Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Range Rover 2007: nový turbodiesel 3,6 V8

Britské motorářské vývojové a výrobní centrum vznětových motorů v Dagenhamu začalo v dubnu vyrábět nový turbodiesel V8. Prvním motorovým prostorem, který nová vznětová jednotka obsadí je ten v Range Roveru.
Zpět na článek
27. 5. 2006 09:52
neregistrovaný "ZZ"
27. 5. 2006 10:50
neregistrovaný "Bobb"
27. 5. 2006 12:53
neregistrovaný "Charger"
27. 5. 2006 19:42
neregistrovaný "lowkick"
28. 5. 2006 00:03
neregistrovaný "Jasoň"
28. 5. 2006 15:50
neregistrovaný "lowkick"
27. 5. 2006 15:37
neregistrovaný "Johny.Rico"
27. 5. 2006 12:27
neregistrovaný "mari"
27. 5. 2006 17:39
neregistrovaný "mari"
27. 5. 2006 19:18
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 10:45
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 11:26
neregistrovaný "Johny"
15. 11. 2006 00:28
anonym
28. 5. 2006 07:36
neregistrovaný "švihák"
28. 5. 2006 15:49
neregistrovaný "lowkick"
29. 5. 2006 12:21
neregistrovaný "ciello"
29. 5. 2006 12:23
neregistrovaný "ciello"
29. 5. 2006 12:28
neregistrovaný "lowkick"
29. 5. 2006 17:12
neregistrovaný "švihák"
19. 8. 2006 22:34
neregistrovaný "švihák"
19. 11. 2006 20:57
neregistrovaný "rentik"
neregistrovaný "ZZ"
27. 5. 2006 09:52
Dýza pawa bejby
:yes: Kokain je mrtvej a heroin se vrací na plný koule >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bobb"
27. 5. 2006 10:50
Konečně...
Kdo chtěl Range Rover nebo i RR Sport, musel si koupit buď neuvěřitelně ochlastaný benzíňáky nebo slabej turbodiesel, kterej z auta dělal pomalej traktor. Tkahle mají proti 320 CDI, 400CDI a 3.0d vcelku sanci.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Charger"
27. 5. 2006 12:53
Re: Konečně...
Ehm..cituji;-\"slabej diesel, kterej z auta dělal pomalej traktor"...Pomalej možná, ale traktor asi těžko- je to ten nejkultivovanější diesel na trhu.. :yes:
neregistrovaný "lowkick"
27. 5. 2006 19:42
Re: Konečně...
projed nekdy 320 CDI ;-)
neregistrovaný "Jasoň"
28. 5. 2006 00:03
Re: Konečně...
Projeď se někdy 437BFLM... >:-[]
neregistrovaný "lowkick"
28. 5. 2006 15:50
Re: Konečně...
ze by zbytkovy alkohol??? :-)
neregistrovaný "Johny.Rico"
27. 5. 2006 15:37
Re: Konečně...
Souhlas chlape hele... :yes:
neregistrovaný "mari"
27. 5. 2006 12:27
JEDINĚ DVANÁCTIVÁLEC
jo je to tak. Kdo se hraje na granda, musí mít i v peněžence... Takže jedině dvanáctiválec.Diesel nebo benzín-na tom nesejde. Nic nedělat polovičatě ;-) . Takže čekám Rovere... :-!
Rozbalit vlákno
8
27. 5. 2006 17:33
Re: JEDINĚ DVANÁCTIVÁLEC
:-) Je to určitě výbornej motor. A v SUV má nafta opodstatnění, jako nikde jinde... Někdo tu psal, že tenhle motor vyfasuje i nová XC90... :yes:
neregistrovaný "mari"
27. 5. 2006 17:39
Re: JEDINĚ DVANÁCTIVÁLEC
a kdy přibližně přijde nová XC90?
27. 5. 2006 17:50
Re: JEDINĚ DVANÁCTIVÁLEC
Nevím, příští rok myslím ještě ne, to bude XC50, řada 70, snad v 208
neregistrovaný "mari"
27. 5. 2006 19:18
Re: JEDINĚ DVANÁCTIVÁLEC
no uvidíme co udělají s tím interiérem: Ta palubka XC90 je hodně umírněná...Chtělo by to trochu nápadu. Aspoň jako S80 nebo S60. Zvenčí je ale fajn. A osmiválec je fajn :yes: krásný objem: 4.4 :-)
27. 5. 2006 20:12
Re: JEDINĚ DVANÁCTIVÁLEC
Jo,jo. A ten interier bude určitě klasa. Ještě si pamatuji, když vyjela 60ka... já se podíval dovnitř a úplně mě to ohromilo. Otvory ofukovačů, co pokračují na obě strany v horní linii kapličky... pravej a levej ofukovač v jiném tvaru i barevném provedení, aby ladil s okolím... A dnes tu klasu diktuje styl užitej poprvé v S40 a V50 ... dokonale jej dotáhli v S80...
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 10:45
Re: JEDINĚ DVANÁCTIVÁLEC
tak to vypadá, že Tě Volva docela berou :-) proč ne... Nejsou špatný. Já vidím problém v těch originálních zadních světlech sedanů. Dělají to auto starší. Dost se mi líbívala 850ka a její proměna na S70. S80 přinesla ty barokní zadní světla a podle mě už to není ono. Věc názoru. Interiery-to je ovšem jíná, to jo... Ta 60ka je hodně útulná, má místa tak akorát a v béžovém plyši je prostě úžasná. Nelíbí se mi kulisa "spaceball", lepší je klasická míchačka a koženkou u spodu. Mám rád severský styl interiérů- je takopvý jiný snad tajemný nebo co :-) ;-) . V S40 a V50 mě zase nevoní ta středová konzola. Jasně, dost dobrý a originální počin, ale mám lýtka radši schovaný za tlustou konzolou ;-). Pamatuju se na první svezení s přeplňovaným Volvem: Byla to modrá 850 T5 a byla schopná pogumovat 100 metrů silnice. A na pětku to zrychlovalo subjektivně stejně jak na trojku >:D :yes: Dneska je to už kapku komornější... Vlastně je to nebe a dudy. Ale charisma zůstává :yes:
neregistrovaný "Johny"
29. 5. 2006 11:26
Re: JEDINĚ DVANÁCTIVÁLEC
Opodstatneni v luxusnom SUV a nafta? Nie, nesuhlasim. Mislim si ze ked niekto da 5-6 alebo dokonca 8 mil. za auto fakt nepotrebuje setrit na na palive 2-5l/100km, pretoze viac to nevychadza. Rozhdone som proti kombinacii luxussuv+DIESEL. Diesel parti do traktorov a kamionov, na opodstatnenie v autach ako Defender, alebo Hummer H1, ale nie v Range ROveri a to si myslim ze fakt je len imageova eu blbost...
anonym
15. 11. 2006 00:28
Re: JEDINĚ DVANÁCTIVÁLEC
aôehraje sa tam aj o dojazd..rANGE a benzinom ma dojazd 350km... a to je dost neprijemne.. stale sledovattu rucicku ako klesa.. je to normalne vidiet
neregistrovaný "švihák"
28. 5. 2006 07:36
RR Sport
RR Sport je snad nejkrásnější auto vůbec, ale hodně mě zklamal stísněný interiér. Tak velký auto a tak strašný sededla. Cestující vzadu musí doslova trpět na malých a tvrdých sedačkách. Nejsem žádná vazba, ale při řízení jsem se ramenem opíral o dveře. Nevím jak je na tom ta mrcha s nápisem Vogue, ale u mě králem místa zůstává Murano. A jeho motor 3,5 V6 úplně stačí.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "lowkick"
28. 5. 2006 15:49
Re: RR Sport
Souhlas se vsim, co se tyka RR Sport :yes: O Muranu pomlcim :-)
neregistrovaný "ciello"
29. 5. 2006 12:21
Re: RR Sport
kroutím hlavou..... Ale pokud denně řídíš kamion, tak věřím, že ti to přijde stísněný.... :no: :no:
neregistrovaný "ciello"
29. 5. 2006 12:23
Re: RR Sport
jo a k tomu prostoru ještě.... v tom autě jsem seděl na všech místech a tak něco odjel i v terénu a to i na zadních sedadlech byla naprostá pohoda... A zrovna Murano, si k tomu nemůže ani čuchnout.... :no: Bravo Land Rover :yes:
neregistrovaný "lowkick"
29. 5. 2006 12:28
Re: RR Sport
sorry, ale ML 320 CDI ho (RR) porazi na vsech frontach krome polozky zvane charisma ;-)
neregistrovaný "švihák"
29. 5. 2006 17:12
Re: RR Sport
Podle tvého názoru musím říct, že jsi v RR ještě skutečně neseděl, jinak bys tohle nenapsal. Buď trochu soudnej a zajeď aspoň do autosalonu. Fakt. A pak mrkni i na Murano. To nemyslím špatně. Chci zase změnu, ale Murano právě místem nasadilo laťku hodně vysoko. A RR Sport se mi moc líbí, ne ale prostorem.
neregistrovaný "švihák"
19. 8. 2006 22:34
Re: RR Sport
Když jsem tohle psal, netušil jsem, že si za pár dní pořídím Range Rover Vogue 4,4i. Je to hodně luxusní majestatní auto, teréňák se srdcem sporťáka. Jachta na kolech. Dostal kola 22 palců, no prostě švihák. No a Murano? Na to jsem už úplně zapoměl!
neregistrovaný "rentik"
19. 11. 2006 20:57
Jedině RR
Měl jsem možnost vyzkoušet ML,GL od mercedesu.Jsou to už slušná auta,která i v terénu umí,ale RR Vogue,kterého vlastním druhý rok,je úplně jiná třída,tomu porozumí jen ten kdo měl možnost si RR vyzkoušet. Jedinou slabinou je turbodisel od BMW,dnešní motory jsou jinde. Nový osmiválec zase zařadí RR kam patří,na špici.
Rozbalit vlákno
0