Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První oficiální fotografie SLK 55 AMG a interiéru

Mercedes dnes zveřejnil další podrobnosti k novému SLK, mimojiné i krásné fotografie verze 55 AMG. Ty vám v tuto chvíli nabízíme. (doplněno o 4 plakáty)
Zpět na článek
13. 2. 2004 15:04
neregistrovaný "Ace2"
13. 2. 2004 15:23
neregistrovaný "ace3"
13. 2. 2004 16:03
neregistrovaný "voko"
16. 2. 2004 19:56
neregistrovaný "vnitřek"
13. 2. 2004 16:48
neregistrovaný "merc"
13. 2. 2004 16:56
neregistrovaný "Ace2"
13. 2. 2004 18:33
neregistrovaný "merc"
13. 2. 2004 18:42
neregistrovaný "Ace2"
15. 2. 2004 13:15
neregistrovaný "Fizy"
16. 2. 2004 17:13
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2004 18:22
neregistrovaný "merc"
16. 2. 2004 19:33
neregistrovaný "Ace2"
16. 2. 2004 20:13
neregistrovaný "BARON ČERNÝ"
13. 2. 2004 16:19
neregistrovaný "merc"
13. 2. 2004 16:46
neregistrovaný "Jack"
13. 2. 2004 16:47
neregistrovaný "merc"
16. 2. 2004 17:16
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2004 18:23
neregistrovaný "merc"
13. 2. 2004 18:17
neregistrovaný "Bimbo"
14. 2. 2004 01:48
neregistrovaný "Vašek"
14. 2. 2004 17:50
neregistrovaný "Carlsson"
13. 2. 2004 20:50
neregistrovaný "us"
13. 2. 2004 20:54
neregistrovaný "pete"
14. 2. 2004 00:22
neregistrovaný "vedeni"
14. 2. 2004 15:11
neregistrovaný "Tomik"
16. 2. 2004 20:03
neregistrovaný "prodej SLK"
14. 2. 2004 18:18
neregistrovaný "yulo"
15. 2. 2004 00:17
neregistrovaný "milo"
15. 2. 2004 00:57
neregistrovaný "SLman"
15. 2. 2004 21:00
neregistrovaný "Fotečky"
15. 2. 2004 21:00
neregistrovaný "Fotečky"
15. 2. 2004 21:01
neregistrovaný "Fotečky"
15. 2. 2004 21:01
neregistrovaný "Fotečky"
15. 2. 2004 21:02
neregistrovaný "Fotečky"
15. 2. 2004 21:02
neregistrovaný "Fotečky"
15. 2. 2004 21:02
neregistrovaný "Fotečky"
16. 2. 2004 19:54
neregistrovaný "vnitřek"
16. 2. 2004 19:59
neregistrovaný "vnitřek"
16. 2. 2004 00:40
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2004 19:25
neregistrovaný "BRABUS"
18. 2. 2004 14:25
neregistrovaný "foto"
15. 2. 2004 13:53
neregistrovaný "merc"
15. 2. 2004 21:14
neregistrovaný "TRUCKER"
16. 2. 2004 08:23
neregistrovaný "Gee Bee"
16. 2. 2004 13:34
neregistrovaný "Vrm"
16. 2. 2004 15:41
neregistrovaný "merc"
16. 2. 2004 19:29
neregistrovaný "us"
16. 2. 2004 20:10
neregistrovaný "penny"
16. 2. 2004 20:47
neregistrovaný "vrm"
16. 2. 2004 19:46
neregistrovaný "GEORGES"
17. 2. 2004 07:03
neregistrovaný "milo"
20. 2. 2004 20:50
neregistrovaný "GO GO GO"
22. 2. 2004 14:31
neregistrovaný "Dany"
8. 3. 2004 01:00
neregistrovaný "AMG"
neregistrovaný "Ace2"
13. 2. 2004 15:04
To je masakr
No ty krávo :)) hecht, tak z takového obyčejného a nenápaditého roadsteru minulé generace se nám vyklubalo docela drsné sportovní náčiní, které je těžko jinak než jen kladně ohodnotitelné. Jakožto, že mě předcházející generace nechávala zcela studeným, tohle je už jiný cup of tea... Mimochodem, nemáte někdo představu kolik stojí ty tisíci loukoťová kola ? Jsou mnohem lepší než ty 5 paprskáče.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "ace3"
13. 2. 2004 15:23
Re: To je masakr
Toto je NEJlepsi interier, jakej kdy mercedes vyrobil, fakt krada, i ti ciferniky, volant stredova konzola! Fakt uchvalny, kdybych na tohle auto mel, tak bych o nem dlouho nepremejslel.. a ta barva tech sedadel..mnam!
neregistrovaný "voko"
13. 2. 2004 16:03
Re: To je masakr
*** to je auto do brutalit ale jaka bude cena ty penize bych do toho 100%vlozil (segra ma starsiho-je to sracka)
neregistrovaný "vnitřek"
16. 2. 2004 19:56
Re: To je masakr
neregistrovaný "merc"
13. 2. 2004 16:48
Re: To je masakr
ti tisici loukote jsou serie stejne jako u SL55.
neregistrovaný "Ace2"
13. 2. 2004 16:56
Re: To je masakr
jo já vím, se dávaj i na Ečko. Jenže v ceníku nejsou, si budou někde v nějakým speciálním katalogu :(
neregistrovaný "merc"
13. 2. 2004 18:33
Re: To je masakr
presne tak v ceniku nejsou, taky jsem se dival. No, ale asi budou stat urcite pres EUR 2,000.
neregistrovaný "Ace2"
13. 2. 2004 18:42
Re: To je masakr
No podle mě v příplatku i s gumama, budou stát určitě kolem 120.000 Kč což tedy není málo, na druhou stranu ono normální 16 s gumama na zimu v ceně 64 tis taky není málo a to to jsou relativně normální orig. MB 16", takže ono těch 120.000 v celkovém pohledu na celkovou cenu a vůbec cenu normálních kol není zase až tak tragických, alespoň ne v této třídě pochopitelně. Jsou fakt pěkný, sice nepraktický a drahý, ale pěkný moc pěkný...
neregistrovaný "Fizy"
15. 2. 2004 13:15
Re: To je masakr
to teprve bude masakr!
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2004 17:13
Re: To je masakr
děti moje:-)) to mnohopaprskový kolo, AMG Styling V (pro SL), přední pro gumu 255/18, stojí 10640,- bez DPH!!! Vaše úvahy o 2000 Eur jsou více než úsměvný, jelikož vůbec nemáte představu o cenách MB:-))
neregistrovaný "merc"
16. 2. 2004 18:22
Re: To je masakr
taky jsem myslel jako celek
neregistrovaný "Ace2"
16. 2. 2004 19:33
Re: To je masakr
Ale představu máme úplně přesnou :) já jsem objednával ty nejdražší 16" a jedno stojí 4.800 Kč bez DPH což je za originální MB kolo srandovní cena. Nicméně komplet včetně zimních gum 64 tis včetně DPH, takže můj odhad 120.000 Kč je zcela realistický, 60 stojí kola a dalších 60 budou stát gumy. Což je nutný zaplatit, protože pokud se nepletu tyhle kola nejdou dát z výroby na Ečko, takže se musí objednat se základní sadou kol a pak si dokoupit individuálně tento set. Jestli to jde objednat rovnou z výroby budu vdečný když mi řekneš jak, protože mě to v létě čeká. Nerad bych ukrajoval z budgetu více než je nezbytně nutné.
neregistrovaný "BARON ČERNÝ"
16. 2. 2004 20:13
Re: To je masakr
neregistrovaný "merc"
13. 2. 2004 16:19
bez titulku
nechci *, ale fotka interieru bez navigace neni AMG, protoze ma manualni prevodovku a ta fotka s petiloukotema taky neni AMG. Bude to, ale asi chyba MB, protoze jsem stejne fotky videl i v nemeckych autozinech jako AMG.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Jack"
13. 2. 2004 16:46
Re: bez titulku
V textu článku je napsáno "mimo jiné i 55 AMG" - tím je myšleno, že ne všechny fotky jsou AMG.
neregistrovaný "merc"
13. 2. 2004 16:47
Re: bez titulku
jasne, mas pravdu, ani to poradne nectu. Dik.
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2004 17:16
Re: bez titulku
obě fotky interiéru zachycují navigační systém - na jednom je APS 50, na druhým je Comand s mechanikou DVD!!! nepište raději do diskuzí, když o těch autech vůbec nic nevíte, prosím!!!!
neregistrovaný "merc"
16. 2. 2004 18:23
Re: bez titulku
dobre, priste napisu bez TV
neregistrovaný "Bimbo"
13. 2. 2004 18:17
bez titulku
alespon chvili bych si pral vest svoji *v necem takovym
fakt supr kara minula genetace byla nic-moc hlavne ten design
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Vašek"
14. 2. 2004 01:48
Re: Foto SLK 55 AMG
neregistrovaný "Carlsson"
14. 2. 2004 17:50
Re: PARÁDIČKA
to je sakra velikej rozdíl od předchozí GENERACE.fakt super letadlo
neregistrovaný "us"
13. 2. 2004 20:50
bez titulku
tak tohle je hezke! Moooc. Skoda, takove introse by mel mit spis BMW. Nu co. Ta palubka!
Co mne vsak nejvic upoutalo je system AIRSCARF. Ofukuje je smerem nahoru a dolu nebo kam vubec???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pete"
13. 2. 2004 20:54
bez titulku
Interier je celkem pekny, arorat nechapu ty "postranni" vydechy, protoze co nesnasim je, kdyz mi fouka na ruce.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vedeni"
14. 2. 2004 00:22
AMG
Super kara!!! Sice vypada jako vykulena 206 :) ale fakt nadhera... Ale zajimalo by me toto: motor 55 /////AMG je prece jenom trosku degradovanej, kdyz uz ho davaj do SLK i C AMG. A proto se ptam - bude postupne standardem u AMGcka v SL motor 65 AMG? To je brutalni... ale cena pomerne zavratna i na AMG. Neco sem cet taky o 63 AMG - vite neco?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tomik"
14. 2. 2004 15:11
Re: AMG
Co vím o Sl 55 AMG tak jsem někde četl, že by měl od příští modelové řady používat 65 nebo 63 AMG. Ale jinak např. MB už dává motor 63 do CL a o vím, že má mít těch závratných 1000 Nm.
neregistrovaný "prodej SLK"
16. 2. 2004 20:03
Re: AMG
neregistrovaný "yulo"
14. 2. 2004 18:18
Co na to BMW?
nevim, je to jen muj nazor ale Z4 se mi libi vic a jak znam Mercedes a BMW a tak Z4M i lip pojede...
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "milo"
15. 2. 2004 00:17
Re: mnam
super kara, ta ***ka je fakt k nakousnuti :-D ..fakt nevim co jeste dodat, proste nadhera
neregistrovaný "SLman"
15. 2. 2004 00:57
Re: mnam
milo máš recht.fakt jen si kousnou-obrazně! Krasavec :-D
neregistrovaný "Fotečky"
15. 2. 2004 21:00
Re: mnam
neregistrovaný "Fotečky"
15. 2. 2004 21:00
Re: mnam
neregistrovaný "Fotečky"
15. 2. 2004 21:01
Re: mnam
neregistrovaný "Fotečky"
15. 2. 2004 21:01
Re: mnam
neregistrovaný "Fotečky"
15. 2. 2004 21:02
Re: AMG
neregistrovaný "Fotečky"
15. 2. 2004 21:02
Re: AMG
neregistrovaný "Fotečky"
15. 2. 2004 21:02
Re: AMG
neregistrovaný "vnitřek"
16. 2. 2004 19:54
Re: AMG
neregistrovaný "vnitřek"
16. 2. 2004 19:59
Re: AMG
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2004 00:40
Re: AMG
[odkaz]
neregistrovaný "BRABUS"
16. 2. 2004 19:25
Re: Top speed is an electronically limited 305 km/h.
The top-of-the-line BRABUS engine for the new SLK series is the BRABUS 6.1 S increased-displacement engine for the SLK 55 with 445 hp / 327 kW at 6,000 rpm and a peak torque of 635 Nm. The BRABUS SLK 6.1 S catapults to 100 km/h from rest in just 4.3 seconds. Top speed is an electronically limited 305 km/h.
neregistrovaný "foto"
18. 2. 2004 14:25
Re: Top speed is an electronically limited 305 km/h.
neregistrovaný "merc"
15. 2. 2004 13:53
Re: Top speed is an electronically limited 305 km/h.
cetl jsem v autoexpressu test faceliftovaneho C-klasse C230kompr. a psali tam, ze je to poprve kdy mercedes ma lepsi jizdni vlastnosti nez BMW. viz. [odkaz]
neregistrovaný "TRUCKER"
15. 2. 2004 21:14
Re: Top speed is an electronically limited 305 km/h.
No já jsem taky na bavoráčky hodně zatížený a Z4 je fakt parádní, ale když jsem uviděl nové SLK-čko i to "obyčejné" (jinak řečeno ne AMG) mě fakt dostalo a myslím, že Mercedes už i co se týče designu BMW nebezpečně dýchá na záda! Toto je fakt snový "vozítko" a já, normální smrtelník, zvyklý na civilní osobáky s motorama tak maximálně 1,8 si absolutne nedokážu představit ten zátah, vždyť to už snad musí vážně vzlétnout!!!!
neregistrovaný "Gee Bee"
16. 2. 2004 08:23
Re: Top speed is an electronically limited 305 km/h.
No, ono je sice hezký dát do auta pětapůllitrovej motor, ale taky by k tomu mohli napsat, co ta kára potom váží. A jsem dost zvědavej, jak ten drobeček s takovým lodním agregátem vepředu bude jezdit zatáčkama. Podle mě je takovej obrovskej motor v takhle malým autě jenom prodlužovač (hádejte čeho) aby se někdo mohl vytahovat, že ho má delšího, jinak to nemá smysl. Sportovní auto je o něčem jiným. Podle mě na tuhle velikost auta by odpovídal pěknej šestiválec 3 - 3,5 l, dobře udělanej, bez dopingu.
neregistrovaný "Vrm"
16. 2. 2004 13:34
Re: Obrovskej motor
Absolutní souhlas. Samo AMG přiznávalo, že tudy cesta nepovede. Volným překladem prohlašovali: "výkon zvýšíme pomocí kompresoru z důvodů hmotnosti, velikosti, bezpečnosti, reakce na plyn, blabla". To bylo cca v roce 2002. Prestiž velí 5.5 l osmivál. I když to auto vyváží 50:50 tak nedokážou obejít velkou hmota daleko od těžiště, odstředivou sílu a setrvačnost pohyblivých částí.
Připadá mi to jako v době minulé u veleslavné italské značky, kdy zaveleli 12 válec (původně 8) a šup, už byla převodovka pod motorem. Těžiště samozřejmě putovalo nahoru, ale máme 12 vál.
neregistrovaný "merc"
16. 2. 2004 15:41
Re: Obrovskej motor
MB nikdy zadne specialni motory pro maloseriove vozy nedelal. Vzdy kdyz chtel udelat nejaky super model tak tam prdli to nejvetsi co meli a nekdy to jeste okorenili nejakym tim preplnovanim. Musime si pockat na rok 2005 a novou S klasse s nic budou predstaveny take dalsi modularni motory dnesniho 3,5V6 200KW. Takovy V8 5,0 by mel mit vykon kolem 380koni.
neregistrovaný "us"
16. 2. 2004 19:29
Re: Obrovskej motor
MB je velice chytry producent. Dela auta se snovym image a jeho produkty v podstate nemaji konkurenci. Nejvetsi problem pro nej bude si sve misto na vysluni mezi ostatnimi udrzet a to take umi.
Ba co vic, on svoji pozici jeste upevnuje. Uvedenim super luxusniho Maybacha do (seriove, no, neda se to tak rici) produkce. A neboji se vstoupit i do opacneho polu, myslim tim podil ve vyrobe Smarta a produkci nakladnich vozu. BMW jako nejblizsi konkurent jde cestou akvizici, o neco lehci, i kdyz zda se uspesnejsi. Mini se prodava vyborne, i novy Rolls.
A v tride sportovne luxusni (luxusne sportovni) se, i kdyz to na prvni pohled nevypada, pomerne znacne diferencuji a presto je spousta diskutujicich spojuje dohromady. M3 3,2 V6 x C 55 AMG je nejvystiznejsi priklad. Snad jedine Chrysler mu situaci ztezuje svymi zatim spatnymi vysledky. BMW se snazi vymanit z jeho stinu a jit svoji cestou, propustenim Banglea se zda usoudili, ze se to podarilo (avsak za cenu velikych nakladu; a ziskanim silne identity) a nastava cas opetovne konsolidace. Audi se zda drzi trochu stranou pri boji na vysluni, ale muze prekvapit. Ma vyhodu v silnem zazemi ale jeste neumeji radne zhodnotit svoji pozici.
neregistrovaný "penny"
16. 2. 2004 20:10
Re: MB je velice chytry producent! SOUHLASíM
neregistrovaný "vrm"
16. 2. 2004 20:47
Re: MB je velice chytry producent! SOUHLASíM
Mluvíme o AMG!
neregistrovaný "GEORGES"
16. 2. 2004 19:46
Re: MB je velice chytry producent! SOUHLASíM
neregistrovaný "milo"
17. 2. 2004 07:03
Re: MB je velice chytry producent! SOUHLASíM
prestante s tema fotkama, nebo zase nezaspim!!!!!!! a jestli pak zaspim, tak se rano zobudim nasranej ze to byl jenom sen a ja to auto v garazi nemam!
neregistrovaný "GO GO GO"
20. 2. 2004 20:50
Re: MB je velice chytry producent! SOUHLASíM
Hiihihihihihihihihiih
neregistrovaný "Dany"
22. 2. 2004 14:31
Re: Brabus SLK – 300km/h? Není problém!
Brabus SLK – 300km/h? Není problém! paráda!
neregistrovaný "AMG"
8. 3. 2004 01:00
Re: Ženeva foto