Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První pohled: nástupce Alfy Romeo 147

Ačkoliv prošla Alfa Romeo 147 nedávno faceliftem, začíná se hovořit o jejím nástupci. Veřejné představení se zřejmě odehraje na konci roku 2006.
Zpět na článek
18. 5. 2005 14:03
neregistrovaný "forester"
18. 5. 2005 14:26
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 15:17
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
18. 5. 2005 17:18
neregistrovaný "Martin"
18. 5. 2005 22:36
neregistrovaný "Petr Broža"
18. 5. 2005 15:12
neregistrovaný "brasci"
18. 5. 2005 15:14
neregistrovaný "storol"
18. 5. 2005 15:18
neregistrovaný "ciello"
18. 5. 2005 15:25
neregistrovaný "King"
18. 5. 2005 15:44
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 16:19
neregistrovaný "dmx"
18. 5. 2005 16:44
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 18:50
neregistrovaný "JP"
18. 5. 2005 16:56
neregistrovaný "Jaris"
18. 5. 2005 16:57
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 5. 2005 17:03
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 17:29
neregistrovaný "Marko"
19. 5. 2005 13:21
neregistrovaný "Libor"
19. 5. 2005 18:06
neregistrovaný "renet"
19. 5. 2005 18:37
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 5. 2005 10:59
neregistrovaný "Libor"
20. 5. 2005 12:58
neregistrovaný "GTI"
20. 5. 2005 13:50
neregistrovaný "Libor"
20. 5. 2005 16:34
neregistrovaný "GTI"
21. 5. 2005 00:15
neregistrovaný "iii"
21. 5. 2005 16:54
neregistrovaný "Max"
21. 5. 2005 19:17
neregistrovaný "forester"
18. 5. 2005 14:03
bez titulku
Fotka nebude??,
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 14:26
Krása a srdce
no tak jestli tohle bude, tak může GTI zavřít svůj krám
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
18. 5. 2005 15:17
Re: Krása a srdce
No jasne. Hlavne s 1.6 motorem (at v benzinu, ci nafte).
Jinak je to docela zajimave, ale tak nejak mi to pripomina BMW1.
Kazdopadne soucasna 147 mi prijde brutalne predrazena. Chtit za takove auto takove prachy, to se snad po.
neregistrovaný "Martin"
18. 5. 2005 17:18
Re: Krása a srdce
Kámoš má 147 a kdyby chtěl bavoráka 1 tak by ho vyšel minimálně o 250 víc se srovnatelným motorem a výbavou, takže si nemyslím, že ta Alfa je předražená
neregistrovaný "Petr Broža"
18. 5. 2005 22:36
Re: Krása a srdce
No to je BMW 1, jen po lehké retuši. Našel jsem dokonce fotku, z níž je to dělané
neregistrovaný "brasci"
18. 5. 2005 15:12
alfa
myslim, ze moze byt... nieje to az tak zle ale podarena aspon co sa tejto fotky tyka... alfy su pekne auticka velmo, ale jedna vec mi na nich vadi a to tie ich chromovane klucky dveri... ale to sa da stravit pri pohlade na celok. tie zadne svetla mi pripominaju talianske sportove auta tak z polovice sesdesitych rokov a to bolo obdobie najkrasich aut, myslim ze alfa (a nielen alfa) by mali hladat dizajnerske inspiracie prave v tomto obdobi to by sa bolo zas naco pozerat na cestach
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "storol"
18. 5. 2005 15:14
bez titulku
Koukám, že na boku někdo vykradl BMW
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ciello"
18. 5. 2005 15:18
Re: bez titulku
taky bych to viděl jako odpoledne u Photoshopu....
neregistrovaný "King"
18. 5. 2005 15:25
BMW
Tak tuhle nepovedenou photoshopovou předělávku si mohli Taliáni z tho časopisu odpustit. Senzace za každou cenu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 15:44
ALFA V BANKROTU
Tedy, my už jsme tady tak nadržení, že snad se budem vyjadřovat i ke kresbám dětí z mateřské školky. Ty by ostatně dopadly určitě lépe než tohle. Tohle, kdyby Alfa pustila na svět, tak tam můžou na úřadech práce do půl roku vyvěsit černý prapory. Madona mia, Bangle má vyrážku.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "dmx"
18. 5. 2005 16:19
Re: ALFA V BANKROTU
Takze Bertonaka predsa len v Alfe zamestnali
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 16:44
Re: ALFA V BANKROTU
neregistrovaný "JP"
18. 5. 2005 18:50
Re: ALFA V BANKROTU
No tohle ani zejsi Alfisti nemuzou obhajovat, protoze to je hnus, velebnosti. Smrncnute BMW 1 a mozna trochu Lancii Stratos, ale dost nepovedene. Tohle nemuze byt prece pravda.
neregistrovaný "Jaris"
18. 5. 2005 16:56
bez titulku
Je to krása,ale *to vypadá jak BMW.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 5. 2005 16:57
Krtek detektivem – část II. (Krtek v Íránu) [19]
Po Ukrajině krtek projížděl ještě pár dalšíma zeměma jejichž název si na svůj cestovní kufr rozhodně nenalepíte na ozdobu. Ani automobilový průmysl tam nestojí za řeč. Krtek potkal jen jeden povoz tažený starým kulhavým mezkem a jeden ruský tank, který jel dělat převrat do hlavního města. Vzhledem k tomu, že za ním zůstávala široká olejová stopa, nevsadil by se krtek, že tam vůbec dojede. Teda aby to každý pochopil: ta olejová stopa zůstávala za tankem. Za Bismarckem by ani nemohla. Krtek promazával motor pouze lojem ze sušených žížal. Výborný je i na bolesti kloubů. Prostě víceúčelový zázrak. Konečně se ale krtek dostal někam, kde znali pojem „technika“. Írán byla země překotně se rozvíjející díky četným spojencům. Krtek tam narazil na několik MiGů parkujících na letišti uprostřed pouště. Chtěl si na ně šáhnout, ale odehnali ho nějací podivní zakuklenci. Mávali kalašnikovama a vůbec se chovali divně. Radši jel dál. Čas od času bylo vidět trčet k nebi hlavice raket Šáhab. Krtek se optal tamní hlídky, jestli dostřelí až do Prahy. Bohužel nevědeli, kde Praha leží. Chtěl jim to ukázat na mapě, ale oni měli jen takovou tu starou, kde skoro půlka světa byla pokrytá růžovou barvou a tučným nápisem CCCP. V té se krtek nevyznal a tak to vzdal. Konečně dojel do hlavního města. V Teheránu navštívil továrny automobilky Sámand. Už roky tam bratrsky spolupracovali francouzští a íránští inženýři. Teď tam ale panoval rozruch. Nějaký Francouz, vyslaný sem Peugeotem, rozčileně ukazoval prstem na automobil sjídějící z pásu. Íránští dělníci krčili rameny, že neví, jak se to mohlo stát. Auto mělo obrovský roztlemený gril místo přední masky. Zadek nesl neklamné známky po úderech kladivem. Ze všech stran se na tom blyštěla chromovaná loga VW. Krtek se zaradoval. GTI tu ještě nedávno musel být! Krtek se ubytoval v hotelu. V tom nejdražším samozřejmě. Byl prolezlý štěnicema a jiným hmyzem, což krtkovi náramně vyhovovalo. Ale proto nebyl nejdražší. Nejdražší byl proto, že měl na dvorku malou seschlou palmu. Stromy jsou zde výsada boháčů. V noci tajně prošmejdil továrnu na Sámandy. Došel k závěru, že když to tu GTI opouštěl, tak měl docela naspěch. Mezi lisovacíma strojema byl kus utržené nohavice z bavorského kroje a u dveří se válelo pohozené „bangleovo kladivo“. Krtek všechny nalezené „guru-artefakty“ pečlivě posbíral. Po večerech je pak vzýval a klaněl se jim. Po několika dnech marné snahy nalézt ještě něco (nepodařilo se mu to ani virgulí vyrobenou z rádiové antény z Passatu) vyrazil k hranicím s Afghánistánem….
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 17:03
Re: Krtek detektivem – část II. (Krtek v Íránu) [19]
Virgule to vyhrává. Tady se člověk tedy nenudí Krásné - kulhavej mezek, olejová skrvna... a vidím, že příště se slaví výročí Guru-artefakt to je fakt dobré.
neregistrovaný "Marko"
18. 5. 2005 17:29
Re: Krtek detektivem – část II. (Krtek v Íránu) [19]
Krtek všechny nalezené „guru-artefakty“ pečlivě posbíral. Po večerech je pak vzýval a klaněl se jim.
neregistrovaný "Libor"
19. 5. 2005 13:21
Re: Délka přízpěvků
Myslím, že by bylo dobré omezit délku přízpěvků do diskuze.Některí si pletou stručnou věcnou diskuzi se sáhodlouhými,slohovými cvičeními, kterým rozumí snad jen autor a pár skalních příznivců. Pište si to radši mailem je to nuda.
19. 5. 2005 17:46
Re: Délka přízpěvků
No, Libore, ty můžeš jít příkladem. Třeba tenhle tvůj příspěvek... ten sis mohl strčit rovnou za klobouk a nemusels ho vůbec psát. Člověče, co je tohle za názor? Kde bereš odvahu tu veřejně napadat kolegu za to, že napíše něco nad 5 řádků? Ty jsi nějaký censor? Jsi-li slušný, tak se omluvíš. V hospodě bych ti za takovouhle neomalenost dal facku. A že to umím.
neregistrovaný "renet"
19. 5. 2005 18:06
Re: Délka přízpěvků
a ze si ty riadny primitiv zakomplexovany...
19. 5. 2005 18:32
Re: Délka přízpěvků
Jo. Úplnej, jak píšeš - riadny - primitiv. A navíc zakomplexovaný. Myslíš jako komplexně, nebo komplexní? A ať tě nebrněj ty palce
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 5. 2005 18:37
Re: Nuda
Když tě dlouhé příspěvky nudí (i tací sem chodí, kteří v životě asi mnoho knih nepřečetli), tak je nečti. Kdyby jsi ale četl i víc, než maximálně jednu větu týdně, tak bys možná zjistil, že příspevěk není od slovesa zpívat.
neregistrovaný "Libor"
20. 5. 2005 10:59
Re: Nuda
Sorry dostal jsi mě. ) Máš pravdu.
neregistrovaný "GTI"
20. 5. 2005 12:58
Re: Nuda
Oceňuji tvou omluvu Lonesovi.
neregistrovaný "Libor"
20. 5. 2005 13:50
Re: Nuda
Lones má pravdu, že se píše příspěvek. Jinak si stojím za vším co jsem napsal. Není to omluva, ale přiznání chyby. Na tebe GTI už jsem rezignoval, protože neumíš pochopit, že někdo má jiný názor.
neregistrovaný "GTI"
20. 5. 2005 16:34
Re: Nuda
Aha, já myslel, že ses omluvil. Jo, jako bych to nepsal. Libore, to že jsou tu rozdílné názory je nutnou podmínkou existence naší činnosti.
neregistrovaný "iii"
21. 5. 2005 00:15
To je...
To je hnus, velebnosti
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Max"
21. 5. 2005 16:54
Re: To je...
Zbytočne sa tu rozčulujete, vzhľadom na to, že nová Alfa 147 tu bude tak za vyše roka sa určite jedná len o nepodarenú počítačovú retušu-určite dizajne len vzniká na risovacích doskách Giugiara. A po poslednom Ženevskom autosalóne sa na ktorom sa prezentovala 159 tka a Brera sa pri nastúpenom trende dizajnu /aj s ohľadom na krásnu faceliftovanú 147ku/ určite máme na čo tešiť. Určite z toho nevznikne neohrabané hebedo typu "kráľa" strednej triedy VW Passat.
21. 5. 2005 19:17
Re: To je...
Král je GOLF. PASSAT je GURU. Co je hebedo nevím. Radšej