redndlíky taky nemusím a diesely už tuplem ne, ale musím uznat, že 1.5DCi je to nejlepší, co kdy z Renaultu vypadlo. Vzhledem k tomu, že ho strkají i do Kanga, nemyslím, že by to mělo s malým vozejkem nějaký větší problém...
suhlas .. 1,5 DCi bude asi ideal.... vykon 66KW je v pohode... dodnes beha kopec 66KW TDiciek v starych podstatne tazsich octaviach a nikto sa nestazuje ze to nejde..... dacia bude v pohode navyse pri jej cenach skutocne ma vyznam uvazovat aj o diesli.. lebo daciu kupime aj s dieslom lacnejsie ako ine podobne velke auto so slabsim benzinom
Při nájezdu chalupáře 200Km za týden (a to v zimě nejezdí) nemá smysl vůbec uvažovat o dieselu. Servisní náklady budou spíš stoupat, pokud se s moderním dieslem nejezdí (jezdí na nákup).
1.9TDI 66kW byl poslední nesmrtelný VW motor(ještě s 1.6MPI) ale říkat že to táhlo v octávce je trochu mimo...s jedničkovou octávkou měl nejslabší diesel docela problém, naopak dokonalá byla 81kW verze :yes::yes:
NE ne, lžeš, každé TDI přeci táhlo vodspodu... A ten kopanec, když to zabralo... >:D
Myslím, že to byl hlavní důvod, proč všichni tvrdili, jak to auto táhne... ta pocitová změna, když konečně zabralo turbo.
Jasny. Ono nevadi , ze to ma 100ku za mesic, ale hlavne, ze to kopne poradne do zad v rozsahu 250 ot/min >:D
Ale na druhou stranu, kdyz nekdo prijde a bude chtit moji 166 V6 a da mi za ni Oktu 1.9 TDI tak nepremyslim ani vterinu :-)
Ále kdeže, v době uvedení na trh byla i 1,9 TDI v základu raketa na silnici, vždyť v té době drtivá část národa jezdila maximálně Felícii s 50 kW, většinou ale ve stodvacítkách...
Za dobrou cenu dobré auto. Dostatečný vnitřní prostor, spolehlivá a účelná technika. Žádné hraní si na vyšší třídy, ale prostě to, co by auto mělo být.
není to žádná divočina, je prostě elegantní a praktický. Hodit ty černé plasty nad světly do červené barvy, laik to nerozezná od Volva v kombíku :-)
Ale vážně - hrana kufru je příjemně nízko, mám pocit že jdou sklopit i sedáky zadních sedadel, takže ideální plnohodnotná náhrada dosluhujících Felicií v kombíku.
Potenciální kupec teď bude mít těžké rozhodování - Lodgy je perfektní velké MPV, Dokker taky vypadá dobře a má posuvné dveře, Logan MCV je elegantní, klasické kombi. Proč jenom Škodovka nevyrábí taková levná a přitom zcela dostačující auta?
Logan super pracant, máme ve firmě jednoho jako montážní vůz a nemá chybu. Nový pěkný , docela se povedl,Jen ty 5-té zadní dveře. Ty otvíravé na bok a ještě dělené 1/3 nemají chybu. jen nevím jestli u nové verze to bude možné. Takhle už to bude obyčejný kombík. Ty dveře jsou velká výhoda. A je škoda kdyby už byly jen otvíravé nahoru.