Diskuse

Range Rover: Nové informace a velká fotogalerie

7.9.2012

Land Rover uvolnil nové informace o čtvrté generaci Range Roveru včetně orientačních britských cen. Londýnskou předpremiéru už má za sebou.

 

  • 00 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 07.09.2012  10:56

    Další údaje

    Naftový V6 dá "stovku" za 7,9 a V8 za 6,9...to už nejsou špatný parametry ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 07.09.2012  11:12

      « Re: Další údaje

      mna vyzdy fascinuju tie 9tky na konci.... ;-)

      alebo v pripade spotreby u roznych aut sa docitas toto : 9,9L alebo 6,9L... 4,9L..... alebo 3,9L.......

      tych deviatok je nejako podozrivo vela ak si vsimas technicke udaje roznych aut.... zrejme ide len o psychologicky efekt.... lebo vsetci vieme ze ak vyrobca udava spotrebu 9,9L tak realne auto zozerie 11L....... lenze skus napisat 11L ( pravdu ) na papier..... hrozne cislo >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 07.09.2012  13:07

      « Re: Další údaje

      To víte "naftová DNA" Citroën (v kombinaci s famózní ZF8 převodovkou) je prostě ZNÁT ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 07.09.2012  13:29

        « Re: Re: Další údaje

        Citroen? To mi chybělo...myslíš původní blok vyvinutej FordxPSA? Famózní ta převodovka je, jen k PSA se jaksi nedostane ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 07.09.2012  14:09

          « Re: Re: Re: Další údaje

          Na tom je vždycky zajímavý, jak citroen tu dna rozdává kde může, na vlastní pořádné auto se nezmůže. :-) ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto lowkick

            lowkick 07.09.2012  16:22

            « Re: Re: Re: Re: Další údaje

            Jo...je to taková citronanie :-)
  • 00 Reagovat !

    foto standa-t

    standa-t 07.09.2012  11:26

    brodivost

    Nějak se mi nezdá brodivost 90cm. Běžný těsnení dveří, co je na všech autech vodu neudrží, běžně se brodivost udává někam po práhy, nebo po těsnění dveří, jináč jsou mokrý koberce, při delším brodění i mokro v botách. 90cm je do půlky dveří, obávám se že v takový hloubce už to auto začne plavat a kola ztratí kontakt s terénem.
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 07.09.2012  11:40

      « Re: brodivost

      Zcela jistě výmysl, zrovna LR má prdlajs zkušenosti s teréňákama...kdo by jim věřil..
      • 00 Reagovat !

        foto QuinGaller

        QuinGaller 07.09.2012  11:44

        « Re: Re: brodivost

        >:-[] :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto standa-t

        standa-t 07.09.2012  11:57

        « Re: Re: brodivost

        ale tak zkušenosti maj určitě, vždyť se tím živí nejdýl ze všech, hned po JEEPu, 90cm je skoro metr, znamenalo by to úplně odlišnou konstrukci, nejen těsnění dveří. Předvčírem jsem zrovna vylejval vodu z auta, tak vím o čem je řeč :-)
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 07.09.2012  11:58

          « Re: Re: Re: brodivost

          Z Range Roveru nebo Defendera? Neznám tydle finesy, takže neodpovím exaktně, přesto nemám důvod nevěřit...
          • 00 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 07.09.2012  13:04

            « Re: Re: Re: Re: brodivost

            Samozřejmě, že je to v těsnění, SUV s nějakou aspirací na terén mají vesměs kolem 500mm a tak vysoko podvozek nikdo nezdvihne, brodivost je dána dvěma parametry, způsobem provedení těsnění dveří a výškou umístění sání motoru. S touaregem jsem si řeku párkrát zkusil, voda šla na straně proti proudu tak do půlky dveří a nic, sucho. Nemám důvod nevěřit, že RR nezvládne těch 900mm, pokud to auto tak postavili, tj. těsnění a spec. umístění sání.
            • 00 Reagovat !

              foto standa-t

              standa-t 07.09.2012  14:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: brodivost

              sání není problém na těch 90cm, diferáky převody, eletrika, není problém, při týhle hloubce je problém utěsnit interier - tak proto by mne zajímalo, jak to mají řešený - při 90cm jsou pod vodou repráky ve dveřích, stahovací mechanismy, atd. a bežný těsnění kolem dveří takovej tlak neudrží, jestliže výrobce SUV garantuje 90cm, tak to znamená, že vevnitř nebude ani kapka, tak jestli je tu někdo, kdo tomu ROZUMÍ, tak tohle by mne doopravdy zajímalo. Taky mám terénní auto a mě do něj při vetší hloubce teče, tak proto mne to zajímá
              • 00 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 07.09.2012  14:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: brodivost

                Neřekl bych, že u pravých teréňáků někdo řeší, jestli dovnitř nateče, nateče, odteče, defender má v podlaze odtoky, právě u SUV s aspirací na terén je to řešeno tak, aby nenateklo, a je to jen a jen v těsnění, je jedno, kde máš repráky.
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 07.09.2012  13:07

        « Re: Re: brodivost

        :-)
    • 00 Reagovat !

      foto pargi

      pargi 07.09.2012  12:23

      « Re: brodivost

      Tady jde o to, kde se nachází sání. Voda pod koberečkami snad až tak moc nevadí (i když ve voňavkových off-roadech asi jo), naproti tomu voda ve válcích..to ohneš ojnicu nebo zlomíš klikovku..no prostě motor mrtvej. Čili nekoumejte, esi tomu nateče pod dveře, ale jak vysoko je nasávání motoru.
      • 00 Reagovat !

        foto standa-t

        standa-t 07.09.2012  12:51

        « Re: Re: brodivost

        :-) no tak sání předpokládám, že mají vyřešený, ale mít pod kobercem vodu mi normální nepřijde. JEEP udává u starších modelů brodivost 50cm a to znamená, že v týhle hloubce to auto může jezdit trvale. Jakmile hodnotu překročíš, voda je na koberci okamžitě
        • 00 Reagovat !

          foto pargi

          pargi 07.09.2012  12:57

          « Re: Re: Re: brodivost

          Jak si myslíš, že mají vyřešené sání? Nachází se (v tomto případě) v motorovém prostoru a žádný "odpuzovač vody" neexistuje. Voda pod koberečkem neznamená, že to auto zůstane viset uprostřed brodu. Voda ve válcích ano. Navíc snad všechny heavy duty offroady mají pod koberečkem (mají-li nějaký) špunt. Jako ve vaně. Natečenou vodu prostě vypustíš ven :-)
          • 00 Reagovat !

            foto standa-t

            standa-t 07.09.2012  14:04

            « Re: Re: Re: Re: brodivost

            RR není shnilej samuraj, špunt do podlahy je asi blbost, to snad uznáš. Co se týká sání, vezmi si metr a postav se k autu - je milion možností, jak udělat sání, aby to necuclo
            • 00 Reagovat !

              foto pargi

              pargi 07.09.2012  14:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: brodivost

              Já mluvil o opravdu drsných off-roadech, ty špunt opravdu mají, v RR bych ho, pochopitelně, hledal marně. Aby si sání necuclo ani při vlně, kterou auto udělá při nájezdu do hluboké vody, vyvede se hadice sání až ke střeše auta. To ovšem taky není případ tohoto civilního RR. Jiný způsob, jak bezpečně nasávat při brodění vody po pás, neznám.
              • 00 Reagovat !

                foto Habakuk14

                Habakuk14 07.09.2012  14:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: brodivost

                Do vody se najíždí na redukovaný první stupeň tedy nějakých 3-5 km/h z tohoto důvodu by se nějaký vlna tvořit neměla. Ohledně sání je povětšinou umístěno co nejvýše když si vezmu velikost vozu může to být nějakých 130 cm nad terénem. Řídící jednotky bude mít v kabině. Nezapomeňme na vzduchový podvozek který celé auto přizvedne. Mám Discovery 2 loni jsem zapadnul byl jsem přes metr ve vodě v autě bylo něco vody, ale nic tragického. Když vezmu, že tento RR bude mít dvojité těsnění dveří tak se tam voda nedostane.
                • 00 Reagovat !

                  foto pargi

                  pargi 07.09.2012  15:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: brodivost

                  Najížděl si na redukovaný stupeň do proudící vody? Esi ano, tak víš, jakou "vlnku" to udělá při 3-5 km/h. Dále, esi je nasávání 130 cm nad terénem v motorovém prostoru, znamená to, že haupnu mám po krk. A můžu ti říct, že ani u RR tak vysoko není, čili esi je to 110 cm při zvednutém podvozku, tak je to hodně.
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 07.09.2012  21:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: brodivost

                Pokud se bavíme o stojaté vodě, tak se vlna naopak dá využít, protože lokálně snižuje hladinu. U proudící vody si musíš nechat dostatečnou rezervu, protože auto bude tvořit překážku, tedy dojde k lokálnímu zvýšení hladiny. A možnost, že si motor cucne, není to nejhorší, co se může stát. To je prostě kapitola sama pro sebe.
                • 00 Reagovat !

                  foto pargi

                  pargi 08.09.2012  11:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: brodivost

                  No a co horší se může ještě stát, než že nabereš vodu do válců?
                  • 00 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 08.09.2012  11:48

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: brodivost

                    Například, že tě unese proud.
                    • 00 Reagovat !

                      foto pargi

                      pargi 08.09.2012  15:11

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: brodivost

                      Kor nyní, když má být RR až o 400 kilo lehčí :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto -MT-

                        _MT_ 09.09.2012  13:35

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: brodivost

                        Velkou roli v tom hraje podloží a síla proudu. 90 cm není zase tak moc, aby auto (téhle velikosti) samo od sebe plavalo.
                        • 00 Reagovat !

                          foto pargi

                          pargi 09.09.2012  20:28

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: brodivost

                          No tak do peřejí nebo brodu rozvodněné řeky bych s tím asi nelezl, ale za "normálních" okolností by to uplavat nemalo.
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 07.09.2012  22:30

      « Re: brodivost

      Odcházející měl brodivost 70 cm. To odpovídalo zhruba průměru pneumatiky, takže pro tohohle prcka nic extrémního. Utěsnit interiér podle mne není takový problém. Větší starosti bývají s motorovým prostorem. Už jen co dokáže voda udělat s takovým ventilátorem. Nevím, jestli je na to nějaká norma, nicméně brodivost se dá uvádět dvojí - dlouhodobá a krátkodobá, dalo by se říct. Bezpečné brodění ve větší hloubce může vyžadovat speciální vybavení. A samozřejmě, vztlak může být problém. Předpokládám, že převodovku a spol. už z továrny opatřili šnorchlem. Brodění je netriviální aktivita. Jelikož je to oficiální hodnota, v manuálu by měly být detaily a případně doporučená příprava/ vybavení.
    • 00 Reagovat !

      foto kolmar

      kolmar 08.09.2012  00:12

      « Re: brodivost

      Preco z toho robis taku vedu? Takych 80 cm mal aj stary patrol a to nemal vzduch na zdvihnutie. Pri brode by ma asi dvere a voda dovnutra trapila najmenej...viac by som sa bal elektroniky, no LR vie co robi a nemam najmensi dovod mu uverit. Ze auto zacne plavat? ale no...to musi byt vody trochu viac ako 90 cm, pozri si ako to dokaze zvladnut RR Sport!!! co je pre dakoho "navonane" SUV:

      [odkaz]

      z tohto zaberu vidno, ze zo strany prudu je voda cez polovicu dveri:
      [odkaz]

      Dostatocna hladina? torchu si uz aj zaplaval ale dal to...chalan ma vela videi, trapi Sporta pekelne a za to mu davam :yes: na to tie auta su, nie na nakupy civav v meste. Skoda ze ludia nemaju paru co to zvladne...

      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto gil54

        gil54 08.09.2012  21:30

        « Re: Re: brodivost

        auto z odkazu má ale šnorchl.
        • 00 Reagovat !

          foto kolmar

          kolmar 09.09.2012  01:18

          « Re: Re: Re: brodivost

          Tak to samozrejme vidim aj ja :-)

          Len tu bolo viac ako sanie rozobrane natekanie vody do interieru - tak som chcel ukazat, ze to pre niekoho je uplne bezne a nikto z auta vodu nevylieval (su aj take videa na internete). A chcel som poukazat aj na mnozstvo elektroniky ktore RRS ma a ... islo to dalej ;-)

          Pri hlbke ktoru odhadujem na cca 1,3 metra snorchel byt uz proste musi. Kratkodobo spravis vlnu pred autom a prejdes cca metrovu vodu s trochou stastia, no takuto lejucu sa cez celu kapotu takmer po sklo je uz bez snorchlu riziko jak remen!
  • 00 Reagovat !

    foto 4bytelnykola

    4bytelnýkola 07.09.2012  13:24

    proč furt hledám chyby?!

    To auto je vskutku šaramantní a působivé, dvě věci, komu z vás se líbí ten volant, za druhé, ty 3 opěrky pod ruku vedle sebe, kterou z nich si vybrat?:) Teď vážně, auto vypadá fantasticky, sedačky jen volají pojď mezi nás, hlavně ty vzadu, mít slabost pro majesty of UK, brali byste jaguar XJ nebo tady toho fešáka? Za mě LR RR
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 07.09.2012  13:30

      « Re: proč furt hledám chyby?!

      To je tak rozdílný, že se dá směle napsat...obojí. Protože každý je jiný.
      • 00 Reagovat !

        foto 4bytelnykola

        4bytelnýkola 07.09.2012  13:53

        « Re: Re: proč furt hledám chyby?!

        Já bych právě raději RR, kvůli "univerzálnosti", sic jezdím na hory už jen jednou za rok, ale i tak, navíc vyšší posez je trochu návykovej..
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 07.09.2012  13:57

          « Re: Re: Re: proč furt hledám chyby?!

          To bezesporu je. Ale Jag má svůj druh kouzla a RR zase jinej. Hledat univcerzalitu, asi vyhraje RR, chtít i trochu jiný auto, jsi zase u Jagu.
    • 00 Reagovat !

      foto Lonestarstate

      Lonestarstate 07.09.2012  14:32

      « Já je taky hledám

      No dokud měl XJ sexy design "láhev od coca coly", tak bych bral XJ všema deseti. Teď nevím.....asi spíš LR RR, tam ten design zmrvili poslední generací míň. :-| Interiéry v obou případech stále lahůdka...dýchají z toho luxusní jachty.

      U LR mě zajímá hlavně zda už zamakali na spolehlivosti. Ve VDS JD Power skóroval vytrvale úplně dole spolu s Kia, Isuzu a Mini. Pak prostě z žebříčku zmizel - údajně proto, že Land Roverů se v USA neprodá dost, aby mohl být zařazen do vzorku. 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto Pekelna-Micinka

      Pekelná Micinka 07.09.2012  15:17

      « Re: proč furt hledám chyby?!

      XJ. Je to Jag, není to SUV. Jinak co se týče britského interiérového luxusu, viz video. Doporučuji projít i další videa z kanálu toho uživatele, je z čeho vybírat. [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto RADEK1

        RADEK1 07.09.2012  16:27

        « Re: Re: proč furt hledám chyby?!

        Paradni, chtel bych cele to pakoviste. Byl to tam samy klenot. Nejkrasnejsi auta jsou hold z ostrovu. >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Pekelna-Micinka

          Pekelná Micinka 07.09.2012  16:57

          « Re: Re: Re: proč furt hledám chyby?!

          Má tam i AM Virage, i RR Ghost, na ten jsem ale zatím nekoukal. Rozhodně ale stojí za to si jich pár pustit, je to pěkná, civilní prohlídka míst, kam se možná mnoho lidí nepodívá. Má tam i nějaký Jagy. A co mě baví je, že když pustí rádio nebo player, tak tam hraje rock, v tom jednom Astonu hráli ZZ Top. To bych nečekal... :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto RADEK1

            RADEK1 07.09.2012  18:11

            « Re: Re: Re: Re: proč furt hledám chyby?!

            A Xkr s jsi zkouknul? Ach jo... Nabyvam dojmu, ze mi doma neco zacina schazet :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Pekelna-Micinka

              Pekelná Micinka 07.09.2012  19:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: proč furt hledám chyby?!

              Myslíš to červené, nebo to bílé S?
              • 00 Reagovat !

                foto RADEK1

                RADEK1 07.09.2012  21:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: proč furt hledám chyby?!

                No prece to bile :-) :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto Pekelna-Micinka

                  Pekelná Micinka 07.09.2012  22:18

                  « Re: proč furt hledám chyby?

                  Krasavec, viď? ;-) Je to natočené ve správnou denní dobu, kdy ta bílá ohromně funguje. Ta světla jsou nádherná, na pohled je to velký rozdíl, oproti tomu 2011 modelu XKR. Vypadá s nimi o generaci mladší.
                  • 00 Reagovat !

                    foto RADEK1

                    RADEK1 08.09.2012  13:42

                    « Re: Re: proč furt hledám chyby?

                    A ten zvuuuk.....! To co se line z vyfuku je naprosta pecka. Na druhou stranu mne prekvapil zvuk motoru po otevreni kapoty. Pripadal mi takovy tvrdy. Kocour to je ale paradni o tom neni pochyb :-)
  • 00 Reagovat !

    foto salamoon

    salamoon 07.09.2012  18:22

    drzim palce

    vychytat spolahlivost na maximalnu moznu mieru a toto auto by nemalo konkurenciu.... :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Stabi

    Stabi 07.09.2012  20:37

    Třetí řada sedadel

    Ahoj, auto je moc pěkný, prostě Range Rover. Na co jsem byl hodně zvědavej a co mě docela zklamalo, tak to je absence třetí řady sedadel. Myslel jsem si, že nový RR postaví víc univerzálně. Něco jako, dvě sedadla dozadu, když chceš něco zvláštního... A také možnost na druhou stranu, větší univerzálnost - v tak velkém autě mi chybí dokoupení třetí řady sedadel pro děti. Rád bych RR, ale mám 4 děti. Discovery je pro nás trochu moc off, i když model 4 už velmi "zrenčrouvrovatěl" ( rozumněj víc pohodlný a na denní užívání vhodnější než dřívější Disco), ale pro naše potřeby bezpečné přepravy v horách každý den ( žádný nebo téměř žádný offroad) obsluha škol, školek, kroužků a pod. je lepší SUV. Žena jezdí BMW X5 s třetí řadou sedadel ( vyměněný za super 5touring xdrive kvůli přírustku do rodiny) a na výběr zůstává jen GL ( nový model se mi vůbec nelíbí - ještě jsem neviděl ale neviděl live) a myslel jsem ještě na nový RR. No prostě zůstanu u Multivanu 4Motion
    • 00 Reagovat !

      foto 4bytelnykola

      4bytelnýkola 07.09.2012  22:28

      « Re: Třetí řada sedadel

      jeden by řekl že mb třídy Gl a vw Multivan je rozdíl :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Stabi

        Stabi 08.09.2012  08:15

        « Re: Re: Třetí řada sedadel

        No máš pravdu, VW Multivan je trochu jiné auto... ale parádní. Jenže je tu trochu podobný problém, jako u Discovery. Slabší motory a tak trochu pocit, že můžeš jezdit pohodlněji, rychleji ... prostě lépe. Proto to šilhání po dalším SUV. Moje idea byla a možná ještě je pořídit další auto, nikoliv vyměnit za Multivana. Na toho nedáme dopustit. Proto povzdech nad faktem, že obrovský RR nemá jako opci třetí řadu sedadel. Na druhou stranu, Multivan je pochopitelně dost pohodlné a žádný louda v běžném provozu. Co ztrácí na SUV v pohybu, tak bohatě nahradí praktičností. Otočíš sedačky a svačíš s dětma u stolu. Přijedeš na kole a hodíš ho bez skládání dovnitř, to samé kočárky nebo vozík ... prostě každá koncepce má něco. Ale rozhodně platí, že RR je legenda a je sakra přitažlivé auto! Volal jsem hned včera na Land Rover a potvrdili mi, že skutečně o třetí řadě sedadel zatím nic neví. Ale že ji lidé poptávají.
        • 00 Reagovat !

          foto Anonym2811

          Anonym2811 08.09.2012  12:11

          « Re: Re: Re: Třetí řada sedadel

          Můžu mít takový smělý dotaz - co ti přijde na Disco4 moc offroadového ? Teda samozřejmě má to redukci a stavitelný podvozek, ale je to velmi pohodlné auto, které se celkem hravě dostává na maximum toho, co lze s menší stodolou ještě fyzikálně zvládnout. Multivan 4motion jsem nikdy nejel, ale hádám, že vzduchový podvozek bude poskytovat větší komfort. A pokud ti nestačí opravdu nestačí těch 260 kobyl, asi by šel dodat i ten benzínový pětilitr v atmosférické verzi... ;-)

          Jinak k RR - ještě neházej flintu do žita. Podle fotek plánuje big RR i nějakou LWB verzi, je možné, že tam už sedm sedaček dají. A pak by měl brzo přijít i nový RRS, ten sice hádám mít sedm sedaček nebude, ale kdoví, LR/RR se teď dynamicky rozvíjí a může toho ještě dost vymyslet... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Stabi

            Stabi 08.09.2012  13:21

            « Re: Re: Re: Re: Třetí řada sedadel

            ahoj, zajimavá informace, o té LWB verzi, no uvidíme. Máš vlastně pravdu, co já vidím na Disco4 vlastně špatného?! Asi to bude fakt, že když jsem měl možnost Disco zkusit, tak jsem přijel v X5 a to je prostě velmi hbité, prostorné, praktické... bla bla. Prostě auto vhodnější na naše potřeby. ( skoro žádný offroad, využitelnost a praktičnost v zimě v létě). Tak mi přišlo, že je Disco4 neohrabané, veliké, ale pomalé, nebo spíš takové nepružné ... nevim. Možná to bude také tím, že u Multivanu úplné pohodlí neočekávám, spíše praktičnost a od auta jako je silniční SUV ( jasně, Disco ani RR nejsou SUV) očekávám více pohodlí, rychlosti ... kdyby ne, tak si koupím Defendera 110, 7 míst bez problémů, ale na silnici zoufale nepohodlné a pomalé auto ... ano, neni určeno na silnici ... Ještě jsem řešil třebe velkou Toyotu Land Cruiser V8. Velmi schopné na silnici i v terénu, plně vybavené za výbornou cenu ve srovnání s GL, RR a nebo i konec konců s X5 ( cenově), ale jednak neusím asijské tvary a pak vyklápění sedadel do boku mi nepřijde právě praktické
            • 00 Reagovat !

              foto Anonym2811

              Anonym2811 08.09.2012  14:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: Třetí řada sedadel

              Fotky hovoří celkem jasně ;-)
              [odkaz]

              Disco je velké a neohrabané, LR/RR jde obecně cestou pohodlí a terenních vlastností, což je skoro opakem X5. Zaměřením se X5 může rovnat leda Evoque či RRS, oba s adaptivními tlumiči. Jasně chápu, ale RR je charakterem taky zaměřený spíše na ten houpavý komfort (i když asi méně), je otázka jaká bude ta nová generace...
  • 00 Reagovat !

    foto Stabi

    Stabi 08.09.2012  08:10

    Třetí řada sedadel

    No máš pravdu, VW Multivan je trochu jiné auto... ale parádní. Jenže je tu trochu podobný problém, jako u Discovery. Slabší motory a tak trochu pocit, že můžeš jezdit pohodlněji, rychleji ... prostě lépe. Proto to šilhání po dalším SUV. Proto povzdech nad faktem, že obrovský RR nemá jako opci třetí řadu sedadel. Na druhou stranu, Multivan je pochopitelně dost pohodlné a žádný louda v běžném provozu. Co ztrácí na SUV v pohybu, tak bohatě nahradí praktičností. Otočíš sedačky a svačíš s dětma u stolu. Přijedeš na kole a hodíš ho bez skládání dovnitř, to samé kočárky nebo vozík ... prostě každá koncepce má něco. Ale rozhodně platí, že RR je legenda a je sakra přitažlivé auto!
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 08.09.2012  22:03

    DOMINANCE JAKO SAMOZŘEJMOST

    Jedno z mála aut, kterému se vizuálně nedá vytknout vůbec nic. Absolutní korespondence mezi "formou a obsahem", auto s buldočím pohledem a srdcem bonvivána silnic. V nové generaci pak range posouvá svůj status do bezkonkurenčních nebetyčných výšin eurodrzčích velikánů. Zcela přirozená, tvrdá a nesmlouvavá, přitom oduševnělá dominance, aura vítěze, pravda garáže a pravda cesty.

    Zde není třeba dlouhých projevů, postačí jen... BRAVO RANGE :yes: :-!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Unikátní muzeum v Čechách pod Kosířem: Poseďte v lavici z Obecné školy!

Unikátní muzeum v Čechách pod Kosířem: Poseďte v…

Kukyho auto, vlk ze Tří bratří či lavice jako v Obecné škole. A také psací stroj, na kterém tvořil Zdeněk…

Pořídili jste si koťátko? 6 rad, jak o něj pečovat

Pořídili jste si koťátko? 6 rad, jak o něj pečovat

Rozhodli jste se pořídit si koťátko? Na jeho příchod do rodiny se musíte řádně připravit. Poradíme, jak se o…

 

iSport.cz

ONLINE: Laver Cup začal výhrou Čiliče, v akci je obr Isner

ONLINE: Laver Cup začal výhrou Čiliče, v akci je obr Isner

Marin Čilič se stal prvním vítězem v premiérovém ročníku Laver Cupu. Chorvat zdolal v pražské O2 areně Američana…

Sto třicet tisíc měsíčně! Žilina šla ven s platy hráčů, přidali se i v Česku

Sto třicet tisíc měsíčně! Žilina šla ven s platy…

V přepočtu 130 tisíc korun měsíčně si vydělá nejlépe placený hráč slovenského extraligového celku ze Žiliny.…

 

Reflex.cz

Jsme tak civilizovaní, až z toho vymřeme. V ulicích chybí děti

Jsme tak civilizovaní, až z toho vymřeme. V ulicích…

Při pohybu Prahou, na který nemám mimo období dovolené čas, jsem zaznamenal zajímavý úkaz. Nejsou děti. Ulice…

Imaginárium bratří Formanů a jejich přátel: Hra, k níž není zapotřebí návod

Imaginárium bratří Formanů a jejich přátel: Hra, k…

V Roztokách u Prahy v neděli 17. září ožil tajuplný divadelní a výtvarný svět. Návštěvníky všeho věku láká na…