Takto umístěné je mají všechny range, odrážení se slunce, resp. viditelnost je daná spíše kvalitou displeje než jeho sklonem, každopádně v tomto směru nepozoruju problém ani u současných displejů v rangeích, takže neočekávám, že nový by měl být horší.
Dobrý den, autogurman.
Už jste někdy v RR seděl? Pokud máte tu zkušenost, jistě mi dáte za pravdu, že tyto vozy nemají (díky vysoké poloze přístrojové desky) nijak hluboko utopený. A už vůbec ne v podpalubí. Dokonce ani sklon displeje nevadí, jeho čitelnost je prvotřídní, pane xpaja.
Jo, RR ví, co je kvalita. Za displej v tomto voze se žádný řidič stydět nemusí.
No z hlediska bezpečnosti a ergonomie jde především o to, aby byl nad úrovní přístrojového štítu, někde blíž k čelnímu sklu, aby řidič nemusel zklouzavat pohledem dolů a to není v žádném RR. Range Rover ma displej proti tomuhle skoro kolmo a Evoque je tak někde napůl mezi RR a tímhle Velarem.
Tak toto (jako má RR) umístění displeje (podobně jako má třeba Honda) mi vyhovuje více... Důvod je jednoduchý. Display netrčí nad palubní desku (zorné pole řidiče) a obvzvlášť v noci je to důležité, zvlášť když systém neumožňuje vypnout kompletně display i s ovládacíma tlačítkama, takže vás stále roztptiluje a po delší době vám vypálí ty tlačítka do hlavy (Toyota CH-R atd.)
Nemožnost vypnout displej nebo aspoň výrazně stáhnout podsvícení mě taky irituju, kde jsou ty časy kdy šlo u Saabů vypnout podsvícení všeho krom rychloměru. Z toho by si měli vzít inspiraci všichni výrobci.
je velar jako range sport po jemném stlačení v lisu, celkově žádné překvapení, klasické range tvary, snížené, rozšířené, sportovní, pěkné a elegantní. :-):yes:
Uvnitř vidíme, jak budou vypadat interiery všech dalších rangeů po fl a v příští generaci, infotainment konečně na výši, módní dotykové všechno. Vypadá to hezky, což o to, i když je tu otázka, jak se na tom skleněném klima panelu budou vyjímat otisky prstů, ale použití dotyk. plošek místo tlačítek na volantu mi už přijde diskutabilní, jsem zvědav, jak bude fungovat (odezva plošek) třeba u tempomatu, jestli si řidič pořád nebude muset zrakem kontrolovat jestli navolil, co navolil. Uvidíme...
Nevím, spekuluju, ale z fotky to vypadá, že třeba vyhř. volantu je jen senzor, ale to okruží, na kterém je tempomat, by se mohlo chovat jako kolékové tlačítko, uvidíme.
Telefon uz kolem 5tis. treba vyprodejovy Huawei P8 lite ma rezim rukavice, kde dotyk reaguje v rukavicich. Tohle nebude problem mit poreseno v luxusnim SUV pro rok 2017.
Takže si musíš vzpomenout a zapnout ho, než si vezmeš rukavice? ;-) To jméno tak nějak implikuje, že je určený jen pro rukavice.
Nokia tohle vyřešila před lety, stačilo mít nastavenou nejvyšší citlivost. Fungovalo to i přes dva páry rukavic, když byla opravdu kosa. Jestli si dobře vzpomínám, důvod, proč člověk mohl chtít snížit citlivost, byla o něco vyšší spotřeba. Algoritmus za tím byl myslím adaptivní.
O tom, že něco není problém, když dojde na automobilky a výpočetní techniku, mám své pochybnosti. :-)
Rozumím, je to placaté a vypadá natáhnutě, ale reálně je to krátké, ta zadní sedadla jsou hodně zapuštěna (proto jsou tak "sportovně" tvarovaná) mezi c sloupky, takže tam na třetí řadu prostě není místo. ;-)
Jako obvykle, nový model LRJ vyniká svým skvostným designem zvenku i uvnitř. A všimněte si těch hluboce profilovaných zadních sedadel. Konečně vůz, který pasažéry ve druhé řadě netrestá za to, že nemohou sedět na předních sedadlech. Po Panameře další pionýr pohodlí a komfortu ve druhé řadě.....
Jo, je to ukázka moderního designu, jen mám trošku obavu, aby to nebylo místy moc na úkor praktičnosti, tj. jak budou fungovat ta dotyková ovládání všeho, kam si dá řidič lahev s vodou nebo kafe apod. ;-)
To je snad poprvé, co vidím na běžném autě i v sériovém provedení "vyjížděcí" kliky dveří. Myslel jsem si, že důvodem, proč je nelze použít, je bezpečnost v případě nehody...
Auta běžně v případě aktivace airbagů automaticky odemykají dveře; předpokládám proto, že "vyjetí" klik do vnější polohy nebude problém. Zatím tedy jen o drahých aut....
Tradične veľa nadšenia a ochkania, ale predpoklad je taký ako vždy, je to len RR, kde až prax ukáže, že aké spiatočnícke, resp. nepraktické riešenia použili...