..kdo začne s osobními invektivami v diskuzi pod TAK "výjímečným" autem.. ;-)
PS: Já s tímhle topper1982(ovým) pojmenováním MUSÍM SOUHLASít.. sorry, MÁ pravdu :-)
Ale MÁ..
..byť příplatková kůže Criollo (4.000€) je (na svou cenu) opravdu EXCELENTní :yes:;-)
[odkaz]
plastová pole typu Laurin & Klement by mohla věru ZÁVIDĚT.. :-)
..nicméně přesto že jsou Range Rover a C5 auta (mnohem) VÍCe si podobná než by kdo NEvyzkoušel si jen mohl připustit, tak RR je přece jen "lepší" - bi-turbo V6 3.0 je výborné, ale od něj odvození TDV8 4.4 je přece jen "ještě lepší"; vrstvená skla zajišťující C5 skvělé odhlučnění jsou "k nezaplacení", ale RR je přece jen "ještě lepší"; masážní skvělou kůží potažená i ve sklonu opěradla (ca pod lopapatkami) nastavitelná sedadla v C5 jsou skvělá a ve třídě ojedinělá, ale RR... atd. atp. prostě RR je KRÁL (a ten nový vypadá že bude snad ještě LEPŠí :yes::yes:;-)
Range Rover je prostě jedno (z ne až tak mnoha) aut, na které se VYPLATí přejít z Citroën(u) C5 V6 Bi-turbo :-)
My kdo jsme četli genezi vývoje tohoto motoru a PROČ je právě takový jaký je (jeho "dárce orgánů" V6 3.0 Bi-turbo má 202 kW/600 Nm, rsp. jen" 190 kW s akcentem na plošší křivku točivého momentu pro "krabice" Range Rover),my s tím problém NEmáme.. ;-)
..a (proto)také NEčekáme jeho nasazení ve vozech JAGUAR (byť tato myšlenka se v diskuzích "objevuje" :-)
PS: Možná kdyby byl "předělán/poladěn" směrem na VÝKON (což je vhodné do osobního vozu), ale spíš to NEočekávám - 3litrové bi-turbo je "zcelapostačující", kdo chce "víc" pro toho tu je BENZÍNový V8 5.0 kompresor :yes:;-)
Tohle auto se mi už dlouho líbí a tak nějak se shoduju s Clarksonem, že umí dělat víc věcí dobře než jakýkoli jiný vůz. ALE! Co mě zastavuje, jsou ty pitomé řeči o nespolehlivosti RR. Nemám s ním přímou osobní zkušenost; vím, že je iracionální dát na drby z druhé ruky, ale prostě je to tak - ta značka má u mě tak poškozený obraz, že bych si RR v této generaci ještě netrouf. Máte to taky tak? (Podotýkám, že mi normálně stačí taková ta "obyčejná", evropská spolehlivost, nekoupil bych si nějaký Auris jen proto, že asi doveze. Ale o RR slyším horší věci než normál).
Jeden čas to byla opravdu komedie (ani se nemusel rozbít, stačilo, aby stávkoval), ale prý se zlepšili. Nevím, nechce se mi to zkoušet. Navíc se mi (zatím) tahle generace moc nelíbí. Vlastně i doufám, že se mi líbit nezačne. Hned má člověk život o něco jednodušší.
Spoľahlivosť Rangieho (ale aj Land Roveru, Rangie bol a je však napechovaný väčším množstvom elektroniky, viď Disco II vs. P38 atd...) . akejkoľvek generácie sa vždy ukáže časom, no a doteraz to nebolo úplne ružové. Zase je samozrejmé, že ak si niekto kúpi Classica tak nemôže čakať nepriestrelnosť v spoľahlivosti, P38 už má svoje roky za sebou tiež, no problémy pretrvávajú.
Horšie to však je pri L322, už pri uvedení na trh sa stavil s Clarksonom šéf vývoja RR alebo kto, že zabije svojho psa ak sa bude vtedy nový model kaziť (už to o niečom svedčilo) ,no a on sa ozaj kazil. A kazí sa aj dodnes.
Môžeme sa však baviť pri akom nájazde sa začali prejavovať problémy, no je pravda, že niektoré detské choroby by sa takto vznešenému autu nemali stávať abstrahujúc od nájazdu...
Už roky čítam LR fóra najmä v Británii, ale aj v ČR, takže aký taký obraz mám, ale niekedy vážne ostáva až rozum stáť čo všetko might goes wrong...
Land Rover milujem, L322 zbožňujem, jeho chýb som si však viac než vedomý, no od jeho kúpy ma zatiaľ zdržujú najmä financie, ak ich bude dostatok, to riziko som ochotný akceptovať kvôli pocitu, že som si splnil sen (záleží však na výške konta... kde nákupnou cenou to ešte ani zďaleka nekončí)
Takže ak mám byť stručný, áno vadí mi povesť LR RR, ale to riziko jeho kúpou by som rád podstúpil, navyše sa okolo LR pohybujú niektorý ozaj fajn ľudia.
Staré časy, G4 Challenge je už trochu o inom, tu obdivujem najmä team spirit
[odkaz]
Z těch cen mi popraskaly brýle, není to teda zrovna budgetovka. Jinak teda nádherný kus auta, akorát na můj vkus je "posazený" moc nízko a ostře nesouhlasím s těmi koly jak od sporťáku. Zamlouval by se mi o špetku víc "offroad look". Ale třeba to lidi, kteří vysolí 2.5+ milionu za auto, vidí jinak. :-!:yes:
Nám hned zkraje řekli, jakej novej RR bude nebo nebude. Snad jen dodám, že rakouský zastoupení dostalo k prezentaci dost divnou světle modrou metaílzu a černý čalounění, kdy oba faktory dokážou téměř dokonale zabít dojem z vozu s cenovkou kolem 3mio. Přesto RR nepůsobí špatně a nadšení s jakým technici LR představovali všechny novinky a popisovali nadšení z posunu jízdních vlastností bylo nakažlivý.
Jo a kritizovaný světla? Ty působí na karoserii s tvary, který vyznávaj už 40let stále stejnou filozofii velmi dobře.
Ono černý interiér se světlou metalízou nepůsobí tak okázale, jako jiné barevné kombinace, ale hádám, že právě takový barevných variant se prodá nakonec nejvíce, tak možná proto...
Celkem by mne zajímala nějaká statistika, kolik se prodá jak barevných interiérů... ;-)