Diskuse

Qoros expanduje do celé Evropy do roku 2016

8.6.2014

Spolu s expanzí na další evropské trhy chce Qoros také rozšířit nabídku svých automobilů.

 

  • 35 Reagovat !

    foto Klaudius

    Klaudius 08.06.2014  13:22

    Však samozrejme...

    ...kto by to kupoval? Predajná sieť absolútne minimálna, servisná prakticky žiadna. Navyše to žiadny zázrak nie je, po chválospevoch v tlači je reálne stretnutie sklamaním.
    • 00 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 08.06.2014  18:53

      « Re: Však samozrejme...

      Nejak začať treba. Určite nečakajú že z nich Európa padne hneď na zadok.
      • 00 Reagovat !

        foto Klaudius

        Klaudius 09.06.2014  12:26

        « Re: Re: Však samozrejme...

        Čakal som viac. Vzhľadom na ohlasy v tlači, aj na cenu.
        • 01 Reagovat !

          foto Ji-Ri

          Ji/Ri 09.06.2014  14:30

          « Re: Re: Re: Však samozrejme...

          ... i když s touto výrobou nesympatizuji, taky jsem čekal, že to bude něco, z čeho se nejedni budou škrábat na hlavě... takhle je to jen další marný pokus na téma: auto....
  • 60 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 08.06.2014  13:25

    Je to otázka hlavně ceny

    Jak se ukázalo při testu Euro NCAP, Qoros je technicky na výši a ani s designem to není zlé (exteriér je ale podle mého názoru povedenější než interiér). Problémem je ale zatím velmi úzká nabídka motorizací a hlavně cena. Aby měl Qoros v Evropě šanci alespoň trochu výrazněji prorazit, musely by jeho auta být (alespoň zpočátku) výrazně levnější než konkurenti, a to zatím nejsou. Takže Evropanké zatím nemají žádný důvod o této značce byť jen uvažovat...
  • 26 Reagovat !

    foto Tymkoo

    Tymkoo 08.06.2014  13:38

    Čínské vozy

    Jasně, jen ať se tu nahrnou a zaplaví trh vozy s o třetinu nižší cenou, jako to pár let zpátky udělal při masivní expanzi Hyundai/Kia. Průměrný český Pepík vidí jenom tu cenu a v důsledku všeho za chvilku půlka Evropy nebude mít na chleba...
    • 51 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 08.06.2014  14:36

      « Re: Čínské vozy

      Takovej je zivot. Ale to, ze za chvíli pulka Evropy nebude mít na chleba, to prehánís. Práve pokud se jedná o firmy Hyundai/Kia, tak pokud nedojde k nejaké zásadní krizi, mel by být letos vyroben v Evrope (Ceská Republika, Slovensko, Turecko, Rusko) priblizne 1 milión automobilu Hyundai a Kia, mozná trochu víc. Vyrobeno, ne jenom smontováno. Takze tím je zajisteno dost pracovních míst.
    • 70 Reagovat !

      foto Me-Myself-and-I

      "-- skrytý --" 08.06.2014  16:01

      « Re: Čínské vozy

      "Průměrný český Pepík vidí jenom tu cenu..."

      A preto si kupuje Skodovky? Keby sa 'průměrný český Pepík' pozeral len na cenu, tak Skoda nema ani 10% trhu mimo fleetov.
  • 31 Reagovat !

    foto zlysoused

    zlysoused 08.06.2014  13:46

    Číňani

    dnes nejsou schopní vyrobit a v Evropě nabídnout auto, které by bylo výrazně levnější než ecropská konkurence a zároveň splňovalo evropské požadavky. Přitom pro zavedení nové značky by právě nižší cenu potřebovali. Jejich největší šancí, jak se dostat na evropský trh, je kupovat evropské značky, jako to udělali s Volvem, nebo MG.
  • 14 Reagovat !

    foto Dusan10

    Dušan10 08.06.2014  13:52

    Nie je dôvod to kúpiť ....

    Keď som si ten "zázrak" pozrel naživo .... tak nič moc ..... tuctoví dizajn .... zastaralý motor .... priemerná cena ....

    Neviem prečo by som mal niečo také kupovať ... ak chcem niečo lacnejšie .. kúpim Daciu .... a ak niečo lepšie .. je xy-zavedených značiek za podobnú cenu ....

    Uvidíme ... ale s cenou musia ísť dole .....ináč nemajú šancu ... minimálne tak musia urobiť na rozbeh predaja ....
    • 40 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 08.06.2014  14:38

      « Re: Nie je dôvod to kúpiť ....

      Nejsi jediný, co to auto videl na zivo.
    • 70 Reagovat !

      foto Me-Myself-and-I

      "-- skrytý --" 08.06.2014  16:03

      « Re: Nie je dôvod to kúpiť ....

      "tuctoví dizajn"

      Clovece, kolko tried ludovej si vychodil? Takato hrubka je na gulku.
  • 96 Reagovat !

    foto MagnetofonOriginal

    MagnetofonOriginal 08.06.2014  14:09

    Qoros - Chery = padelky

    Cinske padelky v Europe nechceme! Cela EU je zaplavena Cinskym suntov dovezenym pomaly bez cla. Potrebujeme viac skrachovanych EU vyrobcov?!

    Vlastnikom Qorosu je Cinska statna kopirovacia automobilky Chery. Statna Chery nelegalne okopirovala Europsko-Korejske auto Daewoo Matiz (vyrabane aj v EU, design in Italy) a dodnes tuto kopiu vyraba predava po celom svete. Vdaka spinavym peniazom statna Chery zalozi umelu znacku Qoros a uz je akoze cista? A Qoros chce svoje auta vyrabane v Cine dovazat za smiesne nizke 10% clo a predavat v Europe. Vrcholom drzosti bolo ked Qoros-Chery dalo sudny navrh v EU aby Kia nemohla pouivat meno Quoris! Cinsky plagiator si narokuje prava v EU!!!

    Aj EU/USA/RUS/AU vyrobcovia by radi vyvazali do Ciny ale nemozu. Pretoze Cina ma na vsetky zahranicne produkty uvalene obrovske cla, pricom ju netrapy ze porusuju pravidla WTO! Napriklad skutocne cla na auta su az vo vyske 60%, nehovoriac o velkych netarifnych prekazkach. Napriklad Cina zakazala dovazat originalne autodiely hoci porusovala WTO ale naopak Cinsky vyrobcovia vyrabalju desatrocia okopirovane EU autodiely a tie za smiesne clo exportovaly do Europy! Cinske statne a sukromne spolocnosti vo velkom kopiruju vyrobky EU/USA firiem a potom tieto plagiaty predavaju po celom svete a znicia povodnych Europskych vyrobcov. Zahranicna firma sa nedomoze ochrany autorskych prav v Cine..naopak Cinsky plagiator sa domoze ochrany padelkov vo svete a do tvare vam bude tvrdit, ze on nekopiruje! Pozrite sa na firmu Blata Blansko. Cinania nevedeli co je to minibike, okopirovali minibike Blata a rocne vyrabaju miliony tychto kopii a tie vyvazaju do celeho sveta a aj do EU a beztrestne ich predavaju. Povodny vyrobca Blata v podstate skoncil a Cinsky plagiatori si uzivaju miliardove zisky, obsadili cely trh vo svete.

    Cize EU/USA vyrobca da na miliony EUR na vyvoj vyrobkov, Cinsky plagiator ich okopiruje a beztrestne predava bez cla do celeho sveta. EU/USA vyrobca kvoli obrovskemu clu v Cine nic nepreda a taktiez si neochrani svoje prava. EU vyrobca skrachuje a v EU stupne nezamestnanost. Do Europy sa uz hrnu z plagiatmi dalsie Cinske kopirovacie automobilky ako Great Wall, FAW, Geely a podobne. Cinania veselo beztrestne kopiruju aj Ceske firmy Kooh i Noor, Jablotron, Blata a este pridu tieto padelky vystavovat na vystavach v EU!!!

    A cesky servery ako auto.cz este robia reklamu tymto plagiatorom no vyborne!
    • 15 Reagovat !

      foto Ji-Ri

      Ji/Ri 08.06.2014  14:28

      « Re: Qoros - Chery = padelky

      Vyčkej, Gilgit ti to vysvětlí..... 8-s
    • 62 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 08.06.2014  14:28

      « Re: Qoros - Chery = padelky

      Preboha, ty ses tady rozepsal. Vidím, ze krome kopírování neustále stejných vet jsi tentokrát i dopsal pár nových, bravo.

      Práve Qoros s kopírováním nemá nic spolecného, a dokonce vydal dost penez za vývoj v Evrope. A to, ze Chery svého casu okopírovala Daewoo Matiz je sice pravda, ale nikoho to dnes uz moc nevzrusuje.

      A pozor, tím ze atakujes Qoros neatakujes jen Cínany, ale také izraelskou firmu a izraelské obcany. Vsak ona si te izraelská tajná sluzba najde.
      • 08 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 08.06.2014  14:30

        « Re: Re: Qoros - Chery = padelky

        ...seš tak blbý nebo to hraješ????
      • 08 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 08.06.2014  14:33

        « Re: Re: Qoros - Chery = padelky

        ...tak mazej s pokladničkou pro plagiát a neotravuj tady .... ;-)
        • 43 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 08.06.2014  14:35

          « Re: Re: Re: Qoros - Chery = padelky

          nemam pocit zeby otravoval.... iniciativa ( utocit a otravovat ) ide z tvojej strany ;-)

          este sem prihod zopar prispevkov ... a skus k teme tentokrat ;-) ...
          • 010 Reagovat !

            foto Ji-Ri

            Ji/Ri 08.06.2014  14:42

            « Re: Re: Re: Re: Qoros - Chery = padelky

            ....toperko, pokud máš potřebu obydlovat anál od někoho, kdo bezostyšně propaguje zlodějnu, tak je to tvoje volba. Jinak si můžete ten zázrak koupit oba...možná dostanete fleetovou cenu, co ty na to? ...někde začít bys mohl, hm? ;-) ;-)
            • 22 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 08.06.2014  14:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Qoros - Chery = padelky

              ja o voze ty o koze.... seriozne debatovat s tebou je tazke.... to som sa presvedcil uz davnejsie... stale verim ze sa to zlepsi.... no uvidime.... je to na tebe
              • 07 Reagovat !

                foto Ji-Ri

                Ji/Ri 08.06.2014  14:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Qoros - Chery = padelky

                zlatíčko..... dej si kafe a piš knihy.... o diskuzi víš asi jako guglit o automobilismu... hlavně, že jste se našli ;-)
                jinak jsi to trefil dobře...debatovat se mnou je těžké, mlátit lejno bičem, jak to máš nastavené ty, nebo vytrhnout něco z kontextu, účelově doplnit útržkovité informace jak to dělá marianek, tedy guglit a to navíc bez základu vyspělé osobnosti, ...takoví to mají se mnou těžké a navíc, takové debatalisty ...no je to pod mou rozlišovací úroveň... neber si to osobně, to je fakt. :-)
            • 61 Reagovat !

              foto Me-Myself-and-I

              "-- skrytý --" 08.06.2014  16:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: Qoros - Chery = padelky

              Odhliadnuc od toho, ze svoju frustraciu nedokazes drzat na uzde (potreba pouzit slovo 'anal' je v tomto pripade dokazom (post)pubertalnej prchkosti a emocnej nedostatocnosti)...

              Takze povedane tvojim jazykom:

              O zlodejine, kradeziach a kopirovani mas pravo hovorit len v pripade, ak si NIKDY, ANI RAZ v zivote nestiahol jedinu nelegalnu MP3, jediny film, nemas v pocitaci jediny nelegalny soft.

              Ak si tak urobil, co i len raz, mal by si drzat hubu a krok, a nenadavat tu ludom len preto, ze nezdielaju tvoje infantilne formulovane postoje.
              • 40 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 08.06.2014  16:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Qoros - Chery = padelky

                Ber to tak, ze nekteré nicky jsou spís oznacením diagnózy. Na to je jakákoliv reakce zbytecná.
              • 02 Reagovat !

                foto Ji-Ri

                Ji/Ri 09.06.2014  00:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Qoros - Chery = padelky

                ...takže, DRŽ HUBU A KROK TY, protože nic z toho, co píšeš, jsem nikdy neudělal. Pokud je pro tebe normální krást a umíš si to před sebou obhájit, tak je to tvoje věc a nedivím se, že si tak chrochtáš s guglitem. od ted jsi jen další pod mou rozlišovací schopnost. tot vše. měj se fajn na další výpravě za krádeží.
              • 01 Reagovat !

                foto Ji-Ri

                Ji/Ri 09.06.2014  01:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Qoros - Chery = padelky

                Btw. pokud je pro tebe čestnost, rovnost a solidnost infantilný postoj, tak je mi tě líto a jsi duševní mrzák....ještě pusu s guglitkem a máte to komplet, hoši.... :-!
    • 41 Reagovat !

      foto nalimer

      nalimer 08.06.2014  14:50

      « Re: Qoros - Chery = padelky

      Toto auto má s Čínou spoločné len jedno - auto sa tam vyrába. Vývoj bol v Rakúsku pod dohľadom nemeckých vývojárov a celé to financuje izraelský kapitál.
      Takže predtým, než niekto napíše svoje "blah blah názory", nech si prečíta niečo o najbezpečnejšom európskom aute roku 2013, jeho štruktúre a ak to nemá ďaleko, zdvihne * a ide sa pozrieť do showroomu v Bratislave.
      • 04 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 08.06.2014  14:52

        « Re: Re: Qoros - Chery = padelky

        .... na rovinu.... koupíš si ho? pokud ano - proč. pokud ne - proč....
        • 10 Reagovat !

          foto nalimer

          nalimer 09.06.2014  10:14

          « Re: Re: Re: Qoros - Chery = padelky

          na rovinu?
          auto som si pozrel (sedan) este v minulom roku.
          + ergonomicky mi sadlo (posed, rozmiestnenie prvkov, inteligentna elektronika)
          + imponovalo mi, ze v nom nie je nic, co by som poznal z inych vozidiel a je to od "piky"novy voz
          + cenovka na aute je od oficialnych 16000 do 21000 Euro, pricom v plnej polnej je v tom aute uz naozaj vsetko (156k motor, plna elektronika, koza, 17", xenony...). len pre porovnanie - auto je len o kusok mensie ako VW Passat, rozmerovo mu je blizka Octavia. cenovka pre podobne vybavene auto by bola o min. 5000 vyssia...
          + crash test (nieco, co len potesi)
          - sedan momentalne nevyhladavam, pockam si na kombi
          - servis mimo Bratislavy (co je riesitelne, lebo v cene auta je aj odtiathnutie do autorizovaneho servisu)
          Po zratani plus a minus by som si ho kupil bez akehokolvek problemu. Potesil by ma sice kombi, ale to je otazka mozno polroka.
          • 10 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 09.06.2014  10:43

            « Re: Re: Re: Re: Qoros - Chery = padelky

            :yes: :yes: :yes:
          • 01 Reagovat !

            foto Ji-Ri

            Ji/Ri 09.06.2014  14:32

            « Re: Re: Re: Re: Qoros - Chery = padelky

            Díky za reakci s osobní zkušeností. Já bych osobně do toho auta nešel... vždy bych šel k zavedeným automobilkám, ale proti preferenci nic nenamítám. ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 09.06.2014  15:06

              « Re: Qoros - Chery = padelky

              Zavedeným? Kam zavedeným?
              • 01 Reagovat !

                foto Ji-Ri

                Ji/Ri 09.06.2014  15:46

                « Re: Re: Qoros - Chery = padelky

                Zavedeným jako etablovaným...
                • 01 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 09.06.2014  20:20

                  « Re: Qoros - Chery = padelky

                  Už zase Pony?
                  • 01 Reagovat !

                    foto Ji-Ri

                    Ji/Ri 09.06.2014  22:31

                    « Re: Re: Qoros - Chery = padelky

                    .... >:D ;-) :yes: to nebyl originál, ale jediný exemplář
      • 02 Reagovat !

        foto miro68

        miro68 08.06.2014  15:42

        « Re: Re: Qoros - Chery = padelky

        No bol som to auto pozriet. Skor novu Mazdu 3 a pri tej prilezitosti aj Qoros, lebo ho predavaju spolocne. Vlastne len vystavuju, pretoze na predaj este nebol. Mali tam najluxusnejsiu verziu. Auto nevyzera zle, ale dielenske spracovanie je strasne. Vidiet klipy dvoch spojenych nelicujucich plastovych dielov a ine vychytavky tam bolo normalne. Este si asi vsetci pamataju tu vychytavku z autosalonu, kde zabudli na otvaranie veka kufra a tlacitko bolo dodatocne namontovane v podblatniku. Teraz je v serii na strope. Vobec batozinovy priestor a spracovanie dielov v nom je na velmi nizkej urovni.

        Zatial jedine, kde Qoros ukazal ze vynika mezdi Cinskymi autami je ten dobre zvladnuty crash test. Je zrejme zasluhou aj vyssej pohotovostnej hmotnosti auta.

        Len stale to nie je dovod, preco si to auto kupit. Verim, ze casom sa aj to dielenske spracovanie posunie k lepsiemu. Otazka ale zostava taka spolahlivost, prevadzkove naklady...To nikdo nevie pri aute bez historie. Ale treba pockat nejake 3 roky a budem mudrejsi, pokial sa samozrejme najde dost odvazlivcov, co skoncia na cinsky lep. Dufam, ze bude drzat ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto nalimer

          nalimer 09.06.2014  10:17

          « Re: Re: Re: Qoros - Chery = padelky

          tak to sme sa asi pozerali na dve odlisne Qorosy :-)
          na showroome maju predseriovy voz, na sklade dalsich 10 produkcnych. predaj je mozny teraz.
          co spracovanie pristrojovej dosky? co pises na sedadla?
    • 10 Reagovat !

      foto rapper

      rapper 08.06.2014  15:52

      « Re: Qoros - Chery = padelky

      Máš pravdu, Chery je známa svými napodobeninami. Krom Matize zkopírovali např. Seat Toledo I. pod názvem Cowin a Windcloud. Vyrobili jich statisíce a vyrábí se tam snad dodnes.
      Jinak taky mám trochu obavy o evropské značky, kterým by se mohl snížit prodej. Když si vezmu "korejský příběh", kdy se jejich vozům před pár lety Evropané posmívali a dnes vyrábějí prakticky respektovaná auta, tak je zcela možný nový "čínský příběh".
      • 41 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 08.06.2014  16:19

        « Re: Re: Qoros - Chery = padelky

        Podle mých informací se v prípade Toleda nejednalo o zkopírování, ale o oficiální dohodu a pouzití výrobních zarízení dovezených od Seatu.

        Jinak ne vzdy, kdyz nejaké auto v Cíne vypadá jako kopie, to taky kopie je. Nekdy je to výsledek oficiální spolupráce.
        • 11 Reagovat !

          foto rapper

          rapper 08.06.2014  16:29

          « Re: Re: Re: Qoros - Chery = padelky

          To nevím, až tak dalece jsem to opravdu nezjišťoval :-) "Informace" jsou často zavádějící/lživé a záleží také kdo je píše, takže jak to doopravdy bylo .... já jsem nikdy o oficiální licenci na kopii Toleda I. neslyšel.
          • 31 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 08.06.2014  16:35

            « Re: Re: Re: Re: Qoros - Chery = padelky

            Já jsem o tom slysel, ale nemohu to potvrdit na 100 %. Tato diskuse je kazdopádne dobrý impuls pokusit se neco zjistit oficiálne u Seata.

            Ale je 100 % pravda, ze jsou prípady, kdy se oznacují za ilegální kopie taková cínská auta, která jsou výsledkem zcela legálních kooperacních vztahu.
    • 41 Reagovat !

      foto Petrko

      Petrko 08.06.2014  18:24

      « Re: Qoros - Chery = padelky

      Proč nejdeš diskutovat něčemu čemu rozumíš? Dneska všechny evropské automobilky vyrábějí nebo začínají vyrábět v Číně. O čínských autech které by se hromadnę prodávaly v EU nic nevím. Všichni v Evropě se tlačí na čínský trh, ale běda když izraelsko-čínská firma chce prodávat auta v Evropě. Hned přispěchá nějaký hlupák který začne pokřikovat něco co nemá hlavu ani patu.
      • 31 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 08.06.2014  19:28

        « Re: Re: Qoros - Chery = padelky

        :yes: :yes: :yes:
    • 31 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 08.06.2014  18:38

      « Re: Qoros - Chery = padelky

      Človeče plná huba poloklamstiev a poloprávd, kotré si ktovie kde vyčítal. Ale zrejme ešte stále chodíš na základnú školu, nakoľko pravopis ti zrejme nič nehovorí. A aj keby všetko čo si napísal bola pravda, v tomto kontexte to je prinajlepšom trápna znôška nezmyslov. Takže ak chceš, aby ťa niekto bral aspoň trochu vážne doštuduj si pravopis. >:D
      • 31 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 08.06.2014  19:27

        « Re: Re: Qoros - Chery = padelky

        :yes: :yes: :yes:
  • 15 Reagovat !

    foto Ji-Ri

    Ji/Ri 08.06.2014  14:29

    vím o jednom zájemci

    guglit...kde jsi? ...rozbij prasátko a běž si pro tento exemplář vrcholu technické dokonalosti. Výše ti kolega jasně vysvětlil, jak to s touto značkou je. ....tím se odvolávám na tvé hadobijecké utkání pod článkem o Korosu.... guglit... jde vidět, že se vyznáš :yes:
  • 31 Reagovat !

    foto Gilgit

    Gilgit 08.06.2014  14:52

    Qoros jako údajný plagiát

    Cínanum se dá vycítat kopírování v ruzných oblastech, ale práve v prípade vozu Qoros vubec ne. Takze u toho, co to tvrdí, je oprávnená otázka jestli je tak blbý nebo to hraje. Ale to se snad ani hrát nedá.

    Jinak to auto jsem si taky "pozrel naživo", a to hned nekolikrát. Nikdo netvrdí, ze je to nejaký zázrak, ale pri trochu nizsí cene a existující servisní síti by se bez problému dalo koupit.

    Auto vyvinuté v Nemecku a Rakousku, motor vyvinutý v Rakousku, design OK, výroba v Cíne není zádný problém, i kdyz nekterí "experti" tady tvrdili, ze v Cíne se kvalitní auto nedá vyrobit.

    Momentální prodej Qorosu na Slovensku je jen zkusební, jde o to získat komentáre potenciálních zákazníku, otukat trh, ne o nejaké velké prodeje. Na to je logicky potreba dealerská sít, reklama atd. To, ze cena bude po zahájení masových prodeju nizsí, bylo ohláseno jiz dávno.

    Nevím, jestli bude mít znacka Qoros úspech. Bylo by fajn, kdyby mela.
    • 13 Reagovat !

      foto Tymkoo

      Tymkoo 08.06.2014  15:00

      « Re: Qoros jako údajný plagiát

      Vyborne.. Cina za poslednich 100 let jednu jedinou vec neokopirovala.. Ale sama ji ani nevymyslela a radsi ji dala navrhnout do Evropy. To je teda terno..
      • 03 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 08.06.2014  15:02

        « Re: Re: Qoros jako údajný plagiát

        .... sis vzal velké sousto... ale držím palce >:D ;-) hore bijec ti to vysvětlí....
        • 20 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 08.06.2014  18:42

          « Re: Re: Re: Qoros jako údajný plagiát

          čiste technicky, vyrábajú kopu mobilov vo vlastnom vývoji a pomaly doťahujú svetovú špičku. Cenovo sú poväčšimou hlboko pod priemerom. Pri počítačoch tiež nemám ten pocit, že by len kopírovali, skús to povedať niekomu v Lenove (kúpili mimochodom IBM, teda ich divíziu stolných počítačov a notebookov). Verím tomu že aj ty máš v domácnosti, resp. osobne užívaš/nosíš kopu čínskych výrobkov a možno ani o tom nevieš. Nechcem ich obhajovať, ale také univerzálne tézy na každú stranu sú nanič. Svet alebo pohľad naň nie je len čierno-biely.
          • 21 Reagovat !

            foto Ji-Ri

            Ji/Ri 09.06.2014  00:48

            « Re: Re: Re: Qoros jako údajný plagiát

            ano, souhlasím. Mi jde ale o něco jiného, což guglit ví a jen se zuby nehty brání vším možným, jen aby nemusel na konkrétní otázky konkrétně odpovědět, protože by si bouchnul traverzou přímo do čela. Ale souhlasím s tebou, určitě mám výrobky, o kterých píšeš. Nicméně čínská slátanina napodobující auto mi do baráku nevjede dokud budu dýchat. :-)
      • 31 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 08.06.2014  15:26

        « Re: Re: Qoros jako údajný plagiát

        Napsal jsem nekde, ze Cína nikdy nic neokopírovala? Naopak. Nauc se císt.

        Qoros je atypický projekt, tezko porovnatelný s jinými, proto byl vývoj v Evrope.
        • 13 Reagovat !

          foto WinDiesel

          WinDiesel 08.06.2014  15:53

          « Re: Re: Re: Qoros jako údajný plagiát

          Jakkoli se snažím respektovat Tvé názory, tady jsi opravdu mimo mísu.
          1 - tato firma na vývoj v Evropě opravdu použila sprostě nakradené peníze díky kopírování a ostatním špinavým praktikám čínské strany.
          2 - je to splácanina a ze všeho křičí: LEVNĚ LEVNĚ LEVNĚ !!!!!!! OŠIDIT OŠIDIT OŠIDIT.
          Levně navrženo (jakkoli v Evropě) a vyvinuto, hlavně levně vyrobeno a přitom draho nabízeno.
          V tom cítím izraelský (židovský) vliv, neb ono jsou většinou velmi šikovní obchodníci, Číňané neumí prodávat JINAK než levně .............
          A ono to výrobek musí být opravdu riadne kvalitný a mít dobré meno, aby se dal prodávat draho .....
          • 30 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 08.06.2014  16:29

            « Re: Re: Re: Re: Qoros jako údajný plagiát

            1 - To ze firma Chery nekdy nejaké auto okopírovala neznamená ze vsechny její peníze jsou sproste nakradené, ty spinavé praktiky vubec nekomentuji
            2 - V tom projektu jsou taky izraelské peníze
            3 - Levne navrzeno? To jiste. Taková firma Magna Steyr v rakouském Grazu je samozrejme typická "levná" adresa pro navrhování automobilu.
            4 - Budto budou kvalita a cena v porádku a auto se bude prodávat dobre, nebo ne a auto se bude prodávat spatne. Myslím, ze toto je problém firmy Qoros.

            • 11 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 08.06.2014  21:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: Qoros jako údajný plagiát

              Jo, ve Steyeru normálně vlaje obrovská čínská vlajka...
            • 02 Reagovat !

              foto WinDiesel

              WinDiesel 08.06.2014  22:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: Qoros jako údajný plagiát

              Steyer je normální prodejná d-ě-v-k-a. 6ije z toho, co kde komu odpadne ....
              • 21 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 08.06.2014  22:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Qoros jako údajný plagiát

                Muzes vysvetlit, o co se ti v tvém primitivne formulovaném príspevku jedná, v cem je Magna Steyr "normální prodejná d-ě-v-k-a"?
                Jestli jsi to jeste nepochopil, tak co se týce výroby, je Magna Steyr Fahrzeugtechnik neco co se anglicky nazývá "contract manufacturer" a nemecky "Auftragshersteller", to znamená vyrábí vozy pro jiné výrobce automobilu. To je normální filosofie firmy, kterou jen pomatenec muze nazvat "normálne prodejnou d-ě-v-k-o-u".
                Co se týce oblasti Engineering a Design, tak Magna Steyr pracuje jak na vývoji tech produktu, které vyrábí, tak na jiných projektech, stejne jako jiné vývojárské firmy. Toto opet jen pomatenec muze nazvat "normální prodejnou d-ě-v-k-o-u".
          • 21 Reagovat !

            foto Ji-Ri

            Ji/Ri 09.06.2014  00:49

            « Re: Re: Re: Re: Qoros jako údajný plagiát

            ..... přesně tohle guglitovi vysvětluji už nějaký pátek, bohužel bez úspěchu. 8-s
    • 14 Reagovat !

      foto Ji-Ri

      Ji/Ri 08.06.2014  15:01

      « Re: Qoros jako údajný plagiát

      musím s tebou souhlasit. taková tupost se hrát nedá. Tak kolik máš korosů na dvoře... to tvoje kdyby je směšné. kdyby měla servisy, kdyby měla reklamu, kdyby měla dealery...kdyby, marianku na kdyby se nehraje...teda hraje, ale jen ve tvé hlavičce ;-) ted vážně: jsi přesně ten typ člověka, co si nechá za pár drobných plivat do tváře a dělat hromádku na hlavě, hodně zdaru ;-)
    • 11 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 08.06.2014  19:08

      « Re: Qoros jako údajný plagiát

      A prečo by bolo fajn keby táto značka mala úspech, resp. prečo Qorosu fandíš?
      Raz sa to otočí. Európa bude exportovať jej kvalitné autá prevažne do Číny a tu budú jazdiť paradoxne ich pseudokvalitné čínske výrobky.
      • 21 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 08.06.2014  19:35

        « Re: Re: Qoros jako údajný plagiát

        Fandím kazdé nové znacce. Je fajn, kdyz je nabídka pestrejsí. Nekteré znacky odchází, bohuzel, jiné pricházi.
    • 11 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 08.06.2014  21:40

      « Re: Qoros jako údajný plagiát

      Kdybych vlastnil nějakou menší firmu a kdybych neměl vlastenecké smýšlení, asi by nebyl důvod pár Qorosů do firmy nevzít.

      Nicméně... účastnit se nějakého experimentu s vědomím toho, že za odměnu platím nadsazenou cenu a pokud se to osvědčí, půjdou ceny dolů... to mi jako lákavá nabídka nepřijde.
      • 12 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 08.06.2014  22:29

        « Re: Re: Qoros jako údajný plagiát

        Tady nejde o vlastenectví,
        tady jde o to, že se někdo vrhne do něčeho, na čem se dětské chyby teprve ukáží. Pokud jsi natolik ..... , že chceš sloužit jako pokusná .... no dobře, myš, tak hrrr do toho.

        Možná dostaneš podobně jako Klaus v Rusku nějaké vyznamenání, třeba zlatý řád Mao-Ce-Tunga ........... a to se vyplatí !!! :-)
        • 21 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 08.06.2014  22:47

          « Re: Re: Re: Qoros jako údajný plagiát

          Já bych to nechal na rozhodnutí kazdého jednotlivce, jaké auto si koupí. Kazdý normální clovek dokáze sám posoudit rizika koupe vozu nové, málo známé znacky, i bez tvé odborné rady.
          • 21 Reagovat !

            foto Ji-Ri

            Ji/Ri 09.06.2014  00:52

            « Re: Re: Re: Re: Qoros jako údajný plagiát

            ...kdy si ho koupíš ty? ...když už tak házíš rýží o plech? ...anebo si prostě zajdeš do autosalonu a koupíš originál, moderní a kvalitní z Evropy či USA? ....pokud si totiž tu čínskou spatlaninu nekoupíš, tak jsi jen pokus o diskuzního pozéra....pokus....
      • 41 Reagovat !

        foto Me-Myself-and-I

        "-- skrytý --" 09.06.2014  00:21

        « Re: Re: Qoros jako údajný plagiát

        Vlastenecke citenie?

        Teraz neviem, ci si Nemec alebo ci mas automobilovy park plny Hyunadaiov ;-)

        Skoda je historicky ceska znacka, ale Octavia z MB je rovnako ceska ako i30 z Nosovic.

        Pise sa rok 2014, a nieco take ako patrioticke auto neexistuje.
        • 21 Reagovat !

          foto Ji-Ri

          Ji/Ri 09.06.2014  00:53

          « Re: Re: Re: Qoros jako údajný plagiát

          možná ve tvém světě.... tohle nemá nic společné s letopočtem, ale s osobností. Jen ti napovím, budeš-li schopen to pochopit - na čem si německé firmy nejvíce zakládají? ... nebo francouzské...nebo ....
        • 11 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 09.06.2014  07:52

          « Re: Qoros jako údajný plagiát

          Za prvé, já nemám nic proti Hyundai z Nošovic... snad jen to, že se mi snad ve všech případech více líbí sesterská Kia.

          Za druhé, Škoda je přece jen více česká - je to česká značka a mám pocit, že i té výroby a vývoje tu probíhá víc. Škoda tu živí obrovskou spoustu lidí a v tom je pro mě ten patriotismus - Koruna utracená u Škody se postupně otáčí v české ekonomice.

          Za třetí, cítím se být Čechem a Evropanem. To neznamená, že bych za každou cenu chtěl fotit Zenitem nebo jezdit Škodovkou, ale nějakou váhu to přece jen má.

          PS: ne že bych se úplně identifikoval s tím, jak se Hyundai u nás profiluje.
          • 00 Reagovat !

            foto overnight

            overnight 09.06.2014  10:05

            « Re: Re: Qoros jako údajný plagiát

            Přece jen více česká?
            Škoda je jediná česká značka, která tady bude vyrábět auta i za dvacet let! Vyrábí se tu značky z TPCA, SEAT v MB a Hjondééé, ale jedině se Škodovkou se dá do budoucna v ČR počítat a navíc jako jediná značka tu má vlastní vývojové centrum.

            Nejsem obdivovatelem tvarů Škodovek, ale ta koncernová fabrika je spolu s jejími dodavateli tahounem české ekonomiky.
            • 10 Reagovat !

              foto Gilgit

              Gilgit 09.06.2014  10:20

              « Re: Re: Re: Qoros jako údajný plagiát

              Pokud nedojde k nejaké hluboké ekonomické krizi neocekávaného rozsahu nebo insolvenci nejaké ze zúcastnených firem, tak i Hyundai a TPCA za dvacet let budou v Ceské Republice vyrábet auta. Nikdo nestaví automobilku s výrobou plného cyklu proto, aby v ní vyrábel jen nekolik let a potom ji zavrel. To by byl ekonomický nesmysl.

              Skoda je samozrejme tahounem ceské ekonomiky, ale nelze zapomenout, ze i Hyundai zamestnává prímo a neprímo priblizne 10.000 lidí a taky TPCA dává práci tisícum lidí.
              • 00 Reagovat !

                foto overnight

                overnight 09.06.2014  10:31

                « Re: Re: Re: Re: Qoros jako údajný plagiát

                Těch pokud je u "cizích" značek více ;-) a to je právě ono. Nikdo si nemůže být jistý tím, že jednou Hjondéé u nás nedopadne podobně jako Ford v Evropě. Zatím nemá odbytové problémy, ale co není může zítra být.
                • 10 Reagovat !

                  foto Gilgit

                  Gilgit 09.06.2014  10:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Qoros jako údajný plagiát

                  Jiste, ale ciste teoreticky si nikdo nemuze být jistý nicím, ani vývojem koncernu Volkswagen. Taková argumentace nemá moc smyslu.
          • 10 Reagovat !

            foto nalimer

            nalimer 09.06.2014  10:26

            « Re: Re: Qoros jako údajný plagiát

            Obaja máte pravdu.
            Škoda z pohľadu vlastníckych vzťahov nie je český podnik. Vlastní ju nemecký kapitál a všetky financie do výroby či rozvoja idú hneď do nemeckých bánk.
            Na druhú stranu, dáva prácu hlavne Čechom. A v porovnaní s Hyundaiom či TPCA má v ČR viac subdodávateľov a aj časť vývoja.
            A historicky najlepšiu servisnú sieť (čo sa týka rozmiestnenia) a dobré lobby.
            Dnes sa žiaľ nedá povedať, že existuje niečo ako typický český či nedajbože slovenský podnik (v automobilovom možno Tatra, SOR - ale aj tí žijú tak tak).
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 09.06.2014  12:54

              « Re: Qoros jako údajný plagiát

              Co myslíš větou "všetky financie do výroby či rozvoja idú hneď do nemeckých bánk"?

              Peníze do výroby a do vývoje jdou také třeba do výstavby a investic v Česaně... a ano, i Hyundai tu má subdodavatele a zřejmě i nějaké ty nevýrobní pozice.
              • 00 Reagovat !

                foto nalimer

                nalimer 09.06.2014  13:44

                « Re: Re: Qoros jako údajný plagiát

                variabilné náklady sú pri podnikaní nutnosť, výnosy si berie nemecký investor (ktorý má účty v nemecku, i keď...)
  • 32 Reagovat !

    foto Gilgit

    Gilgit 09.06.2014  00:53

    Nekompetentní sprostí diskutéri

    Zajímavé je, ze ti diskutéri, kterí o konkrétním tématu ví nejmín, tak se v této diskusi vyjadrují zvlást arogantne a sproste.
    • 21 Reagovat !

      foto Ji-Ri

      Ji/Ri 09.06.2014  00:55

      « Re: Nekompetentní sprostí diskutéri

      .... právě sis navezl pěknou hromadu do své garáže 8-s >:-[] ....pokud bys mi stál za ten čas, tak bych ti překopíroval tvé "zvlást aronatne a sproste".... pozer...teda pokus o pozera. Koukni do své garáže....
  • 21 Reagovat !

    foto Ji-Ri

    Ji/Ri 09.06.2014  01:10

    shrnovačka

    ...jen krátce... holt, někomu chutná sojový párek vyrobený z namletých kopyt, ale hlavně, že je levný a to, že firma měla a má problémy s hygienou, je vlastně jedno. Někdo si připlatí za kvalitu, protože ví, že kvalita něco stojí a nenechá se kdejakým pobudou nalapat na nízkou cenu, hlavně, že to jako párek vypadá. Stejně tak s alkoholem.... někomu stačí levná opice od draka, někdo si dá rád koňak. .... s tím bych mohl pokračovat do aleluja. .... chytrý pochopí, ostatní se budou ládovat sojovými párky a čekat na to, kdo je vyrobí levněji, byť z ukradeným střívkem. Každý máme svou hodnotu.... někomu přijde normální krást, někomu to přijde amorální a nepřípustné. ....teď už jen ten pohled do vlastní garáže..tam se najde nakonec každý.... :-!
  • 32 Reagovat !

    foto Gilgit

    Gilgit 09.06.2014  07:41

    Čestnost, rovnost a solidnost

    Pohybuje se tady v diskusích tvor, který o sobe tvrdí, ze vyznává hodnoty jako "čestnost, rovnost a solidnost", tedy takový Mirek Dušín. Pro ctenáre, kterí jeste neví, jak se vyjadrují lidé vyznávající "čestnost, rovnost a solidnost", tedy v podstate elita národa, doporucuji nekolik ukázek z hlavy zmíneného individua v této diskusi. Ta nejvýstiznejsí je z 08.06. 14:42, ale je tady i nekolik jiných docela zajímavých. To je holt elita národa.

    I kdyz zivotní zkusenost ukazuje, ze ti, kterí cítí potrebu o sobe verejne vykrikovat jak jsou "čestní, rovní a solidní", jsou ve skutecnosti prímých opakem.

    V souvislosti s cínským kopírováním by mohla vzniknout obava, zda nám tohoto príslusníka elity národa Cínani nezkopírují. Ovsem Cínani nejsou hloupí, ti kopírují jen kvalitní predlohy, nikoliv odpad, takze Dušínovi nebezpecí nehrozí.
    • 01 Reagovat !

      foto Ji-Ri

      Ji/Ri 09.06.2014  09:48

      « Re: Čestnost, rovnost a solidnost

      ...potrefená husa ;-) čekal jsem to >:D hodně zdaru v kolektivu, marianku.
    • 00 Reagovat !

      foto Ji-Ri

      Ji/Ri 09.06.2014  14:37

      « Re: Čestnost, rovnost a solidnost

      viz. Ji/Ri 01:10 ... tam se najdeš....
  • 00 Reagovat !

    foto Gilgit

    Gilgit 10.06.2014  07:57

    Čestnost, rovnost a solidnost 2

    Čestnost, rovnost a solidnost se v podání místního Mirka Dušína nejakým zázrakem mení v aroganci, vulgaritu a prolhanost. Krásný protiklad Dušínových kecu o hodnotách a morálce.

    Jak v praxi ukazují výplody místního čestného, rovného, solidního a vysoce morálního vyznavace hodnot Mirka Dušína, napríklad ten z 08.06. 14:42, tak i tupec, který pije ten nejkvalitnejsí koňak, zustavá tupcem.
    • 00 Reagovat !

      foto Ji-Ri

      Ji/Ri 10.06.2014  14:05

      « Re: Čestnost, rovnost a solidnost 2

      To víš, mladý komunisto, tam kde ty koncis s dechem tak jiní chodí v gumakach. Ale ve straně budeš oblíben, mladý komunisto. 8-s :-!
  • 00 Reagovat !

    foto dolfi

    dolfi 14.06.2014  16:22

    Zbytečná značka...

    ...po které za pár let ani pes neštěkne! :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Komiksoví superhrdinové se rvou s postavami z videoher. Marvel vs. Capcom Infinite je šílená bojovka

Komiksoví superhrdinové se rvou s postavami z…

Crossovery jsou v komiksovém světě na denním pořádku. Díky expanzi Marvelu již nejsou ničím výjimečným ani na…

Polští záchranáři, kteří skočili pro Jana Třísku (†80): Posádka lodi nám bránila

Polští záchranáři, kteří skočili pro Jana Třísku…

Dva polští turisté Jarosław Jasita (40) a Jarosław Ruda (39) si výletní plavbu po Vltavě představovali trochu…

 

iSport.cz

Příbram vyhrála šlágr v Hradci, druhou ligu vede Opava před Budějovicemi

Příbram vyhrála šlágr v Hradci, druhou ligu vede…

SOUHRN 9. KOLA | Fotbalisté Příbrami v 9. kole druhé nejvyšší soutěže vybojovali důležité vítězství 2:0 na…

Zlepšení živočicha Krmenčíka! Pod Vrbou vylétl, vypiloval i techniku

Zlepšení živočicha Krmenčíka! Pod Vrbou vylétl,…

Jeden, dva, tři… osm! Obdivuhodná série Viktorie nekončí, v Mladé Boleslavi jen napsala další kapitolu. S prstem…

 

Reflex.cz

Vzpomínka na zesnulého Jana Třísku: Líbám ve fofru, Honza!

Vzpomínka na zesnulého Jana Třísku: Líbám ve fofru, Honza!

„Root beer“ není pivo v českém slova smyslu, ačkoliv se občas jako kořenové pivo překládá. Je to limonáda, co…

Soos u Františkových Lázní: Unikátní přírodní rezervace, kterou jinde v Evropě nenajdete

Soos u Františkových Lázní: Unikátní přírodní…

Když uvidíte na mapě naší republiky nápis Soos, nepropadejte panice - nikdo nevysílá signál volající o pomoc.…