Britské motorářské vývojové a výrobní centrum vznětových motorů v Dagenhamu začalo v dubnu vyrábět nový turbodiesel V8. Prvním motorovým prostorem, který nová vznětová jednotka obsadí je ten v Range Roveru.
Kdo chtěl Range Rover nebo i RR Sport, musel si koupit buď neuvěřitelně ochlastaný benzíňáky nebo slabej turbodiesel, kterej z auta dělal pomalej traktor. Tkahle mají proti 320 CDI, 400CDI a 3.0d vcelku sanci.
Ehm..cituji;-\"slabej diesel, kterej z auta dělal pomalej traktor"...Pomalej možná, ale traktor asi těžko- je to ten nejkultivovanější diesel na trhu.. :yes:
jo je to tak. Kdo se hraje na granda, musí mít i v peněžence... Takže jedině dvanáctiválec.Diesel nebo benzín-na tom nesejde. Nic nedělat polovičatě ;-) . Takže čekám Rovere... :-!
no uvidíme co udělají s tím interiérem: Ta palubka XC90 je hodně umírněná...Chtělo by to trochu nápadu. Aspoň jako S80 nebo S60. Zvenčí je ale fajn. A osmiválec je fajn :yes: krásný objem: 4.4 :-)
Jo,jo. A ten interier bude určitě klasa. Ještě si pamatuji, když vyjela 60ka... já se podíval dovnitř a úplně mě to ohromilo. Otvory ofukovačů, co pokračují na obě strany v horní linii kapličky... pravej a levej ofukovač v jiném tvaru i barevném provedení, aby ladil s okolím... A dnes tu klasu diktuje styl užitej poprvé v S40 a V50 ... dokonale jej dotáhli v S80...
tak to vypadá, že Tě Volva docela berou :-) proč ne... Nejsou špatný. Já vidím problém v těch originálních zadních světlech sedanů. Dělají to auto starší. Dost se mi líbívala 850ka a její proměna na S70. S80 přinesla ty barokní zadní světla a podle mě už to není ono. Věc názoru. Interiery-to je ovšem jíná, to jo... Ta 60ka je hodně útulná, má místa tak akorát a v béžovém plyši je prostě úžasná. Nelíbí se mi kulisa "spaceball", lepší je klasická míchačka a koženkou u spodu. Mám rád severský styl interiérů- je takopvý jiný snad tajemný nebo co :-);-) . V S40 a V50 mě zase nevoní ta středová konzola. Jasně, dost dobrý a originální počin, ale mám lýtka radši schovaný za tlustou konzolou ;-). Pamatuju se na první svezení s přeplňovaným Volvem: Byla to modrá 850 T5 a byla schopná pogumovat 100 metrů silnice. A na pětku to zrychlovalo subjektivně stejně jak na trojku >:D:yes: Dneska je to už kapku komornější... Vlastně je to nebe a dudy. Ale charisma zůstává :yes:
Opodstatneni v luxusnom SUV a nafta? Nie, nesuhlasim. Mislim si ze ked niekto da 5-6 alebo dokonca 8 mil. za auto fakt nepotrebuje setrit na na palive 2-5l/100km, pretoze viac to nevychadza. Rozhdone som proti kombinacii luxussuv+DIESEL. Diesel parti do traktorov a kamionov, na opodstatnenie v autach ako Defender, alebo Hummer H1, ale nie v Range ROveri a to si myslim ze fakt je len imageova eu blbost...
RR Sport je snad nejkrásnější auto vůbec, ale hodně mě zklamal stísněný interiér. Tak velký auto a tak strašný sededla. Cestující vzadu musí doslova trpět na malých a tvrdých sedačkách. Nejsem žádná vazba, ale při řízení jsem se ramenem opíral o dveře. Nevím jak je na tom ta mrcha s nápisem Vogue, ale u mě králem místa zůstává Murano. A jeho motor 3,5 V6 úplně stačí.
jo a k tomu prostoru ještě.... v tom autě jsem seděl na všech místech a tak něco odjel i v terénu a to i na zadních sedadlech byla naprostá pohoda... A zrovna Murano, si k tomu nemůže ani čuchnout.... :no: Bravo Land Rover :yes:
Podle tvého názoru musím říct, že jsi v RR ještě skutečně neseděl, jinak bys tohle nenapsal. Buď trochu soudnej a zajeď aspoň do autosalonu. Fakt. A pak mrkni i na Murano. To nemyslím špatně. Chci zase změnu, ale Murano právě místem nasadilo laťku hodně vysoko. A RR Sport se mi moc líbí, ne ale prostorem.
Když jsem tohle psal, netušil jsem, že si za pár dní pořídím Range Rover Vogue 4,4i. Je to hodně luxusní majestatní auto, teréňák se srdcem sporťáka. Jachta na kolech. Dostal kola 22 palců, no prostě švihák. No a Murano? Na to jsem už úplně zapoměl!
Měl jsem možnost vyzkoušet ML,GL od mercedesu.Jsou to už slušná auta,která i v terénu umí,ale RR Vogue,kterého vlastním druhý rok,je úplně jiná třída,tomu porozumí jen ten kdo měl možnost si RR vyzkoušet. Jedinou slabinou je turbodisel od BMW,dnešní motory jsou jinde. Nový osmiválec zase zařadí RR kam patří,na špici.