Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První turbodiesel od Jaguaru přišel před 10 lety

Dříve nemyslitelná kombinace se stala v roce 2003 realitou. Dnes jsou turbodiesely nejžádanějšími motory pro Jaguar, benzinové V6 a V8 ale samozřejmě také pokračují dál.
Zpět na článek
6. 11. 2013 13:12
7. 11. 2013 09:57
Avatar - Barrichello
6. 11. 2013 11:57
Jaguar v naftě - FUJ
8,1 je čupr spotřeba, já tam měl tedka za 1200 Km spotřebu 11,1 . Tedy rozdíl 3 litry na sto km. Což je je 100 Kč.
Musím konstatovat, že si těch 100 Kč velmi rád připlatím.

Dehták pod kapotou úplně kazí charakter vozu jakým je S-type či XJ nebo jakým je XF.
Rozbalit vlákno
32
6. 11. 2013 12:05
Re: Jaguar v naftě - FUJ
Já měl 7,2 za 80kkm...a žádný žinýrování. Stylem jakým jezdíš je to ok. F-type V8 při kulturní jízdě víceméně lehce nad předpisy na 300km trase 9,7. Na druhou stranu 3,0 kompresor v XF běžně kolem 11. Přesto na větší nálety vzhledem k tomu, jak je motor utlumenej mě V6 nafta neuráží.
Avatar - Dinar
6. 11. 2013 12:24
Re: Jaguar v naftě - FUJ
Zbytečný, podívej se na koho reaguješ. ;-)
6. 11. 2013 12:32
Re: Jaguar v naftě - FUJ
Aaaale, jen mě sejří, že řídit se automobilky podobnejma komentářema, tak už v zásadě žádný nejsou.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
6. 11. 2013 12:59
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
.. stejně jako z ASTONu hele :-) [odkaz] [odkaz]
6. 11. 2013 13:06
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
Stále čekám, kdy potvrdíš jízdu do Mnichova a zpět. Následný vyhodnocení nákladů na pořízení a provoz. Tvoje výštěky mají pramalou reálnou informační hodnotu. ;-)
Avatar - Barrichello
6. 11. 2013 14:19
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
Kdyby se všechny automobilky řídili podobnejma komentářema, existují všechny, neb by diesel nikdo nevyráběl >:D
6. 11. 2013 17:36
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
Ještě jsem nebyl kousavej, ale už na tebe začínám mít žížu :-)
Avatar - Barrichello
7. 11. 2013 11:24
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
>:D >:D >:D >:D
6. 11. 2013 13:35
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
A uz mas novyho Jaga ? Bude/je benzin nebo diesel ? ;-)
6. 11. 2013 14:15
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
Páchnoucí, nekultivovanej dehet ;-)
Avatar - Barrichello
6. 11. 2013 14:18
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
Styd se >:D
Nafta patří do John Deera a do kamen >:D
6. 11. 2013 17:33
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
Už jsi podpořil značku nákupem novýho? ;-) Nemám se za co stydět.
Avatar - guze
6. 11. 2013 19:42
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
To jsi řekl (napsal) hezky :-) :yes:
Avatar - T613
6. 11. 2013 19:52
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
:yes: zásah na komoru
7. 11. 2013 00:23
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
Mno podpořil. Až ty prodáš ten svůj, tak ho někdo koupí. Ty ty peníze využiješ na koupi nového. Nehledě na ND, na kterých je největší zisk.
Avatar - Barrichello
7. 11. 2013 11:11
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
Ted je otázka, kterej dobrodruh si koupí olítanýho sazínka od místních elit.....kteří přeci nejezdí 80 po okresce a 120 po dálnici, to je jenom pro pitomce jako sem já.....

Navíc přeci borci every day on the road....

Takže koupit si vylítanou herku co s nadsázkou vobjela zeměkouli v dieslu.....mmm.
To může začít rovnou servisovat dotyčný štastlivec....
Rozvodáček, kladčičiky, a začít šetřit na turbíčko, DPF, čerpadýlko, vstřiky.....ding ding total sum - 150 táců???

Danke schon, nemam zájem :o)))

Kdyby nebyl národ stejně jako většina evropy pomatenej z dieslu, ten ten vergl je v podstatě neprodejnej....
Na denní ježdění je taková kára ekonomický nesmysl a jako auto pro zábavu je to nepoužitelný, zvlášt pokud je ten diesel 4válec
6. 11. 2013 14:58
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
Vitej v klubu >:D >:D >:D
Avatar - Dinar
6. 11. 2013 12:24
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
To neřeš, spousta lidí si zas ráda připlatí za nové auto. :-!
6. 11. 2013 12:46
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
Von si rád připlatí kilo za každou stovku km, ale na letní gumy už mu nezbyde...
Avatar - Barrichello
6. 11. 2013 14:17
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
To není vo tom že by nezbylo, to je vo tom že je nepotřebuju. Jak říkám 7 letních sezon odjeto na zimních, no problem....

Abych ti prozradil jádro pudla - než já zničím zimáky, tak už to auto má divno někdo jinej >:D
6. 11. 2013 15:21
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
V podstatě ho nemáš ani na ježdění, ale na pucování před barákem.
Avatar - Barrichello
6. 11. 2013 15:33
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
gumy vydrží cca 100 tis km.....víc za 2-3 roky fakt nenajedu, nevím kam bych jezdil, kor ted když mam dvě auta...

A mít tam letní květen-září a za tu dobu najet 10 tis km a přemýšlet komu pak prodávat 3 roky starý letní gumy s najetejma 30 tis km....Rád si ušetřím tyhle problémy :o)))

Ale já vlastně zapoměl, že díky mediální masáži sou borci, kteří zarytě věří že zimní se při 30ti nad nulou roztečou, že se olejdou po 1000 km a že to vůůůůbec nebrzdí.
Že někteří borci si mají letní, ale na kotoučích rejhy jak 40 let stará gramofonová deska a na desitřkách 0,4mm matroše jim vůůůbec nevadí....stejně jako že takovej jaguar na zimních brzdí pořád v létě líp jak spousta aut na letních :o))
Avatar - Ham.
6. 11. 2013 17:13
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
Hezky tě ta benzínová V8 drží pod krkem, když zimní pneu musí vydržet 100tkm a letní provoz ještě k tomu navrch.... >:-[]
6. 11. 2013 17:36
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
ak by tomu obcas prevetral kone, nebolo by na benzin ani na gumy >:-[] . Ale aj tak naftu len do kachli
Avatar - Ham.
6. 11. 2013 17:52
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
No provětrávat koně V8-ičky na zimácích co mají 100tkm v těle bych nedoporučoval ani největšímu nepříteli, natož Barikovi. Zimní Micheliny mají v testech největší výdrž a přesto nedají ani polovinu toho Barikova nájezdu, v posledním testu dal Alpin A4 40tkm a třeba takové Dunlopy nebo Continentaly nedaly ani 30tkm (do ojetí na zákonnou mez). Takže Jag se zadním náhonem, na 100tkm pneu co jezdí i v létě, musí být na vodě, sněhu nebo blátě super adrenalin. Já bych se bál prohrábnout rošt i kdyby měl pod kapotou jen dvouválcovou naftu. >:-[]
7. 11. 2013 11:20
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
on je kúzelník. Spotreba paliva a gúm polovičná >:D . Na súkromnom aute mi vydrzala sada zimných a letných lahko cez 100k km, ale dat ten najazd na jedných si neviem nejako dobre predstavit
Avatar - Barrichello
7. 11. 2013 11:03
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
Koně sem tomu provětrával před 14ti dny.....dlouhodbá spotřeba stoupla z 10,9 na těch 11,1 >:D

Minulej tejden pršelo, v dešti okreskama 130 fakt nejezdím....
Avatar - Barrichello
7. 11. 2013 11:02
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
Věř nebo ne, ale letní sem se Sebringa vyhazoval měsíc po koupi, najeto 105 tis km...
gumy původní co tam dávala fabrika, 5 let starý. vzorek 2mm.

To sou zázraky vid.
Taky znam lidi co vyhazují letnáky po 50 tiis Km, kotouče taky po 50ti a destičky po 15ti....

Jinak sou zimní a zimní. Je rozdíl mezi Matadory na Feldu za 800 kousek a mezi gumou co stojí 5 litrů jedna. Samo rozdíl je ve velikosti, ale i v kvalitě a dezenu a taky v rychlostním indexu...
6. 11. 2013 17:34
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
100tkm na gumách? Bariku, ty začínáš bejt nejen bajkař, ale i sci-fi spisovatel.

Takže naftou Jagu uškodíš, ale pořádně ho neobout a kazit si jízdní vlastnosti zimákama se šlechtí? :-) >:D >:-[] :yes:
Avatar - WinDiesel
6. 11. 2013 19:41
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
FANTASY, NE SCI-FI, lidově se říká chytat fantas, jeho výplody lze označit jako fantasmagorie, ovšem na milunu Bereniku nikdo nemá....
7. 11. 2013 00:16
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
Já měl vredestein snowtrac 3 80 tkm na autě 2x zima 1x léto.Tedy zadní ... Přední tam byli cca. 70 tkm, ale zadní by ještě tak 10tkm dali bez problému, ale se 4X4 měním vždy všechny gumy. Takže v tom nevidím problém. Pak už šli do věčných lovišť. Jezdím agresivně, takže počítám, že při šetření těch 100 tkm dají.
Avatar - Barrichello
7. 11. 2013 11:06
Re: DIESEL udělal z JAGUARu POPELNICI
Stejně jako letní....

Kdo zničí gumy za 40 tis, tak pak má spotřebu 17 tam kde bych já měl 12.

Ale ty auta hrozně žerou, že jo.

Ne, jen mezi volantem a sedadly jezdí indvidum co si plete silnice s okruhem F1 nebo rallyeovou dráhou....
Avatar - Pekelná Micinka
6. 11. 2013 13:12
Čas
No jo, letí to... Jak tak koukám na to XJ, zasloužilo by omladit xicht ve stylu C-X17. Tedy hlavně světla.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
6. 11. 2013 14:06
jaguar s dieslom
by som vazne nechcel, nic v zlom ale v tomto aute je benzin to prave orechove :yes:
Rozbalit vlákno
5
6. 11. 2013 14:14
Re: jaguar s dieslom
V pořádku, kup si ho :-)
6. 11. 2013 15:06
Re: jaguar s dieslom
Presne tak, hodne lidi pise a ani v tom nejela, u V6 diesel nevidim jediny důvod v cem by mel byl lepsi benzin, krome toho ze tedy nafta nekomu nevoni ;-) Zvenku to mozna trochu poznat jde, ale uvnitř uz skoro rozdil není a na dalnici tuplem...za studena to uz také neklepe...primovstrik benzin uz také není zadna vyhra.
6. 11. 2013 17:38
Re: jaguar s dieslom
Zahřátej V6 poslední generace jde slyšet jako šestiválcovej benzínovej přímovstřik. A ani zvuk není moc jinej.
Avatar - WinDiesel
6. 11. 2013 19:42
Re: jaguar s dieslom
jdi do něj........ pokud sis ale pořídil ceed v benzínu, radši bys měl mlčet
6. 11. 2013 23:32
Re: jaguar s dieslom
Topper ma prece feldu, to nevis? ;-)
Avatar - Barrichello
6. 11. 2013 15:36
Nehledě na servisní náklady
2,7 dehet má rozvody řemenem, to je pouze první věc....pak následují vstřiky, čerpadlo, turbo.....má to menší výkon, smrdí to, má to hnusnej zvuk a vlůbec - diesel v americe nebo jaguaru.....to je proti zdravým tradicím.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - CHerokee
6. 11. 2013 16:06
Re: Nehledě na servisní náklady
A přesto je to nevyhnutelné a už se to děje. Nafta není volba citotvá, ale racionální. Záleží co rozhoduje a jaké možnosti ti dává tvoje portmonka.
6. 11. 2013 17:12
Re: Nehledě na servisní náklady
A co si predstavujes pod pojmem "tradice" ? >:D
6. 11. 2013 17:35
Re: Nehledě na servisní náklady
2,7 se už drahný léta nevyrábí, nesmíš koukat jen na bazary.
6. 11. 2013 17:37
Re: Nehledě na servisní náklady
v bazare sa jeho rozhlad konci :-!
Avatar - WinDiesel
6. 11. 2013 19:44
Re: Nehledě na servisní náklady
oni nemj na nový auta, tak jim nezbývá než koukat do bazaru a tudíž jsou cca o 10 let zpátky .........
7. 11. 2013 04:11
Re: Nehledě na servisní náklady
Každej nakupoval v bazaru, každej.... Pro mě jsou chvilky na inzertních serverech příjemnou kratochvílí. Chci ještě auto na lítačku a bude to nějakej youngtimer, samo z frcu.
Pak se ale nebudu vydávat za toho hustohustýho fandu, co značku spasí tím, jak kupuje ty podle něj správný motory.
Avatar - Barrichello
7. 11. 2013 10:56
Re: Nehledě na servisní náklady
Vono nebude za chvíli čím koho spasit, když se ty "správný" motory nebudou vyrábět
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2013 18:34
Re: Nehledě na servisní náklady
Tak u XS by se nějaký maloturbobenznín třeba objevit mohl, jestli o tom byly i zprávy nevím, tyhle věci házím za hlavu. Navíc, já raději elektřinu, než smrad z nafty, takže ani hybrid by mě nijak neurazil. Také se myslím poslední dobou zájem o benzínové motory zvyšuje. Takže ano, 5 litrový osmiválec asi už neuvidíme, ale raději malý turbobenznín a baterky, než diesel.
Avatar - Barrichello
7. 11. 2013 10:55
Re: Nehledě na servisní náklady
Není náhodou článek o tom kdy se objevil jaký diesel porpvé v Jaguaru? Sem si nevšiml že by článek pojednával o nabídce dieslových motorů jaguar v roce 2013.

A první turbochrochták co byl v XJ a S-type byl 2,7 V6
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2013 03:03
Poweroctane
V jednom má barik pravdu. Diesel prostě nevoní, benzín ano.
Rozbalit vlákno
2
7. 11. 2013 04:11
Re: Poweroctane
To bez diskuze! To je ale different story.
7. 11. 2013 09:57
Re: Poweroctane
Ale to ti je v podstate uvnitř auta jedno ;-)