanedbatelné, ať se na to díváš jakkoliv
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2005 14:24
A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
Kdy tohle skončí? Asi nikdy. Tak především - na auto musíš mít. Nejen na kontě. V hlavě. Musíš mít na život i na smrt. Pokud na to nemáš, nezajímej se o auta a choď s prutem k vodě chytat lelky na knedlík. Tady se pořád řeší kolik to stojí a když je to přes meloun, tak už je podežřelý, že to někdo má nastojato v garáži. Tohle podezřelý není. Podežřelý jsou tyhle názory. Spotřeba - pcha. Co je tohle zase za přízemní téma? Takovýhle auto si tu koupí ten, co na něj má. To ovšem není stejný, jako když máš horko těžko na Logana. Mít na jedničku znamená, že nemám jednen meloun. Copak nechápeš, že jsou lidi, kterejm je jedno, jestli to stojí meloun nebo meloun a půl? Copak nechápeš, že jsou lidi, co si auto rozvažujou asi jako ty tričko od HáeM? Těm lidem je jedno, jestli pojedou za 11 nebo ty s Logošem za 7. Pochop už jednou, že každej nemá do kapsy tak hluboko jako ty...
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 14:28
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
:yes: :yes: PS. akorát nevím, jestli ty lelky chytat na houskovej nebo bramborovej.. ;-) >:D , co ty doporučuješ. Myslíš, že kdybych na prut dal logo z novýho GTI, tak že by připluly? ;-) :-) >:D
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2005 14:46
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
Já doporučuju knedlík chlupatej >:D S logem chytíš i na rybníku Svět žraloka jak trojkovýho bavoráka ;-)
neregistrovaný "mates"
6. 9. 2005 15:08
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
No rozhodne si na svuj prut dej logo VW >:-[] To budou holky rady >:-[] >:-[]
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2005 15:26
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
Už ho tam mám dlouho. Vypálený... :-)
neregistrovaný "mates"
6. 9. 2005 15:44
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
To bolelo, co?:-) Cim sis to palil ,cigarem nebo jsi zapalovacem nahral privesek ke klicum a pak prilozil?
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2005 15:54
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
Vykousaný doběla rozhicovanejma zubama. Teda ne mejma ;-)
neregistrovaný "mates"
6. 9. 2005 16:42
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
Tak na tu mi musis dat telefon! Vazne bych chtel poznat tu, kterou VW milovnik dokaze takhle rozehrat:-)
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2005 16:51
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
:-)
neregistrovaný "ericn"
6. 9. 2005 14:34
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
Koukám že ty si vůbec nepochopil o čem mluvím, je mi jedno kdo kolik má peněz... Jde o to jaký máš priority... ty je máš někde jinde :no: Ale jestli je tvoje inteligence stejná jako to co si tu napsal, pak je mi tě líto .... Nejde tu o prachy, ale to co za ně můžeš dostat a hlavně se koukej do svojí peněženky než někoho začneš soudit...
Hele chtěl jsem tim říct, že 130i je srdcová záležitost a 320d je volba rozumu, ale tobě to stejně asi nedojde... >:D
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2005 14:44
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
Za prachy, Ericne, dostaneš od nepaměti jen to, co chceš. O prioritách nám tu něco napiš... to je tu pomalu takovej evergreen, neboť čím máš méně na auto, tím máš priority od auta vzdálenější, viď... Naivita tvého postoje, že považuješ jedničku za srdcovou záležitost a trojku za volbu rozumu je možná, ovšem jen pokud to posuzuješ zpoza trafa k napájení autodráhy.
neregistrovaný "ericn"
6. 9. 2005 15:07
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
Hele zase ses předvedl :no: , nemá smysl se s tebou o tom bavit, mám na to svůj názor a ty svůj. Neni mi 12 abych si hrál s autodráhou...
neregistrovaný "mates"
6. 9. 2005 15:10
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
Me taky neni 12 a s autodrahou si hraju! A rad! :yes:
neregistrovaný "ericn"
6. 9. 2005 15:11
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
:yes:
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2005 15:21
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
Ty nemáš názor... nebo jsi ho zatím tady neprezentoval. Tys ani nepochopil tu větu, kterou ti napsal mates. Tak já ti jí napíšu ještě jednou - Já si taky rád, Ericne, hraju s autodráhou, ač mi dvanáct už bylo :-) P.S. Mohl bys ten svůj odlišnej názor tady napsat? Abych tedy poznal, čemu ty říkáš názor?
neregistrovaný "ericn"
6. 9. 2005 15:40
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
No svůj názor jsem napsal, že BMW 130i je zajímavý auto ale volil bych radši něco jinýho. Ale to ty si asi přehléhl, no tak to píšu ještě jednou i pro ty "vzadu" :yes:.... no a to je asi všechno co jsem chtěl říct...
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2005 15:43
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
Jo, ok, to je ten názor. Tak jo. Tímhle to můžem uzavřít. P.S. chtěl jsem ti napsat, že BMV 1 je zajímavý auto... ;-) :yes: Jěště, že je zadarmo. Skoro.
neregistrovaný "ericn"
6. 9. 2005 15:46
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
OK :yes:
neregistrovaný "ciello"
6. 9. 2005 16:35
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
tak jsem to přečetl i "zezadu"... ale pořád nic... ;-\
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2005 16:48
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
Kolega jako chtěl napsat, že ta jednička je zajímavé auto. Rozumíš? To si tu málokdo všim. Chápeš? Já moc zatím ne :-)
neregistrovaný "Michal"
6. 9. 2005 15:39
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
GTI, tady s Tebou nesouhlasím, viz můj příspěvek na tím Tvým. Jsou lidé, kteří neřeší, zda auto stojí 1 či 1,5, pak ale auta nejsou jejich priorita. Jsou ale taky lidé, kteří si chtějí koupit to nejlepší, na co dosáhnou, a ti už to řešit budou..podle mě je takových lidé hodně, podívej se, kolik jezdí 730d..Podle Tvé teorie by všichni museli mít 760iL. Největším trhem pr o 760iL je by the way ČÍNA. Když jsem se ale např. rozhlíd v Singapuru (země mnohem bohatší než CZ a jiná planeta oproti Číně, tak tam všichni kezdí v 730i či S320.
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2005 15:52
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
Ale ne, teď si nerozumíme. Já se nahoře vyjadřuju k těm "betonovejm" názorářům, který hlavně vždycky ví, proč je dobrý si to auto nekoupit :-) (hlavně tedy to drahý auto). Z toho mám vždycky náramnou legraci. Zároveň netvrdím, že čím mám víc peněz, tím nadupanější auto kupuju. (zde opět akcentuji mou reakci na žalozpěvy na cenu benzínu). Samozřejmě, že jak chudej, tak bohatel rozvažuje než vyhodí korunu. Každej z nich má to rozvažování trochu někde jinde. A my přece nebudeme spatřovat v tom, když někdo má na 10 válců a koupí jich jen 8, nějakou spořivou úchylku. je to jeho PŘÁNÍ. Proto si ho koupil. To jen tady si 99% lidí kupuje auto na které jen taktak finančně dohlédne... To by se ještě dalo pochopit... smutné je, že tohle se tu uplatňuje napříč všema třídama aut. Ale tahle specifičnost má hluboké kořeny v předchozí době - rudej teror... zanechá stopy nejen na látce života, ale i na duši...
neregistrovaný "ciello"
6. 9. 2005 16:51
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
no a třeba ve švýcarsku se bere diesel spíš jako něco podřadného...
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 9. 2005 16:59
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
:yes: :yes: :yes: Každý ať si se svýma penězma dělá, co uzná za vhodný. Někdo radši když má milion a půl, koupí auto za milion a půl a pak do toho nacpe tu nejtrapnější motorizaci, aby mu auto nekyslo v garáži, protože nemá na benzín. Já jsem druhá skupina. Radši bch koupil za milion a klidně dal půl melouna bokem na palivo. >:D Protože osm benzínovejch válců je osm benzínovejch válců. Ten zvuk, ten pocit, ta kultivovaná životnost.
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2005 17:01
Re: A JE TO TADY, ZAS TY PRACHY
>:D To si piš, brácho >:D :yes:
6. 9. 2005 22:26
AŽ TI SPADNE PĚNA
Jedno je jasné, na tohle auto ještě nikdy nikdo kecama v hospodě u piva nevydělal. Teda, pokud nevlastníš tu hospodu. Tady, jak je vidět, ty lidi, co si to auto nikdy nebudou moci koupit vrší důvod za důvodem, proč je lepší si koupit ojetou káru v bazaru za pár šupů, která tě doveze tak akorát za první roh. Pak si musíš koupit nový, nebo zvolit variantu Betoňák. Teoretici formule jedna, bez auta, bez naděje a bez koruny, co zatím nejrychlejš jeli na matějský na řetízkáči, ti přesně tady napíšou co je tohle za auto, že to má težkej čumák, že to má lehkej zadek, že to má moc válců, že to moc žere a že to je vlastně nepoužitelný auto. Nepoužitelnej seš ty. Chápeš to? Bangle se ti směje do očí. Tohle dokázal on. Cos dokázal ty? Jen čekat až ti spadne trochu pěna...
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Ada"
7. 9. 2005 08:19
Re: AŽ TI SPADNE PĚNA
Hele GTI, ono je pekny cist tady ty tvoje "ody na radost", ale ty zase na druhou stranu zkus pochopit, ze na svete existuji lidi, kteri sve auto nepovazuji za prodlouzeni sveho prirozeni. A proto se zcela logicky ptaji, jake to je, kolik to stoji, jak moc to zere, jake to ma jizdni vlastnosti. A dospivaji k nazoru, ze pro prakticky zivot je pro ne nejlepsi prostorny, trvanlivy diesel s prednim nahonem, nebo jeste lepe, pokud jezdi celorocne a ne zrovna jen po hlavnich silnicich ve stredoceskem kraji, tak ctyrkolka. Na BMW jednickove rady apod., ktery maji mozna nekteri za prima suplik, se divaji jen jako na drahou hracku pro dusevne nedospele jedince. S tim, kolik kdo ma na konte to nesouvisi - naopak - mladosi maji prazdnou kapsu a chteji jezdit s BMW, dusevne dospeli jedinci radeji objizdeji svet a investuji do svych zcela jinych zajmu, nez je plechovka pred barakem. Mozna, ze je to pro tebe slozite pochopit, ale je to tak. Zustava tedy otazka proc lidi, jako ja na tyhle stranky, kde jses "domovnikem" vubec lezou - odpoved je v tom, ze nas zajima technika. A auta jsou ztelesnenim technickeho pokroku. Je zajimave se podivat a precist, kam se ten vyvoj pohybuje, jakou novou ficurku kdo vymyslel. Ale na druhe strane to neznamena, ze tady nad nejakym peknym suplikem budu strikat nadsenim do gati, jako zde trvale se vyskytujici mladosi, kteri ve sve vytunene stodvacitce sni o BMW, ale takova pekna technicka reseni ma generace spise odmeni pousmanim, nebo spise jen zdvizenim oboci. A potom zavreme domaci notebook a svym Passatem, Audinou, Medvedem apod. odjedeme na dnesni obchodni jednani. Toz tak to je, chlapce s tim obdivem k BMW jednickove rady a ty to zkus pochopit.
neregistrovaný "Paja"
7. 9. 2005 10:05
Re: AŽ TI SPADNE PĚNA
...zivot je otazkou priorit...Dvacetilety touzi po silnem aute, tricetilety po sluzebnim a postavit dum, ctyricetilety jeste dotahnout karieru a splatit hypoteku co nejdriv, padesatilety udrzet pozice. Do toho vseho jeste primichej rodinu, cestovani, konicky a samozrejme penize. Pote je debata o posuzovani aut i cehokoliv jineho na urovni. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2005 11:46
Re: AŽ TI SPADNE PĚNA
:yes:
neregistrovaný "GTI"
7. 9. 2005 12:13
Re: AŽ TI SPADNE PĚNA
Hele, Ado, ono je pěkný tady číst tu tvou story "nad vodama", ale nějak mi uniká smysl tvého textu. Nevím čím si prodlužuješ přirození ty, ale v mém textu o tom žádná zmínka, ani podprahová není... Mimochodem jak jsi dospěl k nesmyslnému závěru, že mlaďoši jsou bez peněz a sní ve stodvacítce o BMW. To je asi nějaké klišé z blbejch románů, co je po večerech čteš pod lampou, ne? Jestli pak, vy, co zavíráte ten notebook (pozor na prsty, Ado) a odjíždíte v těch dělech na obchodní jednání... po jejich skončení také nesníte... zase třeba v bavoráku o té stodvacítce... Člověče, probuď se, takovéhle názory jsem tu už dlouho nečetl... možná je to tím, že ti tvá práce brání nadhledu, možná tě příliš drtí realita. Co? P.S. Dík, za to mé pojmenování - chlapče. Upřímně so toho vážím... Jo, Ado, až pojedeš na nějaké to obchodní jednání, nezapopmeň, chlap má mít především dvě věci čistý. Hlavu a boty. :-) :yes:
neregistrovaný "Manga"
7. 9. 2005 12:36
Re: AŽ TI SPADNE PĚNA
Napsals to líp než já ;-)
neregistrovaný "Manga"
7. 9. 2005 12:32
Re: AŽ TI SPADNE PĚNA
Napsal jsi to pěkně, jen co je pravda... Je to takové pěkné rozdělení na ty, pro které je auto dopravní prostředek a na ty, kteří svůj vůz milují a je to pro ně zdroj zábavy. Jen ten věk není tak jednoznačný... Sám se řadím do té druhé skupiny a věz, že nenajezdím nejméně - cca 40Kkm za rok. Přešel jsem od nafty k benzínu a už se nevrátím. Prostě, když už musím jet, tak se chci bavit výkonem a pěkným zvukem motoru a ne chrochtat a chrochtat a čoudit a čoudit. Nechci tím říci, že nechápu lidi, kteří raději investují např. do domu atp., ale to já dělám taky a chrochtat nemusím. Navíc jsou turbodiesely složitější a tím pádem i poruchovější, takže co ušetříš na palivu, dáš do oprav... Takže asi tak :-)
neregistrovaný "Paja"
7. 9. 2005 13:14
Re: AŽ TI SPADNE PĚNA
radim se do druhe skupiny, proto si ani prilis nevybiram...sluzebni je sluzebni...
neregistrovaný "Manga"
7. 9. 2005 15:21
Re: AŽ TI SPADNE PĚNA
Sluzebni je nejlepsi :-)
neregistrovaný "ericn"
7. 9. 2005 13:01
Re: AŽ TI SPADNE PĚNA
:yes:
neregistrovaný "juro"
8. 9. 2005 14:58
bez titulku
tiez som presiel od dieslu k benzinu a to dokonca od 107 kovoveho na 225 konovy. narast v sptrebe z 8 na 11.5 je nic oproti radosti, co mi teraz tych mojich 25.000 km rocne poskytne. do prace mozem chodit aj peso, keby som za nou najazdil 5000 km mesacne , tak urcite nie na sucasnom aute. 130i je prave to auto co sa nekupuje na robotu, ale na volne chvile, dovolenkove a vikondove cesty. Ked okrem nich najazdim mozno 100 km tyzdene po meste a po nakupoch, tak si predsa nebudem kupovat super usporne auto, ktore ma cakum prask bude stat mesacne 10.000 korun (nielen nafta ale aj poistka, strata hodnoty....)
Rozbalit vlákno
0