Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: PSA sníží náklady o 30 procent, představí nové modely

Francouzský koncern PSA se v boji s konkurencí rozhodl pro výrazný pokles vstupních nákladů. Automobilka se také bude snažit znovu zvýšit svůj podíl na evropském trhu.
Zpět na článek
24. 5. 2007 12:04
neregistrovaný "mamlas"
24. 5. 2007 12:41
neregistrovaný "mates"
24. 5. 2007 15:26
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 13:33
24. 5. 2007 15:30
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 15:45
neregistrovaný "mates"
24. 5. 2007 20:09
neregistrovaný "Jyrki"
24. 5. 2007 21:54
neregistrovaný "Jyrki"
24. 5. 2007 21:56
neregistrovaný "Jyrki"
24. 5. 2007 19:12
neregistrovaný "Perun."
24. 5. 2007 20:15
neregistrovaný "Máňa"
24. 5. 2007 20:18
neregistrovaný "Jyrki"
24. 5. 2007 20:47
neregistrovaný "Máňa"
24. 5. 2007 21:49
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 21:44
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 23:14
neregistrovaný "Perun."
24. 5. 2007 23:59
neregistrovaný "Tom"
25. 5. 2007 06:57
neregistrovaný "Perun."
25. 5. 2007 18:47
neregistrovaný "Tom"
25. 5. 2007 09:44
neregistrovaný "Ferin"
25. 5. 2007 18:53
neregistrovaný "Tom"
25. 5. 2007 09:52
neregistrovaný "Ferin"
25. 5. 2007 18:56
neregistrovaný "Tom"
25. 5. 2007 18:57
neregistrovaný "Tom"
25. 5. 2007 09:54
neregistrovaný "Ferin"
25. 5. 2007 18:58
neregistrovaný "Tom"
25. 5. 2007 09:49
neregistrovaný "Ferin"
neregistrovaný "mamlas"
24. 5. 2007 12:04
To je hláška jak od Trautenberga.
Snížit náklady o 30 procent. Jo, jo, Kubo, Ančí, Hajnej, nekecat, pospíchat, dělat. Holoto líná. Nebo aspoň nekecat, že frantíci?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "mates"
24. 5. 2007 12:41
Re: To je hláška jak od Trautenberga.
Jsem se ukliknul a malem te nahlasil adminovi :-) Ale k veci, snizeni nakladu se bude odehravat s nejvetsi pravdepodobnosti tak, ze bude obrovsky tlak na dodavatele. Neverim, ze francouzi zacnou makat. A ten tlak na cenu vstupu se s nejvetsi pravdepodobnosti projevi na uz tak leckdy diskutabilni kvalite tech aut. Trochu se bojim, ze to spis bude jeste vetsi % ztrata trhu nez nejaka stabilizace a postupne navyseni. Skoda ;-\
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 15:26
Re: To je hláška jak od Trautenberga.
Přesně tak, souhlas. Podle mě půjde PSA časem "pod drn".. IMHO je to můj největší evropský favorit na nejbližší krach..
24. 5. 2007 13:30
Re: To je hláška jak od Trautenberga.
>:D >:D :yes:
24. 5. 2007 13:33
Chce...
to také změnit design,samozřejmě hlavně v případě Peugeotu,tam výrazně ztrácí za svou "pohlednou" minulostí...Citroen je v poho.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 15:30
PSA má IMHO jedinou šanci na dlouhodobé přežití..
a tou je nechat se "požrat" nebo se spojit s někým jiným.. samotný nemají dlouhodobě šanci :no: 1) stejně jako u italů - vrozená neschopnost makat a dbát na kvlitu, 2) již v dnešní době prodávají auta s neuvěřitelnými slevami, skoro se divím, že je ty servisní poplatky uživí, 3) neúčast na klíčovém US trhu je fatálním nedostatkem, 4) Koejci již dnes nabízí vyší kvalitu za srovnatelné ceny a bude hůř!
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "mates"
24. 5. 2007 15:45
Re: PSA má IMHO jedinou šanci na dlouhodobé přežití..
Hele, nevlastni PSA stat? Aspon z casti? To by mnohe vysvetlovalo. Jinak to neni moc pochopitelny. Motory umi, Citroen posledni dobou dela vylozene pohledna auta. Kvalitu by se mohli naucit udrzet.... Jedine ta ucast statu by vysvetlovala takovou bidu.
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 17:20
Re: PSA má IMHO jedinou šanci na dlouhodobé přežití..
Abyhc se přiznal, tak nevim. U Renaultu je to jasné, ten je státem "kontrolovaný". Ale vzhledem k těm nedávným dotacím na rozvoj hybridní tehcnologie pro PSA (které lze nazvat jakkoli jen ne "povolenými v rámci EU" a "košer"), bych se tomu ani nedivil. Navíc, jak říkáš, vzhledem k tomu co a jak provádí, tam ten podíl asi bude.. BTW už se těším na to, až se naše vláda jednoho krásného dne probere a také podpoří Škodovku obdobnýma dotaceme.. těším se na to, jak zas budou mít v Bruselu kecy ;-\ Holt když si Německo, Francie nebo Itálie, tak "můžeš" :-( :no:
neregistrovaný "Jyrki"
24. 5. 2007 20:09
Re: PSA má IMHO jedinou šanci na dlouhodobé přežití..
Peugeot je ciste soukroma automabilka. Renault je kontrolovany statem, je to diky znarodneni po druhe svetove valce, neb pan Renault pracoval za valky pro Nemce...
Design Peugeot je v posledni dobe opravdu jen stinem sve slavy, holt Pinninfarina umel a umi, tak proc si do haje Peugeot ted dela design sam?! Motory nejsou spatne, ale jejich vykony uz nejsou tak prijemne jako drive (ve sve dobe mel Peugeot nejvykonnejsi atmosferickou sestnactistovku a dvoulitr). Kvalita? Tezko posoudit, mel jsem jich par a ztezovat jsem si rozhodne nemohl, kvalitou rozhodne prevysovali nemeckou konkurenci, ted mam ale Citroen C4 (kterej snad mel byt vyroben v Mulhouse, tedy tovarne Peugeotu) a do servisu jezdim pravidelne a se vsim moznym. Jooo premyslim nad Bravem.
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 21:23
Re: PSA má IMHO jedinou šanci na dlouhodobé přežití..
Díky za informace. Pokud je PSA soukromá firma, tak tím hůře.. státní firma to má v potížích vždy o něco jednodušší..
neregistrovaný "Jyrki"
24. 5. 2007 21:54
Re: PSA má IMHO jedinou šanci na dlouhodobé přežití..
No uvidime, PSA se porad myslim uchazi o Proton, tyto jihoasijske trhy budou hrat v blizke budoucnosti velkou ulohu a PSA to vi...navic jsou celkem uspesni na perspektivnim cinskem trhu. Myslim ze jejich budoucnost nemusi byt tak cerna.
Myslim ze i PSA by se dostalo statni pomoci, pokud ma problemy takto velka a vyznamna firma, stat asi pomuze protoze dramaticky narust nezamestnanosti vlivem krachu takove spolecnosti (a dost mozna spolecnosti ktere teto firme dodavaji) by byl dost mozna horsi. Ale v takovem pripade si vlada zrejme necha predlozit celkove vykazy o stavu a budoucich planech spolecnosti....tezko bude smerovat pomoc nekomu kdo ma malou nadeji se z toho vyhrabat, spis by se jednalo o pomoc ktera by mela prekonat krizi v dobe restrukturalizace...neco jako v Italii u Fiatu.
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 23:30
Re: PSA má IMHO jedinou šanci na dlouhodobé přežití..
jj, Asie bude důležitá jenže to vědí všichni. VW, Ford, GM, Toyota, Honda atd. téměř všichni tam mají několik fabrik a makají na úspěchu.. velkým problémme PSA je, že nejdou v severní americe.. dokonce i v Evropě to snimi jde s kopce (ostatně obdobně jako s Renaultem) podle mě jsou prostě moc malý na to, aby v budoucnosti samostatně přežili..
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 23:32
Re: PSA má IMHO jedinou šanci na dlouhodobé přežití..
Víš proč je Proton tolik zajímavý? Malajsie má s Japonském podepsanou dohodu o bezcelním obchodu s auty = auta vyrobená v Malajsii lze prodávat v Japonsku bez dovozních cel!!! To je to, po čem touží nejenom PSA, ale i VW či GM..
neregistrovaný "Jyrki"
24. 5. 2007 21:56
Re: PSA má IMHO jedinou šanci na dlouhodobé přežití..
Jen tak pro zajimavost, co se me osobne na C4 kazi nejvic? Veci od Bosche, skoda ze Citroen nedal prednosti Marelli...
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 23:25
Re: PSA má IMHO jedinou šanci na dlouhodobé přežití..
Citroen patří k mým oblíbeným značkám.. svého času jsem měl možno pravidelně jezdit s modelem BX - díky hydraulice fakt pohodlné auto :yes: Jenže se prostě poměrně často "sralo. BTW ono je celkem jedno, co konkrétně se na autě kazí (jestli je co díl od výrobce nebo od dodavatele), jde o to, že se to kazí, což v každém případě bohužel hází stín na celé auto/značku
neregistrovaný "Perun."
24. 5. 2007 19:12
Dvakrát měř, jednou řež!
Aneb oslavován buď ten, kdo nemá co říct a mlčí..
A) PSA je čistě soukromá společnost bez nejmenšího majetkového podílu státu (to se ale například nedá říci o jiné a respektované značce našich západních sousedů, kde má svůj majetkový podíl jistá spolková republika - zjednodušeně řečeno).
B) Pro Renault už nějakou dobu neplatí, že je plně pod kontrolou státu, ale přiznám se, že neznám bližší podrobnosti, takže se budu držet úvodního hesla :-)
C) Tom a jemu podobní... Chlapci, mít tak vaše znalosti, to by se to psalo... kde jste koupili zlatej vlas děda Vševěda? Stačilo by před to "moudro" napsat něco jako: //osobně si myslím, že...// a nebýt pak k smíchu. Vrozená lenost a neschopnost makat bude asi ten důvod, že jsou Francie a Itálie vedle Německa a Velká Británie nejdůležitějšími hráči evropské ekonomiky s hrubým domácím produktem z našeho pohledu v nedohlednu.. a není to tím, že je nás šestkrát méně... :no:
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Máňa"
24. 5. 2007 20:15
Re: Dvakrát měř, jednou řež!
Přesně,za ty "nemakačenka" bych ještě s dovolením přidal zaměstnance automobilek v USA a GB...(no,úpřímně, ani rakouská kvalita tam montovaných aut nejmenované US značky byla taktéž často terčem nářků testujících i majitelů ->tudíž přidáváme Rakousy Horní i Dolní.. ),jinak Perune souhlas,rozumný názor ;-) :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Jyrki"
24. 5. 2007 20:18
Re: Dvakrát měř, jednou řež!
Jestli to nebude spatnou zkusenosti se zanedbatelnym vzorkem vozu nebo vylozene antipatiemi ke znacne nebo snad tem narodum? Mnoho lidi na urcitou znacku zanevre kvuli priserne zkusenosti s nejakym nepovedenym kouskem....nekteri lide zase udelaji z velblouda komara...Britske automobilky vsak moc vychvalovat nelze, krome znacek ktere lze oznacit spise jako premiove, toho britove moc k chlubeni nemaji, ale tam to bude drahou pracovni silou, kvalita je tam dle mych zkusenosti spickova.
neregistrovaný "Máňa"
24. 5. 2007 20:47
Re: Dvakrát měř, jednou řež!
V poho,Britské závody jsem zařadil jako "mocninu nemekačenků(pro asociaci->"koukněte jak dopadl slavný britský auto-moto průmysl,samo,že mimo prémiovek a šťastně prodaných..),USA je na seznamu z důvodu "specifických vlastností" místních cars,a také kvůli nemalým problémům tamních automobilek,a Rakousy se prostě při troše paměti nabízely taky ;-) ! Celé myšleno jako smeč na tvrzení o nemakačenkách v jistých státech... >:D ,apropó,docela rád bych viděl statistiku národnosti zaměstnanců v automobilkách nejmenované země >:D ,kolik Hansů,Omarů,Izmirů,Gřešků,Vasilijů,Giova… "buší" do roztrhání těla nejen na pásech...
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 21:49
Re: Dvakrát měř, jednou řež!
Antipatui k Francie? Ani náhodou! Francii miluji.. nechci machrovat, ale do Francie jezdím téměř každé léto minimálně na 14 dní.. autem i vlakem jsem ji projel křížem krážem, od severu k jihu, od východu k západu.. památky, kultura, příroda vše super.. ovšem na druhou stranu jsem měl celkem dobrou možnost poznat i "francouzskou povahu" a o té tady píšu P.S. o Itálii platí téměř to samé, akorát jsem tam nebyl devětkrát, ale pouze pětkrát ;-)
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 21:44
Re: Dvakrát měř, jednou řež!
Myslím, že tou úvodní větou by jsi se měl řídit zejména ty! A) Nikdo netvrdil, že jde o státem vlastněnou společnost.. pouze jsme konstatovali, že její chování a výsledky odpovídají spíše státem řízení společnosti než tomu, jak se chovají společnosti bez vlivu státu.. když už jsi takový expert, že si dovolíš tvrdit, že jde o čistě soukromou společnost, rád bych viděl výpis akcionářů :-! B) Renault je již více než 50 let státní moloch a nemám informace, které by to zpochybnili.. když je mít budu, klidně to odvolám. C) Dovol, abych Ti doplnil vzdělání - když někdo napíše zkratku IMHO, tak to znamená "In My Humble Opinion" - česky "Podle mého skromného názoru".. tedy nikdo si tu nehraje na Vševěda, naopak, pouze prezentuji svou soukromý názor! Tak že jediné, co jek smíchu, je tvá neznalost :no: Co se týče Té pracovitosti, proč porovnáváš "hrušky s jablkama"? Proč neporovnáš bývalé západní Německo s Itálií? Proč neporovnáš Japonsko s Francií?
neregistrovaný "Perun."
24. 5. 2007 23:14
Re: Dvakrát měř, jednou řež!
IMHO! Zajímavé a vtipné, děkuji za informaci :yes: Přesto v tomto případě zůstanu raději u češtiny ;-)
A): Tvrdil.
Rád bys viděl výpis akcionářů? Pas de problem: [odkaz]
K té pracovitosti.. Francouzský relativní hrubý domácí produkt na osobu je cca o 3% nižší, než německý a zrhruba o 9% vyšší, než ten italský. Francouzský pětatřicetihodinový pracovní týden se díky výsledkům v prezidentských volbách začíná otřásat v základech a představa "lehára na pracovišti" se rozplývá jako pára nad sociálním hrncem. Lze jen předpokládat, že to bude mít určitý pozitivní vliv na HDP na osobu. Ono totiž nejde jen o to, jak dlouho, ale také jak efektivně a účinně.. Pracuji s Francouzi a jejich mouchy (masařky) v systému práce znám vcelku detailně. Přesto bych takovou moudrou větu o neschopnosti pracovat a navíc i kvalitně v životě nepustil do éteru. Plk.
A proč nesrovnávám západní Německo s jakýmkoliv jiným státem? Třeba proto, že už dlouho neexistuje a jakékoliv jejich rozdělování na Západ a Východ je jen účelovou fikcí. A perlička na konec.. Navrhuji místo Japonska srovnat francouzskou ekonomiku s Laponskem. Vyslovuje se to podobně a je to mnohem blíž... >:-[]
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2007 23:59
Re: Dvakrát měř, jednou řež!
Čestina je mo dlouhá, navíc "IMHO" mohu psát v české, anglickém i německé diskusy. /// OPRAVDU? Cituji sám sebe: "Abyhc se přiznal, tak nevim. U Renaultu je to jasné, ten je státem "kontrolovaný". Ale vzhledem k těm nedávným dotacím na rozvoj hybridní tehcnologie pro PSA (které lze nazvat jakkoli jen ne "povolenými v rámci EU" a "košer"), bych se tomu ani nedivil. Navíc, jak říkáš, vzhledem k tomu co a jak provádí, tam ten podíl asi bude.." Použil jsem slouva "nevím", "ani bych se nedivil" a "asi bude".. právník nejsem, ale tohle prostě tvzení není ;-) VÝPIS AKCIONÁŘŮ: díky za něj, jsem rád že pouze neplkáš, ale "víš" :yes: Ovšem stejně se mýlíš! Psal jsi o tom, že PSA je "čistě soukromá společnost".. banka Societe Generale je ovšem částečně vlastněna státem (mluvilo se o tom, když kupovala naši KB).. tak že "čistě soukromá společnost" to tedy není, ale to je špíše do "akademické diskuse". HDP na osobu: nejde o účelovou fikci v případě, kdy se chceš kvalifikovaně bavit o německé výkonnosti versus výkonnost někoho jiného - SOUČASNÉ HDP NĚMECKA JE SILNĚ ZKRESLENÉ DÍKY INTEGRACI ZÁPADNÍHO S VÝCHODNÍM NĚMECKEM. Pokud chceš hodnoti schopnost Francie, vyhledej si HDP na osobu počítané pouze za bývalé západní Německo (tyto čísla se stále počítají) :-! To je relevantní údaj vypovídající o německých výkonech. Jelikož umíš vyhledávat, tak si také nalezni údaj o Japonsku a jeho HDP.. a pokud by jsme se měli bavit opravdu na úrovni, tak HDP je na nic.. DŮLEŽITÝ JE HNP = HRUBÝ NÁRODNÍ PRODUKT! Japonské továrny v USA makají na US HDP, japonské továrny v Británii makají zase na britský HDP, jen že oboje to jsou "japonské" továrny.. ukazatel HNP uvažuje i tyto souvislosti (zejména masivní stěhování japonských společností z Japonska), proto je daleko více vypovídající o síle jednotlivých ekonomik - jistě uznáš, že se po započtení (japonských továren mimo Japonsko respektive německých továren mimo Německo) dostane někam úplně jinam - přesná čísla si nepamatuji, ale jsou to násobky 2 a více! BTW takové Laponsko má docela slušné HDP na osobu, možná nad úrovní Francie ;-)
neregistrovaný "Perun."
25. 5. 2007 06:57
Re: Dvakrát měř, jednou řež!
... SG není státem kontrolována, určitý počet akcií ale stát vlastní. Více informací ale nemám a abych pravdu řekl, v souvislosti s SG mě zajímá pouze stav účtu mého důchodového připojištění ;-) Německo: Jde o účelovou argumentaci. V rámci EU je jen jedno Německo, které je homogenním státem s jedním sídlem vlády a decentralizovanou regionální strukturou, která se neřídí "pravidlem" Ost/West. Mě je úplně jedno, jaká byla výkonnost německé ekonomiky před rokem 1990, zajímá mě, jaká je dnes. Nejen Německo prošlo procesem integrace, původní (ES/EHS) se v roce 1986 rozrostlo o E, P a GR a po Maastrichtu v roce 1992 ještě o další státy. Nehledě na rok 2004, kdy došlo k masivnímu rozšíření, které bylo doprovázeno dost razantním poklesem CELKOVÉ ekonomické výkonnosti EU. Zajímá se snad někdo o rok 1990? Nikdo, ale věřím, že je dost lidí, kteří vzpomínají s nostalgickou slzou v oku. To je ale vše. :-! Hele, já vím, co je to HNP, neboj. Jen mi přišlo jako (velmi diplomaticky řečeno) tendenční srovnávat výkonnost japonské superekonomiky s jakýmkoliv jiným hráčem.. Tedy mimo Lucemburska, to je v HDP na osobu strčí do kapsy >:-[] Japonsko srovnávat s nikým nejde, je to unikum. Leč unikum zcela závislé na libovůli Spojených států (ale to je na jinou debatu). Proto to Laponsko, které je sice geografickou součástí třech severských zemí, které ale také s trochou nadsázky žije na úrovni doby bronzové ;-) Je tam ale nádherně, to je pravda. Jag har varit dit manga ganger, du kan tro mig :-)
neregistrovaný "Tom"
25. 5. 2007 18:47
Re: Dvakrát měř, jednou řež!
Aby jsme to uzavřeli: PSA není "čistě soukromou společností", mýlil jsi se ;-) Samozřejmě, že jde o účelovou argumentaci - cílem je vysvětlit, jak je produktivní "typický" Němec ve srovnání s "typickým" Francouzem. Nemá cenu přenášet to na celkovou výkonnost ekonomiky - spor byl o tom, jak máká průměrný Němec v porovnání s Francouzem..
neregistrovaný "Ferin"
25. 5. 2007 09:44
Re: Dvakrát měř, jednou řež!
To tvý dělení na východní a západní Německo je naprosto zcestný. Stejně tak můžu argumentovat tím, že HDP Francie sráží Korsika a všechny ty Tahiti, Nový Kaledonie, Martinique, Guadeloupy atd. atd., kerý měli startovací úroveň několikanásobně nižší, než NDR.
Stejně tak s tou Socgen.Je to normální akciová privátní společnost.To kdo zrovna v ten kerej den vlastní akcie (navíc minoritně), je nanprosto druhotný.A vyvozovat z toho, že stát mám pár akcií v SG,která je akcionářem PSA, že PSA je státní, >:D >:D >:D . To sem se už dlouho tak nezasmál.
Ohledně té "státní dotace" nešlo o žádnou pomoc PSA (kerá je navíc i nemožná), ale o financování státem iniciovanýho projektu, kerýho se účastní mimo jiné i PSA.
neregistrovaný "Tom"
25. 5. 2007 18:53
Re: Dvakrát měř, jednou řež!
Pozor, to je rozdíl! Korsika samozřejmě nedosahuje výše jako jiné části Francie, obdobně jako například Burgunsko či Normandie.. ovšem "váha" těchto částí je neporovnatelná s "váhou" šesti východních spolkových zemí. A ten "zbytek"? Kolik tam žije celkově lidí? Statisíce? To statistikou moc nehne, vzhledem k počtu Francouzů ve Francii. /// Pokud se trochu vyznáš ve "francouzském pojetí volného trhu", tak ta akciová struktura má celkem zásadní význam. Vsadím se, že zásadní část úvěrů poskytuje PSA banka SG (případně banka BNP) ve kterých drží účast stát a má své lidi v dozorčích radách.. Aby bylo jasno - mě je úplně jedno, jestli jsou státní či soukromí.. pouze jsem na začátku konstatoval, že se chovají, jako by byly státní..
neregistrovaný "Ferin"
25. 5. 2007 09:52
Re: Dvakrát měř, jednou řež!
Jinak by ses asi divil, ale v poslední době (+/- 10 let) rostlo HDP Francie podstatně rychleji, než v Německu, přestože Německej růst byl silně zvýhodněnej tebou tolik zmiňovanou nižší startovací pozicí NDR.
neregistrovaný "Tom"
25. 5. 2007 18:56
Re: Dvakrát měř, jednou řež!
Pozor, nenechme se mýlit. Německo bezesporu prožívalo ekonomickou stagnaci, ale také je zde zásadníčinitel - úprk německých firem před velkým zdaněním - prostě přesuneš sídlo třeba do Nizozemí (lepší případ) a platíš nizozemské daně místo německých
neregistrovaný "Tom"
25. 5. 2007 18:57
Re: Dvakrát měř, jednou řež!
Pro daňové odborníky - trochu jsem to zjednodušil nerad bych se zabýval daňovými podrobnostmi ;-)
neregistrovaný "Ferin"
25. 5. 2007 09:54
Re: Dvakrát měř, jednou řež!
A eště jedna poznámka. S tou HDP a HNP je to přesně naopak! Národní "lennost" a "nelennost" ovlivňuje právě a jen HDP.
neregistrovaný "Tom"
25. 5. 2007 18:58
Re: Dvakrát měř, jednou řež!
Jak se to vezme.. aby jsi mohl mít vysoké HNP, tak musíš mít nejdříve vysoké HDP.. čili njedříve musíš vydělat, aby jsi pak mohl investovat
neregistrovaný "Ferin"
25. 5. 2007 09:49
Nepřesnosti
No, nedá mi to, ale v článku je několik drobných nepřesností:
1. passé se píše se dvěma "s".
2. V PSA nemá docházet k žádnýmu propouštění. Veškeré snižení stavu má proběhnout čistě na základě nenahrazování odchodů do důchodu, případně nenahrazování dobrovolných přirozených odchodů ze společnosti.
3. O zavření Rytonu bylo rozhodnuto už před drahnou dobou a není součásti restrukturalizace. Byla to nejdražší továrna s nejnižší produktivitou v rámci PSA - to je i rakce na některý "zasvěcený" srovnávání produktivity v jednotlivých zemích .

Jinak pokud de o v diskuzi zmiňovanej současnej design Peugeotu, ten já (a asi nejen) naopak pokládám za mimořádně vydařenej. ;-) ;-) ;-)
Rozbalit vlákno
0