Po Range Roveru Sport prošel modernizací také větší Range Rover. Dočkal se obdobných změn, to znamená příchod ovládání z Velaru a plug-in hybridní verze.
hybrid jasně reaguje na úspěch podobně koncipované varianty XC90, jen ten 4R tam nemá co dělat. Premiéra nových R6 se už letos podle všeho neodehraje a právě šestiválec s 300HP + elektromotor by sednul RR a RRS mnohem lépe.
Jinak RR spíš zraje než stárne, o trochu větší optická modernizace přídě u RRS byla rozhodně potřeba více. Jen je škoda, že v případě "sportovnějšího" bratra nedošlo k redesignu zadních světel. Tady je vše naprosto v pořádku.
Všiml jsem si většího důrazu na detail viz ovládání sedadel á la M-B.
Range Rover je prostě ikona. A aby se dál dobře prodával, musí ikonou zůstat. Tj. nic moc neměnit, jen vylepšovat (ostatně, to je v článku zmíněno). Nová sedadla jsou na první pohled úchvatná. Vyhřívání bočnic a opěrek je libůstka bez významnějšího vlivu na komfort, ale pomáhají, aby ikona zůstala ikonou i když na trh vtrhne BMW X7. Ventilace zadních sedadel se také pomalu stává samozřejmostí u takto koncipovaných aut. Vylepšení infotaimentu bylo nutností! Tak teď jen vylepšit spolehlivost elektronických čidel, řídících jednotek a pod., a bude to vážně v pořádku. Čtyřválec u hybridu mně osobně opravdu nevadí. Jeho 300 k je dostatečných.... Nicméně Range Rover by měl být povinný s 8-válcem.