Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: PSA chce posílit kapitál o čtyři miliardy eur

Koncern PSA Peugeot Citroën uvažuje o zvýšení základního jmění až o čtyři miliardy eur, tedy v přepočtu téměř 110 miliard korun.
Zpět na článek
21. 11. 2013 12:21
21. 11. 2013 12:40
21. 11. 2013 21:20
21. 11. 2013 12:59
21. 11. 2013 21:23
21. 11. 2013 18:05
Avatar - Righ
21. 11. 2013 12:21
Staré...
Tohle je ovšem notně stará zpráva, která popisuje situaci tak, jak vypadala více než před měsícem. Vzhledem k hektičnosti vyjednávání mezi PSA a Dongfengem se toho od té doby mnoho událo, zejména začíná být jasné, že Dongfeng má zájem o menší podíl v PSA resp. svoji pozornost upíná hlavně na společné aktivity obou firem v Číně. Pro PSA to samozřejmě představuje značný problém, protože jim začínají akutně docházet peníze. Možná proto bude muset prodat svoji leasingovku, anebo výrobce autodílů Faurecia. Současná situace je popsána nejlíp tady: [odkaz] (divím se, že redaktoři ACZ, kteří z ANE téměř denně v podstatě doslova přeloží nějakou zprávu, vývoj v PSA zde zevrubně popisovaný nesledují).

Jo a v názvu článku a v perexu je chyba - PSA chce (chtělo) navýšit kapitál o 3 mld. eur a nikoliv o 4, jak ostatně vyplývá z dalšího pokračování článku na ACZ.
Rozbalit vlákno
4
21. 11. 2013 12:40
Re: Staré...
No asi takto:
Teď už chybí jen článek ve stylu:
S. Marchionne prohlásil, že AR nebude mít žádný nový model...
Koncernu VW se nebývale daří, má rekordní zisky a prodeje... a máme tu objektivní novinařinu tak nějak kompletní... ;-)
Avatar - Righ
21. 11. 2013 21:20
Re: Staré...
Hele, ani bych jim nepodsouval nějakou zaujatost, tenhle článek spíš svědčí o kombinaci lenosti a nevědomosti. Lenosti proto, že redaktor odbornýho servru o autech akorát doslovně převezme zprávu četky, kterou si maximálně jednou přečte, aniž by si ověřoval údaje zde uvedený. A nevědomost spočívá v tom, že kdyby dotyčný redaktor četl zprávy o vývoji v PSA aspoň s takovou frekvencí jako já, člověk živící se něčim docela jinym, než psaním o autech, hned by věděl, že ta zpráva je jednak zastaralá, a jednak se v ní objevují špatná čísla.

Ale co se dá dělat, dokud weby budou žít jenom z počtu prokliků a nikoliv z předplatnýho, nebudou jejich redaktoři pracovat jinak.
Avatar - del42sa
21. 11. 2013 12:59
Re: Staré...
ony to jsou 4 miliardy, ale někdo si plete dolary s eurama >:D Většina těhle článku na auto.cz jsou jen copy pasta z jiných webů a ještě si to ani pořádně nepřečtou 8-s
Avatar - Righ
21. 11. 2013 21:23
Re: Staré...
No jo no, navíc můj příspěvek tady visí nějakých 9 hodin, a čísla pořád haprují.
Avatar - KANKUNEN
21. 11. 2013 13:43
Zásada je udělat dobré auto bez výstřelků
Pak to funguje a lidi kupují i za vyšší cenu. Případ Mazdy. PSA si háže furt klacky pod nohy a pak se diví. Robot, nestahovací okna, trubka u prémiového DS, budíky namísto stínítka a hlavně 30 let kritizované řazení se lepší jen pozvolna, přitom korejci to zvládli během pár let.
Rozbalit vlákno
1
21. 11. 2013 14:49
Re: Zásada je udělat dobré auto bez výstřelků
Dalsi clanek o PSA a tva adorace Mazdy pod nim. Dnes ti to trvalo nejak dlouho.
Avatar - petrumr
21. 11. 2013 18:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0