No, myslím že děkuji především Citroen, Fiat apod. Těm by pobral nějaké zákazníky. Nedovedu si představit, že by někdo soudný pořídil Qoros než třeba Octavii, Leona, Golfa, 308,...
Zákazníci spíše o něco přijdou - Qoros by donutil konkurenci k většímu úsilí.
By neměl ty plány oddalovat, ale rovnou zrušit, aby jsme tu zase nezačali zvracet, co nám to tu jezdí za skvosty ... Těch 51 lidí na Slovensku musí mít asi hodně silnej žaludek >:D
Ale telefon z Číny (Xiaomi, Huawei,......) má dneska každej druhej a nikomu to nevadí. Tento týden dokonce kolega v práci vyměnil svůj iPhone za Lenovo..
Já osobně bych teda nechtěl ani ten telefon a ani to auto..
No, v poměru k ceně bych řekl, že je má dost lidí a samozřejmě záleží, v jakém okruhu lidí se pohybujete a jestli je někdo z nich zapálený applista nebo je v okolí. Lidé dají na rady a po odzkoušení bývají hodně nadšeni.
Jistě, samsungy jsou snad všude, to je bez debaty, ale všeho do času. ;-)
A to xaomi je hodně solidní, v poměru k ceně, ale zase. Oni hlavně ubírají prodeje Adroidu, ne iOS.
Docela dost má nyní našlápnuto Lumia. Kdo si ji v mém okolí koupil, je spokojený a další mobil bude (nebo už je) opět Lumia. Osobně se mi moc nezamlouvá Android, ale když už, tak prostě chci jistou prestiž a tu mi čínani nedají. Jsme spíše chudší stát, tak tu čínani mají úspěch, v Německu to tak ani zdaleka není.
uplna pravda :yes: Lagdroid uz nikdy pri l925 vobec netusim co je to hardreset,prekreslovanie alebo hlasky "aplikacia zlyhala"pripadne skus blackberry os10 :yes:
Taky mám 925 :-) Má své mouchy, ale po roce se mi ještě nikdy nesekl a to tam mám aplikací habaděj a stejné množství jsem smazal, to by Android rozdýchával horko těžko.
Nezáleží na tom kde se to vyrábí, ale jaká je kvalita výroby a kontrola a v tom je Foxcon a Samsung jedna z nejlepších společností. (Pro neznalé, Samsung vyrábí pro Apple velmi podstatnou část komponent a zatím skoro nikdo nesplnil požadavky Applu v takové míře, jako Samsung).
Ale ty telefony má každej druhej právě kvůli tomu, že jsou relativně levný se slušnou výbavou, kterou 90% lidí stejně nevyužije a umí to prodat ikdyž jsou to telefony vesměs k ničemu ... Já bych si ty plečky nekoupil nikdy obzvlášť cokoliv od Lenova to je kapitola sama o sobě ...
Ono v telefonech není moc z čeho vybírat. Jinak výborný Sony se poslední dobou celkem potácí a Microsoft, kterej sice dělá super telefony za dobrou cenu má ten problém, že každej pase po androidu a číně >:D
Až ty Qorosy budou stát míň než Hyundai a zapracujou na reklamě budeme tu těmi auty doslova zaplaveni.
najväčší problém je že majú u toho jedného modelu len jednu výbavu a jednu cenu. Aj keď je to top výbava, tak neznáma značka a značná cena robia svoje. Ak by prišli s autom s cenou od a podporili to adekvátnym marketingom išli by im predaje lepšie. A ďalší prúser je mať v zhýčkanej Európe len jeden motor.
Brbláte, a přitom je to jediná čínská (ok, čínsko-izraelská) automobilka, která vyrábí auta s originálním (myšleno nekopírovaným) designem na slušné úrovni techniky i bezpečnosti (5* NCAP). Za mě palec nahoru že se snaží dělat věci pořádně.
:yes: ... přesně tak. To auto nebylo možná na 100%, ale ta práce na něm šla vidět. Být to na elektřinu a tím pádem skoro bez údržby, šlo by do toho hodně lidí. Motory jsou jediný důvod, proč lidi nechtějí Čínu.
Neseděl jsem na slušný kůži žádnýho asijskýho výrobce vyjma luxusního segmentu japonců, možná Genesis apod. Ostatní je spíš pro zlost. Kamera je otázka pár tisíc korun. To přece nemůžeš srovnávat. Qoros si svojí cenu neobhájil už ve chvíli, kdy mu takovou cenovku dali.
Podobný auto by se jako HB dalo podle mě, ale v látce prodávat kolem 400kkč. Za předpokladu rozumně dimenzovaný servisní sítě, prodejců, PR.
Co nemůžu srovnávat? Podle mě ty nemůžeš srovnávat ceny Qorose s prémií. 540t za obdobně vybavené auto necháš u Fordu taky (Focus 1.6EB 110kW Titanium + kůže za 40 + dalších pár drobností). Že bychom oba radši vzali ten Ford je věc jiná.
Kolik by stála podobně konfigurovaná A3, 750-800? Napiš že si neobhájí ceny na úrovni kvalitního evropského mainstreamu a budu opatrně souhlasit (protože jsem v tom nikdy neseděl).
Nikko by za 540 nad Qorosem neuvažoval...viz prodejní výsledky. Celý to auto bylo špatně od prvního marketingovýho záměru. Tím neříkám, že to bylo špatný auto. Špatně usazený, špatně naspecifikovaný a naceněný.
To, že má kůži nezohledňuju, neboť o ní v tomto segmentu obvykle nikdo nestojí. S A3 bych byl za 600-650k? A vzal-li bych v potaz i ztrátu hodnoty, pak by A3 byla ještě zřejmě levnější.
Nebudu se hádat, běžný slušně vybavený mainstream seženeš za maximálně stejný peníze.
Spočítej si u Qorosu náklady na servis, hodnotu vozu po 4 letech a jsi na ceně prémie...
Pochybujem, ze si to kupil niekto z SK, za prve je to velmi drahe a za druhe, to nema na SK nesmierne popularny ropny motor. Tipujem, ze to kupil niekto z EU.
vôbec nevieme, či to niekto kúpil. Ja by som tiež jeden heč zobral, ak by mi ho posunuli ako promo voz v rámci podpory predaja, pri všetkých nákladoch rozdať pár áut je maličkosť. Jedno je jasné, v eu pri porovnateľnej cene so zavedenými značkami nemajú zatiaľ šancu. Ale je fakt, že čína si postupne nájde svoje miesto v našich srdciach.
Tak Qoros rozhodně nebyl horší než Francouzký odpad.
Je to škoda z pohledu zákazníka. Nová značka tu mohla trošku provětrat zatuchlé, nekonkurenční prostředí. Současný stav automobilkám naprosto vyhovuje. Můžou prodávat ty svoje předražené, ošizené popelnice. Lídrem je v tomto PSA.
Osobně si ale myslím, že Qoros přišel moc brzo. Počkal bych ještě chvilku, až se budou prodávat masověji elektroauta. Tam příjde jejich doba. Baterie a el. motory maji Číňané zvládnuté. Myslím, že současné automobilky budou mít co dělat, aby vůbec drželi krok.
Tak tento krok nikoho, kdo se trochu vyzná v evropském automobilovém trhu, nemohl překvapit. Za svébytný a celkem pohledný desing, stejně jako za dobrou úroveň bezpečnosti této značce patří palec nahoru, ale za ty ceny, co vyžadují je to samozřejmě takřka neprodejné...
chybali zakladne vybavy .. aj dizel a kombik .... v top vybave za 20 tisic eur sa ani octaviek moc nepreda.... a k tomu vsetkemu bola v celej europe jedna jedina predajna... ( no schvalne kolko predajni ma v europe skodovka - mozno aj niekolko tisic ) .... za dalsie qoros ako auto nikto nepoznal a dodnes o nom v britanii alebo portugalsku mozno ani nepoculi a ani u nas o nom vacsina ludi nevie .... takze aj tych 51 kuskov je vcelku zazrak
suma sumarum asi to dopadnut pri tejto konstalacii inak nemohlo....... ale ak pride viac modelov viac karosarskych verzii viac vybav v ponuke... viac motorov.... a bude v eu viac predajnych miest ( aspon 100-200 ) tak to moze byt uz lepsie.... pred qorosom je este dlha cesta... ale do europy sa dufam raz vrati...
Naivní představa Qorosu o zakotvení na evropským trhu nemohla s danou cenovou politikou skončit jinak.
Nebyly jednotky na výběr, sice téměř plná výbava, ale bez možnosti indiviualizace a přemrštěný ceny na úrovni evropský prémie.
Ohánět se kůží nemá smysl, její přínos je nulový. O kvalitě a trvanlivosti, stejně jako o komfortu nejlevnějších "takykůží" by se daly napsat sáhodlouhý story.
Zrovna s DS jsi se ohledně kůže netrefil. Když nevím, tak mlčím Marosi. Rozdíl mezi Citroenem (označení DS jako pseudoznačky je mi putna) a Qorosem je ten, že nová automobilka přišla s cenami, který jsou mimo evropský mainstream, bez reklamy, bez širšího povědomí. Tedy vše, co PSA umí.
chybal dizel... kombik.... a rovnako nemozeme cakat ze jediny showroom v celej europe ktory je v Blave sa postara o nejake zavratne predajne cisla doteraz neexistujucej znacky .... aj tych 51 aut co vyslo z predajne v Blave je v podstate uspech.... keby tych showroomov bolo viacej ( aspon v kazdom clenskom state eu minimalne po jednom ) tak by tych qorosov iste jazdilo iste viacej.... je tiez naivne si mysliet ze potencialny zaujemca z irska alebo francie si po qoros pride do blavy ked na trhu je 20 dalsich modelov..... ale nejdem hajit pocet showroomov... je mi uplne jasne ze problem neuspechu je inde.... auto je nezname... nikto ho nepozna... chybal dizel... aj kombik.... k tomu vsetkemu sa predavalo myslim ze len v top vybave.... nejaky zaklad vcene zakladnej octavie ani nebol v ponuke.... takze pani a damy... ani tych top octavii sa tiez moc nepredava ze jo... ale ani tu nejdem obhajovat qoros..... je jasne ze ako celok ... je to pre europana nezname auto... neznama znacka.... bez tradicie... bez historie... nikto nevie ako to bude so servisom.. s buducnostou.... a vobec... preco kupovat nieco nezname ked mame dalsich 20 ovedcenych modelov v tejto triede.... qoros to moze skusit za par rokov.. uz bude znamejsi vo svete... este viac stupne na kvalite a ak zlepsi motorovu a karosarsku ponuku ... a ponukne aj nejake zakladnejsie vybavy tak preco nie..... za 5-10 rokov tu moze byt opat a pokusit sa o uspesnejsie repete.... zatial sa moze na nohy postavit v cine a ked bude spravny cas .. vrati sa a "zautoci" aj na ine trhy.... nejde to hned.... neuspech v eu je viacmenej neprekvapujuci... aj ked si to nikto nepripustal.... nuz uvidime... snad sa casom vrati....
Naftu a kombík bych jako totatl dealbreaker neviděl. Chyběla slušně vybavená levnější verze a druhá verze motoru. HB si svou klientelu najde, pokud je value 4 money adekvátní, tady to absolutně nemohlo fungovat.
suhlasim... chybala nejaka zakladnejsia dostupnejsia verzia za 14 tisic eur..... navyse ak si to zoberieme ciste podla reality trhu tak qoros na to siel uplne zo zleho konca.... miesto dostupneho hatchu s nejakou solidnou vybavou v prijatelnej cene prisiel do eu so sedanom a rovno len v top vybave.... predsa len europa je ina ako cina a sedany tu vobec nefrcia... chce to SUV... nejaky hatch.... dizle... nizsie vybavy za nizsie ceny .. viac showroomov... aspon niekolko sto predajni po celej europe a pojde to .. ale asi na to este nedozrel cas.... qoros sa podla mna do eu raz vrati.... bezpecnostou a dizajnom ma zaujal..... zbytok bude treba este zlepsit..... ;-)
ja si nemyslím, že sa to lámalo na tom, že nebol dízel, neboli verzie, konfigurácie a pod.Ide o akceptáciu čínskeho auta za eu ceny. Oni len sondovali (1 šourum, jeden model) a sondáž zrejme ukázala reálny odhad trhu. Výsledok? Posečkejme.
Hlavne kvalita ešte nie je, čo by mala byť, dizajn je svojbytný, ale interiér mi pripomína kórejské začiatky. Ponuka je mizerná, hlavne čo sa výbav a najmä motorov týka, nie je z čoho vyberať. Navyše pohonné ústrojenstvo ešte potrebuje poladiť, výkony nezodpovedajú spotrebe. No a už viackrát spomenutá cena. Keď som na trhu nový a bez mena, musím si ho najprv vybudovať, aby som mohol pýtať cenu podobnú konkurencii.