Diskuse

Qoros 3 Hatch: Premiéra v Ženevě, stále pouze dva motory

15.1.2014

Rok po ženevském debutu čínsko-izraelské automobilky Qoros se můžeme těšit na další přírůstek. Švýcarská půda přivítá model 3 Hatch.

 

  • 11 Reagovat !

    foto peter-ko

    peter_ko 15.01.2014  17:23

    podobnosť čisto náhodná...

    Čakal som kto prvý príde s dizajnovým porovnávaním ale prvenstvo dnes patrí autorovi. Gratulujem. Len mi nejak uniká ten Peugeot... A inak všimli ste si že C stĺpik je rovnaký ako na Mazde 3?
    • 02 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 15.01.2014  20:05

      « podobnosť čisto náhodná...

      qoros 3 hatch bol uz davno na spy fotkach a existoval uz skor mozno ako mazda 3, nic v zlom ale tadial cesta nevedie, skus na to ist inak

      jedine zeby niekto pri vyvoji mazdy 3 vynasal informacie qorosu ale to asi nehrozi ;-)

      inak ked sme pri hatchoch tak C stlpik ma podobny navzajom medzi sebou takmer polovica hatchov nizsej strednej triedy, nic neobvykle a maju aj 4 kolesa vsetky a volant

      • 40 Reagovat !

        foto Tom19

        Tom19 16.01.2014  00:22

        « Re: podobnosť čisto náhodná...

        Daj tu prosím Ťa tie spy photos qorosu čo vznikli ešte skôr ako vyvíjali Mazdu 3. Lebo povedať o aute ktoré je len teraz predstavené ,že vzniklo skôr ako niečo čo je vonku už pol roka je dosť trúfalé. Mazdu asi nakreslili a vyrobili len deň pre premiérou aby mohli napodobniť tvary čo najviac výrobcov. ;-)
    • 30 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 16.01.2014  08:48

      « Re: podobnosť čisto náhodná...

      Já v tom vidim tvarem Daewo Lacetti s maskou z dvojkový Laguny před faceliftem >:D
      • 20 Reagovat !

        foto jamp

        jamp 16.01.2014  10:52

        « Re: Re: podobnosť čisto náhodná...

        Mas dobry zrak. Ja v tom vidim aj Chevrolet ...Lacetti ;-)
  • 19 Reagovat !

    foto Karbonyl

    Karbonyl 15.01.2014  17:32

    Není možné,

    Astra H žije! >:D
    [odkaz]
    vs
    [odkaz]
    • 61 Reagovat !

      foto peter-ko

      peter_ko 15.01.2014  17:43

      « Re: Není možné,

      dávam ti :yes: fakt si ma pobavil, čakal som všeličo ale že Astra >:D
    • 30 Reagovat !

      foto Tymkoo

      Tymkoo 16.01.2014  00:01

      « Re: Není možné,

      přesně tak celá Astra.. dvě zadní svítilny a chromovaná linka.. nepoznám rozdíl >:D
  • 62 Reagovat !

    foto leone

    leone 15.01.2014  17:46

    motory !

    ... dva motory sice není moc, ale vzhledem k typu a účelu pro "benziňáky" dostačující !!!,...pořád lepší než x variant motoru 1.2TSi ( výkonu a převodovky)....akorát se s tím zasekalo půlka konfigurátoru !!!!!!!!!!,...pardon o to vlastně "ŠKODĚ" šlo :no: :no:

    ... jinak to může být zajímavá alternativa
    • 45 Reagovat !

      foto miro68

      miro68 15.01.2014  20:17

      « Re: motory !

      zo sedanu sa uz predal 1, slovom jeden kus. Takze ponuka dvoch motorov bude asi postacujuca. Treba najst uz len 2., slovom druheho zakaznika >:D
      • 21 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 16.01.2014  03:00

        « Re: Re: motory !

        Jaký smysl má tvoje reakce?
        • 24 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 16.01.2014  09:32

          « Re: Re: Re: motory !

          Vtip, odlehčení... Neber se furt tak vážně, mariánku. ;-)
          • 01 Reagovat !

            foto Ji-Ri

            Ji/Ri 16.01.2014  11:54

            « Re: Re: Re: Re: motory !

            Dinare, že to je marianek? >:D ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 16.01.2014  12:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: motory !

              Tak určitěěě! ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 16.01.2014  12:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: motory !

                Zádám te jeste jednou abys tady prestal rozsirovat lzivá tvrzení.
                • 00 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 16.01.2014  13:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motory !

                  Klíííd, Gilgite, mně je šumák, jak si říkáš, jen jsem prostě na toho mariánka u tebe zvyklý. ;-)
      • 12 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 16.01.2014  08:57

        « Re: Re: motory !

        Máš ho pod sebou >:D >:D >:D :yes:
      • 12 Reagovat !

        foto pargi

        pargi 16.01.2014  08:59

        « Re: Re: motory !

        >:-[] >:D :yes:
    • 21 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 16.01.2014  09:13

      « Re: motory !

      Nezlob se ale v tezke evropske konkurenci se a priori predem pripravit o 50% potencialu, to muze udelat jen cvok. Bez dieselu to zkrachuje brzy. Alespon v Evrope. Je tady pretlak modelu a nabidky. Vcetne alternativnich pohonu. Jejicb prodejni vysledky hovkri za vse, 1 prodany kus.
  • 61 Reagovat !

    foto olsztyn

    olsztyn 15.01.2014  17:55

    zadek je super

    :yes:

    silueta taky, jen ten předek je na mě moc...
    • 13 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 15.01.2014  19:33

      « Re: zadek je super

      mne dokonca aj ten predok podstatne lepsie na ten hatch pasuje, na sedane nic moc ale tu na hatchi mi to aj spredu sedi v pohode, pasuje mi to tam, ako celok nemam vyhrady,

      uplne by to v tej zakladej 1,6tke mohlo ist pekne, v tej farbe na obrazkoch a na tych diskoch vyzera doslova az luxusne a fakt elegantne :yes: rozhodne to auto sa nema za co hanbit, je velmi bezpecne priestranne a urcite bude lepsia volba do buducna pre majitela ako nejake mrtve bravo alebo delta ktore su uz odsudene na zanik

      ja sa priznam ze paci sa mi ten hatch, sedan az taky sportovy a vyrazny nebol ale hatch je vazne sexy :yes:
      • 31 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 16.01.2014  08:50

        « Re: Re: zadek je super

        A máme zde prvního potencionálního kupce! Gratulujeme >:D
        • 22 Reagovat !

          foto Ji-Ri

          Ji/Ri 16.01.2014  09:23

          « Re: Re: Re: zadek je super

          Njn, acz švejk... >:D ........tím myslím toppera...
      • 12 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 16.01.2014  09:23

        « Re: Re: zadek je super

        Jedna otázka: vyměníš svou Kia za Korose?
        • 00 Reagovat !

          foto Hotwire

          Hotwire 16.01.2014  13:38

          « Re: Re: Re: zadek je super

          Aku kiu? Kde by on na nu vzal? Ved sa vozi v starej Felde.
          • 00 Reagovat !

            foto Ji-Ri

            Ji/Ri 16.01.2014  16:33

            « Re: Re: Re: Re: zadek je super

            ale hudruje jak pominutý :-)
      • 10 Reagovat !

        foto mozgog

        mozgog 16.01.2014  12:00

        « Re: Re: zadek je super

        ten sedan vypadá lépe
  • 29 Reagovat !

    foto Ji-Ri

    Ji/Ri 15.01.2014  18:41

    Prodeje a plány

    2014 mají v plánu vyrobit 6 kusů.... 4 půjdou guglitovi, jeden na náhradní díly a jeden do muzea.... >:D >:D >:D :-!
    • 81 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 15.01.2014  20:11

      « Re: Prodeje a plány

      Fakt "hodnotný" komentár. Veľmi by som sa tým čínsko-izraelcom neposmieval. Každý nejako začínal, no a za ten showroom čo otvorili tuším v Shanghai by sa nemusela hanbiť žiadna renomovaná automobilka, ba dokonca aj v crash testoch sú na tom lepšie ako zavedená nielen európska konkurencia. Niežeby som im vyslovene fandil, ale zhadzovať ich hneď takto na začiatku mi príde trošku nefér. Mnoho ľudí nielen tu na fóre nadáva na kórejcov a podobne. Ale pamäť je milostivá a človek rýchlo zabudne za čo všetko a koľko sa muselo priplácať v aute. Až ich príchod spolu s politikou čo najviac muziky za čo najmenej peňazí prinútil automobilky dávať do štandardu to čo bolo dovtedy za veľmi mastný príplatok. Inak bez príplatku good bye elektrické okná, zrkadlá, centrál, rádio, klíma a väčšina výbavy ktorú dnes berieme ako samozrejmosť. Takže trocha objektivity a nadhľadu by neuškodilo.
      • 23 Reagovat !

        foto miro68

        miro68 15.01.2014  20:24

        « Re: Re: Prodeje a plány

        ide uz len o to, ci kupujes dobre auto, alebo vela vybavy...Vela priemernych aut ponuka plnu vybavu, aby sa predali. Na druhej strane znacky ako BMW, Mercedes a Audi su si vedome kvality svojich aut a za vybavu musis casto dost doplacat. Ale v zaklade mas vyborne auto.
        • 70 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 15.01.2014  20:52

          « Re: Re: Re: Prodeje a plány

          Ja netvrdím ani že to auto je dobré alebo zlé. Ešte v ňom nikto z miestnych diskutérov nejazdil, Tiež netvrdím, že H/K prípadne Daewá ktoré sa predávali začiatkom 90 rokov boli technické zázraky. Len tvrdím, že tým že vytvorili konkurenciu renomovaným automobilkám a vstúpil takpovediac aj na ich domácu pôdu, prinútili ich zmeniť svoj prístup k zostavovaniu výbav a zároveň k cenám. Si spomeň alebo vygoogli za koľko sa predával napr. III. golf v benzíne a holobyte, prípadne za čo všetko a koľko sa za to priplácalo. Dnes máš VII. Golfa v podstate hotové auto s veľmi zaujímavou základnou cenou a výbavou. Myslíš že koncern to robí z dobrej vôle, aby potešil zákazníkov? Nie, pretože ak by to neurobil tak nepredáva. Zdravá konkurencia prináša benefiť hlavne a predovšetkým zákazníkovi a tak by sme mali nahliadať aj na takéto pokusy nech sú odkiaľkoľvek.
          • 10 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 16.01.2014  03:01

            « Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

            :yes: :yes: :yes:
          • 20 Reagovat !

            foto pargi

            pargi 16.01.2014  09:02

            « Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

            No a teď si vygoogli, kolik stálo Daewoo Nexia. Opravdu to bylo tak levné auto?
            • 01 Reagovat !

              foto Ji-Ri

              Ji/Ri 16.01.2014  09:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

              ...ano... nechápu jak může někdo takhle míchat hrušky s jabkama....
            • 10 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 16.01.2014  09:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

              Čírou náhodou sme v 96 kupovali Feldu 1,6 Combi, výbavu to malo neskutočne širokú a to rádio na kazety, ABS, 1 Airbag, 13 elektróny. Bez serva, vpredu aj vzadu švihadlá atď. Auto nové vyšlo vtedy 425.000 Sk. Za túto cenu vedel vtedy človek kúpiť Daewoo Espero s 1,5 komplet v elektrike aj s klímou. Takže Nexia bola počítam ešte lacnejšia. Na druhej strane všetka česť tomu autu čo to všetko vydržalo a koľko km urobil motor bez vážnejšej opravy. Keď išla preč mala niečo cez 300 000 km. Golf stál podstatne viac, motor 1,4 a totálny holobyt, priplácalo sa za úplne všetko.
              • 13 Reagovat !

                foto Ji-Ri

                Ji/Ri 16.01.2014  09:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                Kolik těch felicií jezdí dodnes a kolik těch Daewoo? ....myslím, že v těch feldách vozí ty Espera na šroťák. Ale líbí se mi, jak hezky umíš kroužit kolem, informace máš, teď už jen to poskládat a dojde ti..... kvalita x nekvalita.
                • 10 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 16.01.2014  11:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                  A kolik těch Felicií a Nexií bylo prodáno na českém trhu? Samozřejmě, že auto, které tu pět let tvořilo základ motorizace republiky, budeš potkávat častěji, než Nexii a Espero, které byly (i pro různé předsudky) ve své době vzácností.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ji-Ri

                    Ji/Ri 16.01.2014  11:57

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                    ....tedy jinak: vydrží to dejvů stejně jako ta felda?
                    Ty předsudky byly ty, že nebyly pěkné a byly nekvalitní. K tomu byly drahé. Vím o čem mluvím....
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 16.01.2014  13:16

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                      Nic už dneska nevydrží tolik co Felda >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Blue-Sun

                      Blue Sun 16.01.2014  13:54

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                      Jo, vydrží jezdit taky... Ona ta Felicie taky většinou už není zrovna původní kousek, spousta dílů je nová nebo vyměněná, sem tam i přehozený motor z jiného kusu. Tuhle "péči" Daewoo mít nemohla, nebylo jich tolik a díly se dnes už taky neshání snadno.
                      Ale ne, tebe stejně nepřesvědčíme, i dále si povedeš svou nenávistnou...
                • 00 Reagovat !

                  foto wakantanka

                  wakantanka 16.01.2014  14:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                  Ehm, no v absolútnom čísle to bude jasne v prospech Feldy o tom ani ťuk. Ak by však bola k dispozícii nejaká štatistika v percentách koľko bolo predaných nových a koľko ich dodnes jazdí, zrejme tam až taký veľký rozdiel nebude. A ty furt prehadzuješ tému. Nikde som sa nezmieňoval o kvalite alebo nekvalite. V dnešnej dobe obe stoja za starú belu. Či už pôjdeš vo Felke alebo nexii a trafí ťa nejaký borec v nejakom SUV, tak ti to bude srdečne jedno v akom aute z tých dvoch si sedel, lebo ťa odvezú rovno do pitevne.
              • 15 Reagovat !

                foto pargi

                pargi 16.01.2014  09:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                Ji/Ri to napsal za mě. Vyjdi ven a počítej, kolik ještě jezdí Felicii, Golfů II a III a pak počítej Nexie a Espera.
                • 10 Reagovat !

                  foto jamp

                  jamp 16.01.2014  11:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                  To bude aj tym, ze ked kupil nexiu, zostalo mu este 200.000 a ked ju po 8 rokoch predal, kupil fabiu ( mozno ), lebo uz ma normalnu cenu. Nexie a Espera este v bazaroch su ( tie, ktore nekupili ukrajinci ) a Daewoo Tico rozbijali Pizza kurieri. Matiz jazdia matky s detmi do skoly, skolky ako racionalnu volbu medzi cenou a uzitkovou hodnotou. Volne peniaze prekricia nebezpecnost maleho auta pre ich najdrahsich.
                  • 02 Reagovat !

                    foto pargi

                    pargi 16.01.2014  11:16

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                    Jo, Nexie a Espera jsou dnes nanejvýš v bazarech (a že o ně bude asi rvačka). Golfy a Feldy normálně na cestách.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ji-Ri

                    Ji/Ri 16.01.2014  11:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                    Najdi si, co ty espéra a nexie stály než začneš hudrovat. žádná láce to nebyla....
                    • 20 Reagovat !

                      foto jamp

                      jamp 16.01.2014  12:44

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                      Golf IV Slovakia trojdverak, bez krytu kufru, 1,4 litra vyrobeny v Blave 499.900 , ESPERO 1,5 v zaklade okna elektricke, myslim bez klimy, 299.000, s klimou asi 320.000. Stare Golfy jazdia, lebo su in, diely za hubicku, servis pod rukou. Preco sa tak kradnu ? Malokto da za vymenu brzd 400 EUR u golfa 3. Ano, mali sme VW Vento 1,8 a uz ma nezaujima, ci este jazdi. Na cestach ich nestretavam, ale nebolo to zle auto. Len cenu malo strasnu.. A dnes by som ho uz nechcel, ale ani to Espero :-!
                      • 02 Reagovat !

                        foto Ji-Ri

                        Ji/Ri 16.01.2014  12:59

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                        hm, ano. Mi stačí se podívat dneska do golfa, pasata atd. po ujetí 100tis, 150tis a na při stejném náběhu i na např. H/K..... zatímco ta první skupina je jak nová, tak ta druhá je ošuntělá, osezená, rozviklaná, zrezlá....
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 16.01.2014  13:01

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                        Tak Vento byl docela nezmar, hlavně s TDi motorem... znám jedno, co nalítalo 560 tisíc bez vážného servisního zásahu... potom ale bylo už zralé do šrotu.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ji-Ri

                          Ji/Ri 16.01.2014  13:02

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                          ve městě, kde bydlim, znám vento s 1000000km... bylo ve slonove kosti...
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 16.01.2014  13:05

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                            No vidiš, tohle měl kamarád, bylo original, alu kola, zelená metla, myslim, že i klima, akorát turbo už pak nefoukalo, jinak motor šlapal pořád :-) Jelikož se o něj nikdo nestaral, tak byla nutná repase celýho podvozku, včetně nových kol (neudržely už tlak :D)... Ani nevim, jestli ho dal do šrotu, nebo prodal nějakým spoluobčanům >:D Každopádně to byl už vrak, co by neprošel STK
                            • 00 Reagovat !

                              foto pargi

                              pargi 16.01.2014  13:26

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                              Podle toho co popisuješ, to auto nemohlo prolézt posledními 3 STK :-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Ozzman

                                Ozzman 16.01.2014  14:16

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                                Kdo řiká, že legálně... >:-[] Jasný, že to bylo podmazaný, šlo spíš o to, že to byl pracovní stroj o kterej se nestaralo, sloužilo to jako služebák u Otce kámoše kterej objížděl jako stavbyvedoucí, občas převezl dělníky.. atd atd.. >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto jamp

                            jamp 16.01.2014  16:02

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                            Farba dusty mauve bola zla volba. Bola to pekna metaliza, v technicaku stalo seda metaliza. Pri kontrole so mnou jednali, ako keby som to ukradol. Farba bola na slnku fialova, pod mrakom dohneda, sedu som nevidel nikdy. No a korejec v garazi to dotiahol na 103.000 km, interier v poriadku, aj ked po skusenosti s Octou som pred rokom zistoval cenu potahu sedadla vodica, ale menit nie je treba. V Passate b5 bolo 200.000 km viditelnych, kozene sedacky, volant, pedale. A spina v mekcenych plastoch, osupany taky tenky povlak na ovladani okien vo dverach vodica.
      • 31 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 15.01.2014  21:12

        « Re: Prodeje a plány

        velmi dobre napisane, nebyt toho ze u nas vyrabame kie ktore su v prijemnych cenach tak golfy budu o dalsiu 1000-ku ojro drahsie ako su v sucasnosti, toto ludia nevidia ze prave aj vdaka korejcom si mozu kupit svoje golfiky astricky a rozne pezotiky lacnejsie ako ich starsi rovesnici kedysi pred par rokmi a dostanu aj viac vybavy

        inak ten qoros je vazne pekny, bezpecny , vyzera velmi dobre, som zvedavy ci pripravovany crossover bude len zvysenym hatchom [odkaz] alebo nie
      • 28 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 15.01.2014  22:39

        « Re: Re: Prodeje a plány

        wakantanko, nesnáším plagiáty či slepence čehokoliv. Pokud lidi v Evropě budou normální, tak si tenhle odporný slátaný šunt nemůžou nikdy koupit... Ono totiž všecko souvisí se vším....
        • 51 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 16.01.2014  08:48

          « Re: Re: Re: Prodeje a plány

          Aha, takže máš potom ešte starú telku ORAVAN s poctivou ČS obrazovkou a ruskými elektrónkami, mobil bude asi tiež ruský z minulého storočia a pre počítač máš vlastnú izbu. A určite potom aj jazdíš na niečom čo vzniklo v 80 rokoch minulého storočia. Pretože všade inde nájdeš výhradne (až na malé výnimky s Taiwanu) čínske vúčiastky. Od najmenšieho kondíka cez plošné spoje až po navigačku v aute. Síce to bude mať na sebe značku trebárs VW, MB, BMW, Fiat atď. ale aj tak to zbastlili v Čínskej ľudovodemokratickej republike. Mimochodom väčšina značkove športovej obuvi a oblečenia svetových značiek sa vyrába tiež tam, takže pri takomto postoji aby človek chodil holý bosý. Ja tiež neverím v okamžitý a obrovský obchodný úspech tejto značky v Európe, ale ako som už písal vyššie, každá zdravá konkurencia je len prínosom pre koncového spotrebiteľa.
          • 20 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 16.01.2014  08:53

            « Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

            Ruský elektronky používám a dokonce si za ně rád připlatím, i některé renomované a drahé US firmy je do svých zesilovačů montují >:-[] Ale stará česká Teslácká lampa je stejně poklad, jehož přednosti využívaly i nejznámější kytarové zesilovače Marshall !! >:D Takže posměch stranou prosím.
            • 00 Reagovat !

              foto Ji-Ri

              Ji/Ri 16.01.2014  08:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

              Máš kombo od Marschallu? hm, mňamka :yes: :yes:
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 16.01.2014  09:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                Hm, mam, ale akustický (tranzistorový), já mam víc zesiků, (Laney, Engl) ale momentálně používám a propaguju zakázkový svůj handmade signature model od jedné maličké české firmy, který je právě Teslami vybaven, zvukově to trochu Marshall připomíná, ale je více highgainový. Něco mezi moderním soundem a JCM 900 :-)

                Ale ruský Sovteky sem používal v Englu :)

                P.S. Ty nový Marshally stojej za prd... Možná ta ještě 8mistovka, pokud neni nějak zbastlená.
                • 01 Reagovat !

                  foto Ji-Ri

                  Ji/Ri 16.01.2014  09:13

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                  Solid dílo.... :yes:
            • 20 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 16.01.2014  09:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

              O tom nebola žiadna reč, aby som sa vysmieval starej dobrej poctivej robote, to ani náhodou. Tiež niekoľko "pokladov" z onej doby doma opatrujem. Išlo len o reakciu na kecy typu, zlepence, plagiáty a podobne. Čo už dnes z techniky nie je zlepenec a plagiát? Či už mobily, telky, laptopy, počítače, hifi aj autá. Všetky (ak to preženiem) sa podobajú ako vajce vajcu a ich elektronický základ zbastlili kdesi juhovýchodnej ázii. Nehovoriac o tom, že tento Quoros či ako a volá má spoločné s Čínou presne toľko, že ho tam vyrábajú (podobnosť s mobilmi a počítačmi čiste náhodná?), dizajn technika Európa, prachy na to dali Izraelci. Tak keď chceme byť objektívni tak buďme a neoddeľujme jedno od druhého, lebo v dnešnom globálnom svete to bohužiaľ nieje možné.
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 16.01.2014  09:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                Jenže on to ještě takový designový slepenec je. Je mi jedno, kdo vyrobil volant a kdo motor, protože dneska už to tak chodí u všech automobilek... Renault-Mercedes, Ford-PSA-Volvo.... atd.... Ale když to vypadá jak poslepovaný 4 auta dohromady, není to prostě lákavé, ani kočka, ani pes. Tobě by se líbil dům, který by byl z jedné strany honosná vila z první republiky a zezadu moderní stavba 21. století? Mě ne :-) A přitom obojí samostatně je hezké... Když to bude fungovat a dotáhnou vzhled, bude to určitě konkurenceschopné auto :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto wakantanka

                  wakantanka 16.01.2014  15:02

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                  vidíš toto je normálna reakcia, ja beriem, ty v tom vidíš zlepenec, ja vidím zatiaľ auto čo má štyri kolesá, vzhľadom nepoteší ale ani neurazí - niečo ako Golf :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 16.01.2014  10:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                :yes: :yes: :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Comprs

              Comprs 16.01.2014  10:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

              tak ony ty Teslácké lampy se tam montují pořád akorát nějaký rusák koupil výrobní linku a odvezl ji do ruska, vyrábějí se jen na dvou místech na světě !!!
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 16.01.2014  12:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                Jojo, tak to je :-) Ale už jim nemužeme řikat české tesla lampy >:D
          • 14 Reagovat !

            foto Ji-Ri

            Ji/Ri 16.01.2014  08:56

            « Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

            ...nepřeháněj.... mluvím o autech... a odporu k plagiátorství. Nicméně odpovím ti ve stejném duchu, i když vím, jak to myslíš.... ty máš doma plný byt fejků? Fejkové oblečení, fejkový telefon, fejkovou televizi....anebo nekoupíš levný čínský šunt, který tedy ani nemusí být fejk, a koupíš si něco kvalitního. Telku ....., telefon ....., snad už pochopíš , o čem mluvím. :-) Pro mě čínská automobilová produkce je prostě out pro tento život. A i tak se snažím, pokud možno, vyhýbat všemu, co je čínské. Země je to krásná, zajímavá, ale s některými postupy se prostě neztotožním nikdy.
            Btw. opravdu považuješ čínskou produkci za zdravou konkurenci? >:D to si děláš legraci....
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 16.01.2014  09:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

              " A i tak se snažím, pokud možno, vyhýbat všemu, co je čínské."

              No, taková pekingská kachna taky neni k zahození >:D
              • 00 Reagovat !

                foto pargi

                pargi 16.01.2014  09:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                Pokud nebyla vyrobena v číně.. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 16.01.2014  09:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                  Jojo.. třeba chycená tady na rybníku v chovný stanici, jak to prý dělávají vietnamská bistra tady u nás >:-[]
                  • 01 Reagovat !

                    foto Ji-Ri

                    Ji/Ri 16.01.2014  09:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                    ...pokaždé jak vidím na přehradě kachnu, tak ...ano jsem umělec a vnímám vše kolem... např. zátiší se zelíčkem a knedlíkem. Pekingská kachna neva pokud je přiložen překladový slovník >:D ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 16.01.2014  09:26

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                      Spíš učebnice biologie....aby sis byl jistej, že je to fakt kachna:D
            • 01 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 16.01.2014  09:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

              ;-) :yes:
              • 02 Reagovat !

                foto Ji-Ri

                Ji/Ri 16.01.2014  09:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                ;-) :-)
            • 10 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 16.01.2014  09:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

              No dobre, snažíš sa vyhýbať všetkému čínskemu. To že na vrch niekto nalepí štítok made in slovakia alebo czech republik ešte neznamená že celé vnútro nie je z číny a niekto to tu len nezmontoval. Krutá pravda je bohužiaľ taká, že či sa nám to páči alebo nie, tak väčšina súčiastok väčšiny elektronických zariadení sa vyrába v číne alebo na taiwane.
              BTW fejky nenosím a neuznávam, ale keď už je reč o Quorose tak neviem ako ty, ale nemám z toho auta pocit fejkovosti. Začali na zelenej lúke, navrhli a vyrobili si to sami. Ani dizajnom ani technológiami nikoho nekopírujú. Áno niektoré detaily sa môže zdať viac či menej povedomé, ale to je dnes bežné u všetkých áut. Dizajnéri kolujú po svete medzi jednotlivými automobilkami pomaly ako hokejisti či futbalisti. A tak to potom aj vyzerá.
              • 01 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 16.01.2014  09:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                Made in slovakia? >:D Tak to sem na ničem mimo bryndzy neviděl >:-[] >:-[] >:-[]

                • 00 Reagovat !

                  foto jamp

                  jamp 16.01.2014  11:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                  Tak bryndzu vyrabaju francuzi v Liptovskom Mikulasi. Samozrejme pasterizovanu :-! ? Slovaci bastlia 208cky v trnave.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 16.01.2014  11:42

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                    Ale na žádných autech z SK neni made in slovakia :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Gilgit

                      Gilgit 16.01.2014  11:48

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                      Samozrejme ze je.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 16.01.2014  12:38

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                        Tak to se někdy tedy podívám, to sem neveděl, sorry >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto jamp

                          jamp 16.01.2014  12:45

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                          A preco o tom tak suverenne hovoris ?
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 16.01.2014  12:59

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                            Měla to být ironie >:D
                            • 00 Reagovat !

                              foto Tom19

                              Tom19 16.01.2014  13:56

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                              Tu si stúpil trošku vedľa. :-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Ozzman

                                Ozzman 16.01.2014  14:16

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                                Ano, už sem se omluvil, snad to tu nemusim psát 4x? >:D
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Tom19

                                  Tom19 16.01.2014  14:20

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                                  Mňa si neurazil len som Ti na tú iróniu napísal že si stúpil vedľa. ;-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto jamp

                                    jamp 16.01.2014  15:16

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                                    Tu sa nastastie nic nedeje, ale ked cech stupi vedla vo Vysokych Tatrach, hned s tym musi byt Kubani v televizii >:D >:D >:D
            • 30 Reagovat !

              foto Petrko

              Petrko 16.01.2014  09:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

              Proč si od tom Qorosu něco nezjistíš? Možná by jsi se dozvěděl že je to Izraelsko - Čínská firma a na vývoji jejich aut se podílejí vrchovatou měrou i Evropané.
              • 30 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 16.01.2014  10:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                Existuje tady skupina "diskutéru", která nemá zajem o objektivní informace.
                • 30 Reagovat !

                  foto Petrko

                  Petrko 16.01.2014  10:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                  Mimo to tady existuje i pár diskutérů které bych rovnou nazval xenofobními. Nejen že nemají zájem o informace, ale hodnotí výrobky rovnou od stolu jen podle země původu.
                  • 20 Reagovat !

                    foto Gilgit

                    Gilgit 16.01.2014  10:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                    Bohuzel.
                  • 01 Reagovat !

                    foto Ji-Ri

                    Ji/Ri 16.01.2014  12:35

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                    Děláš, jako bys neznal čínskou produkci. V té zemi neexistuje zákon na ochranu duševního vlastnictví...
          • 04 Reagovat !

            foto Ji-Ri

            Ji/Ri 16.01.2014  09:16

            « Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

            Nicméně pokud máš rád náhražky, fejky jen aby to bylo levné, tak je to samozřejmě tvoje věc. Já si raději koupím kvalitu a to není imaginární pojem.
            • 02 Reagovat !

              foto mozgog

              mozgog 16.01.2014  12:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

              já myslel, že máš Vel Satise, a jestli jo, tak 95% tvých příspěvků nechápu, protože smát se jiným autům atd a zároveň jezdit v takové úchylácké sračce jako je Vel Satis, to je pomalu na vyšetření u doktora, a tím nemyslím obvoďáka
              • 00 Reagovat !

                foto Ji-Ri

                Ji/Ri 16.01.2014  12:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                Mozgogu, Satis je pryč od roku 2007. Pak byla A6 a td.... Nesměji se jiným autům, jen fejková produkce z číny mi prostě nevoní, ale na to mám nárok, ne? Nicméně tvrdit o Satisu, že je úchýlácka sračka..... to se asi u pana doktora potkáme, ne? ...nebo ...ty už máš, viď? ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Ji-Ri

                  Ji/Ri 16.01.2014  12:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                  ...jen doplním: čím jezdím ted ti neřeknu, nevěřil bys mi to ...ale napovím ti: ikona kvality, tradice, ve své třídě legendární top, ve světě automobilismu taky legenda....
                  • 00 Reagovat !

                    foto mozgog

                    mozgog 16.01.2014  12:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                    ... po Vel Satisu, bych tomu věřil ...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ji-Ri

                      Ji/Ri 16.01.2014  12:44

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                      :-) ;-)
          • 30 Reagovat !

            foto Petrko

            Petrko 16.01.2014  09:44

            « Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

            Oravan neměl českou obrazovku, ze začátku tam byly obrazovky Toshiba a později RTF. Také byl Oravan již plně transistorový, takže elektronky by jsi v něm hledal marně. Když už jsem ten off tisíc začal ještě doplním že krabice te televize byl italský europhon.
            • 10 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 16.01.2014  09:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

              Dík za doplnenie a spresnenie. Až tak veľmi v tomto obore nie som "doma". To bol len uvádzaný ako príklad a nič ma na rýchlo nenapadlo. :-) Ale v podstate to stále bol poctivý výrobok vyrobený u nás v dobe keď v číne o plošných spojoch a tranzistoroch
              " ani nesnívali" >:D (preháňam)
              • 20 Reagovat !

                foto Petrko

                Petrko 16.01.2014  10:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje a plány

                Nemáš zač, je to sice už cca 27 -28let co jsem ty televize prodával. Ve své době to byl na český elektrotechnický trh bomba. Každý jí chtěl a my když jsme ji prodávali tak jsme z vrchu zakukovali přes ventilační mřížky jaká je tam obrazovka. Jo kde jsou ty doby.
  • 01 Reagovat !

    foto kosmonaut

    kosmonaut 15.01.2014  23:01

    a sakra

    Průšvih je, že ta popelnice vypadá na pohled velmi dobře :no: Tak nezbývá než doufat, že tomu najdou nějaké pořádné mouchy... ;-\
    • 05 Reagovat !

      foto Ji-Ri

      Ji/Ri 16.01.2014  09:17

      « Re: a sakra

      Hned ti jednu řeknu: bude to smrdět.....
      • 40 Reagovat !

        foto R32

        R32 16.01.2014  10:00

        « Re: Re: a sakra

        Sorry ale keď čítam tvoje príspevky vychádza mi iba jedno: skoč k lekárovi... Takúto apatiu tak často určite nevidia.
        Nikto v tom nesedel ale ty už vieš že to bude smrdieť, sa ti v noci snívalo, že si v ňom sedel? Možno to smrdeli tvoje nohy >:D
        • 02 Reagovat !

          foto Ji-Ri

          Ji/Ri 16.01.2014  12:17

          « Re: Re: Re: a sakra

          Ok. Až bude Koros k mání, tak si do něj sedni. pokud bude vonět tak se omluvím... pokud bude smrdět , očekávám omluvu od tebe a prokážeš návštěvu u lekára ty. Seděl jsem v čínském korábu v ženevě na autosalonu. Možná tohle bude lepší, nicméně jsem skeptik. Už se smiř s tím faktem, že ve tvém okolí jsou lidé zkušenější, mají větší přehled atd. ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 16.01.2014  12:23

            « Re: Re: Re: Re: a sakra

            Vieš ono je to tak, rozumiem tej tvojej averzii na základe kontaktu na autosalóne. Rovnako tak by som mohol napísať ja, že CityGO je * na n-tú, pretože keď som si ho preliezol tiež na jednom autosalóne, tak to tam smrdelo ako v čínskej fabrike na plasty a tým pádom budú smrdieť všetky škodovky. Úžasná logika.
            • 02 Reagovat !

              foto Ji-Ri

              Ji/Ri 16.01.2014  12:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: a sakra

              omg. je to zbytečný, je to zbytečný, je to zbytečný. Ano, máš pravdu, pevně věřím, že jakmile dorazí Koros, tak si ho koupíš, jinak si tu děláš před vlastní garáž. :-!
              • 10 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 16.01.2014  15:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: a sakra

                a vieš čo? len pre tú srandu si spravím cestu do BA a pôjdem si ho prezrieť, prípadne sa previezť. Aby som tu nevaril z vody tak ako teraz ty. Či ho raz kúpim netuším. Ale je to paradox, že niečo čo údajne všetko okopčilo a bla bla bla ma lepšie crashtesty ako tí od ktorých to okopčili.
          • 00 Reagovat !

            foto Klaudius

            Klaudius 16.01.2014  18:11

            « Re: Re: Re: Re: a sakra

            Sedel som v ňom - teda v sedane.
            A - nesmrdí. Ale ani nevonia. Taký nejaký neprekážajúci neutrál.
            Ale inak naozaj nič moc - naživo z interiéru cítiť enormnú snahu zachytiť štýl Passatu, ale tu je ešte čo doháňať. Materiály sú na prvý pohľad podstatne jednoduchšie a lacnejšie, kvalita a presnosť spracovania lepšia ako u čínskych áut donedávna, ale na európsky mainstream sa absolútne nechytá. Dizajn je surový a nedotiahnutý, veľké, jednoducho tvarované plochy bez života a nápaditosti - reál bol pre mňa voči fotkám sklamaním.

    • 41 Reagovat !

      foto R32

      R32 16.01.2014  09:54

      « Re: a sakra

      Ak by sa to auto skutočne veľmi podarilo a začalo by bodovať aj v Nemecku, ADAC spraví nejaký nezmyselný test aby bolo na prvých stránkach... Spomínate ako očiernili Daciu? Obuli jej šaplavé pneu, šli o trošku rýchlejšie len aby ju prevrátili. Bola z toho senzácia, to že časom robili nový test, poctivo a všetko bolo OK už taká senzácia nebola... účel splnený - konkurencia očiernená :no:
      • 21 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 16.01.2014  10:02

        « Re: Re: a sakra

        :yes: :yes: :yes:
        • 03 Reagovat !

          foto Ji-Ri

          Ji/Ri 16.01.2014  12:18

          « Re: Re: Re: a sakra

          Nezapomeň mi dál černý palec, MARIÁNKU >:D >:D >:D >:D 8-s
          • 01 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 16.01.2014  12:39

            « Re: Re: Re: Re: a sakra

            Nedám, lháři.
            • 03 Reagovat !

              foto Ji-Ri

              Ji/Ri 16.01.2014  12:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: a sakra

              ...aspoň jeden, prosíííííím ;-)
              • 01 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 16.01.2014  13:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: a sakra

                Ne a ne a jeste jednou ne.
                • 03 Reagovat !

                  foto Ji-Ri

                  Ji/Ri 16.01.2014  13:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a sakra

                  >:D ;-)
                  • 11 Reagovat !

                    foto Gilgit

                    Gilgit 16.01.2014  14:03

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a sakra

                    Ten palec dolu není ode mne.
                    • 10 Reagovat !

                      foto Klaudius

                      Klaudius 16.01.2014  18:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a sakra

                      Palce dolu máte odo mňa. Obaja. Ste horší jak usoplené deti. 8-s
                      • 00 Reagovat !

                        foto mariachi

                        mariachi 16.01.2014  20:54

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a sakra

                        :yes: >:D
                      • 01 Reagovat !

                        foto Ji-Ri

                        Ji/Ri 16.01.2014  21:07

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a sakra

                        prepáč, ocko >:D >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto megacruiser

    megacruiser 16.01.2014  00:46

    Vypadá skvěle,

    až bych řekl, že ten design musel dělat nějaký Ital. Zepředu trochu slepenec, ale v pohodě, zezadu a z boku naprosto v pohodě. Uvidíme ceny, pokud nebudou moc přestřelené, máme tady Čínskou invazi dřív než jsem předpokládal. Už teď některé evropské automobilky přežívají jen díky ohromným dotacím. Vývoj u mnohých doslova ustrnul. Doufám, že tohle nebude poslední hřebíček do rakve evropskému autoprůmyslu.
    • 20 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 16.01.2014  09:08

      « Re: Vypadá skvěle,

      To jsi teda mega mimo. Celou dobu hlasaji jak veskery vyvoj probehl v Evrope.
    • 00 Reagovat !

      foto Ji-Ri

      Ji/Ri 16.01.2014  12:19

      « Re: Vypadá skvěle,

      vypadá skvěle - zepředu slepenec.... omg
  • 53 Reagovat !

    foto Gilgit

    Gilgit 16.01.2014  03:05

    Evropský Qoros

    Automobily Qoros byly vyvinuty prevázne Evropany v Evrope, konkrétne v Nemecku a Rakousku.
    • 06 Reagovat !

      foto Ji-Ri

      Ji/Ri 16.01.2014  09:18

      « Re: Evropský Qoros

      utíkej do kaufu pro sojový párky....
      • 60 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 16.01.2014  09:49

        « Re: Re: Evropský Qoros

        Prozradís mne tvou oblíbenou znacku?

        Ale vázne. Zádám te, abys mne tady prestal bezduvodne urázet a atakovat. Veta, na kterou reagujes, je absolutne korektní a nedá se proti ní nic namítat.
        • 11 Reagovat !

          foto Ji-Ri

          Ji/Ri 16.01.2014  12:20

          « Re: Re: Re: Evropský Qoros

          Hele, jak sis naběhl, tak se k tobě budu chovat. Co je urážlivého na sojovém párku? ....moje oblíbená značka je Chodura uzeniny....
          • 00 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 16.01.2014  12:29

            « Re: Re: Re: Re: Evropský Qoros

            Hele, nijak jsem si nenabehl, a reagovat na korektní informace urázlivou nebo ironickou poznámkou není OK. Ale jiste, chovat se ke mne muzes jak chces.

            Pro mne je rozhodující, ze moje príspevky obsahují objektivní, dolozitelné skutecnosti.

            Sojový párek jsem nikdy nejedl, ale preji dobrou chut.
            • 01 Reagovat !

              foto Ji-Ri

              Ji/Ri 16.01.2014  12:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Evropský Qoros

              No já ho zkoušet taky nebudu .... Nicméně, pokud bych se chtěl zabývat žabomyší válkou, překopíroval bych ti jednu diskuzi, kde jsi byl přesně to, co ti dnes vadí. Chtělo by to větší stálost nebo umírněnost. V oné diskuzi jsi se znemožnil, možná jsi byl opilý, či pod vlivem smogu, od té doby se zdáš být ok. ale dělej si co chceš samozřejmě. Hezký den ti přeji... :-)
    • 22 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 16.01.2014  09:36

      « Re: Evropský Qoros

      V podstatě všechno, co se dnes v Číně vyrábí (a jedno pod jakou značkou se prodává), bylo vyvinuto v Evropě nebo USA. A co z toho?
      • 30 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 16.01.2014  10:00

        « Re: Re: Evropský Qoros

        Reaguji tím na oznacení vozu Qoros jako plagiátu nebo "fejku". Jednak zdaleka ne vsichni cínstí výrobci automobilu kopírují, a za druhé Qoros je pro Cínu zcela atypický projekt. Respektuji, ze se nekomu nelíbí vozy Qoros nebo vize prodeje císnkých vozu v Evrope, ale Qoros není "fejk".
        • 11 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 16.01.2014  10:03

          « Re: Re: Re: Evropský Qoros

          Ano, z pohledu fejk/nefejk máš pravdu. ;-)
  • 15 Reagovat !

    foto strycek-BOB

    strýček BOB 16.01.2014  08:48

    Výroba nestačí pokrývat poptávku...

    Na Slovensku se prodal jeden kus a zákazník byl Číňan. >:D

    Na to, jaký je to podřadný křáp, mají dokonale zmáknutý marketing a zřejmě neomezené zdroje na "podporu". O Kvorosu se informuje všude, kamkoliv vlezu...Kvoros >:D
    • 10 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 16.01.2014  08:55

      « Re: Výroba nestačí pokrývat poptávku...

      A to řekl s posměchem člověk, co má jako auto snů korejskou Hyundai... >:D Počkej za pár let...
      • 10 Reagovat !

        foto pargi

        pargi 16.01.2014  09:08

        « Re: Re: Výroba nestačí pokrývat poptávku...

        Ty nevíš, co to je ironie? :-)
        • 10 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 16.01.2014  09:27

          « Re: Re: Re: Výroba nestačí pokrývat poptávku...

          Jo, jen sem po ráno zabržděnej >:D
      • 73 Reagovat !

        foto Katikakus

        Katikakus 16.01.2014  09:47

        « Re: Re: Výroba nestačí pokrývat poptávku...

        Kdepak, strejda BLB je spokojeny zakaznik Skoda Auto. Ma Fabii 1.2 TSI a nemuze si vynachvalit to, jak o nej mladoboleslavsti pecuji - ma uz treti motor.

        Proto taky nenavidi ty korejske zlutaky - oni ti daji jenom jeden na celou zivotnost auta. 8-s :no:
    • 13 Reagovat !

      foto Ji-Ri

      Ji/Ri 16.01.2014  09:19

      « Re: Výroba nestačí pokrývat poptávku...

      ... a to ten borec do toho namlátil bidýlka a má to jako kurník... >:D
  • 10 Reagovat !

    foto carver11

    carver11 16.01.2014  08:53

    zdrava konkurencia

    Konkurencia je to sice pomerne zdrava, ale dostali sa presne tam, kam ostatni. Este par rokov dozadu sa vela ludi normalne obavalo zo zaplavy cinskych aut. Lacne rakvy na kolesach s mizernou kvalitou, ktore vytlacia europske zabyvane lowcosty.

    A realita je niekde uplne inde. Nechcem hovorit o tom, ci je europsky trh aut cenovo trosku umelo tlaceny zhora zaplavou second tier automobiliek a zdola regulaciou a predpismi, ale jednoducho neprichadza do uvahy, aby prisiel niekto ako Qoros a uplne prekopal zaklady.

    Cenovo sa kvoli splneniu predpisov a narokom zakaznikov dostanu tam, kde zvysok automobiliek, takze ziadne take, ze kupujem sice Cinu, ale vyrazne lacnejsiu. Osobne mi viac pride funkcna penetracia zdola, ako to robia Korejci poslednych 20 rokov (a myslim si, ze momentalne ceny vytlacili nahor stale prilis sebavedomo) alebo trebars Dacia, respektive Renault.

    Skratka, ak si mam vybrat medzi tymto dost riskantnym biznisom a zabyvanou automobilkou s funkcnym zazemim a sirokou paletou, pri takmer rovnakych cenach idem samozrejme do istoty.
    • 20 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 16.01.2014  08:59

      « zdrava konkurencia

      Máš pravdu, za stejnou cenu si to málokdo koupí oproti zavedené EU, nebo třeba Korejské konkurenci. Jenže to jsou ty začátky, když se zavede povedená reklama, lehce se podsadí cena a auto bude kvalitní, nevidim důvod na neúspěch, jen to nebude skokový nárůst prodeje. Tohle je ještě takový slepenec všeho možného, ale na druhou stranu potkat to v provozu, tak si nějaké extravagance nevšimneš... není to špatné, ale ani vyloženě krásné. Jsem moc zvědavý, až ho uvidim naživo a nebo alespoň na test zde :-)
    • 41 Reagovat !

      foto sargis

      sargis 16.01.2014  09:06

      « Re: zdrava konkurencia

      Tak, tak, este na gympli si spoluziakovi rodicia kupili Accenta...ked som v tom sedel, tak to bol hnus v porovnani so stvorkovym Golfom...a teraz clovek vaha medzi G7 a i30...
      • 310 Reagovat !

        foto strycek-BOB

        strýček BOB 16.01.2014  09:08

        « Re: Re: zdrava konkurencia

        Žádám vážené předsednictvo Zlatého ventilku o zápis této perly.
      • 26 Reagovat !

        foto pargi

        pargi 16.01.2014  09:11

        « Re: Re: zdrava konkurencia

        Já nevím, nedovedu si představit, že be se typický zájemce o Golfa šel zeptat do showroomu hojandaje na i30 8-s
        • 25 Reagovat !

          foto Ji-Ri

          Ji/Ri 16.01.2014  09:21

          « Re: Re: Re: zdrava konkurencia

          ... >:D možná za pár roků půjde pro panameru a cestou se staví u i40 >:D >:-[]
          • 30 Reagovat !

            foto R32

            R32 16.01.2014  10:11

            « Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

            Máš v tom úplne jasno... i40 a Panamera sú úplne ale totálne tá istá trieda, dokonca Hyundai okopíroval aj ponuku motorov... :no: :no: :no:
        • 40 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 16.01.2014  09:33

          « Re: Re: Re: zdrava konkurencia

          Já si to představit dovedu. Chceš hatch kolem 350 tisíc, líbí se ti Golf, ale dostaneš jen TSI, kdežto Hyundai ti nabídne podobnou výkonovou motorizaci trochu levněji... když si nehraješ na image a nejsi olizovač plastů, je možné, že v Hyundai skončíš..... nicméně já bych radši lízal palubku v golfu >:D
          • 01 Reagovat !

            foto pargi

            pargi 16.01.2014  12:05

            « Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

            Typickým zájemcem o Golf jsem myslel spíš člověka, který si toho Golfa může dovolit. S 350 tisíci v kapse není o čem, to bereš hojondé, tam ti za to dají k ocelovým ráfkům i ozdobné kryty kol >:-[]
            • 10 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 16.01.2014  13:11

              « Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

              Jenže to co popisuješ není typický kupec Golfu. Tam z větší části patří ti, které sem popsal já, tudíž kupec hatchbacku s omezeným rozpočtem. Jasně, že reálný zájemce o Golf GTI nebude pošilhávat po Ceedu GT, nebo třeba někdo, kdo chce toho Golfa, protože na něj má a chce Golfa. Tito lidé tvoří daleko menší skupinu kupců :-) Jen se podívej jaké specifikace se prodávají nejvíce, těch za půl míče je poměrově málo, koneckonců tam už se pohybuješ na spodní hranici prémie ( 1er, A3, MB A) :-)

              A ano, tito lidé o Korejce ani nezavadí, tam souhlasim :-)
        • 13 Reagovat !

          foto Hugi-77

          Hugi_77 16.01.2014  09:41

          « Re: Re: Re: zdrava konkurencia

          Důvod?
          • 00 Reagovat !

            foto pargi

            pargi 16.01.2014  12:09

            « Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

            Tak si představ, že máš v prkenici přes půl míče a chceš golfa. Půjdeš se pak ještě zeptat do hojondaje, jestli nemají na krámě něco podobného?
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 16.01.2014  13:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

              Ne, ale půjdu se zeptat na A3 :-)
              • 00 Reagovat !

                foto pargi

                pargi 16.01.2014  13:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

                Za půl míče nakoupíš určitě velice solidní výbavu...za druhého půl míče pak samotnou A3 :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 16.01.2014  13:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

                  No, nebo za půl míče koupim radši Oktávku v kombíku a mam vystaráno >:D
            • 10 Reagovat !

              foto Hugi-77

              Hugi_77 16.01.2014  13:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

              Přesně tohle jsem před měsícem řešil a na golfa jsem se podívat byl (na i30 ne). Vyzkoušel, podíval se do ceníku a pak se šel podívat i někam jinam.
              • 00 Reagovat !

                foto pargi

                pargi 16.01.2014  13:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

                :-)
                • 10 Reagovat !

                  foto Hugi-77

                  Hugi_77 16.01.2014  13:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

                  Ale výsledek je stejný - golfa jsem nakonec neobjednal...
                  • 00 Reagovat !

                    foto pargi

                    pargi 16.01.2014  15:06

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

                    Nejspíš nejsi typický zájemce o golfa ;-)
        • 42 Reagovat !

          foto Katikakus

          Katikakus 16.01.2014  09:52

          « Re: Re: Re: zdrava konkurencia

          Kazdodenni realita - mel bys konecne otevrit oci. ;-)
          • 03 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 16.01.2014  10:00

            « Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

            No, nevím, to by snad musely prodeje golfů klesat, a to se neděje, řekl bych, že I30 loví úspěšně v jiných vodách než u skupiny zákazníků VW.
            • 10 Reagovat !

              foto R32

              R32 16.01.2014  10:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

              Máš pravdu, možno nejakých pár zoberie aj im no pozrime sa nato kto má najväčšie problémy a komu za posledné roky klesli predaje: Fiat Bravo, Renault Megane, Citroen C4, Opel Astra, Ford Focus... títo majú Huyndai/Kia v zuboch asi najviac. Winterkorn si neobzeral i30 zo srandy, asi tušil aký potenciál to auto má.
            • 00 Reagovat !

              foto R32

              R32 16.01.2014  10:18

              « Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

            • 40 Reagovat !

              foto Katikakus

              Katikakus 16.01.2014  10:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

              Proc by musely? Ja nikde netvrdim, ze si nakonec zajemce vybere Hyundai. Mluvim o tom, ze pokud nekdo vybira v nzisi stredni, tak vedle Golfu se ve vyberu jako rovnocenny souper casto objevuje take prave nektery z korejskych zastupcu. At uz si nakonec vybere to nebo neco jineho. To je realita, o ktere pisu.

              Dalsi otazkou je, jak by vypadaly prodeje Golfa, nebyt tady korejske duo.

              Pargi nahore tvrdi, ze zajemce o Golfa by o salon Hyundai ani nezavadil. Ja ze sveho okoli vim, ze to proste neni pravda.
              • 32 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 16.01.2014  11:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

                samozrejme ze to nie je pravda, dnes nie je ziadne prekvapenie ked byvaly majitel golfa uz v sucasnosti nejazddi vo vw ale v hyundai , poznam take pripady kedy ludia vymenili vw za hyundai alebo pezot za kiu a podobne ;-) nie je na to mnic divne, divne je skor to preco ludia sa snazia tvarit a inych presviedcat ze to je divne
                • 14 Reagovat !

                  foto pargi

                  pargi 16.01.2014  12:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

                  No vidíš. Já nikoho takového neznám. Spíš znám lidi, co vyměnili vw za bmw, audi nebo rovnou za Range Rovera. Očividně kamarádím s úspěšnějšíma >:-[]
                • 10 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 16.01.2014  13:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

                  Možná ojetý vw za nový Hyundai.
              • 11 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 16.01.2014  14:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

                Pargi říká, typický zájemce, což chápu spíše jako typického kupce, člověka, který už danou značku má/měl. U této skupiny "značkařů" je fluktuace velmi nízká, a typicky vw má tuto skupinu zvláště silnou. V jejich případě je určitě prohlášení, že se takový člověk nejspíš nepůjde vyptávat k hjundajům na itřicítku blíže realitě, než že se tak (u této skupiny kupců) běžně děje.

                Nebýt tu korejské duo, nemělo by to zásadní vliv na prodeje golfu, Korejce kupují ti, co hledají nižší cenu za parametricky podobný obsah, dříve kupovali Fiaty, Francouze, Japonce dnes Hyundai/kia.
                • 20 Reagovat !

                  foto Katikakus

                  Katikakus 16.01.2014  14:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

                  Najdi si vyznam slova zajemce, pak se muzeme bavit dal.

                  Ad posledni veta - mas v te teorii diru jako prase. Japonce urcite ne, ti jsou cenove vys nez vetsina evropske konkurence.
                  • 01 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 17.01.2014  07:00

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

                    Najdi si význam slova typický, to je v tom, o čem mluvíme, podstatnější.

                    Japonec není jen Honda, ale třeba Nissan, ten za levnější alternativu v této třídě platí už od dob Almery.
                    • 10 Reagovat !

                      foto Katikakus

                      Katikakus 17.01.2014  07:33

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

                      Kecy, prdy, třásně...
                • 00 Reagovat !

                  foto Tom19

                  Tom19 16.01.2014  14:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

                  Japonca? To fakt?
                • 00 Reagovat !

                  foto Klaudius

                  Klaudius 16.01.2014  18:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

                  Keď som mal jazdenku, chodil som k jednému servisákovi, ktorý ako správny servisák zhruba každé dva roky menil auto za nové . A vždy Golf. O autách s ním nikdy veľmi reč nebola, totiž ho žiadne iné z pohľadu zákazníka a užívateľa absolútne nezaujíma. Keď som sa ho spýtal, či si po tých rokoch nechce konečne kúpiť niečo iné, bez váhania vyhlásil, že si kúpi jedine Golfa, že on žiadne iné auto proste mať nemôže...
                  No pochopíš to? Jak to sakra ten VW robí?
                  • 00 Reagovat !

                    foto mariachi

                    mariachi 16.01.2014  20:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zdrava konkurencia

                    Nepolemizuj, kup Golfa a uvidíš :-)
        • 00 Reagovat !

          foto jamp

          jamp 16.01.2014  15:35

          « Re: Re: Re: zdrava konkurencia

          Typicky zaujemca je firma :-! , a ma ine kriteria ako kupujuci, ktori to plati so mzdy. Dolezita je cena, servisne naklady, zaruka. Po vyhodnoteni tabulky sef oznami cestakom, chlapci, dostanete nove i30. Myslis, ze niekto z nich da vypoved ? >:D >:D . Mam pocit, ze tato diskusia je na inom auto.cz, lebo bezne citam, ze je dilema ci G5 alebo G6 za sukromne peniaze, vysledok byva malo kedy " priplatim si, nove je nove a mam zaruku ", staci pozriet debatu o stacani tachometrov :-!
  • 50 Reagovat !

    foto R32

    R32 16.01.2014  10:45

    Qoros

    Napadlo vás niekedy prečo vlastne Izrealci so svojimi peniazmi a Európskym know how sa usídlili práve v Číne? Veď mohli sídlo automobilky umiestniť aj inde, ale narozdiel od tunajších najmúdrejších znalcov sú to v prvom rade biznismani ktorí dobre vedia a zrátali si, že naviac predajov si zabezpečia práve v Číne kde sa na nové značky nepozerá s odstupom a navyše veľa Čínskych (oveľa horších) značiek predáva autá či už do Afriky, okolitej Ázie alebo v Rusku... takže expanzie by nemala byť problém. Európu skúšajú práve preto, že vymazali handicap ktorý mali predchádzajúci uchádzači a tou bola mizerná bezpečnosť. Myslím, že zatiaľ im ide skôr o to, aby značku Qoros dostali do povedomia ľudí čo sa im darí... ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 16.01.2014  10:48

      « Re: Qoros

      Výstizne napsáno
    • 30 Reagovat !

      foto Katikakus

      Katikakus 16.01.2014  10:56

      « Re: Qoros

      Hura, konecne nekdo, kdo pouziva hlavu k tomu, k cemu je urcena. :yes: :-)
    • 02 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.01.2014  11:29

      « Re: Qoros

      mne sa novy qoros hatch paci, mne osobne diesle nevonaju takze ponuku benzinov povazujem za dostatocnu ( zaklad by uplne stacil ) , rovnako je pekne ze auto je velmi bezpecne a dokonca jedno z najbezpecenejsich v triede, to je velka deviza a dobra sprava pre kazdeho buduceho sofera tohto auta :yes:

      Samozrejme este prejde par rokov kym sa qoros usadi aj v eu ale casom bude urcite znamejsi a v pohode, ved aj kiu hyundai ci ssangypong pred 20 rokmi malokto v eu poznal ale dnes je to uz inak.

      Nejde vsetko hned ale casom porastie aj v eu, podstatne je to ze qoros je navrhovany europanmi a kvalita by mala byt ok, nie je to taka ta typicka "lacna" cina ako si mnohi odbornici tohto fora stale myslia a sktorymi ani nema zmysel sa bavit a presviedcat ich ze su trosku mimo reality. Proste kazdy kto trosk uz viddi co sa deje okolo vie ak osa veci maju a tych menej "sikovnych" je lepsie nechat tak nech si ziju vo vlastnom svete. Slnko svieti rovnako pre vsetkych predsa ;-)

      Vratme sa k autu, v tej cervenej na diskoch vyzera paradne :yes: na nete je uz dokonca niekolko sportovych bodykitov k dispozicii a keby som nevidel napis qoros tak prisaham ze neverim ze to auto nie je z europy, vyzera velmi europsky a vkusne.

      Myslim ze prvotne predae sa budu realizovat hlavne v cine a azii alebo aj v rusku, ze v eu ich bude predanych malo ziatial nikoho netrapi ved je celkom logicke ze s jednym neznamym modelom aj to len v benzine tu ziadne rebricky predajnosti qoros nejde prekonavat Ide zatial len o taky test reakcii zakaznikov na nieco "nove" z vychodu a tak zatial netreba mat velke oci ale ani plakat ze predaje su mizerne, ono sa to casom rozbehne, podobne zacinali aj korejci, ani pes po nich nestekol v 90tych rokoch a boli dokonca vtedy voci zavedenej eu konkurencii strasne nekvalitni a lacni ale qoros? Ten je uz plnohodnotnym serioznym autom na urovni a hned prisiel ako tip top auto a nie nejaky low cost takze kvality uz ma a ma na com stavat, dajme qorosu dva tri roky a potom v eu vyvodzujme zavery

      PS: zvlast na ten crossover sa uz tesim ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 16.01.2014  12:53

        « Re: Re: Qoros

        myslíš, že by se to dalo shrnout do dvou řádků?
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 16.01.2014  13:14

          « Re: Re: Re: Qoros

          >:-[] To jo, hele, ale zase Toppera bych si najal, aby mi napsal nějakou práci, kde potřebuju nahnat stránky >:D On až na vyjímky ( přeci jen má občas i normální názor) dokáže psát o ničem táááák straaaašně dloooouzeeee >:D To je skoro unikát >:D
          • 20 Reagovat !

            foto Ji-Ri

            Ji/Ri 16.01.2014  13:22

            « Re: Re: Re: Re: Qoros

            >:D to je pravda... on by měl být poslanec využívaný na obstrukce .... :-) :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ji-Ri

      Ji/Ri 16.01.2014  12:24

      « Re: Qoros

      ano, s tím souhlas.
  • 07 Reagovat !

    foto Comprs

    Comprs 16.01.2014  10:57

    šit

    tohle bude stejný šit jako hnujda a kia, za tři roky to povezeš na šroťák...no nekup to za tu cenu >:D
  • 04 Reagovat !

    foto memorex31

    memorex31 16.01.2014  11:43

    ...

    Furt je to cinsky sunt a este potrva par rokov, kym sa kvalitou posunu na prijatelnu uroven (myslim si, neviezol som sa), nekupil by som to ani za polovicu, ale fakt, ze crashtesty dopadli lepsie ako vsetky mozne zavedene znacky a "luxus" z europy je hanba pre europske, japonske, americke automobilky. Nic viac, nic menej.
    • 02 Reagovat !

      foto Ji-Ri

      Ji/Ri 16.01.2014  12:23

      « Re: ...

      stručné, jasné, výstižné.... :yes:
    • 20 Reagovat !

      foto pavelsik

      pavelsik 16.01.2014  14:10

      « Re: ...

      Trošku si protiřečíš... když je to nejbezpečnější v crash testech, tak to asi takovej šunt nebude... ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 16.01.2014  15:10

        « Re: Re: ...

        :yes: :yes: :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto memorex31

          memorex31 16.01.2014  23:55

          « Re: Re: Re: ...

          Kvalita má niečo s bezpečnosťou? ;) Ja osobne by som si to nekúpil, je to môj názor, rovnako ako by som si nekúpil napríklad ani Kiu...
          Že čínske auto predbehlo v crashtestoch (ktoré majú štandardizovanú metodiku a KAŽDÁ automobilka sa na to môže pripraviť) "zabehnutú" európsku flotilu je pre mňa hanba... k tomu názor nemáte? :-)
  • 11 Reagovat !

    foto Ji-Ri

    Ji/Ri 16.01.2014  12:51

    tradice, kvalita, cena, služby

    Zeptám se, bez ohledu na zemi, lidi, barvy, podnebí atd.....

    Příklad:
    Chceš si koupit a máš na to, hodinky Breitling, Prim, Omega, Rolex..... stojí něco kolem 200tis. Kč. Ale v nabídce máš i jinou, dejme tomu, čínskou značku, která se buduje a td. Nicméně budou o cca. 10% levnější. Které si koupíš?
    Tento příklad se dá aplikovat na zhruba veškeré zboží....
    • 20 Reagovat !

      foto R32

      R32 16.01.2014  13:41

      « Re: tradice, kvalita, cena, služby

      Chápem tvoj pohľad na vec. Hodinky si kúpiš lebo chceš vedieť koľko je hodín (teda aspoň ja ich mám nato). To ti splnia viacmenej aj čínske digitálky z minulého storočia. >:D No je tu možnosť, že si tvoj status proste vyžaduje - mať napr. tie Breitligy... Pri slobodnom rozhodovaní zvážiš aspekty ako cena, dôvera v značku, image atď a podľa toho zvolíš, logické... To sa dá aplikovať aj pri autách, pokiaľ si súkromná osoba a potrebuješ sa prevážať z bodu A do bodu B stačí ti aj Dacia (bez urážky) alebo rozpadávajúca sa Sierra. No ak pracuješ v nejakej veľkej firme už prideleným autom "ukazuješ" svoju pozíciu...
      No nechápem prečo osočuješ tých ktorý sa pri svojej slobodnej voľbe (alebo pri svojich názoroch) rozhodujú inak ako by si sa rozhodoval ty? Neber to v zlom, skrátka podľa mňa treba rešpektovať rozhodnutia (a názory) iných, nech ich k tomu viedlo čokoľvek.. či spravili dobre alebo zle to si za určitý čas vyhodnotia sami. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 16.01.2014  13:53

        « Re: Re: tradice, kvalita, cena, služby

        R32, rozumíme si. To, co píšeš ...vážím si každého takového názoru... měj se fajn :-) :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto R32

          R32 16.01.2014  14:01

          « Re: Re: Re: tradice, kvalita, cena, služby

          ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Tom19

      Tom19 16.01.2014  14:51

      « Re: tradice, kvalita, cena, služby

      Fúha, napísať Primky v jednom riadku s tými tromi značkami, to radšej nie.To nie je urážka na Prim, sú dobré, ale sú to neporovnateľné značky v meradle v akom ich spomínaš ty. Sám mám staršie Primky čo čakajú na renováciu, aby som nevyzeral že niečo proti tej značke mám. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 16.01.2014  21:09

      « Re: tradice, kvalita, cena, služby

      Já se tě zeptám jinak:

      Kdybych před tebe postavil dvě stejné, dvě ale naprosto identické krabičky od sirek, a na jedné z nich by bylo napsáno "Made in USA" - kterou by sis vybral?
  • 01 Reagovat !

    foto Tom19

    Tom19 16.01.2014  14:15

    Kde sme sa to dostali

    Nechápem ako sa niekto dokáže v diskusii pod autom pohádať o elektrónkach Tesla, bryndze a o tom že nič nie je Made in Slovakia.

    Qoros sa bude predávať ťažiskovo iba v Číne. Európa je preň doslova nezaujímavý trh kde dovezú možno pár aut. Ak mám povedať pravdu mne ako človeku je jedno na čom jazdia súdruhovia v Číne, skôr ma zaujíma čo bude jazdiť tu a na čom budem jazdiť ja. Pre mňa je Qoros nezaujímavný, lebo som fanda do aut, ale chápem niekoho kto o nich vie zhola prd ako sa hovorí, že si také auto kúpi. Lacné, bezpečné, dá mu nejaký ten komfort a nevyzerá vôbec zle a ani na to že je čínsky. Takže stále nerozumiem čo tu vyvoláva také emócie.
    • 01 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 16.01.2014  14:28

      « Re: Kde sme sa to dostali

      To si rovnou mohl napsat narovinu, že se ti nelíbí moje příspěvky >:D
      • 10 Reagovat !

        foto Tom19

        Tom19 16.01.2014  14:33

        « Re: Re: Kde sme sa to dostali

        Nepísal si o tom len ty, za príklad som bral to vlákno kde sa to udialo a ja nemôžem za to že si to písal ty. ;-) Len fakt nerozumiem ako u niekoho môže auto z Číny evokovať takéto veci, sorry. >:D

        Ad. elektrónky: [odkaz] aj tie sú Made in Slovakia ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 16.01.2014  14:49

          « Re: Re: Re: Kde sme sa to dostali

          A neni to krásné, že se dokážem bavit na spousty témat? Lepší, než když je diskuze plná slaboduchých urážek a jízlivostí >:D

          JJka sem ještě nezkoušel. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Tom19

            Tom19 16.01.2014  14:58

            « Re: Re: Re: Re: Kde sme sa to dostali

            Neviem no, >:D však baviť sa tu dá o veľa témach ale ohľadom aut by ma tieto veci nenapadli, ja za to nemôžem. >:D
            Ja som sa o nich dozvedel pred nedávnom a to tá firma sídli kilometer odo mňa možno. Vraj sú dosť kvalitné a vyvážajú ich do celého sveta, ale to je asi aj tým že to je produkt ktorý sa nevyrába za každým kopcom ako sa hovorí. Každý vie vyrobiť kvalitné veci, aj my aj vy. Len sa o tom tak nehovorí a väčšina ich už kupuje ako samozrejmosť. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 16.01.2014  15:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kde sme sa to dostali

              Ono je dost možný, že je skupují výrobci zesilovačů a pak je montují do zařízení a kupec to ani netuší :-) To je jak s tou Teslou a Marshallem.
            • 00 Reagovat !

              foto jamp

              jamp 16.01.2014  15:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kde sme sa to dostali

              A neuvazujete pri tych elektronkach o MADE IN KYSUCE ? :-) . Ani pri autach, ktore sa daju u nas kupit, alebo sa s nimi da jazdit, nebyvaju diskusie lepsie, takze mi toto ako debata o fotke moc nevadi. V Blave na autosalone asi pred 5timi rokmi bol Briliance. Preliezol som to, pozrel motor, kufor, podvozok. Spracovanie podobnej urovne ako Felicia, ale mohlo to byt s klimou a v kozi. Kolegovi som vtedy hovoril, ze za 15 rokov cinske auto bude na takej urovni, ze mozem o nom rozmyslat. A uz je to tu, VOLVO, a dokaze samo zabrzdit, aj ked iba z 30kmh bezpecne. Premie v teste na Automotorsport tv buchali do prekazky jedna radost, cinske VOLVO zabrzdilo.
              • 00 Reagovat !

                foto Tom19

                Tom19 16.01.2014  16:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde sme sa to dostali

                Treba byť aj lokal patriot, ale aj patriot. :-) Ja som oboje, som rád za každý dobrý výrobok čo sa u nás vyrobí, či sa vyrobí v Bratislave, Košiciach, Banskej Bystrici alebo aj inde. Ja sám hovorím že to auto nie je zlé, ja sám by som doň peniaze nedal ale to je len môj osobný pohľad na to. Číňanom dosť pomáha ich kapitál a naše znalosti, lebo tie im zatiaľ chýbajú. Vidieť na ich autách že sa chcú učiť a chcú preraziť, to im za zlé nemôže mať nikto. To aké si kto kúpi auto je na ňom, hlavne že s ním bude spokojný on.
      • 00 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 16.01.2014  16:38

        « Re: Re: Kde sme sa to dostali

        >:D :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 16.01.2014  15:09

      « Re: Kde sme sa to dostali

      Souhlas, az na to ze o urcitý prodej v Evrope se snazit budou, alespon tak to má Qoros momentálne v plánu.
  • 00 Reagovat !

    foto R32

    R32 16.01.2014  14:30

    Otázka dňa...

    Ak začne Volvo (teoreticky) vyrábať nové XC40 v Číne a začne ho sem voziť bude to:
    A, čínsky šunt
    B, švédska prémia

    :-! >:D
    • 10 Reagovat !

      foto Tom19

      Tom19 16.01.2014  14:34

      « Re: Otázka dňa...

      Bude o tom anketa na auto.cz až potom sa rozhodne. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 16.01.2014  15:06

      « Re: Otázka dňa...

      To bude legracní diskuse. Protoze drív nebo pozdeji zrejme Volvo z cínské výroby na evropském trhu uvidíme.
      • 00 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 16.01.2014  16:40

        « Re: Re: Otázka dňa...

        Volvo je tradiční značka.... de facto prémiová. To, že do ní číňáci kapitálově vstoupili z ní nedělá pokusnou kozu bez ohledu na montovnu. Jedná se o značku jako takovou. Adidas taky šije na Taiwanu a td. a stále je to jedna z top sport . značek. Kucí, rozum do hrsti :-)
        • 20 Reagovat !

          foto R32

          R32 16.01.2014  18:16

          « Re: Re: Re: Otázka dňa...

          Takže pripúšťaš, že v Číne môžu (sa vyrábajú) vyrobiť aj kvalitné prvotriedne veci renomovaných značiek... ale Qoros hoc môže byť kvalitný na neho sa to akosi nevzťahuje :-) lebo je to niečo nové, čo nikto nevidel a neodskúšal a nemá tradíciu...
          Tradícia je pre dnešného zákazníka pri pohľade na predaje asi dosť nepodstatná, veď to by nemohli mať problémy také zvučné značky ako Lancia, Alfa Romeo, Saab, Peugeot atď... či? :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 16.01.2014  18:22

      « Re: Otázka dňa...

      C, zázrak
  • 02 Reagovat !

    foto Aladeen

    Aladeen 16.01.2014  15:50

    Vyšlo im to !

    Kórejci sa dizajnom nechytajú ! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Ji-Ri

      Ji/Ri 16.01.2014  16:42

      « Re: Vyšlo im to !

      No to ne. Zatím mají v nabídce prd, korejci jsou hodně daleko. To zase padni komu padni.
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 16.01.2014  20:03

      « Re: Vyšlo im to !

      Jak si na takú blbosť prišiel? Podľa tohto jedného auta? Mimochodom, ani tento Qoros sa dzajnom príliš chváliť nemôže.
  • 01 Reagovat !

    foto CHerokee

    CHerokee 16.01.2014  19:50

    čínská auta

    Čínu mám rád na talíři. Řídit bych ji nechtěl.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Zemětřesení v Mexiku má už téměř tři stovky obětí. Záchranáři se nevzdávají

Zemětřesení v Mexiku má už téměř tři stovky obětí.…

Počet obětí zemětřesení v Mexiku vzrostl na 273, z toho 137 v metropoli Mexiku. Informoval o tom ve čtvrtek v…

Začíná astronomický podzim: Sychravé počasí přeje houbám!

Začíná astronomický podzim: Sychravé počasí přeje houbám!

Je to tady! Období sychravého počasí, kdy se dny krátí a noci prodlužují, dnes začíná. Přesně ve 22:01 hodin…

 

iSport.cz

Tvrdík: Nezmara chci jako ředitele, s Delim bychom byli v Lize mistrů

Tvrdík: Nezmara chci jako ředitele, s Delim bychom…

Budoucí sportovní ředitel Slavie? Předseda představenstva Jaroslav Tvrdík by pro tuto funkci nejraději přetáhl…

Svačina: Marcinka máme za příklad, před bránu se musíme rvát všichni

Svačina: Marcinka máme za příklad, před bránu se…

V minulé sezoně výrazně pomohl Bílým Tygrům Liberec ke stříbrným medailím. Útočník Vladimír Svačina (30) se po…

 

Reflex.cz

V účtenkové loterii nejspíš nic nevyhrajete, stát však zadarmo získá spoustu cenných údajů

V účtenkové loterii nejspíš nic nevyhrajete, stát…

Již za necelé dva týdny v České republice odstartuje účtenková loterie. Stát si od ní slibuje omezení šedé…

New York vypadal v 70. letech na některých místech hrozivě, pak se jej podařilo „vyčistit“. Podívejte se na fotografie

New York vypadal v 70. letech na některých místech…

Americký New York je považovaný za globální mocenské centrum, které má velký dopad na obchod, finance, média,…