Prosím tě podívej se na výsledky předchozích podniků Citroen, Citroen pak dlouho nic a se ztrátou minuty a půl nebo dvou minut další. Chlapci přestaňte snít. Jo jsou vyjímky jako je Švédská rally, ale to je jen kapka v moři.
Tady jde hlavne o to ze jezdci fordu nejsou spolehlivy. Ford ma bezpochyby nejrychlejsi auto, ale ma taky piloty, kteri nejvic chybuji a to je ten prusvih
Přál bych si to, ale vidím to podobně - Citroen bude opět dominovat a na asfaltových soutěžích se to ještě prohloubí.
Psal jsem to tu u Monte Carla a myslel si dříve, než vůbec začala sezona. Ano, Latvala umí jezdit sakra rychle, Solberg je výborný a vyrovnaný jezdec, ale Citroen je zdaleka nejlépe zabezpečený a také nejlépe zajištěný tým. Ford, resp. tým který jej zastupuje, dokonce před sezonou neměl jasno zdali pojede.
Co se týče prozatímních výsledků - můžeme je nazývat smůlou, štěstím...fakt že, že Citroen zatím neváhá a Latvala vyhrál ve Švédsku, které je jeho silnou zbraní, kde Loeb navíc trefil sněhovou bariéru.
Ale věru, byl bych rád, kdyby se změnil celkový vítěz a vítězný tým...
O to se nepřu, ale podívej se do minulosti jak často chyboval Loeb a jaké měl jinak výsledky a pak se podívej na Latvalu...i když loni nahromadil Loeb na své poměry ke konci sezony dost chyb.
Právě nebýt konce minulé sezóny, nebylo by asi nejmenších pochyb, kdo z nich je stabilnější jezdec... Nehledě na fakt, že tyhle tři podniky jsou dost specifické svými podmínkami a myslím, že právě spíš Ford z toho mohl těžit.
Ale uvidíme...nicméně, věřím tomu co píšu a klidně si na to vsadím.
Ja viem, hlavne po minulom roku, že tri víťazstvá neznamenajú výhru, minulý sme si nemohli byť do konca sezóny víťazstvom Seba istý, ale tento rok to už vyzerá inak... ;-)