Oceňujem dizajnové vychytávky, ktoré Velar robia futuristickým. Dosť to pridáva na takej tesloidnej exkluzivite. :yes: Zadný previs mi ale príde zbytočne dlhý. O pár milimetrov kratší a bolo by to super, asi ako tu na skici.
[odkaz]
[odkaz]
V pořádku tak to taky má být. Každý koupí na co má. Jen to trapné komolení, ach jo... Jinak auto vypadá opravdu výborně, s tím správným motorem tipuji že bude začínat na cca 2M.
Kdyz te ctu, tak si vzdycky vzpomenu na takovej ubohej internetovej casopis jakehosi Simca fanouska. Pro ty jsou moderni auta krapy, jenom ta stara jsou ta prava, ale v kazdem clanku ci reportazi kde se temi klenoty jede nekam na sraz ci jenom na nakup, tak se cestou delaji generalky motoru, padaji kola, hori elektrika, vari se voda, sto kilometru v kuse a bez poruchy snad jeste neujeli. Ale zaplatpanbuh nejsou jenom mentalni eunusi jako oni, Ballmer ci ty a my si muzeme uzivat hezkych funkcnich veci. Lopato.
říká se tomu automatická přístupová výška - sfouknou se měchy při vypnutí motoru a po otevření dveří - aby se snadněji vystoupilo. Myslím, že je specialita RR. Nevím o tom, že by to dělalo nějaké jiné SUV.
Mam rad moderni veci, udelatka a vse kolem, ale tahle displeyova uchylarnost je jeste vetsi zlo nez to dnes tak oblibene davani "klavirniho laku". Na ten clovek aspon nesaha umyslne a ikdyz si ho upatle velice rychle, neni to vec cilena, proste stane se, ale tohle? Vazne se muselo setrit az tak, ze se komplet panel klimy musel udelat dotykovy, nebo prakticnost proste musela ustoupit designu?
A kdyz jsem si rikal, ze co do prakticke pouzitelnosti / udrzovani cistoty to tezko slo udelat hur, vsimnu si v lesklem provedeni (dotykove a s displayem?) cudle na volantu. >:D
Také si myslím, že především v SUV by měl být podíl klasických analogových tlačítek alespoň u toho základního vybavení (jako klimatizace, audio-volume a tempomat) zachován. Nebo alespoň by dotykáče měly trochu zavibrovat (rozhodně ne zapípat!).Ale lidi na to časem přijdou, až se jim všechny ty displeje začnou kazit a zamrzat. Ne každý pokrok je pokrokem.
Mohli tam taky dat misto dotykovych displeju ty kvalitni pogumovane lepive knofliky z KdF koncernu ktere byly po roce jak po leprove epidemii. Kdyz jsem vzdycky do takoveho klenotu nahodou sednul, tak jsem se stitil na ne sahnout abych nedostal choleru. Kdyz neni clovek tlustej smradlavej spinavej dobytek, pravidelne se myje a nerejpe se v rypaku, tak nema na displeji daktyly a rozmazane holuby.
Tož na CZ webovkách LR už je i konfigurátor, vybral jsem si motorizaci, dá rozum že zážehový 3l, plus pár nezbytných maličkostí a jsem na pouhých 2 499 741,- netto/brutto. Len ta škrabka im tam chýbá, len ta škrabka. Copak škrabka, ale jmelí, neb jak praví klasik "Kámen není kokos". Tož tak ;-)
okrem capancov na "infoteimente" budu uz capance a mastnota aj na klime, a vlastne na celom stredovom tunely, a ako pozeram uz aj na ovladacoch na volante.
vazne super, hlavne, ze sa to stylistom v oddeleni dizajnu paci na produktovych fotkach.... 8-s
inak dizajnovo podareny model,za exterier a to latkove calunenie :yes:
ale to tabletovo vo vnutri :no:
Každopádně je plus, že prahy nejsou v barvě karoserie, protože pak by to byla i opticky obtloustná příšera tahající panděro po zemi.
Minus jsou pak různé tuzingové prvky rozeseté po autě - hlavně ten zadní rádobydifuzor orámovaný klasicky příšerným stříbrným plastem... (nicméně pořád je to o trochu lepší než lowcostový zadek Kodiaqu Scout). Výfuky jsou pak příliš blízko u sebe, což nikdy nevypadá dobře...
Interier je bezesporu fotogenický, jak je to funkční ukáže praxe.
Dizajnovo "preplácané" a ešte tie nepraktické dotykáče... nielen že to bude vyzerať neustále upatlané, ale ešte sa vytratila aj akákoľvek intuitívnosť ovládania. Proste RR... :no: