24.3. 2015 Jan Mička Jan Mička

Range Rover Sport HST má 380 koní a představí se v New Yorku

Range Rover Sport HST má 380 koní a představí se v New Yorku

Na blížícím se autosalonu v New Yorku uvidíme novou verzi Range Roveru Sport. Má označení HST a výkon 380 koní.

Čeští zájemci o Range Rover Sport mají na výběr ze široké palety šesti – a osmiválcových turbodieselů, zážehový agregát je však v nabídce pouze jeden – brutální osmiválec 5.0 Supercharged s výkony 375 a 405 kW (SVR).

Na blížícím se autosalonu v New Yorku nám Britové představí novinku s třílitrovým agregátem, který najdeme například pod kapotou Jaguaru F-Type S. Nese přídomek HST, půjde o limitovanou edici nabízenou od dubna, ovšem menší podíl benzinových agregátů na našem trhu nevyřeší. Prioritní je totiž Čína, Rusko, Severní Amerika a Blízký východ.

Range Rover Sport HTS poznáte na první pohled podle drobných exteriérových změn. Jiná je například maska chladiče, rámečky kolem předních mlhovek, nebo ventilační otvory v kapotě. Díly jsou vyvedeny v lesklém černém odstínu a ladí k tmavě šedému zbarvení jednadvacetipalcových disků. Těmi to ale nekončí – za příplatek totiž dostanete ještě o palec větší kola Stealth, a aby byl efekt co nejlepší, vzadu přibyl nový spoiler.

Land Rover v tiskových materiálech uvádí, že je HTS jakýmsi stupněm mezi základním třílitrovým šestiválcem s 250 kilowatty a pětilitrovým osmiválcem, který jich má 375. Nabízených 280 kW má sice blíže k základnímu šestiválci, to ale nemění nic na faktu, že i tak bude více než dvoutunové SUV pořádně rychlé.

Range Rover Sport SDV6 – Zlepšení na všech frontách

V souvislosti s premiérou vozu v New Yorku představí značka také drobné změny modelu Sport pro rok 2016. Jde přitom především o elektroniku, konkrétně například systém InControl Protect, který umožňuje na dálku zkontrolovat hladinu paliva v nádrži, automaticky přivolat pomoc v případě nehody, nebo komunikovat s Land Rover Assistance.

Díky službě Premium InControlTM Remote zase můžete na dálku odemknou a zamknout dveře, spustit klakson nebo zablikat světly. Totéž nabízí také nový sedan střední třídy XE. Zavazadlový prostor nyní můžete otevřít "podkopnutím" zadního nárazníku a díky Auto Access Height se vám už nikdy nestane, že byste při vystupování z vozu museli "vyskakovat" - po zastavení a otevření dveří se totiž podvozek sám sníží na komfortní výšku.

Spolupracujeme s TipCars.com
Česko jedná o výměně přístavů v Hamburku, může k ní dojít do pěti let Česko jedná o výměně přístavů v Hamburku, může k ní dojít do pěti let

Česká republika by během tří až pěti let mohla vyměnit…

Stát by mohl hradit náklady na EET, malí podnikatelé jednali s Babišem Stát by mohl hradit náklady na EET, malí podnikatelé jednali s Babišem

Nejmenší obchody s jedním pokladním místem by mohly…

Rytíři na Bouzov nemají nárok, odvolací soud potvrdil zamítnutí žaloby Rytíři na Bouzov nemají nárok, odvolací soud potvrdil zamítnutí žaloby

Olomoucký krajský soud dnes v odvolacím řízení potvrdil…

ČEZ prodává podíl v maďarské MOL, z transakce čeká miliardové výnosy ČEZ prodává podíl v maďarské MOL, z transakce čeká miliardové výnosy

Energetická skupina ČEZ spustila prodej svého podílu 7,5…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a…

Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor

Korejská automobilka si nechala na evropském patentovém…

 







 
Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Dnes 08:00

S80 je největším volvem od roku 1998. Tehdy šlo o revoluci, neboť příchod modelu ukončil jednu éru značky. Namísto klasické koncepce dostal vůz pohon předních kol. Druhá generace trend té první vydání rozvíjí, navíc je výrazně spolehlivější.




Blesk.cz

V Libni se srazilo auto s tramvají: Hasiči vystříhávali zaklíněného řidiče

V Libni se srazilo auto s tramvají: Hasiči…

Hasiči zasahují u dopravní nehody v ulici Zenklova, kde se střetl osobní automobil s tramvají. Podle tiskového…

Lubomír Kostelka slaví 90! Nikdy jsem nenašel tu pravou, svěřil se herec

Lubomír Kostelka slaví 90! Nikdy jsem nenašel tu…

Na konci března oslaví 90. narozeniny, ale příliš to na něm vidět není. Lubomír Kostelka nad pivečkem…

 

iSport.cz

Legendy Sparty a Slavie o Radovi: Změna byla nutná, ale rozhodne forma hráčů

Legendy Sparty a Slavie o Radovi: Změna byla nutná,…

Dvakrát působil ve Slavii, teď Petra Radu čeká derby v roli kouče Sparty. Legendy obou pražských celků si myslí,…

Fanoušci Komety o cenách lístků: Prasárna, mluví to o inteligenci vedení

Fanoušci Komety o cenách lístků: Prasárna, mluví to…

Vzbudilo to horkou krev už před startem samotného semifinále Generali play off hokejové extraligy. Fanoušky…

 

Reflex.cz

Tlachání českého premiéra na evropském summitu aneb Sobotko, ty podněte jeden!

Tlachání českého premiéra na evropském summitu aneb…

Předseda české sociální demokracie a premiér Sobotka se koncem minulého týdne pravděpodobně dostal na římském…

Ostrov svobody, nebo rudý teror? Vyšla výborná kniha o nejednoznačné historii moderní Kuby

Ostrov svobody, nebo rudý teror? Vyšla výborná kniha…

Kuba a její porevoluční vývoj jsou buď milovány, nebo zatracovány, nic mezi tím. Zatímco socialistické…