Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Reklamy, které stojí za to: Kia Forte a trochu drsnější robohosteska

Jednou z hvězd reklamních spotů značky Kia pro letošní Super Bowl se stala nová generace kompaktního sedanu Forte. Novince pro modelový rok 2014 dělá společnost sympatická ale rázná robotická hosteska.
Zpět na článek
13. 2. 2013 15:25
nepaci sa mi
no na mna tato reklama posobi skor negativne - ak sa takto v Kii spravaju k potencialnemu zakaznikovi tak dakujem, neprosim.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2013 15:54
Re: nepaci sa mi
>:D :yes: suhlas :yes:

ale aj samotne forte sa mi tiez az tak velmi nepaci.... americke forte a europsky ceed su krajsie varianty :yes:
Avatar - white label
14. 2. 2013 00:47
Re: nepaci sa mi
Ale zahrál si to tam dobře, lítáš v tom hezky... >:D
Místo toho, aby byla KIA ráda, že se aspoň nějaký jouda zajímá o jejich "fortevůz", tak mu ještě nechá nakopat... >:-[]
14. 2. 2013 06:07
Re: nepaci sa mi
Bravurne jsi dotahl sve soukmenovce, gratuluji :yes:
Avatar - Tomas_2002
13. 2. 2013 17:40
Re: nepaci sa mi
Souhlas. Já jsem na autosalonu jako zástupce jedné značky už byl a kdyby měl tohle člověk pokaždé řešit, tak by musel vyletět k kůže :-)

Stejně jako si každý musel zapnout rádio, geologicky poklepat na plasty a zkusit zavrtět zamknutým volantem. Když se to povede vtipně glosovat tak se tomu ještě můžeme všichni zasmát a ne to zbytečně hrotit.

Moc srandovní mi to nepřišlo.
13. 2. 2013 23:26
Re: nepaci sa mi
Ha, pohled z druhé strany - já si v showroomu také skoro vždy zapínám rádio, ale skla neochmatávám :-)
Ke spotu: ano, často se to (záměr a zpracování) dá otočit (pochopit) i v negativním smyslu (pro značku). Měli by to nějak testovat na běžných lidech - jak to pochopí, nebo aspoň číst diskuze na Auto.cz ;-)