Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Rakouský lyžařský tým testuje v aerodynamickém tunelu BMW

Ondřej Láník
Diskuze (13)
V Mnichově se i letos opět setkali závodníci rakouského lyžařského týmu k rozsáhlému testování. Stejně jako v uplynulých letech poskytla BMW Group Rakouskému lyžařskému svazu vysoce moderní aero-akustický vzduchový kanál BMW.

V Mnichově se i letos opět setkali závodníci rakouského lyžařského týmu k rozsáhlému aerodynamickému testování. Stejně jako v uplynulých letech poskytla BMW Group, jako technologický lídr automobilového světa, Rakouskému lyžařskému svazu vysoce moderní aero-akustický vzduchový kanál BMW.

„Již od roku 1998 patří tyto testy v jednom z nejmodernějších zařízení vzduchových kanálů k přípravnému programu našeho lyžařského týmu. Testován je především materiál a ideální sjezdová pozice. Testy u BMW jsou pro nás jedinečnou možností najít v nejrůznějších rychlostních oblastech optimální pozici“, informoval Hans Pum z Rakouského lyžařského svazu, „a samozřejmě i získání jistoty, že používáme dobrý materiál.“

V této „myslící továrně“ dávají za normálních podmínek inženýři, technici a designéři formu mobilním trendům, které musí, stejně jako všechny výrobky BMW, absolvovat zatěžkávací zkoušky v akustickém vzduchovém kanálu. Ve 43 metrů dlouhém a 15 metrů vysokém tunelu špičkové technologie ovšem také trénují vítězové světového poháru jako Hermann Maier nebo Stephan Eberharter.

Představitelé vrcholového sportu a trenéři pilovali tentokrát společně s techniky a proudovými specialisty z BMW perfektní závodní držení těla a využívali detailní výsledky měření pro další vývoj celkové výstroje – od bot až po brýle. Sportovní duch sdružuje! Pod tímto heslem vstupuje spolupráce mezi Rakouského lyžařského svazu a BMW Group Austria letos již do svého sedmnáctého roku.

Od roku 1988 vsadilo mnoho atletů, trenérů a funkcionářů na dynamiku, bezpečnost a přirozeně i na radost z jízdy ve vozech BMW. Posledním z nich je Hermann Maier, který převzal nové služební auto - BMW M5.

Ondřej Láník
Diskuze (13)
27. 5. 2005 23:11
Re: VW 100,000.000 VW 100,000.000 VW 100,000.000
Co nemůže být pravda? To, že neumíš počítat? No, tak to bude pravda určitě. A příště, se nestyď podepsat.
27. 5. 2005 23:09
Re: VW 100,000.000 VW 100,000.000 VW 100,000.000
Brzdi hochu. Nevšiml jsem si, že bych byl slepý a už vůbec jsem si nevšiml, že bych byl fanatik. Co mi to píšeš? Že mám uvádět jen fakta, popřípadě ověřené zkušenosti? A ne domněnky a pocity? Zbláznil ses? To bychom se tu moc nepobavili. Myslíš jako, že by se ti třeba líbilo, že bych tu vypsal seznam všech součástek, co má tedeíčko? Trochu ti to zkomplikuju - miluji auta, miluji nadhled, miluji humor, miluji Mini, miluji Porsche, miluji Twingo. Probuď se, anonyme.
24. 5. 2005 18:06
Re: VW 100,000.000 VW 100,000.000 VW 100,000.000
Zjistil to Jozki - adresa je u diskuze pod článkem Euro NCAP.
24. 5. 2005 17:41
VW 100,000.000 VW 100,000.000 VW 100,000.000
Tak tohle je zpráva. Doporučuju všem, aby se před čtením posadili a kšandy si obtočili kolem opěradla. Přitlumte monitory, nasaďte svářečský brejle. HYPERPASSATNOVA ZÁŘÍ. Protože tohle, to je slogan tisíciletí: - VW VYROBIL OD r.1945 100,000.000 aut. Jo, kdo neumí čísla - jednostomilionů aut. Sto milionů hvězd. Sto milionů cest. Sto milionů gest. Ta auta nestojí v hangárech. Všechna se prodala. Tak tohle umí jen mistři z mistrů. Tohle, to je zářící kříšťál na nebi, to je nebe plné VW hvězd. Poklekněte a vzdejte passátní hold tomu největšímu. GURU je stále tady. GURU tě vnímá. GURU ti plní touhy. APOŠTOL zítřka. Zítřek se ovšem nekoná. Neboť zítřek právě nastal. Být druhým je prohrou. První je vždy jen jeden.