Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První změny na Auto.cz podle přání čtenářů

Děkujeme za připomínky a komentáře, které nám posíláte. Na jejich základě jsme přikročili k prvním změnám.
Zpět na článek
6. 12. 2012 09:51
6. 12. 2012 11:00
6. 12. 2012 14:02
6. 12. 2012 10:30
6. 12. 2012 10:54
6. 12. 2012 11:10
6. 12. 2012 12:43
neregistrovaný "HTPkiller"
6. 12. 2012 15:23
neregistrovaný "HTPkiller"
6. 12. 2012 12:57
6. 12. 2012 14:06
6. 12. 2012 14:19
6. 12. 2012 14:21
neregistrovaný "HTPkiller"
6. 12. 2012 16:24
6. 12. 2012 16:35
neregistrovaný "HTPkiller"
6. 12. 2012 16:35
6. 12. 2012 16:58
6. 12. 2012 17:12
6. 12. 2012 17:23
6. 12. 2012 17:28
6. 12. 2012 17:35
6. 12. 2012 17:45
6. 12. 2012 17:50
6. 12. 2012 22:01
6. 12. 2012 22:36
7. 12. 2012 11:42
7. 12. 2012 14:11
6. 12. 2012 19:23
6. 12. 2012 22:46
6. 12. 2012 22:51
7. 12. 2012 08:00
7. 12. 2012 09:52
7. 12. 2012 09:54
6. 12. 2012 09:51
Ano
Tohle jsou velmi dobre upravy! :yes:
Rozbalit vlákno
2
6. 12. 2012 11:00
Re: Ano
taky souhlasím, to co mi vadilo nejvíce, tedy reklama místo top článku, je zase zpět nahoře ;-)
6. 12. 2012 10:09
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
6. 12. 2012 10:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 12. 2012 23:24
Re: taky mám věcnou
Jó ty otravné šipky mě taky hodně štvou :'-( Mám auto.cz dost rád a téměř každý den se dívám na novinky, ale stejně, když chci vidět dobré fotky bez rušivých šipek, tak musím jít koukat jinam :no:

A ještě jedna věcná : je problém uvádět výkon auta jak v kW tak i v koních? Mě teda nebaví si to pořád vypočítávat :no:

Vždyť je to, tak jednoduché...například místo 116 kW napsat 116 kW / 158 k

Nebo to vadí jen mě?
6. 12. 2012 10:30
Navrh
Misto blbin radej napiste clanek o tom, jak "skvele" se v listopadu prodaval Skoda Rapid. >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
6. 12. 2012 10:54
Diskusie, avatar
V rámci diskusií by som navrhoval zachovať avatary, je to jednak "osobnejšie" (ak sa to dá na anonymnej diskusii takto označiť) a pomáha to orientácii v diskusii, keď si ľahšie vizuálne vyhľadám ľudí, ktorých názory ma zaujímajú.
Rovnako navrhujem (aspoň v rámci diskusií, keď už nie na homepage) dať zoznam aktívnych/pripojených diskutérov (dajme tomu posledných 20tich, ktorí reagovali v diskusiách).
Posledná pripomienka: trestuhodne sa plytvá miestom na šírku, pri monitore 16:9 (čo je predpokladám drvivá väčšina) je zbytočne voľný pás po oboch stranách a namiesto toho treba zbytočne rolovať dolu. Na zváženie dávam i ponechanie orámovania diskusie,resp. jej jednotlivých príspevkov/vetiev rámčekmi.
Rozbalit vlákno
3
6. 12. 2012 11:16
Re: Diskusie, avatar
Užší text se lépe čte. Klasický tiskařský standard byl 80 znaků na řádek. Na internetu se dnes používá víc, ale pořád je to celkem rozumné. Číst nějakých 2500 bodů široký text není nic příjemného, proto mám ostatně okno prohlížeče stažené na zhruba třetinu šířky monitoru. Stránky s pevnou šířkou textu se mi tam vejdou (nenarazil jsem na takovou, která by se nevešla) a stránky, které mají text na plnou šířku, se mi tak čtou pohodlněji.
Avatar - Righ
6. 12. 2012 13:03
Re: Diskusie, avatar
Jednoznacne se pripojuju ke vsem pripominka na konto diskuzi, zvlast bych vyzdvihnul urcity oramovani a zvyrazneni diskuzniho stromu, at je cela diskuze prehlednejsi. Naopak nesdilim nazor na sirku, ta je podle me akorat (byt samozrejme vidim, ze jsem s timto nazorem v mensine).
Avatar - twistedTSD
6. 12. 2012 17:52
Re: Diskusie, avatar
Strom a avatary - :yes: :-)
Avatar - Ada je zase tady
6. 12. 2012 10:56
Změna je jednoznačně k horšímu
Zejména mi vadí spousta zbytečného šedého místa mezi jednotlivými články a příspěvky. Zkuste se na to podívat na mobilním telefonu, nebo tabletu s menším rozlišením... :no:
Rozbalit vlákno
1
6. 12. 2012 11:03
Re: Změna je jednoznačně k horšímu
Na mobilu nic moc, ale na iPadu to jde ;-)
6. 12. 2012 11:10
Odkazy
Odkazy na diskuzi/ galerii s ikonou nejsou souvislé - mezi ikonou a počtem je bod (nebo spíš dva), který není odkaz. Jako by měl jeden z nich margin. Pozorováno v Chrome.

Edit: To samé platí o diskuzi. A asi každém místě, kde něco takového máte. Je to nepříjemné.

Když už jste v tom předělávání, očekával jsem, že nová verze bude mít "in place" editaci příspěvků, ne v novém okně. Popřípadě, že tu bude k dispozici náhled.

Také bych ocenil seznam příspěvků víc do historie. Nemusí být ani veřejný, ale běžně se mi stává, že zapomenu, kde jsem přispíval. Ten současný je nedostatečný. Upozornění na odpovědi přímo na můj příspěvek, popřípadě ve stromu pod mým příspěvkem tady na webu by bylo příjemné. Upozornění e-mailem mi nevyhovuje.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PlumJelinek
6. 12. 2012 11:57
Větší fotky
Není to úplně o designu webu, nicméně myslím, že mnozí z nás by přivítali fotografie (např. z testů) ve větším rozslišení.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "HTPkiller"
6. 12. 2012 12:43
Re: Větší fotky
věčí? v testu si rozkliknu a je to treba 1400x1000, to je dost i na muj docela slusnej megamonitor znacky LG ;-) Plagáty to nejsou, ale to nsad ani nikdo nechtel
Avatar - PlumJelinek
6. 12. 2012 13:16
Re: Větší fotky
Proč to nemít třeba 1600x1200? Já si třeba hezký fotky aut do počítače ukládám, ale teda pouze v nějakém větším rozlišení...
neregistrovaný "HTPkiller"
6. 12. 2012 15:23
Re: Větší fotky
treba v testu ST fotka 1200x2000...je to asi podle moznosti
Avatar - Righ
6. 12. 2012 12:57
My two cents
Redesign se mi nevstrebava lehko, coz je s nejvetsi pravdepodobnosti zpusobeny tim, jak moc jsem byl zvykly na vzhled minuly. Je videt, ze lidska psychika zmeny kazdyho zabehnutyho systemu nese opravdu tezce. :-) Objektivne vzato je ale novy vzhled modernejsi, aktualnejsi a nejspis ho za par let pri zase dalsim redesignu budu opoustet opet s tezkym srdcem. Kazdopadne chvalim snahu reagovat na podnety ctenaru, vsechny provedeny zmeny jsou k lepsimu. Zaroven si uvedomuju, jak obtizny je dneska navrhnout funkcni web tak, aby perfektne fungoval na 3" displeji mobilu i na vice nez metrovych uhloprickach placatych TV pripojenych na net (takhle treba konzumuju ACZ po drtivou vetsinu casu ja) plus na vsim mezi tim.

Ted ale par vecnych poznamek: nechapu smysl sloupce "vyberte si clanky, ktere vas zajimaji" nad komunitni sekci. Vzdyt v tomto sloupci se nenachazi zadny dalsi moznosti vyberu ci rozsahlejsi nahledy nez co mi umoznuji zalozky zcela na vrchu stranky, pouze to dale prodluzuje uz tak skoro nekonecnou dylku. Resume: odstranit. :-)

Odstranil bych i tu cast stranky, kde je vedle sebe sekce "Doporucujeme" a nahled MACZ. Jde opet o zkraceni delky stranky, pricemz roli sekce "Doporucujeme" by mely plnit nahledy na vrchu stranky (1 hlavni a 3 vedlejsi pod nim) a MACZ ma zase vice nez dostatecny prostor v komunitni sekci.

Musim kritizovat i galerie: 1) do galerie by se clovek mel dostat uz kliknutim na hlavni obrazek clanku a na az na miniaturu pod nim. 2) v galerii samotny by i nezvetseny fotky mely byt vetsi nez jsou ted a predevsim by se v nich melo dat lepe "listovat" - sipky pro posun at zmizi mimo samotny obrazek a funguje posun dopredu/dozadu podle toho, na jakou polovinu obrazku kliknu (ted at klikam kamkoliv, galerie se posunuje pouze dopredu). 3) stejny system posunu jako popisuju v bode 2) by mel pochopitelne fungovat i ve zvetsenych nahledech, momentalne v nich nelze listovat vubec...

Posledni poznamka je spis teoreticka - vzhledem k mnozstvi obsahu a rubrik, ktere ACZ chrli, by melo byt umozneno jednotlivym uzivatelum si stranku vice prizpusobit (pro geeky - customizovat), a to tim zpusobem, ze bude umozneno vypinani zobrazeni rubrik a idealne i jejich presun po "plose" homepage tak, aby kazdy videl jenom to, co ho zajima. Tak napriklad me z komunitni sekce nezajima ACZ, ale rad si prectu obcas nejaky blog, zajima me veteran sekce, ale ne profi, zajima me autofun, ale ne svet motoru, zajimaji me novinky, ale absolutne ne YT videa atd. atp. Jednou to prechodem na tuhle "modularni platformu" stejne skonci...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - positivemind
6. 12. 2012 14:01
Re: My two cents
Nejhorší změna (a to by měl vědět každý, kdo dělá ui a ux) je změnit celý design. To je opravdu to nejhorší, co můžeš udělat. Změny mají probíhat postupně, jako to bylo s úpravami původní verze webu. Tohle je cesta do pekel...
Avatar - Righ
6. 12. 2012 14:06
Re: My two cents
Priznam se, ze mi taky neni uplne jasny, proc se do toho redakce rozhodla takhle radikalne "hodit vidle", podle me nebylo treba predchozi system cely prekopat. Coz je rozdil oproti minulymu redesignu, kdy prapuvodni "zluta verze" stranek byla i pres svou oblibu u staryho jadra ctenaru ACZ proste zastarala a zmena byla nevyhnutelna. Ber to tak, ze aspon meli webdesigneri zase na chleba, kola kapitalismu je proste treba stale roztacet. ;-) :-)
Avatar - Righ
6. 12. 2012 14:19
Re: My two cents
Edit: "Tak napriklad me z komunitni sekce nezajima MACZ, ale..."
Avatar - rohYpnol
6. 12. 2012 13:24
Varování pro redakci!
Jestli nevezmete rozum do hrsti a nezajistíte kompatibilitu s Operou, tak... Ne vážně, je ostuda, že pustíte do světa redesign, který je v Opeře rozsypaný jak hrách v Popelce 8-s

A připomínky? Těch bude:
1) nechápu vůbec smysl, ale budiž. Nové přeci znamená lepší...
2) na oči "příjemnější"... možná, ale diskuse mi přijde díky barevné jednolitosti méně přehledná
3) zdá se mi to, nebo redesignem dochází k příklonu stránek pro chytré telefony či tablety??? Stejně jako W8...
4) podle mě bylo hlavním cílem více plochy pro reklamy. Což se sice povedlo, ale já jako čtenář na tohle nejsem zvědavý. Nechci lovit informace mezi kopami reklam :-!
5) prvořadý je ale obsah, a ten má podle mě poměrně silně sestupnou tendenci. Bohužel. Když chci seriozní informace, objektivní test nebo aktuální novinky, tak prostě "chodím" jinam. Což je mi jako dlouholetému čtenáři DOST líto.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - gld
6. 12. 2012 13:48
Re: Varování pro redakci!
Vystihol si to presne :yes:

-viac reklamy
-nové je vždy lepšie
-forma víťazí nad obsahom
6. 12. 2012 15:58
Re: Varování pro redakci!
V Opeře mi všechno běží, na Leopardu, Snow Leopardu i Mountain Lionu.

Jak říkal Jobs: "Lidi neví co chtělí a líbí se jim to, co je teď." Pokud se teda někam chce redakce posunout, je lepší to provést najednou, ne postupně.
(Ne, že bych se tím souhlasil, doteď si zvykám na bílý vzhled, nejvíc se mi líbil běžovej.)
Avatar - rohYpnol
6. 12. 2012 17:39
Re: Varování pro redakci!
Ano, napsal jsi to přesně - BĚŽÍ. Náš registr silničních vozidel taky běží...
Samozřejmě, stránka je čitelná, prvky jsou cca tam, kde mají být. Ale pochybuji, že tak to bylo zamýšleno. Když se na to teď dívám, pravděpodobně to může být naprosto nevhodnou oprimalizací na širokoúhlé monitory. Tím, že mě se na šířku prvky "nevlezou", tak jsou rozsunuté.
Nicméně ani prvky v menu nejsou zobrazeny korektně. Ne, vím jak se píší stránky a tomuhle neříkám profesionální přístup. Na nový vzhled se přechází, až je odladěný. Hlavně že při edtaci příspěvku je vzhled ještě z doby CK... Nicméně právě tento vzhled byl podle mě dosud nepřekonán.
6. 12. 2012 18:10
Re: Varování pro redakci!
No pravda, jak to zkoumám, tak na starších verzích prohlížečů (Opera 10.63) nefunguje galerie a i na aktuální jsou ty prvky rozhozený. Beru to furt jak Betu, nic, čím by se dalo chlubit.
Avatar - rohYpnol
6. 12. 2012 22:02
Re: Varování pro redakci!
Operu mám aktuální a jsem si jistý, že zobrazování NEní korektní. Prostě se na Operu v 1280 x 1024 vykašlali 8-s :no:
7. 12. 2012 13:50
Re: Varování pro redakci!
Co mi na novém nesedí jsou rozestupy mezi jednotlivými prvky. Řada věcí se mi zdála příliš daleko, působilo to hozené do prostoru. Jinak nejsem moc zastánce čisté bílé, používám počítač hodně po tmě a bílá prostě není ideální. Ale rozhodně to není jediná bílá stránka na internetu, takže mám na čtení speciální profil.

Víc hodnotit nebudu, nevydržel jsem to používat déle než pár minut. Možná, že to zase zkusím, až budu mít trošku víc času.
7. 12. 2012 13:46
Re: Varování pro redakci!
Diskuze určitě vypadá v novém mnohem hůř. Po pár minutách jsem nevydržel a přepnul do starého.
Avatar - 3_diamanty
6. 12. 2012 14:03
nova zmena opat horsia
nedavno sme tu mal "nove auto cz" ano toto biele... kedysi bolo zlte pozadie a bolo to krajsie... dnes mame biele snad ani nie dva ci tri roky a uz opat prichadza dalsie " nove auto cz" na co?

Zmeny sa mi nepacia.... diskusie su menej prehladne a na stranke je kopec hlucheho miesta, vsetko je akesi sede a nijake.... to uplne prve zlte auto cz bolo najlepsie.... uz som si myslel ze horsie ako terajsie auto cz to uz nepojde ale ako vidim mylil som sa.... to nove auto cz ktore planujete spustit je este vacsia ostuda ako toto terajsie.... 8-s
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "HTPkiller"
6. 12. 2012 14:21
Re: nova zmena opat horsia
ty seš ostuda >:D
7. 12. 2012 11:59
Re: nova zmena opat horsia
Nové ACZ :yes: starej topper :no:

Palce fungují :-)
Avatar - PeterLuk
6. 12. 2012 15:00
OK, posledné vylepšenie pomohlo...
...ale ešte pridajte fotky užívateľov, farebne odlíšte príspevky prihláseného užívateľa, zaveďte správu (resp. mail, ak povolím), že na môj príspevok niekto reagoval, prepracujte mobilnú verziu.

Naopak musím pochváliť šedé pozadie, vyzerá dobre.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
6. 12. 2012 15:07
Re: OK, posledné vylepšenie pomohlo...
ano, nevypadá zle. Jenže přehlednosti to dost ubralo. Taková změna na oko.
Avatar - salamoon
6. 12. 2012 15:33
"Další články"
zmeny proti vcerajsku nie vyrazne,ale prospeli.na titulke sa daju novinky rozkliknut tlacidlom "Další články" (a mozno je tento princip aj v inych castiach auto.cz.)
vedla neho by mohlo byt tlacidlo "zrolovat" pripadne nieco podobne (""naspat"...).po kliknuti na toto tlacitko by sa po viacnasobnom kliknuti na "Další články" a tym natiahnuti tohoto pola to pole opat zbalilo do povodnej velkosti tych par najnovsich clankov.
Rozbalit vlákno
0
6. 12. 2012 16:24
MONITOR
Takřka v každém třetím příspěvku čtu, že stránky jsou úzké. Nemám nic úzkého, mám široký monitor a po každé svislé straně mám na něm volný pruh cca 2 - 3 centimetry. Ty navíc nejsou rušivé, naopak, stránku na monitoru dobře usazují. Rozhodně tedy nepocitťuji nějaký problém s úzkou stránkou. Tak jak je to?
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "HTPkiller"
6. 12. 2012 16:35
Re: MONITOR
zajimalo by me, jake automoto stranky jsou sirsi...a kolik jich je. svet jede na tomhle formatu, mi prijde. nebo ne?
6. 12. 2012 16:35
Re: MONITOR
V tom případě nemáš širokej monitor.
Na 1920x1200 je na každý straně dobrých 10 čísel, o 2560x1600 30" škoda mluvit. Ne, že by to byla úplně standardní rozlišení, ale vypadá to blbě.
6. 12. 2012 16:58
Re: MONITOR
Odane, čemu u vás na vsi říkáte "široký"? :-) Mám široký monitor, to vím nabeton >:D a ještě jsem nyní kontroloval rozlišení - 1920 x 1200.
6. 12. 2012 17:12
Re: MONITOR
Naše ves je výrazně větší než ta vaše :-) A od minulýho týdne máme i elektriku. >:D
1920 x 1200 je široký monitor, to ano. A proto je mi divný, že máš na stranách tak málo místa.
[odkaz]
6. 12. 2012 17:23
Re: MONITOR
:-) :yes: Jsem už dlouho po záběhu, takže na mně s tímhle opatrně, ale asi jsem už přišel na to, kde je zakopanej pes. Mám širokáč 26 palců a když tam dám zobrazení 100% tak tam ty volné pruhy jsou poměrně velké, mám to však přiblížené "lupou" a celou plochu mám pak vykrytou stránkou, pouze zůstávají ty tři centimetry volné po každé straně. Můžeš si to nyní též přiblížit? Napiš mi, jak to vidíš.
6. 12. 2012 17:28
Re: MONITOR
No jo, bylo mi to divný. Jasně, když to přiblížím na 125 %, displej to vyplní komplet. Doma to mám na 30" 2560 x 1600 taky přiblížený, jsem už fakt slepej.
Tak aspoň, že si rozumíme. :yes:

[odkaz]

No a sám vidíš, že to při 100% přiblížení vypadá jako špageta...
6. 12. 2012 17:35
Re: MONITOR
Jasně, mě právě přišlo divné, že si tu všichni stěžují na úzkost textu, no jak píši, vždyť tohle jde dohnat tou lupou. Díky za spolupráci :-) :yes:
Avatar - salamoon
6. 12. 2012 17:45
Re: MONITOR
"...si tu všichni stěžují na úzkost textu, no jak píši, vždyť tohle jde dohnat tou lupou."

omg toto je co za volovina? >:D
to si myslis,ze problem je ten,ze su tam volne pruhy? >:D
to sa ti akoze tam vojde viac textu/informacii,ked si to nazoomujes na celu stranku? >:D

prosim ta vysvetli mi to,v akom alternativnom univerze to zijes.dakujem
Avatar - positivemind
6. 12. 2012 21:54
Re: MONITOR
Vždycky mě dostane, když někdo počítá rozměry obrazovky na centimetry >:D
6. 12. 2012 22:01
Re: MONITOR
Třeba GTI sedí u poče pořád se skládacím metrem a měří obraz >:D
6. 12. 2012 22:36
Re: MONITOR
>:D Kolegové tu někde psali, že mají po stranách pruh 10 cm. Tak jsem se podíva ljak to mám já. No odhadl jsem to na 2 - 3 cenťáky. Šupléru jsem na to nevzal... ;-)
7. 12. 2012 14:11
Re: MONITOR
Proč ne? Když tiskneš na papír, zajímá tě v otázce čitelnosti velikost písma v bodech, nebo v nějakých reálných jednotkách? Je 20 bodů při 300 dpi stejně čitelné jako při 4800 dpi? Asi ne, že. I 13" display může mít rozlišení 2560x1600. Z hlediska využitelnosti obrazovky je důležitější reálný rozměr, rozlišení ti umožní jen zobrazit jemnější detaily. Je velký rozdíl, jestli se dívám na 13" monitor, nebo na 30". Tobě to možná nepřijde, mně ano. Také se často vyjadřuji v bodech, ale pokud jde o text, bez dpi je to celkem nic neříkající údaj.
Avatar - twistedTSD
6. 12. 2012 19:23
okay
Chválím za to, že berete vážně námitky čtenářů, i za to, že jste odstranili hlavní problémy, o kterých jsem včera psal. Hned je to lepší. :yes: A tudíž přidám další. >:-[] ...na MACZ jsem na homepage nenašel žádné vyhledávání...Řešení vzhledu editovacího tlačítka v diskusi je opravdu poněkud nešťastné...Do diskusí byste klidně mohli zase přidat avatary.

Jinak to celkem jde, začínám si zvykat.
Rozbalit vlákno
0
6. 12. 2012 21:11
Další Fujtabjl !!!!!
Prosím o okamžitou nápravu umístění reklamy ve fotogalerii!!!!!!! Nedá se na to koukat, reklama je nevhodně umístěna mezi miniaturami a "nevelkým" náhledem :no: :no: :no:

Je to jak na moje auto, tak pod testy. Vůbec se nemohu soustředit na galerii jako takovou, reklama tam opravdu vadí. Prosím přesunout napravo vedle náhledu a ten zvětšit!

Redakci - opravdu jste takový amatéři při tvorbě webu nebo prostě testujete naši trpělivost. Bez návštěvnosti nebude reklama a nakonec bez reklany ani web ;-)
Rozbalit vlákno
6
6. 12. 2012 21:47
Re: Další Fujtabjl !!!!!
Ještě jedna věc, asi jsem slepý, ale kde je vyhledávání na moje.auto.cz Nějak ho nemůžu najít >:-[]

Také postrádám moje auto u mého profilu, včetně hodnoceni ...
Avatar - eliot
6. 12. 2012 22:10
Re: Další Fujtabjl !!!!!
:yes: Naprosto souhlasím s oběma příspěvky , přesně tak jsem to chtěl napsat.
7. 12. 2012 11:29
Re: Další Fujtabjl !!!!!
Náhledy fotografií v galerii se plynule přizpůsobují velikosti okna.
7. 12. 2012 12:03
Re: Další Fujtabjl !!!!!
Fajn Aleši, to se dá pochopit, nicmene i na velkém monitoru je náhled malý. A co ta reklama, takhle doufám nezůstane? Nebo se mám na fotky chodit koukat jinam? Nějak váš záměr nechápu...
7. 12. 2012 14:13
Re: Další Fujtabjl !!!!!
U fotek naležato to při zobrazení na celý monitor mám 1250*650 myslím , to mi nepřijde jako málo. Každá jde rozkliknout na maximální možnou velikost. Ohledně reklamy "uprostřed" bohužel nic nevím, ale posunu tuto myšlenku dál.
7. 12. 2012 18:55
Re: Další Fujtabjl !!!!!
Díky za reakci, to by bylo fajn :yes:

Přece jen se chceme dívat na tu danou fotografii a ne na reklamu. Vpravo vadit nebude a stejně ji nikdo nepřehlídne ;-) Tj. Splní svůj účel...

Ještě jedna věc Aleši, v moje.auto.cz neni na Homepage vyhledávání podle modelů + u profilu uživatele se neobjevuje "moje auto", tj je dost složité recenzi aktualizovat, tj než to najdu, tak to dost dlouho trvá :'-(
6. 12. 2012 22:46
EŠTE RAZ
Auto.cz nepotrebuje nový dizajn, potrebuje nový obsah a nový prístup. Prípadne nových redaktorov (niektorých).
Rozbalit vlákno
4
6. 12. 2012 22:51
Re: EŠTE RAZ
Můžeš s tím novým přístupem začít u sebe a konečně se tu můžeš začít chovat jako dospělý člověk. Protože kdyby AUTO.CZ mělo úroveň tvých příspěvků, píšeme tyhle diskuse do žumpy.
7. 12. 2012 08:00
Re: EŠTE RAZ
No zas nepřeháněj, Klaudius je spíš rozčilený z toho, že úroveň serveru klesá. Je fakt, že některé články pánů Vaverky a Fokta stojí za prd >:D Podíl reklamy a PR roste geometrickou řadou, tady mě nezajímají články s nabídkou pánských triček :no:

Nicmémě by se sem tam mohl ovládat a nehrotit to tolik ;-)
7. 12. 2012 09:52
Re: EŠTE RAZ
Prečo nehrotiť? Nasledujem spôsoby Auto.cz - u nich vyhadzujú redaktorov, ktorí málo polarizujú diskutujúcu verejnosť...
7. 12. 2012 09:54
Re: EŠTE RAZ
Poznáš význam takého slova "sebareflexia"? Podľa seba súdim teba... Nemýľ si pojmy a dojmy, dospelý nerovná sa pokrytec s klapkami na očiach.
Avatar - ManInBlack
7. 12. 2012 18:47
Reklamní banner
Reklamní banner? Ani o něm nevím. Mám nainstalovanej AdBlock >:D
Ale ten výpis pod stránkou mě štve.
Rozbalit vlákno
2
8. 12. 2012 02:27
Re: Reklamní banner
Ten vypis by mal adblock vediet odstranit manualne.
Das si zobrazit vypis poloziek na blokovanie a tam by mal byt odsek 'div.footer'. Nastavis trvale blokovanie a uz by sa to malo stratit ako cely blok.