Známá životní pravda velkejch hráčů života - ti co nejvíc toužej, nejmíň získavaj. Buď nad věcí, brácho... přehodnoť svý bazartouhy a kup si lístek na vlak do Kolína. Necháš jim tam 200 tyček a nazpátek tě poveze stylovej vozejk. A když trochu přivřeš oči... bude se ti zdát, že máš 911ku... BRAVO KOLÍN :yes: P.S. Hlavně nový, brácho, to je první přestupní stanice do autoráje...
Teda nič proti "bratrúm" ale keď som prvý krát videl a probnul jedno z trojčiat nevedel som či sa mám smiať či plakať... Tak malé, tak plastové, dvere boli hrubšie snáď aj na Trabante a kufor (som mu ale polichotil) je snad na dve "tesco tašky". A tie budíky, akoby ich okopírovali z nejakej hračky "Made In China", to už fakt radšej Logana alebo Kalosa prípadne nejakú Ladu. :-(
Hmm, co mas proti ludom cu kupuju ojazdene auta? Ty si si kupil urcite nieco nove, nieco...nieco pomerne lacne. Co je na tom ze ty chces alebo si myslis ze chces golfa alebo fabku alebo to je jedno co. Niekto iny chce staru 3-ku, c-cko, alebo hocico ine. Alebo niekto chce 300ZX. Ale ak si niekto kupi klasiku v bazare, to je uz v pohode, no nie? Ty si nechcel ine auto ako sucastne? Stare porsche, ferac, alebo alficku? Ano? Ale tu inu ako jazdenu uz asi nekupis ;-) Jazdene auto neznamena 'herka z piatej ruky.' Jasne, kup si 130-ku. Alebo si kup 2-3 roky stare trochu jazdene auto za neporovnatelnu cenu. Zeby s tym bolo viac problemov nez s novym autom? Sak jasne, tak ako so vsetkym. Porovnajme si ..fabca alebo napr. stary accord alebo primera gt...este ti ostane kopec penazi na benzin a pripadne poruchy ... ale tych sa neboj, skor sa boj o tu fabcu ;-) Mas sice pravdu, nove auto ma caro. Ale len dovtedy, kym nestretnes dakeho rovesnika, ktory nesedi, tak ako ty, vo foxe ale v ... no, v tom co sme chceli ale nekupili, lebo...predsa len...ten novy fox...je novy...uuuplne novucicky...
To je otázka filosofie života. Obnošený jeansy z bazaru prostě nenosím. Trhy mě neberou a sedadlo si vysezuju zásadně sám. Jinak k jetejm autům tu dobře napsal Ciello a vytvořil již legendární systém - CIELLOVA SPIRÁLA. P.S. Mít E-Type v garáži je jistě dobrej počin... myslím, že chápeš ten rozdíl...
nemůžu si pomoct ale těmhle autům bych dal asi titul nejhorší koupě roku - malý drahy strašný :-/ na to s jakou pompou to uváděli tak teda fakt nic moc.
nahoře... ti co nejvíc toužej, nejmíň získavaj... Tady se o touhách smí psát, ovšem je potřeba předznamenat to slůvkem - "sen"... Realita je jiná... každej kovboj ti brácho potvrdí, že jetá herka je než pro zlost... Tak se nauč rozeznat klenot v ranní rose. Herka z pátý ruky na protektorech ze supermarketu z tebe kvalitního honáka neudělá...
Souhlas, nový auto se zárukou je lepší, než desetiletá ojetina, do který budeš akorát cpát prachy. Nejhorší koupě...ojetej japonec. Náhradní díly drahý a je jich málo.
Muzes prihodit par zkusenosti s ojetym japoncem, do kteryho davals nahradni dily, ktery byly drahy a bylo jich malo? Ja jen, ze jednoho takovyho mam, nahradni dily zrovna moc nepotrebuju, kdyz uz, tak jich malo neni a drahy? Hmmm... Holt krtku chce to obcas vylezt z diry a ne jen papouskovat kraviny typu "otec kamaradove manzelky, kterej jezdil s Daewoo Racer rikal, ze je to japonskej kram". :no::no:
Já s jetejma japoncema taky nemám dobrý zkušenosti. U Mitsubishi Space Wagon se mi podělali poloosy měsíc potom co jsem si ho koupil, pak přišlo pár "menších" oprav- špatně utěsněný hlavy válců, prosakující olej, podělaná převodovka a skončilo to podivnym zvukem od zadní nápravy, kterej mi nikdo nemoh objasnit. Do toho jsem nacpal spoustu peněz a nakonec jsem ho musel nechat zlikvidovat. Podobný problémy jsem měl i se Subaru Justy. Až na převodovku, těsnění hlav a ten problém se zadní nápravou. Nechci říct, že všichni japonci jsou špatný, ale asi bych si koupil Aygo nebo C1, než japonce.
Ty jsi asi krtku 15 let spal pod zemí.Dnes jsou japoni jako ojetiny nejžádanější mezi ojetinama a např.ojetý Yaris nejdražší ojetina a velice žádaná... Zkus najít po bazarech pěkné Jap auto? Když se zeptáš bazaristy proč Japonci nejsou vidět,neví co ti má říct a pak z něj vypadne že je do bazaru nikdo nedává,protože bez problémů jezděj... A ity díly- to je hovadina. My na servisu opravujeme Peugeoty a Toyoty a když to můžu srovnat je to spíš naopak,s tím rozdílem že na Toyotu mimo bouračky nic nepotřebuješ a u Peu se mění vše a za hrozný alby. tak se proberte !!!
Asi by mali zverejnovat fotky ludi, co si to kupuju. To by sme si ich mohli pekne vychutnat. Super by bola aj ich emailova adresa, aby sme im mohli pisat odkazy. Myslim, ze by tie auticka isli do tyzdna vratit. Nic proti malej skaredej plastovo-plechovej skatulke, len keby stala tak 100tis cz.
Já nevím, asi od těhle prcků očekáváte víc, než k čemu jsou určené. Jako druhé auto do rodiny. Striktně do města. Kupovat si to jako jediný vůz, nevím. Za tu cenu asi opravdu E30 s dva a půl litrovým šestiválcem. Na druhou stranu, já nejsem typický představitel české/slovenské rodiny, takže dost možná mám tu hranici tolerance posunutou. Prostě jsou to nákupní tašky, tyhle trojčata. Nic víc - nic míň. Za to, co nabízejí to podle mě není premrštěná cena.
Nakupni tasky...na ten ucel si myslim ze by viac vyhovovalo mensie SUV :-D velky rovny dobre pristupny kufor, pohodlne nastupovanie, obrubniky nerobia problem pri parkovani. Este ako tak beriem argument ze sa s tym lepsie jazdi v preplnenych ulickach vacsich miest..BA, PRG..aj to ale s rezervou.
mno, to sa da povedat aj o prahe, tak to radsej nechaj tak, ja to neporovnavam s NYC a pod. Tu islo o to, ako tie mesta vyzeraju..stare mesto, uzke ulicky, kopec aut, a v tom je ba a prg rovnaka.
Mňa by fakt zaujímalo kto kupuje tieto auta. Každý normálny si radšej kúpi fábiu alebo Fietu a má vystaráno. Tieto autá zatial vidím len u díleroch vo vytrínach. A le na ceste som nestretol ani jedno. Tak neviem kde je tých 100.000 kusov ?
Však oni už ta auta zlevňují. 107 už je za 200 talířů. Jinak s tou dopravou - byl zde nápad vozit je po Labi, ale asi nevyšel. Vždyť by nebylo ani nutno nijak upravovat koryto - šíf s autama skoro nic neváží (vozit auta je skoro jako vozit vzduch) a na jednu patrovou loď jich narveš 300 kusů, nevim proč to vozej smradlavejma kamionama? Je přece rozdíl, jestli kolem tebe projede 30 kamionů nebo jeden šíf.
Já se tím netajím, že počtvrtý opakuju čtvrtou třídu ZŠ. A Mates se zase netají tím vylízáváním. Dokonce zastává názor, že z každého problému je nejlepší se vylízat. >:-[] Těch tvých pět končetin je sice vážný problém, ale nic, co by se nedalo odstranit operativně.
Nemíním se přidávat do někdy více, někdy méně stupidních diskusí o kvalitě a technické úrovni vozů. Z až hysterických reakcí mě je jasné, že jsou to většinou neodborníci. A když se k tomu přidají ještě nějaké vnitřní problémy, tak vybíhají na svět takovéto duševní průjmy...
Ve vašem článku jsou 2 chyby. Na našem trhu zůstalo ne 5%, ale 0,5 % vozů. A informace, že celková produkce vozů se zvýšila ze 450 000 na více než čtvrt miliónů vozů také není v pořádku. Jinak spokojenost a rád Vás budu číst dál. Až na ty diskusní příspěvky čtenářů...
Tak koukám, že tu jeden matematikář už byl a našel toho víc. Navíc je krutě nad věcí, tenhle Jarda Láznička. Jestli on nemá něco s tím "slavným" projektem, co "tuneluje" VZP. ;-)
Tak ještě jednou ;-) "Založením TPCA se kapacita českých automobilových továren zvýšila ze 450 tisíc na více než čtvrtmilion vozů ročně." ??? Nějak mi ta čísla neštimují ;-)
Mno, zatimco vetsina lidi tady nechape, jak si tohle muze nekdo koupit, me to netrapi. Co ale opravdu nechapu ja je, ze se u nas nejvic prodava ten naprosto odpornej a hnusnej Peugeot co nevypada ani jako auto. Zatimco nejhezci Aygo se neprodava skoro vubec...
Aygo je drahe. Sam jsem se na nej dival, v cervene je to krasavec. Jenze do zakladni vybavy nejde prihodit klima a verze, ktera klimu ma, stoji 315k, po prihozeni elektronu (v sade s mlhovkami za 18k(!)) se cena splha na 333k - a to je na druhe auto, vhodne opravdu jen do mestskeho a primestskeho provozu, sakra hodne. Jinak se tezko rozhoduju, jestli je hnusnejsi Peugeot, nebo C1, nechapu, proc je to takova tragedie, kdyz Aygo vypada k svetu. Vypada to skoro tak desne, jako Fabia, a to uz je co rict.
Ahoooj. Jezdím 107 3d tři měsíce (cca 15 000 km) a jsem nadmíru spokojen. Nebylo tak složité před koupí porovnat papírové údaje s ostatními konkurenty. Hlavně výkon vs. spotřeba. Pojistka. Motor Toyota je motorem roku do 1000 cm. Spolehlivost Toyota. Momentálně i šesté místo v prestižní anketě Auto roku atd.. Praktické ježdění respektive dynamické vlastnosti předčily mé očekávání. Prostornost mi taky vyhovuje. Jezdím většinou max ve 2. Ostatní záležitosti jsou samozřejmě relativní a v případě některých předchozích příspěvků zatíženy předsudky, nepochopením a nevyzrálostí.
Tak na tohle mam uplne stejnej nazor.
Spousta lidi tady nechape, ze v zahranici je dost mladych lidi, kteri nepotrebuji velkou ojetou karu a nemusi premyslet a ani mozna nechteji, jestli to za tech 10.000 eur neni drahe. A taky si radsi koupi Peugeot, Citroen nebo Toyotu nez treba fabii nebo VW polo.
Ještě dneská byste našli spousta ženských, kterým se libí Fiat maluch. Pro takový lidi jsou tyhle autíčka (mj.je to lepší kvalita než maluch) Samozřejmě to není pro borce co radši motorku nebo ojetou primeru GT, Accord a apod. A že je to drahé? Toyota s PSA prodává Toyotu, Peugeot nebo Citröen. Nejsou to miniautíčka od Daewoo, Dacie ani od Lady.
Dacia ani Lada zadna miniauticka nedelaji a nejsou tedy pro "kolinata" zadnou konkurenci. Nejvetsi konkurenci je Kia Picanto a ta se stydet za nic nemusi, nekdo by urcite prihodil i Pandu a par dalsich by se jeste naslo.