Dramatický závěr rally San Remo měl sladkou třešničku pro tovární tým Škoda v podobě zisku prvního mistrovského bodu pro vůz Škoda Fabia WRC, který přes problémy v závěru soutěže vybojoval D. Auriol. (doplněno o fotogalerii)
To ze bod Škody je tresnicka na dortu je smesne.Meli akorat stesti ze pred nima bylo plno Peugeotu a Citroenu a taky ze nejel Hyundai.Prozatim Fabie je horsi nez Ocktavie a to kazdy rikal ze Fabie horsi byt uz proste nemuze.JAk jde vydet muze.Bohuzel.
A prosim te Hyundai je jako co? Nepsalo se nahodou pred nedavnem neco o tom, ze Hyundai team si dava na dva roky pauzu? A nech Fabku byt, vzdyt jezdi sotva dva mesice. Neodsuzoval bych ji po tak kratky dobe. No a hlavne teda Ocktavie... prosim te nauc se to aspon psat, je to celkem jednoduchy, to auto se jmenuje Octavia. Jinak nevim co tvuj nick "JAG" znamena, ale jestli to ma neco spolecnyho s Jaguarama, miluju X-Type a XJ je taky kus peknyho auta. Cus a nespechej s tim hodnocenim WRC Fabie, OK? S tou tresnickou mas ale pravdu, to musim priznat, je to hodne nadsazene.
Niegde som cital ze Fabka tahala za sebou privesny vozik ..... Ale nie , bohuzial Skodovka nema ani jednu zo zakladnych veci konkurencieschopneho teamu - Motor , auto , spickoveho pilota /Colin is freee/ vedenie, a hlavne penaaaaaaze, takto to bohuzial nikam nevede a VW asi bude dochadzat trpezlivost...buduci rok bude asi klucovy , ale so starym motorom budu asi zasa na chvoste , skoda...
Chudák Didier Auriol! Když ještě jezdil v konkurenceschopném týmu (Peugeot) dostal se na San Remu alespoň na bednu, ale teď se musí modlit, aby před ním vypadlo dost lidí a on dosáhl aspoň na ten bod. No a když mu Kresta s SOUKROMÉM Peugeotu dá na asfaltové soutěži přes tři MINUTY, je to už fakt na vybulení. Tak se nám ta slavná - "asfaltová zbraň Fabia WRC" - ukázala v pravém světle - kdy už konečně mým boleslavským kolegům z Motorsportu dojde, že dneska už závoďák "na koleně" (jako 130 RS) nespotaví a začnou se věnovat něčemu smysluplnějšímu.
Jestli VW dovolí jezdit Fabiím WRC v rallye i příští rok budu to považovat za úspěch Kulhánkova doprošování
...jestli budou jezdit i za 2 roky, bude to snad už zásah "Vyšší moci"
....ale jestli budou jezdit i za 3 roky, bude to už regulérní ZÁZRAK!!!
Snad ale zvítězí zdravý rozum a pošle tenhle rallye projekt tam kam od začátku patří: do Škoda-auto muzea! Exponátů je tam tak jako tak pomálu a vedle černého "Upíra z Ferratu" by se snad tyhle dvě "nejrychlejší Škodovky" ještě vmáčkly! Postupem času stejně člověk vzpomíná jen na to lepší, takže až za 40 let budu brát svoje vnoučata do tohoto Muzea, budu jim moct vyprávě jak tyhle auta ve své době vybojovala 3. místo na Sahaře a bodově porážely i Hyundai!
P.S.:Pane Kulhánku...zamyslete se nad tím, zaškrťte penězovody a díky tomu zlevněte Fabie! Možná si je pak lidi už konečně začnou kupovat a vy nebudete muset lidi z fabriky posílat na "nucené školení" z důvodu nedostatečného odbytu!
Ciao
Vážený sousede,
naše firemní bezpečnostní oddělení mi s rychlosti srovnatelnou s naší Fabíí WRC vypátralo, že jste spokojeným majitelem Škody 105 se kterou se zúčastňujete mnoha akcí pro stálé zákazníky. Dokonce se mi na stůl dostali vaše fotografie, kde jste zachycen v tričku Škoda service mobil s nadšeným úsměvěm na vaší neoholené tváři. To jsou jen některé z mnoha důkazů existence margarínu na Vaší mozkovně.... ;o)
Můžeme si přát jen víc takových pravých škodováků jako jste Vy!
Chce to jenom trochu času. Vzpoměňte si, jak začínala Octavia. Ze začátku vůbec nedojížděla ( to už má Fabia doufám za sebou ) a pak když dojela, tak to bylo tak od 13. do 20. místa. A na asfaltu byla opravdu hodně pomalá. A Fabia teď začíná kolem 12. místa, takže si myslím, že se tak za 2 roky může dostat na úroveň Subaru v počtu bodů, ale akorát nebude schopná vyhrát.
Ked zacinala Octavia bezali este Mitsibishi , Hyundai , Seat a Toyota mozno preto ten bodovy posun , ale vzdy je to len xvost , need more money +angazovanie spickoveho sofera....
Jestli si dobře pamatuju, tak Octavia začala na RMC 99. V té době ještě Hyundai s Accentem WRC nejel, Peugeot měl za sebou teprve necelou jednu sezonu, Citroën vubec nejel, Ford jel první soutěž s Focusem a pak C. Mcrae dojel jenom 4 soutěže ze 14. Takže soupeři pro Škodovku byly Toyoty, Mitsubishi, Subaru, trošku méně už Ford a Seat byl na tom tak stejně.
A jak jsem už psal, Fabia začíná na 12. místě za továrními posádkami, Octavia v r. 1999 měla teda také být tak kolem toho 12.-14. Ale byla horší. Tzn., že za 2 roky bude Fabia dojíždět tak na 5. - 7. místě v pohodě.
( je to jen moje teorie a pokud jsem tady napsal nějaké nepřesné informace, tak se za ně omlouvám, ale nechce se mi to hledat )
Kdybys to četl pořádně, tak bys toto nenapsal. Sice je zatím nejhorší, ale když srovnám pokrok, který udělala Octavia když začínala a když končila, tak si myslím, že by Fabia mohla doopravdy dojíždět tak kolem 5.-7. místa.
rozumiem co si scel povedat , ale neviem ci u OCTAVIE bol zaznamenany vyrazny pokrok , nigdy nebojovala o spicu /OK tak Safari -anooo/ a nigdy nejazdila spicu v RS skor to boli diela nahody a Fabia v tom bohuzial pokracuje a trvaly boj o 5-7 miesto to bude iba vtedy ak odstupi dalsia tovaren okrem Hyundai- treba nieco zmenit kym nedojde VW trpezlivost a supne Fabku do Destruction derby...
No tak konecne je tu diskuze.Pripada mi ze na techto strankach malo kdy se nekdo vyjadruje k Rally.But je tak nezajimava a nebo lidi chodi jinam.PAk by me vsak zajimalo kam.Pekny postreh ze OCtavia se vyvyjela a Fabka muze casem bojovat o 5-7 misto.Nekde psaly ze letos chcou s FAbiema dojizdet tak do 6 mista,pristi rok lepe a v roce 2005 bojovat o tytul.POkut Peugeot predstavi 307,citroen C2 nebo C3,a Subaru se bude zhorsovat tak je to mozne.Navic bude jezdit jeste Fiat,takze muze to byt jeste zajimavy.OVsem s letosnima vysledkama to vypada ze sny Kulhanka jsu bohutel jen sny.