Mercedes dnes zveřejnil další podrobnosti k novému SLK, mimojiné i krásné fotografie verze 55 AMG. Ty vám v tuto chvíli nabízíme. (doplněno o 4 plakáty)
No ty krávo :)) hecht, tak z takového obyčejného a nenápaditého roadsteru minulé generace se nám vyklubalo docela drsné sportovní náčiní, které je těžko jinak než jen kladně ohodnotitelné. Jakožto, že mě předcházející generace nechávala zcela studeným, tohle je už jiný cup of tea... Mimochodem, nemáte někdo představu kolik stojí ty tisíci loukoťová kola ? Jsou mnohem lepší než ty 5 paprskáče.
Toto je NEJlepsi interier, jakej kdy mercedes vyrobil, fakt krada, i ti ciferniky, volant stredova konzola! Fakt uchvalny, kdybych na tohle auto mel, tak bych o nem dlouho nepremejslel.. a ta barva tech sedadel..mnam!
No podle mě v příplatku i s gumama, budou stát určitě kolem 120.000 Kč což tedy není málo, na druhou stranu ono normální 16 s gumama na zimu v ceně 64 tis taky není málo a to to jsou relativně normální orig. MB 16", takže ono těch 120.000 v celkovém pohledu na celkovou cenu a vůbec cenu normálních kol není zase až tak tragických, alespoň ne v této třídě pochopitelně. Jsou fakt pěkný, sice nepraktický a drahý, ale pěkný moc pěkný...
děti moje:-)) to mnohopaprskový kolo, AMG Styling V (pro SL), přední pro gumu 255/18, stojí 10640,- bez DPH!!! Vaše úvahy o 2000 Eur jsou více než úsměvný, jelikož vůbec nemáte představu o cenách MB:-))
Ale představu máme úplně přesnou :) já jsem objednával ty nejdražší 16" a jedno stojí 4.800 Kč bez DPH což je za originální MB kolo srandovní cena. Nicméně komplet včetně zimních gum 64 tis včetně DPH, takže můj odhad 120.000 Kč je zcela realistický, 60 stojí kola a dalších 60 budou stát gumy. Což je nutný zaplatit, protože pokud se nepletu tyhle kola nejdou dát z výroby na Ečko, takže se musí objednat se základní sadou kol a pak si dokoupit individuálně tento set. Jestli to jde objednat rovnou z výroby budu vdečný když mi řekneš jak, protože mě to v létě čeká. Nerad bych ukrajoval z budgetu více než je nezbytně nutné.
nechci *, ale fotka interieru bez navigace neni AMG, protoze ma manualni prevodovku a ta fotka s petiloukotema taky neni AMG. Bude to, ale asi chyba MB, protoze jsem stejne fotky videl i v nemeckych autozinech jako AMG.
obě fotky interiéru zachycují navigační systém - na jednom je APS 50, na druhým je Comand s mechanikou DVD!!! nepište raději do diskuzí, když o těch autech vůbec nic nevíte, prosím!!!!
tak tohle je hezke! Moooc. Skoda, takove introse by mel mit spis BMW. Nu co. Ta palubka!
Co mne vsak nejvic upoutalo je system AIRSCARF. Ofukuje je smerem nahoru a dolu nebo kam vubec???
Super kara!!! Sice vypada jako vykulena 206 :) ale fakt nadhera... Ale zajimalo by me toto: motor 55 /////AMG je prece jenom trosku degradovanej, kdyz uz ho davaj do SLK i C AMG. A proto se ptam - bude postupne standardem u AMGcka v SL motor 65 AMG? To je brutalni... ale cena pomerne zavratna i na AMG. Neco sem cet taky o 63 AMG - vite neco?
Co vím o Sl 55 AMG tak jsem někde četl, že by měl od příští modelové řady používat 65 nebo 63 AMG. Ale jinak např. MB už dává motor 63 do CL a o vím, že má mít těch závratných 1000 Nm.
Re: Top speed is an electronically limited 305 km/h.
The top-of-the-line BRABUS engine for the new SLK series is the BRABUS 6.1 S increased-displacement engine for the SLK 55 with 445 hp / 327 kW at 6,000 rpm and a peak torque of 635 Nm. The BRABUS SLK 6.1 S catapults to 100 km/h from rest in just 4.3 seconds. Top speed is an electronically limited 305 km/h.
Re: Top speed is an electronically limited 305 km/h.
cetl jsem v autoexpressu test faceliftovaneho C-klasse C230kompr. a psali tam, ze je to poprve kdy mercedes ma lepsi jizdni vlastnosti nez BMW. viz. [odkaz]
Re: Top speed is an electronically limited 305 km/h.
No já jsem taky na bavoráčky hodně zatížený a Z4 je fakt parádní, ale když jsem uviděl nové SLK-čko i to "obyčejné" (jinak řečeno ne AMG) mě fakt dostalo a myslím, že Mercedes už i co se týče designu BMW nebezpečně dýchá na záda! Toto je fakt snový "vozítko" a já, normální smrtelník, zvyklý na civilní osobáky s motorama tak maximálně 1,8 si absolutne nedokážu představit ten zátah, vždyť to už snad musí vážně vzlétnout!!!!
Re: Top speed is an electronically limited 305 km/h.
No, ono je sice hezký dát do auta pětapůllitrovej motor, ale taky by k tomu mohli napsat, co ta kára potom váží. A jsem dost zvědavej, jak ten drobeček s takovým lodním agregátem vepředu bude jezdit zatáčkama. Podle mě je takovej obrovskej motor v takhle malým autě jenom prodlužovač (hádejte čeho) aby se někdo mohl vytahovat, že ho má delšího, jinak to nemá smysl. Sportovní auto je o něčem jiným. Podle mě na tuhle velikost auta by odpovídal pěknej šestiválec 3 - 3,5 l, dobře udělanej, bez dopingu.
Absolutní souhlas. Samo AMG přiznávalo, že tudy cesta nepovede. Volným překladem prohlašovali: "výkon zvýšíme pomocí kompresoru z důvodů hmotnosti, velikosti, bezpečnosti, reakce na plyn, blabla". To bylo cca v roce 2002. Prestiž velí 5.5 l osmivál. I když to auto vyváží 50:50 tak nedokážou obejít velkou hmota daleko od těžiště, odstředivou sílu a setrvačnost pohyblivých částí.
Připadá mi to jako v době minulé u veleslavné italské značky, kdy zaveleli 12 válec (původně 8) a šup, už byla převodovka pod motorem. Těžiště samozřejmě putovalo nahoru, ale máme 12 vál.
MB nikdy zadne specialni motory pro maloseriove vozy nedelal. Vzdy kdyz chtel udelat nejaky super model tak tam prdli to nejvetsi co meli a nekdy to jeste okorenili nejakym tim preplnovanim. Musime si pockat na rok 2005 a novou S klasse s nic budou predstaveny take dalsi modularni motory dnesniho 3,5V6 200KW. Takovy V8 5,0 by mel mit vykon kolem 380koni.
MB je velice chytry producent. Dela auta se snovym image a jeho produkty v podstate nemaji konkurenci. Nejvetsi problem pro nej bude si sve misto na vysluni mezi ostatnimi udrzet a to take umi.
Ba co vic, on svoji pozici jeste upevnuje. Uvedenim super luxusniho Maybacha do (seriove, no, neda se to tak rici) produkce. A neboji se vstoupit i do opacneho polu, myslim tim podil ve vyrobe Smarta a produkci nakladnich vozu. BMW jako nejblizsi konkurent jde cestou akvizici, o neco lehci, i kdyz zda se uspesnejsi. Mini se prodava vyborne, i novy Rolls.
A v tride sportovne luxusni (luxusne sportovni) se, i kdyz to na prvni pohled nevypada, pomerne znacne diferencuji a presto je spousta diskutujicich spojuje dohromady. M3 3,2 V6 x C 55 AMG je nejvystiznejsi priklad. Snad jedine Chrysler mu situaci ztezuje svymi zatim spatnymi vysledky. BMW se snazi vymanit z jeho stinu a jit svoji cestou, propustenim Banglea se zda usoudili, ze se to podarilo (avsak za cenu velikych nakladu; a ziskanim silne identity) a nastava cas opetovne konsolidace. Audi se zda drzi trochu stranou pri boji na vysluni, ale muze prekvapit. Ma vyhodu v silnem zazemi ale jeste neumeji radne zhodnotit svoji pozici.