Jednou z hvězd reklamních spotů značky Kia pro letošní Super Bowl se stala nová generace kompaktního sedanu Forte. Novince pro modelový rok 2014 dělá společnost sympatická ale rázná robotická hosteska.
Ale zahrál si to tam dobře, lítáš v tom hezky... >:D
Místo toho, aby byla KIA ráda, že se aspoň nějaký jouda zajímá o jejich "fortevůz", tak mu ještě nechá nakopat... >:-[]
Souhlas. Já jsem na autosalonu jako zástupce jedné značky už byl a kdyby měl tohle člověk pokaždé řešit, tak by musel vyletět k kůže :-)
Stejně jako si každý musel zapnout rádio, geologicky poklepat na plasty a zkusit zavrtět zamknutým volantem. Když se to povede vtipně glosovat tak se tomu ještě můžeme všichni zasmát a ne to zbytečně hrotit.
Ha, pohled z druhé strany - já si v showroomu také skoro vždy zapínám rádio, ale skla neochmatávám :-)
Ke spotu: ano, často se to (záměr a zpracování) dá otočit (pochopit) i v negativním smyslu (pro značku). Měli by to nějak testovat na běžných lidech - jak to pochopí, nebo aspoň číst diskuze na Auto.cz;-)