Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Reklamy, které stojí za to: Audi A8 a varování před natankováním nafty

David Bureš
Diskuze (61)
Tankování nafty do osobního auta není v USA tak běžnou věcí. Proto může tato situace leckoho překvapit, třeba osoby z následujícího videa.

Německé automobilky na americkém trhu postupně rozšiřují nabídku modelů s naftovým motorem pod kapotou. Právě dieselový pohon propaguje následující vtipná reklama z dílny Audi.

V propagačním snímku přijede řidička k čerpací stanici, kde začne tankovat do svého Audi A8 L naftu. To přihlížející natolik překvapí, že se ženu rozhodnou varovat. Ta však s klidem odpoví, že o tom ví.

Reklama odkazuje na to, že američtí zákazníci si teprve na naftu v osobních automobilech zvykají. O rozšiřování zdejší nabídky modelů s dieselovým agregátem se čile snaží hlavně německé automobilky, třeba právě Audi.

Audi nedávno rozšířilo americkou nabídku o vznětový šestiválec 3.0 TDI o výkonu 179 kW, který je nově dostupný hned pro čtyři modely – A6, A7 Sportback, A8 L a Q5. Už dříve se tohoto agregátu dočkalo SUV Q7.

David Bureš
Diskuze (61)
9. 9. 2013 12:40
Re: Reklama
Ano, (některá) zvládnou jezdit na 91 oktanový benzín (stejně jako ty prodávané tady), ale není doporučovaný. Bavíme se snad o Audi, ne? Ať vybereš benzínový, nebo naftový šestiválec, litr paliva tě vyjde zhruba stejně. A není to výsada evropských aut. M56 vyžadovala 91 AKI a výš (tedy 95 RON), jestli si dobře pamatuji. G37 bylo to samé. Starší G35 zvládalo i nižší, za cenu ztráty výkonu. Do dražších aut se zkrátka tankuje dražší benzín. Zrovna u Infiniti by tě to mohlo stát i záruku.
Avatar - Dinar
9. 9. 2013 12:14
Vtipné a pěkně provedené,
jako reklama za jedna, otázku benzin vs. dýzl netřeba řešit při každé příležitosti, tohle je prostě vtipně uděláno. :yes:
Avatar - Johny.Rico
9. 9. 2013 11:48
Re: Reklama
Ty rozdáváš banány?
9. 9. 2013 11:29
Re: ked auto
Ale nabídne. Jel jsem s 2.0 SDI a oproti benzínovému dvoulitru to bylo slabší ve všech otáčkách.
9. 9. 2013 11:26
Re: Reklama
Nechme se překvapit. USA jsou hodně specifický trh.