Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ředitel Audi byl suspendován, zastoupí ho šéf prodeje

Německá automobilka Audi se rozhodla dočasně zbavit funkce generálního ředitele Ruperta Stadlera (55), který byl v pondělí zadržen v souvislosti s aférou kolem podvodů s měřením emisí. Na jeho místo prozatímně jmenovala šéfa prodeje Brama Schota (56).
Zpět na článek
19. 6. 2018 22:37
20. 6. 2018 02:39
Avatar - praděda7
19. 6. 2018 17:02
Šílenství pokračuje......
....kdo ví, co nebo kdo za tím doopravdy je..........
Rozbalit vlákno
5
Avatar - speedfred
19. 6. 2018 18:05
Re: Šílenství pokračuje......
....že by boj rodinných klanov ?
Avatar - pradeda777
19. 6. 2018 19:46
Re: Šílenství pokračuje......
Jedna skupina lidi, co tohle "tlaci" jsou bezpecne pravnici. Ale to jsou jen pesaci. Opravdovy el cappo je dobre zamaskovany..... :-!
Avatar - speedfred
19. 6. 2018 21:10
Re: Šílenství pokračuje......
Nejaký Ferdinandov potomok ? Ferdi už je hádam starý na totok
19. 6. 2018 21:28
Re: Šílenství pokračuje......
Kalous.
Avatar - speedfred
19. 6. 2018 22:05
Re: Šílenství pokračuje......
>:D >:D
Avatar - Joky
19. 6. 2018 19:56
a pak tady budu vládnout já
Vóša, z boží vůle Škodobijec č.1

a už se téším na to, jak místní Škodomilská pakáž bude pištět, až jejich modlu budou přebírat Číňani, nebo Lada ? Obě nabídky leží na stole a pokuty za levárny se prostě musí zaplatit ber kde ber ..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - praděda7
19. 6. 2018 22:20
Re: a pak tady budu vládnout já
Kua, že by za tím nakonec byli Rusáci a Kitájci? >:D
19. 6. 2018 22:37
Je to dobře
Firma která podvádí musí být potrestána. Koncern zdaleka není jediný. Bylo by fajn postavit před spravedlnost všechny.

Fakt si nebudeme kazit zdraví jenom proto, aby soudruzi v operácích měli fleetovou spotřebu o 0.4 l nižší a firma se tak vyhla ekodaním. Nikomu to zdá se nevadí. Do chvíle, kdy se stane neštěstí ve jejich rodině. Nikomu bych toto nepřál, nikdy. Bohužel takové případy jsou a je to právě kvůli mikročásticím.

Ano, EU a její CO2 je šílenství. Inspirace amerikou a jejím důrazem právě na mikročástice je na místě. Nechce se mi ale přistupovat na hru, kterou hrají ostatní co v tom "také jedou" (doslova). Částice jsou problém. Tak jako auta smrdí dneska nesmrděly snad nikdy. Ten hnusný smrad za 8/10 Dieselů je k nevydržení. A dělají to nejčastěji právě koncernová auta, ruku v ruce s Peugeotem a dalšími. U Peugeotů je to snad pravidlem i u velice nových aut. Bylo by fajn si došlápnout i na ně a nejenom honit VW. Proč proti tomu nikdo neprostestuje ? Protože si lidi ty auta nakoupili (menšina) nebo to parkují před barákem jako firemní (většina) a svoje auto si málokdo bude hanit.

Teď vyjela nová Fabie, u každého motoru filtr. Co s tím udělá druhý a třetí majitel je očividné ze současné praxe - budou jezdit a trávit okolí. Fakt to není sranda. Prosím Policii ČR, aby začala konat. Jízda s vykuchaným filtrem je naprostá bezohlednost a takoví řidiči do provozu nepatří.

Nedávno tu byly odhady od Greenpeace, že jen v Evropě za poslední dobu zabili 1700 lidí. Wow. Fakt chceme radši být nemocní, než donutit EU a výrobce automobilů změnit taktiku ? Jenom proto, aby si Franta odvedle mohl koupit svojí oblíbenou ojetou Octávku, i když do toho už dávno zapomněli dávat motory (ty TDI jsou opravdu vražedné, 1.0 TSI je pomalu dohání), se nehodlám dusit. Fakt ne.

Cesta jsou hybridy, atmosférické benzíny. Vždyť na normální popojíždění to stačí. Pak může paradoxně existovat spousta přímovstřikových turbobenzínů o vysoké kubatuře ve sportovních autech typu BMW a nebude potřeba je regulovat, obecně takových aut jezdí jako šafránu. Ale proboha, většina lidí jezdí s motorem pod 100 kW, pár služebních Dieselů má nedostižné maximum někde okolo 110. Přes 150kW chodí už málokdo. Tahle většinová skupina aut se dá dělat hybridní s atmosférickou jednotkou. A má to ještě jednu výhodu - člověk nepotřebuje aditiva v palivu, protože nepřímovstřikové motory se co ? nezasírají.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - VDC
20. 6. 2018 02:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Aoyagi
20. 6. 2018 09:28
Re: Je to dobře
Že by to bylo pokrokem ve zdravotnictví?
Avatar - praděda7
20. 6. 2018 16:07
Re: Je to dobře
Jo, to taky. Konečně se k nám totiž dostaly tolik potřebné léky, které byly za komoušů jen pro vyvolené. Jedním z vyvolených byl i národní umělec V. Menšík, který dostával ze specializované lékárny pro UVKSČ léky na astma a o ty se pak dělil s dalšími potřebnými, kteří by jinak zemřeli. Byl to zlatý člověk!
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2018 13:26
Re: Je to dobře
Od socíku = docela dramaticky >:D

Z rozhodnutí strany = tu každej člověk umřel asi o 10 let dřív >:-[]

Serioznějš = komanči neměli prachy ani na léky ani na přístroje = z rozhodnutí strany umřel průměrnej obyvatel o desetiletí dřív = beze srandy! >:D >:-[]
20. 6. 2018 12:12
Re: Je to dobře
Ja by som navrhoval vrátiť sa ku koňom. Stačili nám dlhé storočia, prečo by nemohli stačiť zase...? ;-)
Avatar - praděda7
20. 6. 2018 16:21
Někde jsem četl, že.....
celou dieselgate zorganizoval Al Gore a jeho zelení přívrženci, kteří před časem nasadili do koncernu své lidi a ti pak pronikli do vývoje, kde tajně upravili programy na kontrolu emisí. Později vyšli na veřejnost s tím, že koncern podvádí na emisích. Těžko se tomu dá věřit, ale v dnešní divné době............. :-!
Rozbalit vlákno
0