Tohle je ovšem notně stará zpráva, která popisuje situaci tak, jak vypadala více než před měsícem. Vzhledem k hektičnosti vyjednávání mezi PSA a Dongfengem se toho od té doby mnoho událo, zejména začíná být jasné, že Dongfeng má zájem o menší podíl v PSA resp. svoji pozornost upíná hlavně na společné aktivity obou firem v Číně. Pro PSA to samozřejmě představuje značný problém, protože jim začínají akutně docházet peníze. Možná proto bude muset prodat svoji leasingovku, anebo výrobce autodílů Faurecia. Současná situace je popsána nejlíp tady: [odkaz] (divím se, že redaktoři ACZ, kteří z ANE téměř denně v podstatě doslova přeloží nějakou zprávu, vývoj v PSA zde zevrubně popisovaný nesledují).
Jo a v názvu článku a v perexu je chyba - PSA chce (chtělo) navýšit kapitál o 3 mld. eur a nikoliv o 4, jak ostatně vyplývá z dalšího pokračování článku na ACZ.
No asi takto:
Teď už chybí jen článek ve stylu:
S. Marchionne prohlásil, že AR nebude mít žádný nový model...
Koncernu VW se nebývale daří, má rekordní zisky a prodeje... a máme tu objektivní novinařinu tak nějak kompletní... ;-)
Hele, ani bych jim nepodsouval nějakou zaujatost, tenhle článek spíš svědčí o kombinaci lenosti a nevědomosti. Lenosti proto, že redaktor odbornýho servru o autech akorát doslovně převezme zprávu četky, kterou si maximálně jednou přečte, aniž by si ověřoval údaje zde uvedený. A nevědomost spočívá v tom, že kdyby dotyčný redaktor četl zprávy o vývoji v PSA aspoň s takovou frekvencí jako já, člověk živící se něčim docela jinym, než psaním o autech, hned by věděl, že ta zpráva je jednak zastaralá, a jednak se v ní objevují špatná čísla.
Ale co se dá dělat, dokud weby budou žít jenom z počtu prokliků a nikoliv z předplatnýho, nebudou jejich redaktoři pracovat jinak.
ony to jsou 4 miliardy, ale někdo si plete dolary s eurama >:D Většina těhle článku na auto.cz jsou jen copy pasta z jiných webů a ještě si to ani pořádně nepřečtou 8-s
Pak to funguje a lidi kupují i za vyšší cenu. Případ Mazdy. PSA si háže furt klacky pod nohy a pak se diví. Robot, nestahovací okna, trubka u prémiového DS, budíky namísto stínítka a hlavně 30 let kritizované řazení se lepší jen pozvolna, přitom korejci to zvládli během pár let.