Úpravy koncernových dieselů ve vozech Škoda kvůli emisnímu skandálu začnou pro vozy s motorem o objemu 2,0 litru pravděpodobně od března, pro objem 1,6 litru a 1,2 litru od června respektive od září příštího roku.
u opelu, renaultu, volva, nisanu a samozrejme i koncernu ??
jeden naftak zamori ovzdusi jedy NOx vic, nez deset benzinaku.
vyjimka samozrejme u nekterych naftaku, které jsou vybaveno SCR
muze tohle tvrzeni nejak dolozit, nebo si jen varis z vody? odkaz na emisni produkci a limity danych elektraren bude stacit, a predem ti pisu ze odkazy na to existuji u kazde elektrarny
nehlede na fakt ze aby si vubec mohl s tim dieselovim nebo naftovim autem jezdit, tak elektrarna musi vyrabet i elektrinu pro rafinerie, takze kazdy vyrobeny 1 litr nafty nebo benzinu, tak tuzemske rafinerie spotrebuji cca 1.3-2kW elektriny, prumer v CR je cca 1.4kW na litr, a to je jen vyroba, nepocita se distribuce
v reci cisel, pokud nekdo provozuje diesel nebo benzin ktery ma spotrebu 8-10 litru na 100km, tak spotrebuje nejen to palivo samotne a vyprodukuje z toho paliva v danem miste emise, ale take obdobne mnozstvi elektriny jake spotrebuje na tech 100km elektromobil
můžeš tohle tvrzení s kW elektřiny na litr PHM něčím doložit, nebo si jen varis z vody? Odkaz na spotřeby elektřiny a objem produkce PHM te nejefektivnější a nejméně efektivní rafinerie bude stacit. >:D ...ne dělám si jen kozy, ale i tak by me zajímalo odkud to mas.
NA jednu stranu trvá na řešení a tedy servisní úpravě a pak nechce aby to zatěžovalo majitele aut... Vzhledem k tomu, že po servisu dostanete horší auto (z hlediska provozních vlastností důležitých pro řidiče..) tak by mi zajímalo jak toho chce dosáhnout... Nehledě na to, že s tím autem do servisu bude muset někdo dojet a nějakej čas to tam nechat..
Byl si dlouho pryč. PR oddělení VW už na auto.cz prezentovalo ze inženýři ve škodovce vyvinuli pro VW nějaké udelatko co se strčí do sání a díky pokroku ve vývoji a tomu udělatku na tom budeš ještě lip jak před tím. Doslova tady na auto.cz podsouvali ze se ti dokonce vyplatí jet s tím do servisu.
VW sales drop 20% in UK
New car registrations in November for brands such as VW, Audi, Seat and Skoda all tumble year-on-year in best gauge yet of emission scandal’s fallout
[odkaz]
Pripadne:
Briti kupovali o pätinu menej áut koncernu Volkswagen
[odkaz]
Ja len tolko, ze ked to maju uz mainstream vseobecne media, tak tento specializovany auto server by to mohol mat tiez, citatel ma na to pravo :-)
Nesmysl. Tohle se nemohlo stat. Bylo nám zde vysvětleno různými josajelity že aféra rychle vyšumí VW se vlastně ani nedotkne. Navíc VW je nejdůležitější fabrika na světě a bez ní zkrachuje Německo po něm Evropa a hned potom celý svět. ;-)
A nevyšuměla snad? >:D Udělá se stahovačka, která stejně nic nevyřeší. Rozhodně se nestane to, že auta budou vypouštět násobně míň NOx. Kdyby to bylo tak jednoduchý, tak by to VW udělalo bez těch komedií zrovna. Tohle je jen takový řešení, aby se uklidnily rozvířený vody a pojede se dál. Na tu stahovačku se navíc nedostaví každý auto, ale jen ty který jezdí do autorizáku a kde si zákazník výslovně nebude přát nic neupravovat a nepřehrávat.
No to propadly o víc než 50%, ale jestli to sleduješ, tak z těch minim kolem 94 EUR za akcii se poměrně rychle derou zpátky nahoru. Aktuálně jsou na 130. Vypadá to, že akcionáři už považujou kauzu za vyšumělou, když se nebojí nakupovat akcie VW ;-)
nejlepsi byly ty jejich hlasky mesic po ze se jich to nedotklo a naopak prodeje jdou nahoru. osobne predpokladam pokles nekam ke 30%. navic k tomu jeste ten uver 500mld. takze doufam v rozprodej tohoto podvodneho spolku a v to ze se skoda dostane pod kvalitniho majitele.
No, slušelo by se uvést celou pravdu. V meziročním srovnání listopad 2015 versus listopad 2014 prodeje VW v UK skutečně spadly téměř přesně o 20%, ovšem prodeje Škody spadly ve stejném srovnání jen o 11% a u Audi o 4% rostly, zatímco například Fiat ztratil 21% a Hnissan 18%. Výrazně ztrácel také Opel (Vauxhall)...
VW Golf ale i tak zůstává čtvrtým nejprodávanějším osobním vozem v Británii (po levnější Fiestě + Corse a ztrácí jen o prsa vůči třetímu Focusu).
Nicméně pokud srovnáme počet prodaných vozů od ledna do listopadu 2014 a prodeje za stejné období roku 2015, tak vozů VW se prodalo více o 4.5%, zatímco domácí Vaxhall jen o 1,2% a Fiat spadnul o 5%.
Pro mne osobně je navíc zajímavé, že prodeje Mitsubishi vzrostly o rekordních 47%.