Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Původním škodováckým motorům a převodovkám zvoní hrana

Do Škodovek nebudou od dubna dodávány současné „klasické škodovácké“ motory ani převodovky, jejich výroba totiž letos na jaře definitivně skončí.
Zpět na článek
9. 1. 2003 13:17
neregistrovaný "Pavel"
9. 1. 2003 14:04
neregistrovaný "blue"
9. 1. 2003 17:01
neregistrovaný "Olda"
9. 1. 2003 17:32
neregistrovaný "Tomas"
9. 1. 2003 19:41
neregistrovaný "Honza"
9. 1. 2003 19:53
neregistrovaný "Pavel"
9. 1. 2003 22:13
neregistrovaný "Diamant"
10. 1. 2003 07:54
neregistrovaný "navratp"
10. 1. 2003 16:52
neregistrovaný "anonym"
11. 1. 2003 01:23
neregistrovaný "ja"
11. 1. 2003 15:25
neregistrovaný "Manick"
17. 1. 2003 14:48
neregistrovaný "samper"
22. 1. 2003 22:49
neregistrovaný "Trucker"
neregistrovaný "Pavel"
9. 1. 2003 13:17
1,2 je lepší
Měl jsem možnost svézt se v nových motorech 1,2 a řekl bych že jsou lepší v běžných otáčkách (2000-3000) než starší motory 1,4 (44kW, 50kW).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "blue"
9. 1. 2003 14:04
bez titulku
bylo nacase vzdyt ten motor se vyrabi uz sakra dlouho
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Olda"
9. 1. 2003 17:01
podniky
Je mi lito tech podniku, ktere se na vyrobe podileli. Tezko rici jestli budou mit moznost se podilet na vyrobe komponent od VW.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tomas"
9. 1. 2003 17:32
bez titulku
Vím, že koncern škodovku drží silně pod krkem, ale český motory jsou taky hodně dobrý. Mám informaci, že česana (vývojové středisko škodovky) připravila několik motorů, které byly daleko lepší pro provoz na běžných silnicích, silnější a úspornější než některé německé motory stejného druhu a objemu. Ale němci je shodily ze stolu.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Honza"
9. 1. 2003 19:41
Re: bez titulku
Já myslíl že ne, když někde 30 let vyrábí ten stávající a s tříválcovou jednadvojkou měli problémy s přehříváním, jelikož je to zase hybrid! (VW a SEAT má 4 ventily na válec a ŠKODOVKA jen dva)
neregistrovaný "Pavel"
9. 1. 2003 19:53
Re: bez titulku
S přehříváním nemají nové jednadvojky vůbec žádné problémy, spíše mají problém rychle zahřát interiér v zimě. Tepelná účinnost tříválců je vždy lepší než u čtyřválcových motorů. Co je na tom motoru hybridního to fakt nevím... Nečetl jsi pořádně článek, protože je tam napsáno že Škoda nahradí 1,4 50kW motorem 1,2 47kW, který se jak uvádíš montuje do Pola a Ibizy a má 12 ventilů. Jinak si stojím za tím že nové jednadvojky jsou lepší v běžných provozních otáčkách než jednačtverky.
neregistrovaný "Diamant"
9. 1. 2003 22:13
Re: bez titulku
Dokonca sa v ČR vylepšil aj existujúci motor 2,0/85 (FLINO), ale ani to v koncerne neprešlo. Je to veľká škoda, lebo keby to VW tak nepriškrtilo, mohlo by v ČR vzniknúť veľa dobrých motorov.
neregistrovaný "navratp"
10. 1. 2003 07:54
Re: bez titulku
A já si do teď myslel, že tříválcové jednadvojky vyvinuli v Mladé Boleslavi,
aspoň jsem to četl v německém AMS.
neregistrovaný "anonym"
10. 1. 2003 16:52
Re: bez titulku
no jo, zase nakej znalec, tomu chlapce nesmis verit..kdyby ses podival do pola nebo ibizi, pochopis, ze ceskym mozkum na nove motory odzvonilo, skodovka se bohuzel bude v blizke dobe od svych btatricku v nemecku a spanelsku lisit jen o par tisic levnejsi cenou,ale v te vzdalenejsi budoucnosti se uz nebude lisit ani cenou ani designem, podivejte se na passat/superBLB
neregistrovaný "ja"
11. 1. 2003 01:23
Re: bez titulku
a ty si nasad bryle
neregistrovaný "Manick"
11. 1. 2003 15:25
Re: bez titulku
No a když už jsi nakousnul podobnost Superba s Passatem, tak vw-skej ředitel snad prý rozhodl,že Superba přestanou vyrábět(ale ne do 4 let),protože je lepší než Passat a tak že leze volkswagenovi do zákazníků.... Superb je fakt pohodlnější a lepší-měl jsem tu čest je porovnat.Tak bych Passata nekoupil!
neregistrovaný "samper"
17. 1. 2003 14:48
Re: bez titulku
Super BLB jsi ty. No nic, co clovek, to nazor, rika se. Superb je pekny auto.
neregistrovaný "Trucker"
22. 1. 2003 22:49
Re: bez titulku
Ty já jsem to ale taky četl a dokonce myslím, že ve více časopisech. Jinak s Tebou ale musí bohužel souhlasit.