Původní jméno Fiskeru nahradí nová značka Elux
Čínská společnost Wanxiang, která v aukci získala americkou automobilku Fisker za necelých 150 milionů dolarů, se již několikrát nechala oficiálně i neoficiálně slyšet, že hodlá oživit výrobu původního modelu Karma a následně přidat další modelové řady.
Podle nejnovějších informací agentury Reuters se na těchto plánech prozatím nic nemění a zhruba v polovině roku 2016 se má skutečně rozběhnout výroba i prodej sportovně luxusního vozu, ale podle nejmenovaného zdroje již nebude nabízen pod svou původní značkou Fisker. Wanxiang totiž namísto ní použije pro Karmu i po ní následující modely zcela novou značku Elux.
Kromě jména se změní i cena vozu. Ta se má údajně oproti posledním vyrobeným exemplářům z roku 2012 zvýšit zhruba o 20 %. Nově vyrobené Karmy pak mají na severoamerickém trhu startovat s cenou od 135.000 amerických dolarů.
Fisker Automotive založil Henrik Fisker spolu s Bernhardem Koehlerem v kalifornském Irvine v roce 2007. Původní koncept sportovně luxusního plug-in hybridu Karma se objevil v Detroitu 2008, předprodukční verze měla výstavní premiéru v Ženevě 2009 a sériová produkce se rozběhla v roce 2011 a po vyrobení zhruba 2500 vozů byla z finančních důvodů ukončena v roce 2012.
Původní Fisker Karma z let 2011 a 2012 nabízí prostor čtveřici cestujících a zážehový přeplňovaný čtyřválec Ecotec objemu 2,0 l jej ve spolupráci s trakčním elektromotorem o výkonu 300 kW (408 k) rozjede až na 200 km/h. Na poloviční rychlost zrychlí automobil za 5,9 s. Přitom spotřeba měla klesnout až k hodnotě 2,4 l/100 km.