Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: PSA chystá expanzi elektromobilů. Šéf skupiny se ale jejich rozvoje obává

Kvůli plánované expanzi nabídky elektromobilů PSA založilo novou divizi. Šéf skupiny Carlos Tavares ale v rozvoji elektroaut vidí spoustu problémů.
Zpět na článek
12. 4. 2018 19:57
12. 4. 2018 20:46
13. 4. 2018 10:06
13. 4. 2018 10:04
Avatar - Hittman
12. 4. 2018 19:57
Není
problém elektromobil vyrobit, ale prodat. A pouze prodejem je možno v dnešní legislativě, kdy má elektromobil zatím 0 emisí snižovat flotilové emise. Takže můžete mít elektrovysavačů v nabídce kolik chcete, ale pokud je neprodáte, je vám to naprd. A za ty prachy a problémy ta "auta" prostě nestojí. Sorry jako. >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Googlit
12. 4. 2018 20:46
Baterie
NJN, baterie tvoří velkou část ceny EV a zajetým automobilkám se vůbec nelíbí že by nemalou část svého zisku měly dát výrobcům baterií a nebo naopak riskovat investici do vlastní produkce baterií. Pro nás spotřebitele ale jen dobře, konečně po letech nastane nějaký razantnější vyvoj, který vyústí buďto v dostupné EV, nebo ve vylepšení aut se spalovacími motory a nebo ještě lépe to skončí vylepšením jak EV tak aut se spalovacími motory.
Rozbalit vlákno
1
13. 4. 2018 10:06
Re: Baterie
zaspekuluju si ze nastane oboje :-)
12. 4. 2018 21:20
Kdo bude ti statisíce drahých a těžkých elektrovehiklů kupov
Ten pán má pravdu. Oni ty elektromobily za miliardových nákldů vyvinou a vyrobí, aby pak zjistili, že je nemají komu prodávat! >:D
Rozbalit vlákno
3
13. 4. 2018 07:02
Re: Kdo bude ti statisíce drahých a těžkých elektrovehiklů k
Hlavne aby ty elektroauta a cela ta bublina nedopadla jako naftove motory. To byla porad podpora nafty a najednou zase totalni zakazy a omezeni....ono se pak asi stejne zjisti, ze i po zakazu vjezdu naftaku do mest se obyvatelum vůbec neulevilo, a ze ovzdusi ve meste je s naftou nebo bez + +- stejne. Mestu nejvic ulevi obchvaty a dobře spojeni MHD/vlaků/busů pro mimoměstské. Automobilky nainvestují obrovské peníze a úsilí a pak se zjistí, že to reálně zatěžuje prostředí a zas je budou rušit nebo vymýšlet jinou volovinu.
13. 4. 2018 10:10
Re: Kdo bude ti statisíce drahých a těžkých elektrovehiklů k
samozrejme ze BEV zatezuji lokani emise taky, velka cast emisi neni z vejfuku, ale od kol a brzd, trosku lepe tem obyvatelum mest bude, ale asi ne na dlouho, mozna par desitek let nez ten problem bude zpet

resit by se mela hlavne logistika, tedy to aby zbozi a lidi nemuseli tolik jezdit kdys to jde resit v miste nebo jinak, proste aby doprava ubejvala
13. 4. 2018 21:04
Re: Kdo bude ti statisíce drahých a těžkých elektrovehiklů k
Mě tedy spíš přijde, že cítí jak mu ujíždí vlak a tak musí prohlašovat, že na tom "samozřejmě také dělají", ale současně vypouštět mlhu že "to není jen tak".
Kdo problémy řešit chce hledá způsob jak, kdo je řešit nechce hledá důvody proč to nejde ...
13. 4. 2018 10:04
zajimave
oni jako nemaj jine moznosti jak snizit sve flotilove emise? proc zrovna jen elektromobily? vzdyt maji mzonost jit i smerem k hybridum, nebo autum na plyn

Toyota nema v Evrope ani jeden BEV a presto plni flotilove emise dobre, staci jim k tomu rekneme "zastarala" technika kterou jen s par zmenama vyrabej jiz 20 let, neb atmosferickej benzinak a jednoduchej elektromotor neni nic prevratneho, technika co sla koupit pred 20 lety

Mazda, nema v nabidce v Evrope ani jedno BEV a presto flotilove emise plnej, a opet jim k tomu staci vesmes benzinaky a ted dobudoucna "diesel" benzinaky

kde jen ty soudruzi z Evropy delaj ty chyby >:D

PS> jen tak doplacu, v soucasnosti se na vetsinu BEV ceka i prez jejich vyssi cenu na coby nedostatkove zbozi, treba na Ioniq je cekacka 8-9 mesicu, BEV nizsi stredni tridy za 900 tisic (i30 stoji pulku) a je na nej cekacka jak na P911 za 3 mice >:D safra tak at nabidnou Evrospke automobilky takove BEV a maj o zakaznika postarano, a zcela jiste prodaj vse co vyrobej a snizej si tim flotilove emise jak chtej, aby na druhem konci mohli nabizet motorizace pro zakazniky kteri je chteji, treba 3-4 litry do stredni tridy :yes:
Rozbalit vlákno
0