Dříve nemyslitelná kombinace se stala v roce 2003 realitou. Dnes jsou turbodiesely nejžádanějšími motory pro Jaguar, benzinové V6 a V8 ale samozřejmě také pokračují dál.
8,1 je čupr spotřeba, já tam měl tedka za 1200 Km spotřebu 11,1 . Tedy rozdíl 3 litry na sto km. Což je je 100 Kč.
Musím konstatovat, že si těch 100 Kč velmi rád připlatím.
Dehták pod kapotou úplně kazí charakter vozu jakým je S-type či XJ nebo jakým je XF.
Já měl 7,2 za 80kkm...a žádný žinýrování. Stylem jakým jezdíš je to ok. F-type V8 při kulturní jízdě víceméně lehce nad předpisy na 300km trase 9,7. Na druhou stranu 3,0 kompresor v XF běžně kolem 11. Přesto na větší nálety vzhledem k tomu, jak je motor utlumenej mě V6 nafta neuráží.
Stále čekám, kdy potvrdíš jízdu do Mnichova a zpět. Následný vyhodnocení nákladů na pořízení a provoz. Tvoje výštěky mají pramalou reálnou informační hodnotu. ;-)
Ted je otázka, kterej dobrodruh si koupí olítanýho sazínka od místních elit.....kteří přeci nejezdí 80 po okresce a 120 po dálnici, to je jenom pro pitomce jako sem já.....
Navíc přeci borci every day on the road....
Takže koupit si vylítanou herku co s nadsázkou vobjela zeměkouli v dieslu.....mmm.
To může začít rovnou servisovat dotyčný štastlivec....
Rozvodáček, kladčičiky, a začít šetřit na turbíčko, DPF, čerpadýlko, vstřiky.....ding ding total sum - 150 táců???
Danke schon, nemam zájem :o)))
Kdyby nebyl národ stejně jako většina evropy pomatenej z dieslu, ten ten vergl je v podstatě neprodejnej....
Na denní ježdění je taková kára ekonomický nesmysl a jako auto pro zábavu je to nepoužitelný, zvlášt pokud je ten diesel 4válec
gumy vydrží cca 100 tis km.....víc za 2-3 roky fakt nenajedu, nevím kam bych jezdil, kor ted když mam dvě auta...
A mít tam letní květen-září a za tu dobu najet 10 tis km a přemýšlet komu pak prodávat 3 roky starý letní gumy s najetejma 30 tis km....Rád si ušetřím tyhle problémy :o)))
Ale já vlastně zapoměl, že díky mediální masáži sou borci, kteří zarytě věří že zimní se při 30ti nad nulou roztečou, že se olejdou po 1000 km a že to vůůůůbec nebrzdí.
Že někteří borci si mají letní, ale na kotoučích rejhy jak 40 let stará gramofonová deska a na desitřkách 0,4mm matroše jim vůůůbec nevadí....stejně jako že takovej jaguar na zimních brzdí pořád v létě líp jak spousta aut na letních :o))
No provětrávat koně V8-ičky na zimácích co mají 100tkm v těle bych nedoporučoval ani největšímu nepříteli, natož Barikovi. Zimní Micheliny mají v testech největší výdrž a přesto nedají ani polovinu toho Barikova nájezdu, v posledním testu dal Alpin A4 40tkm a třeba takové Dunlopy nebo Continentaly nedaly ani 30tkm (do ojetí na zákonnou mez). Takže Jag se zadním náhonem, na 100tkm pneu co jezdí i v létě, musí být na vodě, sněhu nebo blátě super adrenalin. Já bych se bál prohrábnout rošt i kdyby měl pod kapotou jen dvouválcovou naftu. >:-[]
on je kúzelník. Spotreba paliva a gúm polovičná >:D . Na súkromnom aute mi vydrzala sada zimných a letných lahko cez 100k km, ale dat ten najazd na jedných si neviem nejako dobre predstavit
Věř nebo ne, ale letní sem se Sebringa vyhazoval měsíc po koupi, najeto 105 tis km...
gumy původní co tam dávala fabrika, 5 let starý. vzorek 2mm.
To sou zázraky vid.
Taky znam lidi co vyhazují letnáky po 50 tiis Km, kotouče taky po 50ti a destičky po 15ti....
Jinak sou zimní a zimní. Je rozdíl mezi Matadory na Feldu za 800 kousek a mezi gumou co stojí 5 litrů jedna. Samo rozdíl je ve velikosti, ale i v kvalitě a dezenu a taky v rychlostním indexu...
Já měl vredestein snowtrac 3 80 tkm na autě 2x zima 1x léto.Tedy zadní ... Přední tam byli cca. 70 tkm, ale zadní by ještě tak 10tkm dali bez problému, ale se 4X4 měním vždy všechny gumy. Takže v tom nevidím problém. Pak už šli do věčných lovišť. Jezdím agresivně, takže počítám, že při šetření těch 100 tkm dají.
Presne tak, hodne lidi pise a ani v tom nejela, u V6 diesel nevidim jediny důvod v cem by mel byl lepsi benzin, krome toho ze tedy nafta nekomu nevoni ;-) Zvenku to mozna trochu poznat jde, ale uvnitř uz skoro rozdil není a na dalnici tuplem...za studena to uz také neklepe...primovstrik benzin uz také není zadna vyhra.
2,7 dehet má rozvody řemenem, to je pouze první věc....pak následují vstřiky, čerpadlo, turbo.....má to menší výkon, smrdí to, má to hnusnej zvuk a vlůbec - diesel v americe nebo jaguaru.....to je proti zdravým tradicím.
Každej nakupoval v bazaru, každej.... Pro mě jsou chvilky na inzertních serverech příjemnou kratochvílí. Chci ještě auto na lítačku a bude to nějakej youngtimer, samo z frcu.
Pak se ale nebudu vydávat za toho hustohustýho fandu, co značku spasí tím, jak kupuje ty podle něj správný motory.
Tak u XS by se nějaký maloturbobenznín třeba objevit mohl, jestli o tom byly i zprávy nevím, tyhle věci házím za hlavu. Navíc, já raději elektřinu, než smrad z nafty, takže ani hybrid by mě nijak neurazil. Také se myslím poslední dobou zájem o benzínové motory zvyšuje. Takže ano, 5 litrový osmiválec asi už neuvidíme, ale raději malý turbobenznín a baterky, než diesel.
Není náhodou článek o tom kdy se objevil jaký diesel porpvé v Jaguaru? Sem si nevšiml že by článek pojednával o nabídce dieslových motorů jaguar v roce 2013.
A první turbochrochták co byl v XJ a S-type byl 2,7 V6