Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) vypsalo nové výběrové řízení na dodávku systémů pro úsekové měření rychlosti. Jde o celkem pět sad za odhadovaných 25 milionů korun.
Rekonstrukce vázne, prodražuje se (viz nález NKÚ).
Dálnice na Drážďany se votevře a hned zase skoro zavře.
tendr na mýto - v každý normální zemi na kriminál.
na kamiony v týhle zemi není metr - chybí něco jako německý BAG...
Rumuni se prohánějí po D1 s vozejkama, na nich passaty a táhnou to za Golfama (asi 1100kg na tažný má v TP) a policejní Passaty jezdí bohorovně okolo...
takže co budeme dělat?
Buzerovat!!!
I ten jantar sobotka to už pochopil a chtěl tohohle vohnouta vylejt, ale nejde to... je to Andrejův kůň!!!!
Všichni, kdo mají rádi auta, by neměli volit Babiše. Jinak tam tenhle pitomec bude sedět furt...dálnice budou rozkopané, bude se krást, furt budem lepit drahé nálepky a hlavně se prachy budou vyhazovat za represiivní opatření. Kdyby za to raději opravil kus cesty nebo rekonstrovali nemocnici nebo děcák..ale to je furt 50 octavií s radary sem, luxusní bmw motorky tam, audi S8, úsekovky....sem tam se zašmelí miliardy s Kapschem a Euroviou....a jde to dál. To nepočítám nesmysly kolem STK a dopravních předpisů.....Ťok nás řidiče opravdu nemá rád, jsme pro něj jen krávy, které je třeba podojit.
Ale úsekové měření? Ano, světe div se, český řidič zvysoka kašle na omezení v úsecích a jsou zde při zúženích neustálé nehody způsobené arogancí českých řidičů. Úsekové měření je jediný možným řešením.
Navíc je zcela transparentní a ani ignoranti se nemůžou vymlouvat na to, jak jde jen o vybírání poplatků za pokuty za skrytý dohled. Dohled je naopak veřejně přiznaný a předem známý :-!:-!
Úsekové měření způsobuje nehody. Je to už prokázáno výzkumem a minule o tom v TGT mluvil i Clarkson. Když sleduješ rychloměr a hledáš kamery, nevěnuješ tolik pozornosti tomu před sebou..
Represe není řešení, jen omezování svobody. Kdyby se zaměřil na autškoly a zvýhodnění řidičů bez nehod a porušení pravidel, udělal by vstřícný krok. To ale neplní kasu, že?
Dík za ten link. použiju jako argument. V naší městské části, se totiž pár aktivistů z řad radních rozhodlo, že by nejraději dalu úsekové měření úplně všude. Sice nejsou opravené ani chodníky, chybí náměstí, park atp. ale radary především...asi jsou taky "ťoknutí" tihle zas*aní levičáci, co vše chtějí hlídat a buzerovat.
"Zatímco v období před úsekovým měřením rychlosti se stalo v obou směrech od března do května dohromady 34 nehod, po zavedení měření rychlosti bylo ve sledovaném období 22 nehod, což je o třetinu méně."
"Můj" článek mluví o období od 1.6. do 31.10. a přímo srovnává rok 2015 (uzavírka bez úsekovky) s rokem 2016 (uzavírka s úsekovkou) v tomto období, kde to vychází v obou případech stejně na 12 nehod. S tím, že se zřejmě nedá moc předpokládat, že by v roce 2016 byl slabší provoz, než v roce 2015, ale konkrétní čísla nemám, takže zůstanu jen u předpokladu.
Tisková zpráva ministerstva říká, že "Zatímco v období před úsekovým měřením rychlosti se stalo v obou směrech od března do května dohromady 34 nehod, po zavedení měření rychlosti bylo ve sledovaném období 22 nehod, což je o třetinu méně." Problém je to sledované období. Zjevně nejde o přímé srovnání, jako v článku z Garáže, protože měření funguje až od června 2016, takže nemohli porovnat březen-květen 2015 a 2016 s úsekovkou a bez ní a samozřejmě ani březen-květen 2017. Takže co vlastně srovnávali? Jestli se shodneme, že "období před úsekovým měřením rychlosti" od března do května znamená březen-květen 2016, tak ho mohli vzhledem k datu zveřejnění zprávy srovnat jen s nějakým obdobím zhruba od začátku června do srpna 2016, kdy už úsekovka fungovala. Z toho mi vychází, že porovnali období březen-květen 2016 s obdobím červen-srpen 2016 (pokud tedy rovnou druhé období nezkrátili, aby to pěkně vyšlo). Ale i kdyby ne a byly to férově 3 měsíce vs. 3 měsíce, tak je evidentní, že se srovnával standardní a "prázdninový" provoz. A je zřejmé, že ten prázdninový ani přes turnusy na jih většinou není celkově silnější, než ten normální po zbytek roku. Takže tu máme srovnání, které je v horším případě vyloženě lež, v tom lepším pak silně zavádějící, i kdyby samotná čísla byla OK.
Takže je to podobné zvěrstvo, jako vytvořit statistiku nejvíc bourajících značek aut na základě dat z havarijního pojištění, kde samozřejmě nejhůř vyjdou luxusní auta (protože na levná auta je havarijních pojistek tak nějak logicky méně a taky mívají tyhle lidovky daleko menší nájezdy, než v naprosté většině případů pojištěné luxusní limuzíny) a pak to prezentovat tak, že nejnebezpečnější jsou řidiči právě drahých aut. Ale vykazovat úspěchy je nejen v boji s piráty silnic holt potřeba a tohle se zrovna tak hodí... :-)
Teď mě napadl ďábelský plán. Co takhle sehnat dvě stejná auta, zbastlit stejné přední SPZ a načasovat to tak, aby první auto projelo vstupním úsekem asi tak o půl sekundy dříve než to druhé výstupním úsekem >:D Výsledná rychlost by zcela jistě překonala rychlost Gripenů. >:-[] >:-[]
Kolik by za tyhle peníze asi bylo patníků nebo nově nalajnovaných kilometrů krajnic a kolika lidem by to mohlo zachránit zdraví nebo život? Ale ono je to s tou bezpečností tak nějak vocamcaď pocamcaď, že ANO? Jak z toho nejsou prachy, a to nejlíp okamžitě, opakovaně a hlavně hodně, tak to nikoho nezajímá. "Civilní" policejní auta vydělávají, takže to jó, zrovna tak radary, zvlášť v kombinaci s dalšími omezeními, takže to PROSTĚ ZAŘÍDÍME (a ono se navíc najde dost kastrátů býka, co tomu ještě zatleskají). Zatímco s přestavbou statisticky nebezpečných míst, s doplněním svodidel, patníků nebo čar (s výjimkou plných) je moc práce a nevydělá se nic nebo málo, takže to prrr, to to radši "vyřešíme" dalším omezením a PROSTĚ UŠETŘÍME...
Asi je na čase objíždět dé jedničku po okreskách. Tak za prvé nemusíte platit dalníční známku, za další nemusíte jezdit po katastrofálních silnicích, no a nakonec nebudete hlídaný velkým Andrejem, pardon bratrem >:D