tak veru sportiak to nebude ale to ani nikto necakal ;-) pravdu mas
to otvaranie dveri mi pride velmi neprakticke .... by ma zaujimalo ako si otvorene dvere sofer zavrie ked sedi v aute.... asi to nebude velmi pohodlne... to otvaranie dveri aj s tym celym spatnym zrkadlom posobi ako zo scifi ;-)
tlacitko riesi co? nic... pol minuty otvarat a zatvarat dvere pomocou tlacitka to asi by ma porazilo.... navyse tymto sposobom otvarania dveri musi byt ovela viac priestrou medzi autami pri parkovani aby clovek bezpecne a pohodlne vystupil... ano viem ... nie je to auto do mesta >:D:yes: ale viac by sa mi pozdavali klasicke dvere no co ;-) aj toto je jedinecnost rollsa --- aj ked ide to na ukor praktickosti :-)
Moje první auto (Citroën 11BL, pak i jeden z mých Fiatů 500) mělo přední návětrné (jak se dnes říká sebevražedné) dveře. Nastupování i vystupování je neporovnatelně pohodlnější oproti druhé variantě. A to i v omezeném prostoru. Proto byly dříve značně rozšířené. Jen z hlediska bezpečnosti se později prosadily, prakticky dominantně, dveře uchycené na pantech vpředu.
Když je někdo schopen napsat to co ty, je jasné, že se s tímto řešením do fyzického kontaktu nikdy nedostal.
Tys opravdu případ. Když už to chceš kritizovat a neseděl jsi v tom, co si takhle alespoň najít video? Mám takový pocit, že to ukazoval i Rasťo Chvála na auto.sme.sk.
I kdyby tam žádné tlačítko neměl, tak když sedíš (opřený) v sedačce, tak tyhle dveře zavřeš snadněji při úplném otevření, než úplně otevřené dveře s panty vpředu, ke kterým se musíš nahýbat mnohem víc dopředu, kdežto tady máš část dveří u pantu (vzadu) víc po ruce a čím si delší (tím sedíš i více vzadu) tím lépe.
Samozřejmě, ale nedávno jsem se nudil, tak jsem si pustil Autosalon a tam Pepa s Bentley... ta akcelerace... a přitom jsem si říkal, že RR bude mít menší odpor vzduchu. Je vidět, že u tak těžkých aut hodně záleží na točivém momentu.
Vím, že jsou už nějakou dobu odstíny hnědé trendy, ale tahle barevná dvojkombinace mi ze všeho nejvíc připomíná KinderNutellu, kterou jsme si vozili v 3L flašce od okurek ještě z Jugoslávie (později Chorvatska). >:-[]
V těchto vodách zatím ani lovit nemůžu, ale od RR raději lux limuzínu, lux kupé spíš od Bentley, ale ani po něm bych nějak zvlášť nešílel, tedy i kdybych na to měl, táhlo by mě to jinam, navíc auta nejsou jediná příjemná věc do které se dá téměř "bezedně" investovat.
Vysoký výkon je proto, aby se s tím dobře jezdilo! Ten uvolňující pocit , 1200 ot, symbolicky plynu, šup a je předjeto, samozřejměji než je tiché lusknutí prstů ;-) Ne dojet, vyčíhnout mezeru, podřadit, hezktické úsilí, změny nekonzistentního tahu nedejbože kopance, zvuková kulisa, frkání, dokončení manévru, odřazení atd. Moc úkolů, moc stresu brrr 8-s
Dveře se zavřou do cca 3sec, je to krásně pohodlné, je to je o zvyku a paráda. Aku jsou proto 2ks, na jízdu a na komfortní systémy. Osobně mi spíš vadí dávat klíček vlevo (jak Porsche) nebo že nastavování sedadel je ukryto v kaslíku. (vše Phantom, Ghost jsem zatím nejel). To zlatý S-klasse. Jinak je to ale paráda, ta tichost uvnitř je absolutní! S-klasse nebo 7er je uvnitř hlučnější v násobcích - právě srovnání tohoto většinu lidí vždycky zajímá.