Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Range Rover Velar již není tajemství. Podoba odhalena!

Range Rover Velar se dnes slavnostně představí v Londýně. Design exteriéru i interiéru byl ovšem odhalen předčasně únikem několika snímků.
Zpět na článek
1. 3. 2017 09:24
1. 3. 2017 09:26
1. 3. 2017 09:37
1. 3. 2017 09:49
1. 3. 2017 09:45
1. 3. 2017 10:07
1. 3. 2017 10:39
1. 3. 2017 11:34
1. 3. 2017 13:26
1. 3. 2017 09:37
1. 3. 2017 09:46
1. 3. 2017 09:51
1. 3. 2017 10:02
1. 3. 2017 10:29
1. 3. 2017 10:33
1. 3. 2017 10:54
1. 3. 2017 18:00
1. 3. 2017 10:48
1. 3. 2017 09:47
1. 3. 2017 09:51
1. 3. 2017 10:05
1. 3. 2017 10:36
1. 3. 2017 20:08
2. 3. 2017 12:09
1. 3. 2017 09:24
kedy
uz konecne hosi u RR pochopia, ze stredovy display ma byt co najvyssie a nie utopeny niekde v podpalubi... za mna v dnesnej dobe dost fail ;-\
Rozbalit vlákno
8
1. 3. 2017 09:26
Re: kedy
no kdyby byl jen špatně umístěný, ale díky tomu sklonu se na něm bude přišerně odrážet slunce a bude na něj blbě vidět.
Avatar - dewill
1. 3. 2017 09:37
Re: kedy
a hlavně bude neskutečně upatlanej 8-s
Avatar - Dinar
1. 3. 2017 09:49
Re: kedy
Takto umístěné je mají všechny range, odrážení se slunce, resp. viditelnost je daná spíše kvalitou displeje než jeho sklonem, každopádně v tomto směru nepozoruju problém ani u současných displejů v rangeích, takže neočekávám, že nový by měl být horší.
Avatar - Bubáq
1. 3. 2017 09:45
Re: kedy
Dobrý den, autogurman.
Už jste někdy v RR seděl? Pokud máte tu zkušenost, jistě mi dáte za pravdu, že tyto vozy nemají (díky vysoké poloze přístrojové desky) nijak hluboko utopený. A už vůbec ne v podpalubí. Dokonce ani sklon displeje nevadí, jeho čitelnost je prvotřídní, pane xpaja.
Jo, RR ví, co je kvalita. Za displej v tomto voze se žádný řidič stydět nemusí.
1. 3. 2017 10:07
Re: kedy
No z hlediska bezpečnosti a ergonomie jde především o to, aby byl nad úrovní přístrojového štítu, někde blíž k čelnímu sklu, aby řidič nemusel zklouzavat pohledem dolů a to není v žádném RR. Range Rover ma displej proti tomuhle skoro kolmo a Evoque je tak někde napůl mezi RR a tímhle Velarem.
1. 3. 2017 10:39
Re: kedy
Tak toto (jako má RR) umístění displeje (podobně jako má třeba Honda) mi vyhovuje více... Důvod je jednoduchý. Display netrčí nad palubní desku (zorné pole řidiče) a obvzvlášť v noci je to důležité, zvlášť když systém neumožňuje vypnout kompletně display i s ovládacíma tlačítkama, takže vás stále roztptiluje a po delší době vám vypálí ty tlačítka do hlavy (Toyota CH-R atd.)
1. 3. 2017 11:34
Re: kedy
Nemožnost vypnout displej nebo aspoň výrazně stáhnout podsvícení mě taky irituju, kde jsou ty časy kdy šlo u Saabů vypnout podsvícení všeho krom rychloměru. Z toho by si měli vzít inspiraci všichni výrobci.
Avatar - Dinar
1. 3. 2017 13:26
Re: kedy
Tohle jde u Range samozřejmě taky.
Avatar - Dinar
1. 3. 2017 09:37
Zvenku
je velar jako range sport po jemném stlačení v lisu, celkově žádné překvapení, klasické range tvary, snížené, rozšířené, sportovní, pěkné a elegantní. :-) :yes:
Uvnitř vidíme, jak budou vypadat interiery všech dalších rangeů po fl a v příští generaci, infotainment konečně na výši, módní dotykové všechno. Vypadá to hezky, což o to, i když je tu otázka, jak se na tom skleněném klima panelu budou vyjímat otisky prstů, ale použití dotyk. plošek místo tlačítek na volantu mi už přijde diskutabilní, jsem zvědav, jak bude fungovat (odezva plošek) třeba u tempomatu, jestli si řidič pořád nebude muset zrakem kontrolovat jestli navolil, co navolil. Uvidíme...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - removed
1. 3. 2017 09:46
Re: Zvenku
Souhlas. Sportovni a elegantni zaroven. Souhlas i s rozpaky dotykovych plosek na volantu. Celkove ale pusobi opravdu "lahodne"
Avatar - Emel
1. 3. 2017 09:51
Re: Zvenku
Ty víš jak budou ty "dotykové plošky" řešené? Tj. třeba jestli je to tvrdá plocha, nebo jestli se to prohne/smáčkne?

Tvary jo, ok, možná se mi zatím z fotek víc líbí klasika než ten přizvedlý zadek tady, ale pořád je to třídní špička... já v tom vidím i kus Evoque.
Avatar - Dinar
1. 3. 2017 10:02
Re: Zvenku
Nevím, spekuluju, ale z fotky to vypadá, že třeba vyhř. volantu je jen senzor, ale to okruží, na kterém je tempomat, by se mohlo chovat jako kolékové tlačítko, uvidíme.
Avatar - boost.
1. 3. 2017 10:29
Re: Zvenku
Fungují dotykáče v autech i když má řidič kožené rukavice? Třeba mobil mi s nimi ovládat nejde.
1. 3. 2017 10:33
Re: Zvenku
řidit profesionálně není důležitý. Důležitý je připojení k internetu, Wi-Fi !!!! >:-[]
Avatar - Brumbal
1. 3. 2017 10:54
Re: Zvenku
Telefon uz kolem 5tis. treba vyprodejovy Huawei P8 lite ma rezim rukavice, kde dotyk reaguje v rukavicich. Tohle nebude problem mit poreseno v luxusnim SUV pro rok 2017.
1. 3. 2017 18:00
Re: Zvenku
Takže si musíš vzpomenout a zapnout ho, než si vezmeš rukavice? ;-) To jméno tak nějak implikuje, že je určený jen pro rukavice.

Nokia tohle vyřešila před lety, stačilo mít nastavenou nejvyšší citlivost. Fungovalo to i přes dva páry rukavic, když byla opravdu kosa. Jestli si dobře vzpomínám, důvod, proč člověk mohl chtít snížit citlivost, byla o něco vyšší spotřeba. Algoritmus za tím byl myslím adaptivní.

O tom, že něco není problém, když dojde na automobilky a výpočetní techniku, mám své pochybnosti. :-)
1. 3. 2017 10:48
Re: Zvenku
Snad dorazí i nějaká motorová novinka.

Nechápu, že firma s tak širokým barevným rozsahem fotí první snímky v šedé 8-s

Interiér i exteriér navazuje na ostatní RR, líbí...placaté, široké. :yes: ;-)
Avatar - praděda7
1. 3. 2017 09:47
Žížala
Z profilu to vypadalo na alespoň 4 řady sedadel a ono ničevó...... ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dinar
1. 3. 2017 09:51
Re: Žížala
To je auto velikosti fpace, to není na tři řady. ;-)
Avatar - praděda7
1. 3. 2017 09:58
Re: Žížala
Když se mrkneš do galerie na poslední obrázek, tak uvidíš o čem mluvím... ;-)
Avatar - Dinar
1. 3. 2017 10:05
Re: Žížala
Rozumím, je to placaté a vypadá natáhnutě, ale reálně je to krátké, ta zadní sedadla jsou hodně zapuštěna (proto jsou tak "sportovně" tvarovaná) mezi c sloupky, takže tam na třetí řadu prostě není místo. ;-)
Avatar - Bubáq
1. 3. 2017 09:48
Krása a avantgarda...
Jako obvykle, nový model LRJ vyniká svým skvostným designem zvenku i uvnitř. A všimněte si těch hluboce profilovaných zadních sedadel. Konečně vůz, který pasažéry ve druhé řadě netrestá za to, že nemohou sedět na předních sedadlech. Po Panameře další pionýr pohodlí a komfortu ve druhé řadě.....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
1. 3. 2017 09:55
Re: Krása a avantgarda...
Jo, je to ukázka moderního designu, jen mám trošku obavu, aby to nebylo místy moc na úkor praktičnosti, tj. jak budou fungovat ta dotyková ovládání všeho, kam si dá řidič lahev s vodou nebo kafe apod. ;-)
Avatar - Brumbal
1. 3. 2017 10:36
Killer X6
Nejkrasnejsi SUV
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2017 12:58
vyjížděcí kliky
To je snad poprvé, co vidím na běžném autě i v sériovém provedení "vyjížděcí" kliky dveří. Myslel jsem si, že důvodem, proč je nelze použít, je bezpečnost v případě nehody...

Jinak :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Bubáq
1. 3. 2017 13:21
Re: vyjížděcí kliky
Auta běžně v případě aktivace airbagů automaticky odemykají dveře; předpokládám proto, že "vyjetí" klik do vnější polohy nebude problém. Zatím tedy jen o drahých aut....
1. 3. 2017 13:36
Re: vyjížděcí kliky
Tesly to mají, jak to je s tou bezpečností to nevím :-)
1. 3. 2017 13:38
Re: vyjížděcí kliky
Model S to má taky, občas je to slušný zabezpečení i proti tomu, aby se do auta dostal majitel.
Avatar - happy_driver
2. 3. 2017 12:09
***
Tradične veľa nadšenia a ochkania, ale predpoklad je taký ako vždy, je to len RR, kde až prax ukáže, že aké spiatočnícke, resp. nepraktické riešenia použili...
Rozbalit vlákno
0