kdybys měl mozek, o čems jde s úspěchem pochybovat, tak bys věděl, že evropským ekvivalentem tohoto vozu je Iveco Ecodaily, VW Crafter, Avia atd. Takže svět se točí furt stejně, beze změny, jen ty se všemu divíš jako dvouleté dítě.
DITE SI TY A EVROPSKY HLOUPE to tvoje iveco daili nebo crafter muze do poradneho terenu ??
Ma uzaverky diferencialu?
ODVEZE V PLNEM LUXUSU AMAXIMALNIM POHODLI CELOU 5 CLENOU RODINNU ?
MUZES NA NEJ PODOTYKAM NA NEJ PRIPOJIT NAVES SE SKLAPECKOU NAPR.?
Ani nahodou je to hloupa obyc dodavka ktera se do terenu nepodiva a luxusu a pohodli v 5 mistne verzi je tam jak plechove skrini.
A to vubec nemluvim o bezpecnosti..
A hlavne o odolnem a poradne dimenzovanem dies motoru z nakladaku ktery je tady na spravnem miste
No ty vase 2.0 biturbo co budete davat do crafter dodavky je tez usmevne..
Tak snizujte snizujte emise >:-[]
Iveco do terénu může, jestli i Crafter netuším.
Navíc nevím proč bych jezdil s takovou krávou do města. Dicky ty jsi skoro k pláči, ale zatím jsi jen k smíchu :-)
A ty v téhle ultra dlouhé krávě snad 5ti člennou rodinu odvezeš? těžko když je tohle auto pouze 4místné. U takhle velkého auta bych čekal spíš uspořádání 3+3 a né 2+2.
Hele nemel bys byt tedka ve skole? Kdyztak se snaz alespon doplnit vzdelani zde na foru, posilam ti za timto ucelem link na kratky porad o vesmiru, specialne upraven pro americky vidlaky jako jsi ty: [odkaz] Po vyucovani muzes za odmenu zase skocit do bazenu - [odkaz] ;-)
setri na benzin do golfa >:D za chvili bude za 40 kc >:D
Mi vidlaci v americe jedime za 12 kc
a k T 613 hele nevim jak nekdo kdo si muze dat do nicku znak totalni zaostalosti a ubohosti komunistickeho rezimu ano je to tatra v automobilovem prumyslu a po padu komunismu zmizelo toto dilko spis pakvil z mapy vyrobcu a ohledne nakladaku ji k tomu uz take moc nechybi tak nekdo takovi muze hodnotit klasicky americky vuz DODGE RAM..
No nemuze na to nema bunky zrejme jeste zije v komunismu kde byla z nouze ctnost viz osobaky tatra >:D
Docela se bavim
S těmi útoky na Tatru si to ale poněkud přehnal.
Tatra patří rozhodně k tomu lepšímu, co český automobilvý průymsl vyprodukoval a proti aznp je to byla přímo kosmická liga.
A nákladáky mají pořád svoje zákazníky, které výhody Tatry ocení.
praveze sa mi zda ze ten text o tatre je jedina pravda ktoru napisal.. Tatra je mimo. Keby nemala histioriu a dobre meno mexi trucks tak by sme uz o nej velmi dlho nepoculi. Osobne vozy tatra uz su v pase.. mimo, skoncili...
Proč by měla být Tatra mimo a nebo dokonce skončit? To není dodávka na rozvážení rohlíků. Pro těžký terén je dokonalým strojem. Stejně tak díky modulárnímu podvozku má levnější provozní náklady. Nabízí vzduchem chlazené motory pro trh s chladným podnebím.
Pokud je ti fakt 44 a jsi z USA, tak místo hodnocení komunismu můžeš leda držet hubu, protože nemáš ani ponětí co to komunismus je a jak k němu došlo... :no:
Tak tohle do poradneho terenu taky nemuze. S rozvorem 5 m by stacil bezny terenni zlom (hrb) a zustane to nekde vyset.
Jako evropskou alternativu do terenu bych videl treba Tatru 810, narozdil od tohoto "luxusniho tahace navesu" se do terenu hodi.
O tom ze je to luxus pro pet lidi nikdo nepochybuje, jen si nedovedu predstavit, ze by v evrope neco takoveho naslo zakazniky. Moc rodin se trema detma co by nekam jeli s navesem se sklapeckou a pak vrazili detem do ruky lopaty, aby treba ten pisek nekam prehazeli, tu nebude.
Na tahani obytneho navesu budiz. Evropan si ale spis koupi karavan nebo nejakeho Hymera.
A pro delniky by to byl zas zbytecny luxus.
S crafterem bych to nesrovnal, tenhle Ram ma 2x vetsi celkovou hmotnost soupravy. Takze i od iveca je konkurentem eurocargo a ne daily. A v nasich podminkach samozrejme konkuruje Avia.
Je to proste rozdil pristupu, v USA nahrazuji evropske lehci nakladaky tyhle tahace navesu, bo tam je jedno ze cela souprava je dlouha jak tejden.
takze i ty reci o 2,0t do crafteru nemaj zadnou vahu, bo srovnatelne motory jsou treba ty z eurocarga a ty maj 3,9l nebo 5,9l a ten uz dava kroutak 1050Nm, coz je stejne jako ten Cummins.
Na terén nepotrebuješ nevyhnutne tatru..iveco má celkom slušnú ponuku "sterénnených" nákladných áut. U nás to používajú geodeti z miestnej firmy a má to svetlú výšku jak fras a obuté drapáky.
Opět kecy, prdy, beďary a nic víc od tebe nejde čekat. Kdy už pochopíš, že nějakým chlubením se americkými hodnotami a auty tady na nikoho nezapůsobíš. Ten Ram je asi pro vás americké vidláky, jak jsi sám řek, ideální auto, ale v Evropě by byl naprosto k ničemu a nepoužitelný. V terénu by ta sedmimetrová mrcha toho ujela teda mnohem míň, než to zmiňované Iveco Daily 4x4 a to se vsaď. Nikdo nepotřebuje vozit 5 lidí v luxusu, to raději lidí 9 v Transitu 4x4. Zkrátka sji jako vždy totálně mimo a hlavně k smíchu!!!!
Na amika si hezky hrajes, ale nejsi nic jineho nez mistni cechackovsky primitiv :-) Myslis, ze amik by se nekdy nekomu takto vysmival? Tomu je to u zadele a kdyz uz by ho to zajimalo, tak ne posmesnym zpusobem. Padni uz na zem, at jsi kdekoliv na svete, je z tebe stejne jen ubozak. Clovek, co ma potrebu se nekomu vysmivat, ma s necim problem a jen si ho takto kompenzuje...
Ja mam ameriky moc rad, trucky jsou uzasna auta, ale nejake prehnane terenni schopnosti v nich nevidim, je to stejne vyuzitelne jako nize zminena auta, akorat je v tom davka luxusu, to tu nikdo nepotrebuje, proto se tu trucky nikdy nechytli a nechyti. Tak si to tam u "vas" pekne uzij a nebud tak nastvany, ze se ti neco nedari, my za to nemuzem ;-)
Tys nekdy sedel ve skutecnem pick upu?Pane daewoo cruze. Asi leda u televize jinak bys mluvil jinak.........>:D
Mi mame s dvojmontazi super duty na jedne s farem a s gumami cooper stt projede takovym bahnem ze by land roveru koukala jen strecha.
Terenni schopnosti ma o 100% procent jinde nez obycejne evropske dodavky atd.a vetsina terennich aut
A vetsina terennich aut neprojede vic protoze svetla vyska je u fullsize pick up o dost vyssi a jinde.Ale to je vedlejsi.
Ze je to v evrope nevyuzitelne?
Samozrejme ty vase eko vymysli jsou stale lepsi a vase ceny aut ruku v ruce s tim..
Zacina to byt takovy svetovy skanzen eko blbismu a cely ostatni svet se zatim SVOBODNE ubira dal..
NAŠTĚSTÍ
Viz: BMW 3 S TRIVALCEM zářny příklad evropskeho blbismu
>:D
Ubozak si TI ZE SI V TOM STADU CO SI TO NECHA LIBIT to by američan takhle si omezovat automobilovou svobodu nikdy nestrpel
A dodge je zarnym prikladem ze ta svoboda stale jeste existuje na rozdil od nekterych krajin ktere budou jen v brzku diky stadu blbu zaostale a nekonkurence schopne kazdy si Vi koho myslim
fakt se uz bavim
>:D >:D >:D
Co ma muj Cruze spolecneho s prosazenim trucku v Evrope? Zase se snizujes k primitivnim urazkam, ubohost...ze neumis gramatiku, to je docela jedno, kdyz jsi ten velky American. Ale ze jsi omezeny, to by melo vadit hlavne tobe. Chapani textu ti taky dela docela problem, tem truckum jsem se venoval okrajove a nijak jsem je nepomlouval, jen jsem konstatoval, proc se tu asi neuchyti.
Dal si zij, kde zijes, o takove ubozaky tu rozhodne nikdo nestoji, divim se, ze americani jo...
Prvně, jedinci tvojeho ražení u nás bydlí ve cvokárnách zavřeni v klecovém lůžku. Nejde ani tak o to, že by ohrožovali "jiné občani", ti normální je naopak litují, ale důvod, proč jsou v kleci, je ten, že ohrožují sami sebe. U tebe v USA tato individua vezmou brokovnici, vystřílí školu a pak odbouchnou sebe.
Za další, řekni mi, co z toho máš, že můžeš mít auto o objemu osm litrů, výkonu x set koní, a můžeš se vozit rychlostí nanejvýš 65, 70 mph. Překročíš o kousek, a máš za zadkem Police. Jsi li "amík", máš problém... V momentě jsi nevěrohodná osoba, čímž sis dost přitížil situaci pro normální život... V Evropě, je většinou 130kmh, někde 160kmh a někde dokonce neomezeně. .... kdo si teda nechává omezovat automobilovou svobodu ?
Další příklad. Při pobytu v Njůjorku, jsem si se svojí skoromanželkou chtěl odpočinout, sedl jsem si do parku a rozjímal. I přišel policista a vykázal mně z místa, jelikož se jedná o dětské hřiště a já s sebou očividně nemám dítě žádné. Sice s nim domluva byla rozumná, ale????? :no:
Takže s pozdravem s*ck my dick-y se s tebou loučim! bye
staci se podivat do tveho nicku a co nevidim OPET tatra 603 nejoblibenejsi vuz >:D
Dalsi co miluje nouzi a bidu komunismu v automobilovem prumyslu.
Ale k veci vis co z toho mam ze muzu jet ve svem super duty 70 mil a nikdo to neprekroci vsichni jedou to same ??
Poradek na silnici a disciplinovanost ridicu.
A ze hned dostanes pokutu a v nekterych statech pri nezaplaceni par dni v chladku to lidem nevadi.
A automobilova svoboda zacina u ceny toho automobilu a u ceny paliva ktereho ho pohani.
Ale to nema cenu vysvetlovat nejakemu poskomunistickemu mozku protoze to stejne nepochopi a ani nemuze.
Stale vyrabime nejlepsi auta na svete a dodge nahore popsani v testu je toho jasnym prikladem.
Ale opet to oceni jen clovek ktery uvazuje ve svobodnych meritkach a ciste nahodou je to vetsina americanu.Nejprodavanejsi auto je u nas FORD F -150.5.4 -V8 s 540 nm.
U VAS skoda octavia 2.0 tdi
Tak kde je automobilove svobody vic?
TAM KDE STOJI PORADNE AUTO 30 TISIC DOLARU A BENZIN VYJDE NA 14 KORUN...
NEBO TAM KDE STOJI MALY OSOBAK STEJNE PENIZE A LITR VYJDE NA 40 KORUN?
Odpovidat ani nemusim......
A to uz nastupuji u BMW TRIVALCE.........
JAKY TO SEN VSECH RIDICU >:D >:D
1. Aj ten bmw trojvalec bude mať vyšší výkon ako priemerný americký V6
2. Ekonomická prosperita sa nerovná sloboda. V bieloruskom autoritárskom režime majú nižšiu nezamestnanosť ako v česku..podľa tvojej logiky je potom bielorusko slobodnejšia krajina. Ó, a benzín je tam tiež lacnejší..
3. Robíš tak nehorázne zlé meno všetkým fanúšikom a priaznivcom amerických áut, že to viac ani nejde.
tak co si vypotil? >:D
3 valec bude mit vetsi vykon nez normalni v6 ??
A pochopis ty troubo ze nikdo neni zvedavy na nejaky 3valec dopovany dvema turby??
Fakt nikdo .
Proc by si ho kupoval kdyz si muze koupit skvely V8 nebo kdyz uz je malo babek V6 v atmosfeře a ma skvely zvuk silu i spolehlivost...
Vsude nepanujete absurdistan uredniku z bruselu český vejre..
blik
Ty jsi skutečně debílek z Idaha-) Nejlepší auta na světě? To jsi vzal kde? Zpracováním interiérů se nerovnáte ani Korejcům, spolehlivostí jakbysmet. Už u relativně nových aut vržou plasty v interiéru, kdyby většina amerických aut měla rychle projet zatáčkou, tak skončíš někde v poli. Jinými slovy, nikdy jste neuměli a (bohužel pořád neumíte) vyrobit auto rychlé jak na rovině, tak v zatáčkách.
O tom, že u valné většiny aut, používáte u zadní nápravy torzní tyč místo abyste použili multilink, (který má v našich končinách i budgetovka jako i30 raději taktně pomlčím). 1) Auta jsou u vás levnější, protože máte větší trh než celá EU, mj. 2) máte i jiné zdanění, což jsi si při své omezenosti asi nevšiml. Nakonec bych rád řekl, že pokud se jedná o Amíka, který opravdu MÁ prachy, tak si stejně koupí německou prémii, nebo Lexus, a to rozhodně nejsou americké značky. Ty tu amer. značkám děláš tak max. medvědí službu, a to mám auta jako ZR-1 nebo CTS-V celkem rád.
Jinak bych chtěl podotknout, že za 12 Kč/l, byť při přepočtu nejezdíš. Mám kamarády z USA a cena je při přepočtu 19 - 20 Kč/l, což je sice pořád podstatně méně než v Evropě, rozhodně to ale není 12 Kč/l, to bys musel žít tak v Azerbajdžánu, který má vlastní ropu, tam je cena zhruba taková za kterou ty tvrdíš, že jezdíš v Americe. (Jinak jeden můj spolužák/kamarád z Azerbajdžánu je), to abys neříkal, že jsem si to vycucal z prstu.
Já jsem v USA byl už několikrát a stejně tak v Kanadě a z jejich smýšlení bych ani zdaleka neřekl, že mají nějakou speciální úchylku na V8 a nebo alespoň na V6. Je jim to celkem šumák. Stačí když se můžou rozvalit v prostorné kabině, když čekají někde v zácpě. A samozřejmě když to není diesel bude to lepší. Ale možná už i to se mění.
Já si teda myslím, že dicky si na američana jen hraje. Osobně silně pochybuji, že vůbec v USA žije, ale to je vedlejší. Nebo pokud ano, tak ho tam asi místní mají za hodně velkého troubu, soudě podle jeho chování, a tento komplex si léčí tady na českých stránkách. Jinak se to nedovedu vysvětlit. Každý tady vidí, že to je jen jeden velký vidlácký trouba absolutně neschopný logicky myslet. A to povyšování se je jen důkazem jednoho velkého komplexu tohoto trouby. Opravdu už jsem se musel snížit k urážkám, protože to jinak nejde.
no kebyze si mam zadarmo vybrat ten Chevrolet Cruze alebo tento ramram ci ako sa to vola, tak beriem Chevrolet.
ROzmyslam ako Europan pretoze som Europan.. naco by som sa na nejakej dvojramovej krave terigal niekam do bahna a okadil nase krasne malicke zalesnene plochy sadzami z nejakeho hrozostrasneho diesla. A v garazi by som som asi zobral rovno aj rampu so sebou.. Takuto zrudu som videl vo Schwechate na parkovisku a so zdesenim som pozeral na hranu kapoty vo vyske mojich oci. Pomyslel som si, ze majitel nemoze byt celkom v poriadku. Mozno kdesi na Aljaske ma taketo auto zmysel ale v Europe je to este vacsia kravina ako Hummer. a este treba aj C-cko
Na "velke" europske SUV existuje nazor, ze kompenzuje majitelov bimbas. Ja tu na obrazkoch a texte vidim intergalakticky... auto :-)
Za priemernu vyplatu natankujes, vezmes zensku, dve decka na vylet a ak svokra poslucha moze sa pridat... na korbu. Americke auto s radiusom cez celu Europu. Ten vylet by som v tom dal. Bez siraku, country, kolt necham doma.
No, nevim jestli je Dickhead v USA, podle casu jeho prispevku by musel fest ponocovat, at uz by mistni diskuse kontaminoval z jakehokoliv casoveho pasma. A pindy o 12 Kc benzinu nejsou pravda, prumer se blizi 4$/gal, nejniz je za 3.6$, levnejsi je jen ethanol, asi za 3$, ale to za nejde lit do vseho...
Co by v tvém profilu viděl? Akorát spoustu chyb, plků a fotku černé obludy. Jsi opravdu velice hloupý a jednoduchý člověk. Jak jsem již zde řekl, v USA jistě dobře zapadáš ;-)
NO TO JSEM SE ZAS POBAVIL
fujtabl projev ceske automobilove luzy opet stal za to.
S takovymi individui diskutovat je skutecne pod moji urovni a vetsiny lidi co nemaji zdegenerovane poskomunisticke mozky jako panove vyse.
Hezka odruda zavisti a tuposti ceskeho naroda..
Ale nejsem prekvapen..
No uroven lidi kteri se vyjadruji k full size pick upu aniz by v nem nekdy vubec jeli a jejich automobil je tak mozna snad ten 2.0 tdi pod kapotou je skutecne odborna a poklesla VIC NEZ BY SI NEKDO VUBEC MYSLEL ...
No skoda casu neco VYSVETLOVAT exotum jejiz rozhled saha leda od AŠE PO HODONIN >:D
Za par let se to ukaze kdo bude jezdit v normalnich poradnych autech a KDO 3VALCOVYCH MRCHACH PRINEJLEPSIM >:-[]
TAK AT ZIJE BENZIN ZA 55 KC/LITER TROUBOVE V BRZKE DOBE
JINAK EHM VCERA STAL V TEXASU V PREPOCTU LITER E85 12,60 KC >:D
a U VAS STOJI 24 KC F 250 6.2 SI NA NEJ HEZKY BRUMLA..
Holt opet se ukazuje ze mame nejlepsi auta na svete vcetne motoru >:D
At vam ty 3valce jezdi papa :no:
Nás oslovuješ tupými postkomunistickými mozky? Ty, tady největší hlupák široko daleko? A takovými řečmi se právě ty nejvíc tomu postkomunistickému mozku podobáš.
Kdo ti proboha co závidí?! Kde jsi to vzal? Já osobně bych ve 44 letech chtěl být víc než ty, tj. americký hloupý vidlák, takže ti opravdu NENÍ co závidět. Ostatně kde jsi to dopracoval jde u tebe krásně vidět v každém tvém příspěvku, z něhož tupost jen čiší. Opravdu si myslíš, že kolem tebe a USA se točí svět?
Celkem jsi mě pobavil:
,,No uroven lidi kteri se vyjadruji k full size pick upu aniz by v nem nekdy vubec jeli a jejich automobil je tak mozna snad ten 2.0 tdi pod kapotou"
Myslím, že si to ty, kdo tady osočuje moderní naftové motory ze zaostalosti a nazývá je traktory. A taky si v nich v životě nikdy nejel a myslíš si, že líné V8 jsou the best. V pickupu jsem jel, takže k tomu evropskému si přidám tři metry do délky, kožené sedačky, automat, nenažraný V8, větší komfort, víc ticha a mám americký full size pickup, no a? Co mám z takového auta mít? K čemu by mi bylo? Co mám na něm vidět tak dobrého? Měj na paměti, že já nejsem vidlák a krávy s ním poklízet nemusím.
,,Holt opet se ukazuje ze mame nejlepsi auta na svete vcetne motoru"
Tomuhle se nedá než jen smát a dodat žij si ve svém snu, jsi opravdu ztracený případ.
Jestli je pravda co říkáš, tak jsem opravdu rád, že jsi američan a, že se tam snad co nejdřív vrátíš (pokud jsem pochopil správně fakt, že momentálně jsi bohužel v ČR), protože takový exot jaký jsi ty, tady tady opravdu chybět nebude.
Mimochodem máš SZ, pokud víš co to je a umíš to obsluhovat těmi svými tlapami od hnoje.
neviem kolko ma mat dojazd tato mrcha,ale podla hmotnosti a aerodynamiky ako traktor to odhadujem na 2500-3000km. Ked by som dal ovsem takuto nadrz do mojho Peugeotu (kiez by to slo) tak by som raz za polrok natankoval za mesacnu vyplatu a jazdil 15000km bez navstevy benzinky.
A btw preco sa neujali americke pickupy? Videli ste uz v centre europskych miest, kde je vacsina europskych struktur nakladiaky? Nie, lebo tam je do 3,5 tony vstup zakazany
ziju taky v americe,mam moc rad tyhle velky trucky,ale Ford 350,je to v pohode,ze muzes vozit lod,nebo kempr,ale vetsinou to pouzivaji firmy co si stim tahaji,privez z naradim,nebo matrosem.problem je ,ze se skoro uz nevyrabi v manualu a,ze to zere jak blazen i na americky pomery,nevim jak dodge,myslim ze ma dost velky problemy z prevodovkama,ale ford mel extra problem z motorama 6.0L powerstroke,ten motor stoji myslim 13 000 $,a byl o nicem,ted myslim zacli pouzivat 6.4l vyrabi je pro ne international harvester.takze,ja zustavam s Toyota.