Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Range Rover 2013: Podrobné představení, české ceny

Po deseti letech přichází nová generace Range Roveru, na české silnice vyjede v lednu.
Zpět na článek
17. 9. 2012 10:42
17. 9. 2012 10:48
17. 9. 2012 16:37
17. 9. 2012 18:56
17. 9. 2012 20:29
18. 9. 2012 07:39
17. 9. 2012 23:26
18. 9. 2012 07:40
17. 9. 2012 11:18
17. 9. 2012 11:29
17. 9. 2012 14:23
17. 9. 2012 14:37
17. 9. 2012 16:09
17. 9. 2012 18:39
17. 9. 2012 20:01
17. 9. 2012 23:11
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2012 10:42
brutal
:yes: , kral vsetkych kralov :yes:
Rozbalit vlákno
16
17. 9. 2012 10:48
Re: brutal
šašek všech šašků (T1982) :yes:
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2012 11:09
Re: brutal
..kdo začne s osobními invektivami v diskuzi pod TAK "výjímečným" autem.. ;-)
PS: Já s tímhle topper1982(ovým) pojmenováním MUSÍM SOUHLASít.. sorry, MÁ pravdu :-)
17. 9. 2012 16:37
Re: brutal
Nemá! Nejlepší je Citroen, konkrétně C5ka s kůži z jeleních šulínků :yes:
17. 9. 2012 18:56
Re: brutal
Nebudes ty taky ten cechackovsky k0kutek?
17. 9. 2012 20:29
Re: brutal
To bysme byli s tvojim fotrem už dva, co?
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2012 00:53
Re: brutal
Ale MÁ..
..byť příplatková kůže Criollo (4.000€) je (na svou cenu) opravdu EXCELENTní :yes: ;-)

[odkaz]

plastová pole typu Laurin & Klement by mohla věru ZÁVIDĚT.. :-)
..nicméně přesto že jsou Range Rover a C5 auta (mnohem) VÍCe si podobná než by kdo NEvyzkoušel si jen mohl připustit, tak RR je přece jen "lepší" - bi-turbo V6 3.0 je výborné, ale od něj odvození TDV8 4.4 je přece jen "ještě lepší"; vrstvená skla zajišťující C5 skvělé odhlučnění jsou "k nezaplacení", ale RR je přece jen "ještě lepší"; masážní skvělou kůží potažená i ve sklonu opěradla (ca pod lopapatkami) nastavitelná sedadla v C5 jsou skvělá a ve třídě ojedinělá, ale RR... atd. atp. prostě RR je KRÁL (a ten nový vypadá že bude snad ještě LEPŠí :yes: :yes: ;-)
Range Rover je prostě jedno (z ne až tak mnoha) aut, na které se VYPLATí přejít z Citroën(u) C5 V6 Bi-turbo :-)
18. 9. 2012 07:39
Re: brutal
Děkuji za vyčerpávající výklad.
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2012 10:25
Re: brutal
(velmi) RÁDO se stalo.. :-)
Avatar - white label
17. 9. 2012 23:26
Re: brutal
Copak se stalo, že má RR z většího objemu dieselového V8 znatelně méně, než koncern?
Nebo ti to v tomto případě naopak nevadí? :*) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2012 01:00
Re: brutal
My kdo jsme četli genezi vývoje tohoto motoru a PROČ je právě takový jaký je (jeho "dárce orgánů" V6 3.0 Bi-turbo má 202 kW/600 Nm, rsp. jen" 190 kW s akcentem na plošší křivku točivého momentu pro "krabice" Range Rover),my s tím problém NEmáme.. ;-)
..a (proto)také NEčekáme jeho nasazení ve vozech JAGUAR (byť tato myšlenka se v diskuzích "objevuje" :-)
PS: Možná kdyby byl "předělán/poladěn" směrem na VÝKON (což je vhodné do osobního vozu), ale spíš to NEočekávám - 3litrové bi-turbo je "zcelapostačující", kdo chce "víc" pro toho tu je BENZÍNový V8 5.0 kompresor :yes: ;-)
18. 9. 2012 07:40
Re: brutal
Jojo, taková odbornice na přeplňování to musí vědět ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2012 10:24
Re: brutal
Kdybyste byl býval onen materiál o vývoji V8 4.4 četl, TAKÉ byste byl býval "věděl" ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2012 11:06
Re: brutal
To je i MŮJ názor ;-)
17. 9. 2012 11:18
Re: brutal
...pak brutální GLadiátor mrtvého krále překročil a šel vstříc dalším vítězstvím... :-)
17. 9. 2012 11:29
Re: brutal
čoveče nevím nevím. GL nemá chrochtu osmiválec, Range držel dietu a sluší mu to...
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2012 11:44
Re: brutal
Haha hoho chichi.. ;-)
..pravil ten jen BYL a JE král (Range Rover IV. :-)
17. 9. 2012 13:52
Síla pomluv
Tohle auto se mi už dlouho líbí a tak nějak se shoduju s Clarksonem, že umí dělat víc věcí dobře než jakýkoli jiný vůz. ALE! Co mě zastavuje, jsou ty pitomé řeči o nespolehlivosti RR. Nemám s ním přímou osobní zkušenost; vím, že je iracionální dát na drby z druhé ruky, ale prostě je to tak - ta značka má u mě tak poškozený obraz, že bych si RR v této generaci ještě netrouf. Máte to taky tak? (Podotýkám, že mi normálně stačí taková ta "obyčejná", evropská spolehlivost, nekoupil bych si nějaký Auris jen proto, že asi doveze. Ale o RR slyším horší věci než normál).
Rozbalit vlákno
9
17. 9. 2012 14:23
Re: Síla pomluv
Jeden čas to byla opravdu komedie (ani se nemusel rozbít, stačilo, aby stávkoval), ale prý se zlepšili. Nevím, nechce se mi to zkoušet. Navíc se mi (zatím) tahle generace moc nelíbí. Vlastně i doufám, že se mi líbit nezačne. Hned má člověk život o něco jednodušší.
Avatar - KANKUNEN
17. 9. 2012 14:30
Re: Síla pomluv
Dobré uvažování. Až budou fungovat dvě generace po sobě, pak už je čas uvěřit, že došlo ke zlepšení.
Avatar - HEMI
17. 9. 2012 14:37
Re: Síla pomluv
Spoľahlivosť Rangieho (ale aj Land Roveru, Rangie bol a je však napechovaný väčším množstvom elektroniky, viď Disco II vs. P38 atd...) . akejkoľvek generácie sa vždy ukáže časom, no a doteraz to nebolo úplne ružové. Zase je samozrejmé, že ak si niekto kúpi Classica tak nemôže čakať nepriestrelnosť v spoľahlivosti, P38 už má svoje roky za sebou tiež, no problémy pretrvávajú.

Horšie to však je pri L322, už pri uvedení na trh sa stavil s Clarksonom šéf vývoja RR alebo kto, že zabije svojho psa ak sa bude vtedy nový model kaziť (už to o niečom svedčilo) ,no a on sa ozaj kazil. A kazí sa aj dodnes.
Môžeme sa však baviť pri akom nájazde sa začali prejavovať problémy, no je pravda, že niektoré detské choroby by sa takto vznešenému autu nemali stávať abstrahujúc od nájazdu...

Už roky čítam LR fóra najmä v Británii, ale aj v ČR, takže aký taký obraz mám, ale niekedy vážne ostáva až rozum stáť čo všetko might goes wrong...

Land Rover milujem, L322 zbožňujem, jeho chýb som si však viac než vedomý, no od jeho kúpy ma zatiaľ zdržujú najmä financie, ak ich bude dostatok, to riziko som ochotný akceptovať kvôli pocitu, že som si splnil sen (záleží však na výške konta... kde nákupnou cenou to ešte ani zďaleka nekončí)

Takže ak mám byť stručný, áno vadí mi povesť LR RR, ale to riziko jeho kúpou by som rád podstúpil, navyše sa okolo LR pohybujú niektorý ozaj fajn ľudia.

Staré časy, G4 Challenge je už trochu o inom, tu obdivujem najmä team spirit
[odkaz]
Avatar - Johny.Rico
17. 9. 2012 16:00
Re: Síla pomluv
WOW! Super link! A Češi zvítezili hned napoprvé v 1995 roce!!! Díky moc, perfektní podívaná.
Čas: 1.04.52hod
Avatar - HEMI
17. 9. 2012 16:09
Re: Síla pomluv
S radosťou, nie je zač. ;-)
Avatar - HEMI
17. 9. 2012 18:39
Re: Síla pomluv
ten to bohužiaľ určite neprežil...
Avatar - white label
17. 9. 2012 23:22
Re: Síla pomluv
Mám to podobně...
17. 9. 2012 20:01
22 palců
Když jsem poprvé tohle kolo viděl v surovém stavu, tak jsem málem upadl. Hodně síly při přezouvání! :-)
Rozbalit vlákno
1
17. 9. 2012 21:54
Re: 22 palců
Jojo, dostat 18" do kufru Freelanderu dá celkem zabrat, s tímhle bude ještě větší zábava... ;-)
17. 9. 2012 23:11
Not cheap...
Z těch cen mi popraskaly brýle, není to teda zrovna budgetovka. Jinak teda nádherný kus auta, akorát na můj vkus je "posazený" moc nízko a ostře nesouhlasím s těmi koly jak od sporťáku. Zamlouval by se mi o špetku víc "offroad look". Ale třeba to lidi, kteří vysolí 2.5+ milionu za auto, vidí jinak. :-! :yes:
Rozbalit vlákno
0
18. 9. 2012 07:03
Fotkoví odborníci
Nám hned zkraje řekli, jakej novej RR bude nebo nebude. Snad jen dodám, že rakouský zastoupení dostalo k prezentaci dost divnou světle modrou metaílzu a černý čalounění, kdy oba faktory dokážou téměř dokonale zabít dojem z vozu s cenovkou kolem 3mio. Přesto RR nepůsobí špatně a nadšení s jakým technici LR představovali všechny novinky a popisovali nadšení z posunu jízdních vlastností bylo nakažlivý.
Jo a kritizovaný světla? Ty působí na karoserii s tvary, který vyznávaj už 40let stále stejnou filozofii velmi dobře.
Rozbalit vlákno
1
18. 9. 2012 13:02
Re: Fotkoví odborníci
Ono černý interiér se světlou metalízou nepůsobí tak okázale, jako jiné barevné kombinace, ale hádám, že právě takový barevných variant se prodá nakonec nejvíce, tak možná proto...

Celkem by mne zajímala nějaká statistika, kolik se prodá jak barevných interiérů... ;-)