ze do buducna preziju v Europe max. 4 koncerny :-O A co trieda kompaktov, kde su najvacsie predajne objemy, tam nebudu setrit na platformach? Len dufam, ze Opel dovtedy vydrzi a nepos.... si to nekvalitnymi komponentmi, ktore PSA v minulosti preslavili.
Jak jsi na to přišel? To máš z vlastní zkušenosti, nebo vyčtené? Myslím, že majitel Opelu by do Peugeotu a nebo do Citroenu nešel ani kdyby ta francouzská auta byla zadarmo. Pokud někdo potřebuje pomoci s kvalitními komponenty a s kvalitou výroby, pak jsou to opravdu Francouzi. PSA dokonce ujel vlak i ve srovnání s Renaultem (!), ale ten má k dobru zkušenosti Nissanu. Proto se teď PSA pokouší spojit síly s Opelem jakožto leadrem kvality v příslušných třídách.
Zkušenosti mám s oběma a to také z poslední doby. Ani jedna značka není kvalitativní vrchol, ale PSA dělá poslední dobou kvalitnější auta než Opel. Jako příklad mohu uvést srovnání kvality zpracování Insignie vs. P508. Ale souhlasím s tím, že majitel Opela by si většinou nic od PSA nekoupil.
Opel a PSA je kvalitou ta ista liga a vsetci vieme, ze je to 3. liga. Preto su aj rovnako uspesny :no: a ked sa spoja,tak usetria a budu megauspesny :-O
No, myslím, že v poslední době jde PSA s kvalitou nahoru, ale nebudu se tady dohadovat.
Mě spíš štve ten společný vývoj platformy pro Insignii, 508 a C5 - bojím se, že kvůli tomu přijde C5 o hydrauliku, což by byla pro Citroen podle mě obrovská chyba :-(
Dost dobře si nedovedu představit jak to bude fungovat. Američan němec a francouz se mají shodnout jak mají šetřit? Myslím že to bude fiasko. Buď podobné jaké předvedl GM s fiatem kde je italové slušně oje..... nebo výsledkem budou prapodivnostistejne jako v minulych coop projektech byl opel sintra nebo peugeot lion. :no: